En protest mod Danmarks umenneskelige udlæ~
Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 16:52

Jeg er faldet over en temmelig trist sag som bunder i en hjemsendelse af en
Iraner som beskrevet her http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=344780/

Jeg er godt klar over at sagen er blevet genoptaget, men frygter at den vil
få samme udfald som tidligere og hun derfor bliver hjemsendt til en skæbne i
iran der simpelthen ikke er mennesker værdige, og at det i værste fald kan
koste hende livet og jeg mener ikke at Danmark har en udlændinge politik vi
kan være bekendt længere.

Jeg håber i vil hjælpe til med at råbe integrationsministeren, og netop
denne sag kan være en god anledning til det, da den jo er genåbnet, og
derfor kan den rent faktisk ændres. Bortset fra denne specifike sag, er
protesten også mod Danmarks generelle politik på udlændinge området.

Man kan underskrive protesten, men ENDNU VIGTIGERE er det at vidersende den
til så mange andre som overhovedet muligt, og at tage sagen op på andre
forums i bruger.

Tanken er at overrække protesten til integrationsministeren når der er
tilpas mange underskrifter (1000 eller mere) da det ikke giver mening at
protestere hvis der ikke er nok mennesker der er enige.

Protesten er her http://www.petitiononline.com/Nasrin/petition.html

Håber i vil kæmpe med for Nasrin og alle andre der bliver umenneskeligt
behandlet,

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------
Støt Nasrin! Underskriv og vidersend :
http://www.petitiononline.com/Nasrin/petition.html
Læs om hendes sag her : http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=344780/

Fra : pm

Dato : 01-03-05 17:19

Støtter hjemsendelsen
Alt andet lige er der mange eksempler på "humanitære årsager"
Jeg hverken kan eller vil støtte een eneste som kan udleveres.
Beklager, men jeg har fået nok af indvandrere og deres yngel.
Så hårdt ka det siges. Tak politikerne som lod det hele løbe af sporet

PM

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 18:11

> [...]
> derfor kan den rent faktisk ændres. Bortset fra denne specifike sag, er
> protesten også mod Danmarks generelle politik på udlændinge området.

Jeg støtter og sætter pris på dit opråb, der helt bestemt hører hjemme her.
Desværre er såvel denne NG som dk.politik.indvandring ret fuld af
paranoide mennesker, hvis modvilje mod alle med en eller anden form
for muslimsk baggrund gør, at de såmænd blot ville fryde sig, om Nasrin
eller andre blev udvist til tortur og henrettelse.

Jeg vil til gengæld gerne støtte såvel dit opråb som din forfærdelse over vor
umenneskelige, morderiske udlændingepolitik.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-03-05 19:42

"Carsten Agger" <agger at NOSPAM bolignet-aarhus.NOSPAM> wrote:

> [...]

> Jeg vil til gengæld gerne støtte såvel dit opråb som din forfærdelse over vor
> umenneskelige, morderiske udlændingepolitik.

Din holdning forbløffer mig ikke, og man kommer ikke uden om, at vi her
har tale om en sag, hvor vi kun kender den ene parts forklaring.

Fra erfaring fra pressen ved jeg imidlertid, at ægteparret havde kunnet
få DFeren Jesper Langballes hjælp, hvis de af ægte overbevisning havde
ladet sig døbe, da der i islam er obligatorisk dødsstraf for at forlade
islam. En bestemmelse der faktisk praktiseres i et land som Saudi
Arabien - og i Iran.
--
Per Erik Rønne

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 20:28

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
<snip>

> [...]
> ladet sig døbe, da der i islam er obligatorisk dødsstraf for at forlade
> islam. En bestemmelse der faktisk praktiseres i et land som Saudi

Der er 2 detaljer jeg lige vil pointere.
1 - Hvad nu hvis hun alligevel blev sendt hjem. Så ville hun da være endnu
værre stillet.
2 - Hvad nu hvis hun ikke var muslim. Så ville hun heller ikke kunnet
forlade isalm.

