Frank Jensen er en fuldrigger med vind i s~
Fra : Lyrik

Dato : 27-02-05 00:24

En ny guldalder for socialdemokratiet er ved at tegne sig hvis formanden
kommer til at hedde Frank Jensen!

Massefyringer af arbejdere på grund af samvittighedsløse aktionærer og
lederes globaliseringsfiduser!

Danish Crown bruger underbetalte polske arbejdere , hvis arbejdsdag er på 12
timer med en løn i nærheden af 30 kroner i timen!-I globaliseringsmuligheden
Tyskland vel at mærke!

Klar S mærkesag! Jeg tror kun vi kan få beskyttet danske arbejdspladser når
Frank sætter sig i formandsstolen!

Der er simpelt hen ikke vilje til det blandt liberalisterne.

Der skal en indsats til i miljøet som satser på en energi der ikke bidrager
til den globale opvarmning!
Frank Jensens Aukenfløj er det eneste bud på en løsning her!

Der er ny guldalder på vej til S i globaliseringens mafia-alder.

Den største fadæse S kan gøre i den situation er at vælge
"golddigger-kandidaten, med laktasken"!
Jeg kan ikke engang huske hvad hun hedder, sjovt nok!))

Hilsen
Jens

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-02-05 01:13

"Lyrik" == Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> writes:

> En ny guldalder for socialdemokratiet er ved at tegne sig hvis
> formanden kommer til at hedde Frank Jensen!

> Massefyringer af arbejdere på grund af samvittighedsløse aktionærer
> og lederes globaliseringsfiduser!

Mener du at det vil ske hvis Frank Jensen bliver formand for S?

> Danish Crown bruger underbetalte polske arbejdere , hvis arbejdsdag
> er på 12 timer med en løn i nærheden af 30 kroner i timen!-I
> globaliseringsmuligheden Tyskland vel at mærke!

Danske forbrugere køber med glæde udenlandsk opskåret kød, hvis de
kan spare 0,25 kr/kg. I nærighedens navn vel at mærke.

> Klar S mærkesag! Jeg tror kun vi kan få beskyttet danske
> arbejdspladser når Frank sætter sig i formandsstolen!

Eller beskyttelse *mod* danske arbejdspladser.

> Der er simpelt hen ikke vilje til det blandt liberalisterne.

Der er masser af vilje, men der er også grænser for hvad man kan
komme afsted med. Det mest logiske ville være at indføre en ekstra
moms på fødevarer, som blev tilbageført til producenterne, men det kan
jeg ikke lige forestille mig ville falde i din smag. Ret mig endelig
hvis jeg tager fejl.

> Der skal en indsats til i miljøet som satser på en energi der ikke
> bidrager til den globale opvarmning! Frank Jensens Aukenfløj er det
> eneste bud på en løsning her!

Der er nu ellers temmeligt meget varm luft i Frank Jensen

> Der er ny guldalder på vej til S i globaliseringens mafia-alder.

Se er et parti der hører fortiden til. Det havde sin berettigelse
dengang da der var absurd store sociale forskelle, men efter de er
blevet udjævnet ved dets mellemkomst, er der tale om et parti uden en
sag.

> Den største fadæse S kan gøre i den situation er at vælge
> "golddigger-kandidaten, med laktasken"! Jeg kan ikke engang huske
> hvad hun hedder, sjovt nok!))

Og der ser du forklaringen på hvorfor S aldrig bliver til noget
igen. Så længe i ikke engang kan blive enige om at føre en sober linje
i jeres interne trakasserier, vil vælgerne forsvinde ud i begge ender
til R og SF (eller EL).

