Drop-Down Menu
Fra : Erik Isager

Dato : 27-05-01 06:46

Hej igen
Jeg pusler stadig med en "Formmail"

http://hjem.get2net.dk/isager/indmeld2.htm

her prøver jeg at ændre lidt på den gamle, istædet foe at skulle skrive hvor
gammel hunden er, har jeg sat 2 Drop-Down menuer . En til måned og en til
år. For at tvinge folk tl at vælge, har jeg på listen sat vælg på som valgt
til start og der skal så henholdsvis vælges en måned og et år.
På den gamle var det så nok at der var skrevet noget i feltet, så var den
ok. Nu vil jeg gerne have at der ikke må stå "vælg"
Hvordan klarer jeg (vi) den ???
----
<input type="hidden" name="required"
value="navn,adresse,by,tlf,hundenavn,måned,år,race,forsikring,vacc,modul">
<input type="hidden" name="sort"
value="order:navn,adresse,by,tlf,email,hundenavn,måned,år,race,forsikring,va
cc,modul">
<input type="hidden" name="missing_fields_redirect"
value="http://hjem.get2net.dk/isager/fejl.htm">
----
Det er måned og år det drejer sig om !!

Erik Isager

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 27-05-01 08:10

On Sun, 27 May 2001 07:45:46 +0200, "Erik Isager"
<erik.isager@haslev.mail.telia.com> wrote:

>På den gamle var det så nok at der var skrevet noget i feltet, så var den
>ok. Nu vil jeg gerne have at der ikke må stå "vælg"
>Det er måned og år det drejer sig om !!

<select size="1" name="maaned" >
   <option selected value="">Vælg</option>
osv

<select size="1" name="aar" >
   <option selected value="">Vælg</option>
osv

PS: Felterne må ikke navngives med æøå.
--
Yours Sincerely : John Boyschau
webmaster@boyschau.dk - webmaster@haslev-data.dk

Fra : Erik Isager

Dato : 27-05-01 09:59

> PS: Felterne må ikke navngives med æøå.

Det havde jeg lige glemt!! men det virker ellers ??

Erik Isager