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : Per Rønne

Dato : 01-03-05 23:19

Adrian Hjelmslund <anonymous@nothing.com> wrote:

> [...]
>
> Der er 2 detaljer jeg lige vil pointere.
> 1 - Hvad nu hvis hun alligevel blev sendt hjem. Så ville hun da være endnu

Ham som lod sig døbe, og som Jesper Langballe hjalp efter at han først
fik afslag {udlændingestyrelsen mente, at han da bare kunne »lade som
om« han ikke var konverteret, og deltage i fredagsbønnen}, blev ikke
sendt hjem.

> 2 - Hvad nu hvis hun ikke var muslim. Så ville hun heller ikke kunnet
> forlade isalm.

Alt i artiklen synes at implicere at de begge var muslimer.

Og derudover kommer, at der er tale om et partsindlæg. Vi kender ikke
ministeriets begrundelse, og kan ej heller bedømme sandhedsværdien af
partsindlægget. Og det er jo altså nødvendigt at føre en meget streng
undlændingepolitik, som en naturlig følge af to årtiers forfejlede
politik.
--
Per Erik Rønne

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 23:41

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
<snip>
> [...]
> fik afslag {udlændingestyrelsen mente, at han da bare kunne »lade som
> om« han ikke var konverteret, og deltage i fredagsbønnen}, blev ikke

Ok.

> Alt i artiklen synes at implicere at de begge var muslimer.

Er du sikker på at det ikke er din egen fantasi der spiller lidt med nu
Du kunne jo evt. pege bare en enkelt detalje ud i artiklen der skulle
indikere at hun er muslim, da jeg ikke kan se det.

> [...]
> partsindlægget. Og det er jo altså nødvendigt at føre en meget streng
> undlændingepolitik, som en naturlig følge af to årtiers forfejlede

Begrundelsen var at udlændingestyrelsen ikke tror på hendes historie, og
nej, det kan vi heller ikke vurdere (Det nævnte jeg iøvrigt i selve
protesten).
Det som jeg mener er væsentligt er at man tager et velfungerende menneske
der kom hertil for 5 år siden, har lært dansk nok til at få et job 2.5 år
senere, og virker til at klare sig godt, og nu vil sende hende hjem på trods
af at hun er gift igen og ikke belaster nogen eller noget, og på trods af at
hun hvis hendes historie er korrekt kan ende i temmelig alvorlige problemer.
Udlændingestyrelsen har iøvrigt tidligere afvist folks forklaringer, og det
med temmelig triste konsekvenser.

http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=25083

http://www.aegteskabudengraenser.dk/wiz_forum/forum/forum_posts.asp?TID=160&PN=2
Artiklen var oprindeligt fra politiken, men historien er ikke længere
tilgængelig via websiten.

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : Per Rønne

Dato : 02-03-05 01:07

> [...]

> Du kunne jo evt. pege bare en enkelt detalje ud i artiklen der skulle
> indikere at hun er muslim, da jeg ikke kan se det.

Stort set alle iranere er muslimer. Jeg er overbevist om at hvis hun
ikke havde været muslim, så havde det været nævnt. Såvel bahaier,
kristne, jøder og zarathustraister forfølges i Iran, det er velkendt.

> Begrundelsen var at udlændingestyrelsen ikke tror på hendes historie, og
> nej, det kan vi heller ikke vurdere (Det nævnte jeg iøvrigt i selve
> protesten).

Begrundelsen til at udlændingestyrelsen ikke tror på hendes historie,
kan være mere detailleret, end det fremgår af partsindlægget.
Udlændingestyrelsen må i øvrigt ikke offentliggøre sådanne ting, hvilket
hyppigt gør at offentligheden får et forkert indtryk af sagen.