--
/Wegge
<http://wiki.wegge.dk/Politik> <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-02-05 11:13

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dengang da der var absurd store sociale forskelle, men efter de er
> blevet udjævnet ved dets mellemkomst, er der tale om et parti uden en

Jeg kan desværrer ikke give dig ret, S har mange gode mærkesager, problemet
er bare at Anders F har taget den til sig, så man kan med rette sige at s
har sejrede sig ihjel, men de er nu ikke døde og de vil altid være et stort
parti i dansk politik. et nadet problem var at S lod de radikale og CD have
formeget indflydelse på deres politik da de havde magten. nå at de så
fuppede de danske vælgere ved at sige at de ikke ville røre efterlønnen og
så gjorde det aligevel, det huskede de danske vælgere.
At De radikale har kostede S 12-16 mandater pga deres helt vilde indvandre
politik, som s var nåd til at følge, fordi de ville beholde deres
taburetter, men det er heldigvis ikke den pibe de røger på mere.

Men at Anders F skatte stop er bedre en et skatteloft er jeg ikke enig i, et
skatte stop vil altid føre til nedskæringer til i den offentlige sektor med
sig, dette er bare sandheden.
Man skulle hellere indføre en ren bruttoskat på fx ca 30 % som jeg selv
betale i skal af alle mine penge sidste år (hvis vi ser det med bruttoskatte
øjen) Dette ville være den nemmeske måde at ordne skatten på, ingen kunne
undrage sig skat og de brede skuldere villle staidg betale mere til de
smalle skulder, men ikke som idag med en helt vil topskat.

> [...]
> igen. Så længe i ikke engang kan blive enige om at føre en sober linje
> i jeres interne trakasserier, vil vælgerne forsvinde ud i begge ender

Det kan jeg godt give dig ret i, men det er det samme problem for Anderes F.
ikke kun S.....

henirk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-02-05 11:50

"Henrik" == Henrik Petersen <iskold(?)@(?)boparken.dk> writes:

> [...]

> rette sige at s har sejrede sig ihjel, men de er nu ikke døde og de
> vil altid være et stort parti i dansk politik.

Hvilke traditionelle S-mærkesager er der tilbage? Enhver
fabriksarbejder har jo i dag råd til 6 ugers ferie, parcelhus og
bil. Og så kan jeg ikke rigtig se hvad der mangler. De nuværende
mærkesager for S hører ikke naturligt til i et arbejderparti.

> [...]
> de danske vælgere ved at sige at de ikke ville røre efterlønnen og
> så gjorde det aligevel, det huskede de danske vælgere.

Ja, det gjorde de. Problemet, og det er ikke unikt for S, er at et
parti der danner regering vil gøre næsten hvad som helst for at blive
genvalgt. Og så dummer man sig indimellem. Bendt Bendtsen dummede sig
en del med dankortet i den nyligt overståede valgkamp. Og nu har vi så
et folketing som de danske banker er mere end almindeligt skeptiske
overfor.

> [...]
> indvandre politik, som s var nåd til at følge, fordi de ville
> beholde deres taburetter, men det er heldigvis ikke den pibe de

Nej, men det er da kun i kraft af at der er forsvundet mange
S-vælgere til R og DF. Og de kommer ikke tilbage lige med det samme.

> Men at Anders F skatte stop er bedre en et skatteloft er jeg ikke
> enig i, et skatte stop vil altid føre til nedskæringer til i den
> offentlige sektor med sig, dette er bare sandheden.

Er nedskæringer i den offentlige sektor altid et onde? Hvis ikke,
hvordan vil du så financiere den, når de offentlige udgifter
overskrider det danske BNP?

> [...]
> skatten på, ingen kunne undrage sig skat og de brede skuldere villle
> staidg betale mere til de smalle skulder, men ikke som idag med en

Det ville være en god ting, men så skal der også saneres voldsomt i
alle de fradrag der er.

> Det kan jeg godt give dig ret i, men det er det samme problem for
> Anderes F. ikke kun S.....

Det har ikke været så udpræget i denne omgang, men det vil sikkert
ske til næste valg, hvis regeringen ikke snart tager sig sammen.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-02-05 15:39

> Det ville være en god ting, men så skal der også saneres voldsomt i
> alle de fradrag der er.

