Muslimer ihjelhopper dansker(Korsør)
Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-05 08:43

Drenge tævede 17-årig ihjel
To fængslet efter blodigt angreb på 17-årig i klubværelse. Offeret døde
lørdag eftermiddag.

BW: Ekstrabladet nævner at den 18-årige smadrede var en dansker fra
IndreKorsør

Politiken udelader at morderne var indvandrere

Skal dette stå på dpi eller dp - skal regler for ng ikke være klare?
Skal snestorm ikke være storm?

Danskeren gjorde alt for at flygte fra morderne, men fik en langsom pinefuld
død - vil du dø som ham? Eller udvis alle muhamedanere NU.
Det er koranen der kræver disse målrettede aflivninger

Morderne var kendt for knap så alvorlig vold gennem lang tid. Dvs hvis Pia
havde været statsminister havde de været udvist eller langtidsfængslet for
tidligere lemlestelser.
Men Fogh er i lommen på USA der kræver multietnisk berigelse

Muligvis klarede morderne blodorgiet uden våben - Peter Lundin er en helgen
sammenlignet med dem

Blodrus, hvor man hopper på offerets hoved er før set, og er sandsynlig
aflivningsmetode, vurderer politiet.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-05 08:49

ØJE FOR ØJE - TAND FOR TAND - LIV FOR LIV
I sidste uge blev en ung iraker dømt for manddrab efter sidste sommer i
København at have myrdet en anden mand med 40 knivstik. Det var et
øje-for-øje
drab. Endnu et i rækken af hævndrab mellem to irakiske klaner. Endnu et led
i en
blodfejde, der begyndte for flere år siden i Irak og muligvis kommer til at
koste flere liv.

læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=548546

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-05 16:35

Ekstrabladet skrev søndag om at morderne var indvandrere - selvom der ikke
er faldt dom

Idag skriver de at moderen afviser at hendes muslimdrengebande kunne have
gjort sådan - og de ynker moderen og skaber følelsesporno om at så små
drenge (15 og 17 år) bør man ikke dømme og straffe

Og de lægger vægt på rygter om at den hvis kranie ihjelhoppedes var pusher

Se på www.eb.dk idag

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-03-05 03:12

Jeg kan sgu helt ærligt ikke finde en dadel om det du snakker om på eb.dk,
udover den oprindelige ene artikel om emnet uden videre detaljer.
Er de pågældende arresterede overhovedet perkere?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-05 05:35

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> wrote in message
> Jeg kan sgu helt ærligt ikke finde en dadel om det du snakker om på eb.dk,
> udover den oprindelige ene artikel om emnet uden videre detaljer.
> Er de pågældende arresterede overhovedet perkere?

Jeg abbonerer på papir-Ekstrabladet og de skriver at det er indvandrere og
moderen er vist med slør. De bliver nok frikendt.
Hvad www-aviser skriver er det som gavner deres sag og Politiken skrev om
mordet men udelad indvandrerbaggrund

Nu gøres den myrdede til et monster. Da en kvinde skar pikken af sin sovende
elsker og sagde i retten at han ikke havde været sød, blev hun frikendt.
At mænd er svin var journalister og dermed dommere helt med på. Pas på når
du falder i søvn med en pige.
Hun ved at som overmenneske kan hun gøre alt ustraffet. "Glem ej pisken"
vitsede Nietzsche

Hvis du mener at kvinders retfærdighedssans er mangelfuld så glæd dig ikke
til Sharia-lov i DK

Fra : Jim

Dato : 08-03-05 12:53

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udover den oprindelige ene artikel om emnet uden videre detaljer.
> Er de pågældende arresterede overhovedet perkere?

Det kan jeg så bekræfte efter at have konverseret med en lokal fra
området i Korsør.
De er begge libanesere.
Det undrer mig ikke.

J.