> [...]
> hun hvis hendes historie er korrekt kan ende i temmelig alvorlige problemer.

Vi har altså nogle grænser for hvor lang tid folk skal have opholdt sig
lovligt her i landet, for at få permanent opholdstilladelse, og de
grænser skal overholdes. Og i lyset af den massive indvandring af
muslimer siden 1982, er det nødvendigt at opretholde en meget streng
udlændingepolitik.

Og derudover kommer så dem der allerede er i landet, hvis andel i dag
ligger på en 5%, men hvor de prognoser jeg har set viser at deres andel
blandt skolebørnene vil ende med det 3-dobbelte. Vi må ganske simpelt
gennemføre en massiv integrationsindsats, for at løse dette problem. Vi
har slet ikke brug for at øge et i forvejen alt for stort problem.
--
Per Erik Rønne

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 02-03-05 09:39

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
<snip>

> Stort set alle iranere er muslimer. Jeg er overbevist om at hvis hun
> ikke havde været muslim, så havde det været nævnt. Såvel bahaier,
> kristne, jøder og zarathustraister forfølges i Iran, det er velkendt.

Med andre ord, jeg havde ret da jeg skrev at det var noget du selv
forestiller dig, og ikke noget i artiklen der antydede det.
Jeg vil også gerne dele min forestilling med dig så : Hvis hun har foretaget
aborter og har været gennem en skilsmisse tror jeg ikke at hun er muslim,
men snarere ateist. Er dog, ligesom dit bud, bare et gæt.

> [...]
> Udlændingestyrelsen må i øvrigt ikke offentliggøre sådanne ting, hvilket
> hyppigt gør at offentligheden får et forkert indtryk af sagen.

Der er jeg faktisk enig med dig, men jeg mener samtidig at det er forkert at
antage at hun lyver og udlændingestyrelsen har ret, bare fordi de ikke kan
udtale sig.
Det er vel nærmest logik fra soviet unionens tid at myndighedderne
automatisk har ret og især at de har ret bare fordi de ikke kan udtale sig.
De 2 links i forrige svar til dig viser iøvrigt at udlændingestyrelsen har
taget fejl tidligere, så de er jo langt fra ufejlbarlige.

> [...]
> grænser skal overholdes. Og i lyset af den massive indvandring af
> muslimer siden 1982, er det nødvendigt at opretholde en meget streng

Det handler ikke om at få tildelt permanent opholdstilladelse, men om ikke
at blive hjemsendt til en flok vanvittige mullaer, dvs flygtningestatus.

> [...]
> gennemføre en massiv integrationsindsats, for at løse dette problem. Vi
> har slet ikke brug for at øge et i forvejen alt for stort problem.

Heri er jeg faktisk også enig.
Integrationen har svigtet totalt og en bedre politik burde laves, men jeg
mener bare ikke at det er et rimeligt menneskesyn at hjemsende folk bare
fordi integrationen har fejlet.

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : Per Rønne

Dato : 02-03-05 11:55

> [...]
> mener bare ikke at det er et rimeligt menneskesyn at hjemsende folk bare

En af grundene til at integrationen har fejlet er faktisk /antallet/ af
modtagne.
--
Per Erik Rønne

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 23:04

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse news:1gsrfrq.1np2x231uqlefoN%spam@husumtoften.invalid...

> [...]
> ladet sig døbe, da der i islam er obligatorisk dødsstraf for at forlade
> islam. En bestemmelse der faktisk praktiseres i et land som Saudi

Og i Pakistan. Men det er et lidt stift stykke at skulle
lade sig døbe for at redde livet - og at gøre det ville i dén
grad være i modstrid med kristendommen, paradoksalt nok!

--
http://www.modspil.dk
- fordi tiden kræver et MODSPIL

Fra : Per Rønne

Dato : 02-03-05 11:56

> [...]

> lade sig døbe for at redde livet - og at gøre det ville i dén
> grad være i modstrid med kristendommen, paradoksalt nok!