Det var selvfølgeligt oxo det jeg mente med bruttoskat at alle fradrag
forsvandt, så vil man måske lade kørselsfradraget blive, så man har en mobil
arbejdsstyrke....

henrik

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-02-05 15:47

> [...]

> Det var selvfølgeligt oxo det jeg mente med bruttoskat at alle
> fradrag forsvandt, så vil man måske lade kørselsfradraget blive, så

Nej, det *hele* skal væk. Grunden til at vi har det morads af fradrag
der findes nu, er at de hver for sig er indført af en eller anden god
grund. Og det med den mobile arbejdsstyrke er stærkt
overvurderet. Befordringsfradraget er en præmie til folk der bor 50 km
fra deres arbejdsplads, og ikke en snu mere.

Fra : sfriberg

Dato : 27-02-05 16:18

Og hermed straffe de 10-15% der arbejder uden forstorkøbenhavn, men bor i en
sjællandsk forstad!!! Dette være sig som snerydere eller offentligt ansatte,
men uden penge til egen bolig i området. Jydernes sejr bliver hermed total,
hvis de forslag går
igennem!!!

/sf

Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-02-05 15:49

> [...]

> bil. Og så kan jeg ikke rigtig se hvad der mangler. De nuværende
> mærkesager for S hører ikke naturligt til i et arbejderparti.

Så kan man jo oxo spørge hvilke traditionelle mærkesager har V tilbage,
ingen de føre S politik, for Anders F har vendt liberalismen ryggen, for at
få magten og derfor er han blevet midt søgende i dansk politik, vi ved jo
alle at det er der hvor adgangen til magten ligger......

Prøv at se søren Pind, han er godt tossede på Anders F politik, for han
ligner jo selv anders i hans unge dage, men søren Pind, finder oxo ud af en
dag, hvis han eller bliver gendvalgt at magten danmark ikke går gennem ultra
liberal politik.
Hvad er forskellen på V og S politik, set med penge øjene, tja max 10
milliader, det er vel det der skiller deres politik...

super liberlisten Anders F er blevet scocialdemokrat på sine ældre dage...Så
S har jo sejret

henrik

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-02-05 15:58

> [...]

> liberalismen ryggen, for at få magten og derfor er han blevet midt
> søgende i dansk politik, vi ved jo alle at det er der hvor adgangen

Det er klart. Men jeg spurgte til hvilke traditionelle
arbejderværdier der er tilbage i S. At der ikke er meget liberalisme i
V er en helt anden diskussion, der ikke har så meget med S at gøre.

> [...]
> han ligner jo selv anders i hans unge dage, men søren Pind, finder
> oxo ud af en dag, hvis han eller bliver gendvalgt at magten danmark

Nu ved jeg ikke om jeg vil kalde Søren Pind for ultraliberalist. Men
det er synd at det ikke kan lade sig gøre at liberalisere samfundet
bare en smule mere end det er i dag. Hele det sociale system kunne
have godt af at man gjorde op med den milimeterretfærdige modregning
af indkomst i de sociale ydelser. Når man ser på resultatet, skulle
man tro at den slags var blevet indført for at holde folk fast i den
situation de er havnet i.

> [...]
> 10 milliader, det er vel det der skiller deres politik...

> super liberlisten Anders F er blevet scocialdemokrat på sine ældre

Nej, V og S er blevet lige småborgerlige.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 27-02-05 11:35

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> [...]
globaliseringsmuligheden
> Tyskland vel at mærke!
>
> Jeg tror kun vi kan få beskyttet danske arbejdspladser når

Hvordan mener du, man skal beskytte danske arbejder-arbejdspladser? Ved
at forbyde virksomheder at købe serviceydelser i udlandet?

Skal alle arbejdspladser kunstigt beskyttes i al fremtid, selvom man
kunne få udført det stykke arbejde, de pågældende arbejdere udfører
billigere et andet sted eller ved hjælp af "teknologiske fiduser"?

