Nicolas Fischer
Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 02-03-05 22:01

Hvad landsmand er egentlig Nicolas Fischer, der prøver at blive formand for
socialdemokraterne?

PEJ
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 02-03-05 22:03

"Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad landsmand er egentlig Nicolas Fischer, der prøver at blive
> formand for socialdemokraterne?

Han er jo nok dansker - men hvor er han født (opvokset)?

PEJ

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-03-05 22:23

"Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> wrote in message
> [...]
> --
> Remove NNN from my e-mail address when replying.
> Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Det fremgår af første link på google

http://www.google.dk/search?hl=da&q=nicolas+fischer&meta=

Jesper

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 02-03-05 22:29

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det fremgår af første link på google
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=nicolas+fischer&meta=

Tak skal du have!
Det burde jeg jo også selv have kunnet finde

PE

Fra : Jim

Dato : 02-03-05 22:48

> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Tak skal du have!
> Det burde jeg jo også selv have kunnet finde

Altså ikke tysk, men tæt på..
Ungarn har jo en fortid sammen med Østrig, derfor hans tyskklingende
navn.
Jamen så må han jo være ungarer.
Interessant fortid og livshistorie, må jeg sige.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-05 22:08

"Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> wrote in message
> "Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Han er jo nok dansker - men hvor er han født (opvokset)?

Hans accent lyder britisk - og der er mange økonomiske flygtninge fra UK i
københavner-erhverv som hans.

Fra : Jim

Dato : 02-03-05 23:01

"Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Han er jo nok dansker - men hvor er han født (opvokset)?

Nej, han er ungarer, født i Paris og opvokset i Brasillien.
At han har dansk statsborgerskab, gør ham ikke til dansker.
Men han er absolut ikke den værste til det danske sprog.

J.

Fra : Mogens

Dato : 03-03-05 01:48

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> At han har dansk statsborgerskab, gør ham ikke til dansker.
> Men han er absolut ikke den værste til det danske sprog.

Mon ikke det var mere for at gøre sig lidt bemærket, at han lige pludselig
kom på banen. Det må ha´ været hans mor som har bedt ham stille op , hvis
ikke , så står det godt nok sløjt til i socialdemokratiet .

M.

Fra : Rune

Dato : 02-03-05 22:26

> Hvad landsmand er egentlig Nicolas Fischer, der prøver at blive formand
for
> socialdemokraterne?

* Født i Paris af ungarske forældre

* Opvokset på landet i Uruguay, Chile og Brasilien

* Til Danmark i 1974

* Bør på Østerbro og har tre børn med ægtefællen, som han mødte i kibbutz i
Israel. (Østerbrokredsen har imidlertid allerede opstillet Helle Thorning)

Nicolas Fischer er i øvrigt, som alle der har haft noget med SAS at gøre og
på trods af hans imponerende rejseaktiviteter, nok den dårligste kandidat
tænkeligt.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-03-05 16:09

> [...]
og
> på trods af hans imponerende rejseaktiviteter, nok den dårligste kandidat

Han er da ikke værre end hverken Troels Trier, Brian Steen Nielsen eller
George W. Bush.

Jesper

Fra : Jim

Dato : 02-03-05 22:42

"Poul Erik Jørgensen" <vox@NNNmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad landsmand er egentlig Nicolas Fischer, der prøver at blive
> formand for
> socialdemokraterne?

Ud fra navnet vil jeg tro, at han er tysker.
Og når accenten kommer oveni, så er jeg mere sikker på det.

J.