Jeg skrev jo faktisk også »af ægte overbevisning«. Jeg mener dog
samtidig at en dåb voldsomt ville forbedre integrationen her i landet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 20:25

"Carsten Agger" <agger at NOSPAM bolignet-aarhus.NOSPAM> wrote in message
<Snip>

> Jeg vil til gengæld gerne støtte såvel dit opråb som din forfærdelse over
vor
> umenneskelige, morderiske udlændingepolitik.

Tak Carsten

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : T. Liljeberg

Dato : 01-03-05 18:48

On Tue, 1 Mar 2005 16:51:31 +0100, "Adrian Hjelmslund"
<anonymous@nothing.com> wrote:

>Jeg er faldet over en temmelig trist sag som bunder i en hjemsendelse af en
>Iraner som beskrevet her http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=344780/

Er indlægget ikke OT i dk.politik, og hører retteligt hjemme i dpi?
Allan? Kim? Hvad siger I?

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Croc®

Dato : 01-03-05 19:18

On Tue, 01 Mar 2005 09:47:39 -0800, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>Er indlægget ikke OT i dk.politik, og hører retteligt hjemme i dpi?
>Allan? Kim? Hvad siger I?

Jo såmænd og det samme gælder over halvdelen af indlæggene herinde. :(

Regards Croc®

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-03-05 19:51

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message

> Er indlægget ikke OT i dk.politik, og hører retteligt hjemme i dpi?
> Allan? Kim? Hvad siger I?

jo det vil jeg også mene at det er.

Peter

Fra : hanzen

Dato : 01-03-05 20:02

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Er indlægget ikke OT i dk.politik, og hører retteligt hjemme i dpi?
> Allan? Kim? Hvad siger I?

Uha nej, hvad tænker du på.
Indlægget er jo helt halal.
Alle indlæg der forsvarer en masseindvandring må godt være her.
--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 20:34

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
<snip>

> Indlægget er jo helt halal.
Jeg antager at du er muslim, siden du tillægger det betydning om noget er
halal eller ej.
Anyway, nu du har sagt god for mit indlæg er jeg da kun glad for din
støtte - Tak

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : hanzen

Dato : 02-03-05 07:49

> [...]
> halal eller ej.
> Anyway, nu du har sagt god for mit indlæg er jeg da kun glad for din

Er du ny her?

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 02-03-05 09:39

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
<snip>

> Er du ny her?

Har været her tidligere når der skete noget spændende rundt omkring i verden
der er værd at diskutere, men det er nok et stykke tid siden jeg sidst har
været her.

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 20:31

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
<snip>

> Er indlægget ikke OT i dk.politik, og hører retteligt hjemme i dpi?
> Allan? Kim? Hvad siger I?

Tjae, det kan man måske godt argumentere for, men på den anden side har hun
været her siden 1999 så det har vel heller ikke noget med indvandring at
gøre, snarere hjemsendelse.
Har dog også postet det i dpi for at være på den sikre side

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-03-05 21:31

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Er indlægget ikke OT i dk.politik, og hører retteligt hjemme i dpi?
> Allan? Kim? Hvad siger I?

Jeg støtter Adrians indlæg 100 % men desværre er det den forkerte gruppe
emnet er postet til så derfor:

FUT dk.politik.indvandring

(hvor jeg IKKE abonnerer)

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : IzlaamIzNoGood@hotma~

Dato : 01-03-05 22:32

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
> Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

SÅ mangler der bare et FUTtelifut fra Allan Riise også.

Hvornår mon han kommer på banen?

Nåe nej når det er indlæg vedrørende indvandring som han sympatisere med så
har han sjovt nok lige pludselig INGEN indvendinger mod at diskussion
foregår i dk.politik.

Mage til dobbeltmoral og dobbelt standard skal lede længe efter .......