Skulle man også have beskyttet typografernes arbejdspladser ved at
forbyde computere? Eller de arbejdspladser hvor munke sad og skrev bøger
ved håndkraft dagen lang ved at forbyde "skruppelløse trykkeri-fiduser"?

Du kan godt se, det ikke holder, ikk'?

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Jesper

Dato : 27-02-05 12:16

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> En ny guldalder for socialdemokratiet er ved at tegne sig hvis formanden
> kommer til at hedde Frank Jensen!

En ny guldalder? Er Frank Jensen da maler?

> Massefyringer af arbejdere på grund af samvittighedsløse aktionærer og
> lederes globaliseringsfiduser!

Alle har hørt om massefyringer, der er bare ingen der har hørt om
masseansættelser, men sidste år var der så mange nyansættelser at
ledigheden faldt med ca. 14.000 personer.

> Danish Crown bruger underbetalte polske arbejdere , hvis arbejdsdag er på 12
> timer med en løn i nærheden af 30 kroner i timen!-I globaliseringsmuligheden
> Tyskland vel at mærke!

Jamen, hvis Tyskland tillader polakker at arbejde for 30kr/ timen, så er
det Tyskland der har et problem og det er nok derfor der er så mange
arbejdsløse i Tyskland.

> Klar S mærkesag! Jeg tror kun vi kan få beskyttet danske arbejdspladser når
> Frank sætter sig i formandsstolen!
>
> Der er simpelt hen ikke vilje til det blandt liberalisterne.

Hvilke liberalister? Fogh har selv erklæret liberalismen for død og det
er da ikke ligefrem liberal politik Fogh fører, det er socialdemokratisk
politik!

> Der skal en indsats til i miljøet som satser på en energi der ikke bidrager
> til den globale opvarmning!
> Frank Jensens Aukenfløj er det eneste bud på en løsning her!

Ja, for Frankie Boy er fuld af varm luft som han lukker ud med hyppige
mellemrum. F.eks. på valgnatten, hvor han påstod at sosserne tabte fordi
Fogh har en teflonjakke.

Helt ærligt: Kan man tage sådan en mand alvorligt?

> Der er ny guldalder på vej til S i globaliseringens mafia-alder.
>
> Den største fadæse S kan gøre i den situation er at vælge
> "golddigger-kandidaten, med laktasken"!
> Jeg kan ikke engang huske hvad hun hedder, sjovt nok!))

Marianne Jelved? Hun bestemmer jo alligevel sossernes politik, så
hvorfor ikke vælge håndtaske-damen til ny S-formand.

Fra : Lyrik

Dato : 27-02-05 13:00

Jesper wrote:
> Hvilke liberalister? Fogh har selv erklæret liberalismen for død og
> det
> er da ikke ligefrem liberal politik Fogh fører, det er
> socialdemokratisk politik!
++++++++++++++++++++++++++++
Hvorfor melder han sig så ikke ind i S.?))

Det ville da være en ærlig ting at gøre! Han ku' måske blive den 3.
formandskandidat.

Og Helle fører V politik! Hvorfor melder hun sig så ikke ind i V?

Det ville også være ærligt!

Det ser ikke ud til at mange kan se at vi har et problem!
Globaliseringen er først og fremmest virksomhedernes nye bud på
selskabstømning og undergravelse af danske lønmodtageres rettigheder.
Det er et virkeligt problem som vil forværres i løbet af det næste år og
komme til at få altoverskydende betydning!

Gøres der ikke noget, så forarmes Danmark, danske lønmodtageres stilling vil
blive undergravet, skattegrundlaget vil falde, fattigdommen brede sig, og
massearbejdsløshed vil blive en realitet, hvis der ikke gøres noget for at
fastholde danske arbejdspladser med danske levestandarder.

Det kunne nationalstaten sikre! Men den undergraves også ved ja til en
EU-forfatning.

De rige firmaer og oligokraternes penge vil blive brugt til ja-kampagner.

