Topterrorist hverver folk i Danmark
Fra : Martin Kristensen

Dato : 06-03-05 11:41

Opfordringer fra den jordanskfødte terrorist, Abu Musab al-Zarqawi til at
gå i hellig krig i Irak, cirkulerer blandt muslimer i København.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=238994

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Tokarev

Dato : 06-03-05 16:04

"Martin Kristensen" <inv@l.id> wrote in message
> Opfordringer fra den jordanskfødte terrorist, Abu Musab al-Zarqawi til at
> gå i hellig krig i Irak, cirkulerer blandt muslimer i København.

> [...]

Det kommer inget gott från Danmark..lol lol....hat och jävelskap.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,613245,00.html

Tokarev

Fra : Mogens

Dato : 06-03-05 22:36

"Tokarev" <Dator 33@kindasux.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Kristensen" <inv@l.id> wrote in message

> Det kommer inget gott från Danmark..lol lol....hat och jävelskap.
>
> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,613245,00.html
>

> Tokarev

Tokarøv , luk røven , din skide fjældabe .

M.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-05 11:02

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> wrote in message

> "Tokarev" <Dator 33@kindasux.com> skrev i en meddelelse

> at

> Tokarøv , luk røven , din skide fjældabe .

Hvad er det for et sprog, det er helt OT her, det skal vist her hen.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
mvh/rg. Christian

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 17:17

"Martin Kristensen" <inv@l.id> skrev i en meddelelse
> Opfordringer fra den jordanskfødte terrorist, Abu Musab al-Zarqawi til at
> gå i hellig krig i Irak, cirkulerer blandt muslimer i København.

> [...]

Det er satme da i orden... Så rejser de jo frivilligt!

Fra : Jim

Dato : 06-03-05 17:45

"Per A" <ingen> skrev i en meddelelse

> "Martin Kristensen" <inv@l.id> skrev i en meddelelse

> Det er satme da i orden... Så rejser de jo frivilligt!

Så vil jeg gerne stå i Irak og tage imod dem med en .44 Magnum.. ;0)
Yippikayeah motherfucking asshole.

J.

Fra : manse

Dato : 07-03-05 12:17

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "Per A" <ingen> skrev i en meddelelse

> Så vil jeg gerne stå i Irak og tage imod dem med en .44 Magnum.. ;0)
> Yippikayeah motherfucking asshole.
>
> J.
Ja det ville da være godt hvis de tog hjem til irak og begyndte at dræbe
amerilkanere og deres lejesoldater