--
IzlaamIzNoGood@hotmail.com
Deltag i "War on muslim terrorrism" tryk på følgende link:

Fra : Thomas

Dato : 02-03-05 09:19

IzlaamIzNoGood@hotmail.com wrote:

> [...]
> foregår i dk.politik.
>
> Mage til dobbeltmoral og dobbelt standard skal lede længe efter .......

Om jeg fatter at I gider tage diskussionen op hver gang? Det er tydeligt
for selv den mest sløve bruger at FUT til indvandringsgruppen bliver
brugt af de indvandrings-ukritiske som et gulvtæppe, man kan feje
problemer ind under.

Det er jo hver gang der er et indlæg med nogle oplysninger der støtter
den kritiske side, at de FUT'er. Mens de selv gladeligt taler videre i
andre tråde, som er ukritiske - med samme type argumenter som kritiske
bruger i de FUT'ede tråde. I denne her tråd kom FUT'en jo også kun efter
en opfording.

Ignorer dem dog.

/Thomas

Fra : Martin Kristensen

Dato : 02-03-05 13:34

<IzlaamIzNoGood@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Nåe nej når det er indlæg vedrørende indvandring som han sympatisere med

> har han sjovt nok lige pludselig INGEN indvendinger mod at diskussion

Der er sjovt nok heller ikke mange klager over indlæg i dk.politik, som
handler om miljø, trafik eller ungdom.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-03-05 16:33

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
> <IzlaamIzNoGood@hotmail.com> wrote in message

> så
>
> Der er sjovt nok heller ikke mange klager over indlæg i dk.politik, som
> handler om miljø, trafik eller ungdom.

Det kunne måske skyldes at hver eneste gang at I skriver noget om
indvandrere er det hvor slemme disse mennesker er. I de snart 2 år jeg har
skrevet i denne nyhedsgruppe har jeg ikke set et eneste indlæg som har været
positivt stemt overfor indvandrere og i hvert fald slet ikke som
trådstartere. Det er lige før jeg kunne finde på at give en omgang på et
listigt sted centralt beliggende i landet hvis én af de sædvanlige
skribenter i indvandrerspørgsmål af egen drift skrev et positivt indlæg om
indvandrere - jeg ville sikkert aldrig komme til at indfri den omgang (men
det gør jeg ikke).

Jeg fatter ikke at der ikke er andet I kan bryde jeres små hjerneceller med
end det der sygelige had til de fremmedetniske. Det er DERFOR at mig og
Allan Rise har travlt med at putte jer over i den korrekte gruppe. Der er
alt alt for mange indlæg som handler om de fremmede og alle indlæggende
handler om det samme og det samme og det samme og det samme og det samme og
det samme og det samme og det samme i én uendelig rækkefølge som var det et
eller andet højrefascistisk mantra I messede i kor.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 04-03-05 09:53

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
været
> positivt stemt overfor indvandrere og i hvert fald slet ikke som

Der er da lige en der har startet en tråd, som var positivt stemt over for
andengenerationsindvandreren Omar Marzouk.

Fra : Thomas

Dato : 04-03-05 10:33

Martin Kristensen wrote:

> Der er da lige en der har startet en tråd, som var positivt stemt over for
> andengenerationsindvandreren Omar Marzouk.

Jamen, den er ikke positivt stemt, for den støtter jo tanken om at
borgerne i et samfund skal yde noget, og det er da noget grim borgerlig
politik!!

Desuden er jeg sikker på, at rigtig mange indvandrere gør et stort
arbejde for at fungere i samfundet. Grunden til, at der er mange
"negative" - eller skal vi sige realistiske - indlæg er netop, at der
også er en del, som blot kræver, og som er en belastning. Dette er jo
efterhånden en bredt anerkendt realitet blandt befolkning og politikere.

/Thomas

Fra : Allan Knaap

Dato : 04-03-05 09:57

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> skrev:
> [...]