Når ja-et er i hus vil Danmarks selvbestemmelse være ophørt.
Vores parlaments indflydelse vil ophøre! Firmainteresser vil styre verden!
De nye magthavere vil blive beslutningstagerne i de store firmaer!

Selv Bush, som ikke er socialdemokrat, ser truslen og har bebudet tiltag
over for udflytning af arbejdspladser! Du kan vel næppe kalde ham for en
"rødskriger"!

Og det forfærdelige er, at folk som dig slet ikke kan se at disse ting er
problemer!

Hvorfor er det forfærdeligt at et firma bruger danske arbejdere? Er det ikke
grundlaget for at du har det godt Jesper?
Hvorfor er det forfærdeligt hvis et firma må nøjes med at tjene en milliard,
istedet for med kinesiske arbejdere at kunne tjene 1,2 milliarder?

Hvorfor denne selvmorderiske accept af at miste rettigheder? Hvorfor denne
accept af virksomhedernes udanske adfærd ved at fungere som løntrykkere?

"Gå ned i løn Jesper! Eller vi flytter din arbejdsplads til Kina!"

"Det er vel nok daajligt, siger Jesper-kuponklipperne er mine guder, jeg
underkaster mig-og det helt betingelsesløst!"
"Gør med mig hvad i finder for godt"! er parolen!

Vågn op Jesper! Siger jeg!

> Ja, for Frankie Boy er fuld af varm luft som han lukker ud med hyppige
> mellemrum. F.eks. på valgnatten, hvor han påstod at sosserne tabte
> fordi Fogh har en teflonjakke.
+++++++++++++++++++++++++
At ha' teflonjakke kommer fra det amerikanske udtryk:"He has a teflonsuit"!
Det betyder at alle beskyldninger om urent trav preller af på det fine
jakkesæt!

Fogh vil det godt! han ville have en fremtid i Socialdemokratiet!
Men "alle" hans partimedlemmer, er skabsliberalister som ikke kan se nogle
problemer ved at lade firmaer regere landet!

Kan du bebrejde ham det? Eller vil det prelle af på hans teflonsuit!?

Hilsen
Jens

Fra : Jesper

Dato : 28-02-05 16:22

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> ++++++++++++++++++++++++++++
> Hvorfor melder han sig så ikke ind i S.?))

Fordi S nu fører venstrefløjspolitik.

> Det ville da være en ærlig ting at gøre! Han ku' måske blive den 3.
> formandskandidat.
>
> Og Helle fører V politik! Hvorfor melder hun sig så ikke ind i V?

Helle fører S politik.

> [...]
> massearbejdsløshed vil blive en realitet, hvis der ikke gøres noget for at
> fastholde danske arbejdspladser med danske levestandarder.

For 30 år siden var det EU der var det store spøgelse der kom og tog
danske arbejdspladser. I dag er det åbenbart globaliseringen, selvom det
er den der har gjort Danmark til én af de 10 rigeste lande i verden.
Alene A.P.Møller sejler 100 mia kr hjem til Danmark om året - takket
være globaliseringen.

> Det kunne nationalstaten sikre! Men den undergraves også ved ja til en
> EU-forfatning.

Det er da proportionsforvrængning så det vil noget. Hvis du vil tale om
noget der virkeligt undergraver nationalstaten, så er det de mange
traktater der sikre fremmes ret til at rejse ind i landet og lade sig
opvarte.

> De rige firmaer og oligokraternes penge vil blive brugt til ja-kampagner.

Ja...og det der er godt for danske firmaer er også godt for Danmark. Lyt
til dem, det er dem der skaber fremtidens arbejdspladser.

> [...]
>
> Selv Bush, som ikke er socialdemokrat, ser truslen og har bebudet tiltag
> over for udflytning af arbejdspladser! Du kan vel næppe kalde ham for en

Nej, det kaldes protektionisme og det er i det lange løb ikke gavnligt
for et land som Danmark der lever af samhandel og skibstrafik.

> [...]
> underkaster mig-og det helt betingelsesløst!"
> "Gør med mig hvad i finder for godt"! er parolen!

