Terrornetværk med rødder i Danmark.
Fra : Jim

Dato : 06-03-05 11:47

Dansk Folkeparti har netop udsendt en pressemeddelelse.
Det drejer sig om islamisten Said Mansour, der fra en adresse på
Vesterbro i København, forsøger at hverve herboende muslimer til hellig
krig i Irak.
Peter Skaarup har bedt justitsministeren om at skride ind i sagen, da
det virker utroligt, at der ikke er foretaget anholdelser i sagen endnu.

PET må da heller ikke være uvidende om denne mand, der fra sin lejlighed
i Kbh. opfordrer til terror mod vesterlændinge.

Et lille udsnit af pressemedd.:

"Det sker, efter at Berlingske Tidende Søndag har afsløret, at verdens
førende terrorist Abu Musab al-Zarqawi, blandt andet kendt for
bestialske henrettelser af vesterlændinge i Irak, via Said Mansour
strækker sine fangarme helt til Danmark, hvor han uddeler en CD-rom til
muslimer med opfordring til terror og drab i Irak."

J.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-05 11:01

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> "Det sker, efter at Berlingske Tidende Søndag har afsløret, at verdens
> førende terrorist Abu Musab al-Zarqawi......

Det kan være at Osama bin Laden nu bliver jalous og røber sit gemmested

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jim

Dato : 07-03-05 12:01

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
>
> Det kan være at Osama bin Laden nu bliver jalous og røber sit
> gemmested

Nej, det ved vi allerede.
Vi lader bare som om, han ikke længere er interessant.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-05 13:07

> Nej, det ved vi allerede.
> Vi lader bare som om, han ikke længere er interessant.

<hviske> Nååå </hviske>

--
mvh/rg. Christian

Fra : Herluf Andersen

Dato : 07-03-05 15:49

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
>
> Det kan være at Osama bin Laden nu bliver jalous og røber sit gemmested
>

> --
> mvh/rg. Christian

Bush kender såmænd udmærket Osama Bin Ladens opholdssted
men han bliver ikke arresteret, for så mister Bush basis for krigsførelse
i Irak. og hvorfor er Saddam Hussein ikke blevet dømt endnu, og
hængt i en lygtepæl på gaden i Bagdad.

MVH

Herluf Andersen

Fra : Jesper

Dato : 07-03-05 16:01

Herluf Andersen <herluf@jellingnet.dk> wrote:

> [...]
> men han bliver ikke arresteret, for så mister Bush basis for krigsførelse
> i Irak. og hvorfor er Saddam Hussein ikke blevet dømt endnu, og

Hvis Bush kendte Osama Bin Ladens opholdssted så var han blevet
arresteret. Bush fører ikke længere krig i Irak, de støtter en lovligt
valgt regering og er der kun sålænge de er indbudt til det.

Saddam skal nok få en fair retssag efterfulgt af en førsteklasses
hængning.

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-03-05 13:49

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> Dansk Folkeparti har netop udsendt en pressemeddelelse.

De har nok lært af nazikristianitterne
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=285816
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jim

Dato : 07-03-05 14:10

"Steen Jensen" <a38@portoos.dk> skrev i en meddelelse

> De har nok lært af nazikristianitterne
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=285816

Og hvad har nazister med DF at gøre, om jeg må spørge?
Og med den omtalte sag?
Hold nu op med at afspore debatten med perfide indlæg, som kun har
virkelighed i dit eget hoved.

J.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-05 14:26

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> "Steen Jensen" <a38@portoos.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad har nazister med DF at gøre, om jeg må spørge?

Det er da ikke så mange år siden af fanebærer til DF årsmøder lignede
Hitlerjugend.
Desuden var der ikke noget med en pressesekretær ?
Og et blad, dansk national tidende ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-03-05 14:35

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> Og hvad har nazister med DF at gøre, om jeg må spørge?
Det kan jeg ikke udtale mig om, men nu linkede jeg jo osse til et
lignende emne - bortset fra det var nazihunde i stedet for muslimer.

Og rend nu over til dine ligesindede i dpi...
--
Steen
Sendes uden porto.