Min far er nordmand, min mor hollænder, min søster jeg og dermed
2'nd generationsinvandrer.
Vi er fuldt ud integreret i det danske samfund. Jeg har været på
arbejdsmarkedet i 25 år, har danske venner, dansk kone og avlet
danske børn.

I Danmark er jeg født, dér har jeg hjemme......og drikker Guiness.

Kim, hvornår kommer du forbi Sønderjylland ?

Allan Knaap

P.S. Der er et pragtfuldt øl-hus i Aabenraa

Fra : Lokalbruger

Dato : 01-03-05 18:48

"Adrian Hjelmslund" <anonymous@nothing.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er faldet over en temmelig trist sag som bunder i en hjemsendelse
> [...]

Fra http://www.petitiononline.com/Nasrin/petition.html:

"Hvordan kan man i den ene hånd kritisere Irans styre for deres
grusomhedder mod folk, men samtidig vurdere at Iran er et sikkert sted
for Nasrin?
Det er simpelthen selvmodsigende og politikken hænger altså ikke sammen.
"

Skal så ikke tømme hele Iran, åbne sluserne og tage dem alle herop!
Men det vil intet hjælpe, "præsterne", imamerne heroppe nordpå er lige
så sindsyge med deres undertrykkelse og sharia håndhævning,
så hvor skal vi gør af alle de stakkels muhamedanere der ikke vil følge
loven - hverken den danske eller den muhamedanske?

Fra http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=344780/:
"Hun var tilknyttet en kvindegruppe, og i fire tilfælde hjalp hun
kvinder til at fremprovokere en abort.
Så blev hun afsløret af en vred ægtemand, der var rasende over, at hans
kone havde afbrudt sit svangerskab."

Hvis abort er forbudt i Iran, har hun vel overtrådt landets lovgivning,
og står til straf
dette vel meget almindeligt, og når hun ikke ligefrem står til dødstraf
er der vel udleveringspligt.

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 01-03-05 20:43

"Lokalbruger" <null-lokal@news.dk> wrote in message
<snip>

> Skal så ikke tømme hele Iran, åbne sluserne og tage dem alle herop!

Hun har været her siden 1999, så der er ingen der argumenterer for at tage
hende herop. Jeg argumenterer for ikke at sende hende hjem.

> [...]
> så hvor skal vi gør af alle de stakkels muhamedanere der ikke vil følge
> loven - hverken den danske eller den muhamedanske?

Sharia er da ikke gældene lov i danmark.
Hvad for dig forøvrigt til at tro at de alle er muhammedanere?

> [...]
> og står til straf
> dette vel meget almindeligt, og når hun ikke ligefrem står til dødstraf

Det er også ulovligt at kalde mullaerne psykopater. Skal man så også afvise
dem der måske risikerer 14 års fængsel for at ytre samme holdninger som du
gør?
Desuden tvivler jeg på at hun bliver hjemsendt efter 5 år i danmark pga en
udleveringspligt.

Mvh
/ Adrian
--------------------------------------

Fra : Martin Kristensen

Dato : 02-03-05 13:42

"Adrian Hjelmslund" <anonymous@nothing.com> wrote in message

> Bortset fra denne specifike sag, er
> protesten også mod Danmarks generelle politik på udlændinge området.

Ja, det er desværre stadig en alt for slap politik der bliver ført, selv om
der er blevet strammet noget op. Tænk at man overhovedet kan overveje, at
give flere opholdtilladelser til folk fra lande, der har en så forskellig
kultur fra vores som den iranske.

Brug hellere pengene på at bygge nogen beboelser som flygtningne kan bo i
tættere på der hvor de er flygtet fra, f.eks. i nabolandet Irak, som vi har
været med til at befri for nyligt. På den måde bliver det også lettere at
vende hjem, efterhånden som demokratiet og dermed forhåbenligt fred og
civiliserede forhold spreder sig i regionen.