Vi skal flytte urentable opgaver ud og tage os af dem der giver en
større værditilvækst hvis vi vil være rigere og det skal vi blive, hvis
vi vi opretholde velfærdsstaten på det niveau den har idag, fordi der
bliver flere og flere ældre der skal have pension, hjemmehjælp,
plejehjemspladser, hospitalsbehandlinger mv.
Og det at flytte urentable opgaver ud er intet nyt, tekstilbranchen
flyttede de urentable manuelle jobs ud til Portugal og senere Det Fjerne
Østen og Danmark har klaret sig fint, gjobaliseringen til trods.
> [...]
> problemer ved at lade firmaer regere landet!
>
> Kan du bebrejde ham det? Eller vil det prelle af på hans teflonsuit!?

Det er ren babysælhyleri fra Frank Jensens side når han kommer med den
slags påstande. Når påstandene om urent trav prellede af så kunne det jo
være der var en grund til det: F.eks. at påstandene ikke holdt vand.

Modsat det veldokumenterede faktum at Frank Jensen som justitsminister i
Nyrupregeringen intervenerede til fordel for sin bror og svigerinde i en
sag om forældremyndighed selvom han var dybt inhabil og det var åbenlyst
for enhver.

Og så var der den famøse socialdemokratiske julefrokost hvor han
hyppede kartofler langs panelerne med en studentermedhjælper.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 28-02-05 11:49

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message
> En ny guldalder for socialdemokratiet er ved at tegne sig hvis formanden
> kommer til at hedde Frank Jensen!

Korrekt ... eftersom "Guldalderen" er noget kunst fra ca. 1870 som hænger i
Glas & Ramme inde på Aros ved siden af en syltet hest fra "partiets"
storhedstid.

Et billede former sig:

Guldalder-malerierne er sådan Partiet *forestiller* sig at verden så ud
dengang at Partiet "var noget ved musikken": Med Franks hjælp planlægger man
at sælge vælgerne guldalder-malerierne gennem annoncer i Kuponkataloget men,
og det er det med småt, når man modtager sin pakke er det en krukke med
noget muggen 70'er hest - i.e. Socialdemokratiet som det var I
Virkeligheden - man får for sin stemme

Frank og resten af "partiet" har endnu ikke fattet betydningen af at
Arbejderne i dag har Bil, Parcelhus, Privat Pension, tager på ferie i
Udlandet og betaler Topskat.

Arbejderne, derimod, *har* udemærket fattet det: En større offentlig sektor
er et større greb i deres lommer. Flere Indvandrere - det samme!

Og Derfor Taber S, De kan ikke finde ud af hvem de skal representere: De
Offentlige ansatte eller Privatansatte Lønmodtagere (de kunne selvfølgeligt
også blive et ikke-arbejder-parti og representere dem på
overførselsindkomst).

Fra : elisabeth

Dato : 28-02-05 20:00

frank har da sagt det eneste fornuftige i lang tid, at klassekampen ingenlunde
er slut.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 01-03-05 11:38

"elisabeth" <sardiner2005@yahoo.dk> wrote in message
> frank har da sagt det eneste fornuftige i lang tid, at klassekampen
ingenlunde
> er slut.

Fætter Frank forstår bare ikke at "klassekampen" nu står mellem "Ydere" og
"Nydere" i samfundet. Både Arbejdere og Arbejdsgivere befinder sig på
"Yder-siden"; de stemmer natruligvis også derefter.

Socialdemokratiet har sat sig solidt på "Nyder-siden" - og har cementeret
den position fast med Efterlønnen.

Frank Jensen's 70'er snak er et symbol på at Socialdemokratiet slet ikke er
tærsket færdigt endnu.

Fra : Mogens

Dato : 01-03-05 12:33

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i en meddelelse news:d01gbd$j8k$1@newstree.wise.edt.ericsson.se...

