Traktat om en Forfatning for Europa
Fra : Lyrik

Dato : 04-03-05 20:32

De politikere som vil ned og være "Napoleon" i EU prøver at få befolkningen
bluffet til at stemme ja.
En af måderne er at kalde den noget andet end det virkelige navn den har som
du finder i overskriften.

De siger i stedet:"Traktaten" eller som radikaleren Lone Dybkær sagde
til nogle unge interviewere:"Grundtraktaten".

En lille forsmag på hvordan det vil være at være et 1% mindretal i denne
"Labskovsgryde" fik vi forleden da det lille danske mindretal for en gangs
skyld kunne blive tungen på vægtskålen i det Tyske valg.

Det udløste dødstrusler og ordene:"I véd hvor grænsen ligger! Hvorfor
marcherer i ikke bare heraus"!

"Vi skal have indflydelse i EU"!, vil den håbefulde sige. Men du får 1%
indflydelse i EU og de får 99% indflydelse i Danmark, siger jeg.

Giscard D'Estain glæder sig til Europahæren. En stærk oprustning af EU ses
der frem til med forventning, så den kommende Napoleon kan få nogle tropper
at flytte med.
Ikke flytte på FN's foranledning, neeej-"dit fjols"! Bare i overensstemmelse
med FN's charter.
Våbenindustri-ha! Så bliver de arbejdsløse glade og den tyske inflation
forsvinder.
Så en stærk mod-spiller overfor USA og Jean de France kan snart true med sin
kniplingskransede næve mod -alle-iført Pikkelhue!

Al trang til "nærhedsprincip" får kun svaret:"Konkurrenceforvridende"!-og
den tilhørende hånlatter!

"Et land én stemme"?-glem det! flertal af landende bestemmer.......men kun
hvis de udgør 60% af befolkningen, hvilket "ententen" hurtigt kan levere.

Forbeholdene? De er ikke en del af "Traktat om en forfatning for Europa"! De
er kun ord som skal bruges til at få danske ja-stemmer!

Nej! Nej! Nej!

Hilsen
Jens

Fra : Egon Stich

Dato : 05-03-05 19:06

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
De
> er kun ord som skal bruges til at få danske ja-stemmer!

Det der er ved at skr, er intet andet, end at Tyskland og Frankrig er ved, i
fællesskab, at få opfyldt de drømme, de har ført 2 verdenskrige for.

MVH
Egon