> [...]
> den position fast med Efterlønnen.
>
> Frank Jensen's 70'er snak er et symbol på at Socialdemokratiet slet ikke

Ja selvom han ser ung ud , så har han en tankegang , som en 80 årrig
socialdemokrat .

M.

Fra : elisabeth

Dato : 28-02-05 20:04

frank jensen sagde det eneste rigtige i dette valg, at klassekampen ikke er slut

Fra : Jim

Dato : 28-02-05 20:43

"elisabeth" <sardiner2005@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> frank jensen sagde det eneste rigtige i dette valg, at klassekampen
> ikke er slut

Han kan overtage Bubbers job, så kan han få sin klassekamp med
jævnbyrdige kombatanter.
Han vil hurtig falde ind i mængden.

Fra : elisabeth

Dato : 07-03-05 19:39

Jeg mener som frank jensen, hvilke partier gør noget godt for den
lille mand i samfundet.Der lever 40000 børn under fattigdomsgrænsen.

Elisabeth.

Fra : J. Jensen

Dato : 07-03-05 19:47

elisabeth wrote:
> Jeg mener som frank jensen, hvilke partier gør noget godt for den
> lille mand i samfundet.Der lever 40000 børn under fattigdomsgrænsen.
>
> Elisabeth.

Jensen spørger hvor de 40.000 børn under fattigdomsgrænsen bor,i Indien?

J.J.

Fra : Jim

Dato : 07-03-05 19:57

> Jeg mener som frank jensen, hvilke partier gør noget godt for den
> lille mand i samfundet.Der lever 40000 børn under fattigdomsgrænsen.

Tja, nu du nævner det, så har forældrene faktisk et ansvar for deres
børn.
Når det er sagt, så tror jeg, at du skal tage det der med
fattigdomsgrænse med et gran salt.
Når Frank Jensen mener, at det er svært at finde et parti, som gør noget
for den lille mand, så må det vel betyde, at soc.dem. heller ikke har
gjort nok i de år, de sad på magten. De havde nemlig travlt med at jagte
DF og kalde dem for ikke-stuerene. Og så får de jo ikke gennemført noget
med dem. SF har travlt med miljø, og EL har travlt med at give
fuckfingre og kaste maling. Hvem har vi så tilbage? nå ja, de fattigfine
radikale, som har travlt med at importere fattige 3.verdensindvandrere
for at få flere stemmer og medlemmer og omdanne Danmark til et
multietnisk helvede, som er begyndt.
Og så er der altså ikke penge tilbage til den lille dansker, når
muhammed og alle hans fyrretyve røvere skal have det hele.
Det er derfor, vi har DF. Vi vil sørge for, at der er mere til
danskeren, som mangler, og mindre til udlændinge, som tror, at Danmark
er et stort tag-selv-bord for 3.verdens overskudsbefolkning med en koran
i baglommen. Og så bagefter kan pule os noget så grusom i O-ringen ved
at rekrutere islamiske helligkrigere til at slå demokratiet, dig og mig
ihjel.

J.

Fra : Sten Schou

Dato : 08-03-05 01:35

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i baglommen. Og så bagefter kan pule os noget så grusom i O-ringen ved
> at rekrutere islamiske helligkrigere til at slå demokratiet, dig og mig

Og for at det ikke skal være løgn, så vil Frankie endnu engang skide på
danskerne:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2931150/

Hilsen Sten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jim

Dato : 08-03-05 11:03

"Sten Schou" <mohmedabacha@yahoo.ca> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Og for at det ikke skal være løgn, så vil Frankie endnu engang skide
> [...]

Ja er det ikke ufatteligt..
Socialdemokrater ligner efterhånden de radikale.
Hvis stemningen er gunstig for at kunne få indflydelse, så tilpasser man
sine holdninger derefter.

Der er i øvrigt lige kommet et resultat af en undersøgelse, som
fortæller, at Danmark er det sted i verden, hvor børn har det bedst.

Jeg skal se, om jeg kan finde dokumentationen i løbet af dagen, hvis
ikke andre er hurtigere.

J.