Mere Henriette Kjær
Fra : Lars

Dato : 27-02-05 00:30

Jeg bemærkede en avis-overskrift idag, vistnok BT, hvor der stod noget om at Henriette Kjær har
blå-stemplet et pyramide-spil firma.

Hvad gik det ud på?

--
Best regards

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 01:24

Den har jeg ikke lige set - og den ligger ikke på BT's hjemmeside?
Men det forholder sig jo sådan at et firma kaldet QBic7 er hængt ud som
pyramideselskab i BT, med tidligere folketingsmedlem Niels Ahlman-Olsen i
spidsen. Niels-Ahlman-Olsen og Henriettes samlever Erik Skov - Markisen -
har jo været sammen om Strategikompagniet, men om det er den kobling de
borer i ved jeg ikke.

PN

Fra : Croc®

Dato : 27-02-05 10:57

On Sun, 27 Feb 2005 01:23:36 +0100, <pni> wrote:

> [...]
>spidsen. Niels-Ahlman-Olsen og Henriettes samlever Erik Skov - Markisen -
>har jo været sammen om Strategikompagniet, men om det er den kobling de

Med det tempo findes der ikke en borgerlig politiker der ikke er
kompromiteret om et halvt år. Det ender sgu' med der ingen er tilbage
at stemme på til valgene. :(

Regards Croc®

Fra : andropov

Dato : 27-02-05 18:42

>Med det tempo findes der ikke en borgerlig politiker der ikke er
>kompromiteret om et halvt år. Det ender sgu' med der ingen er tilbage
>at stemme på til valgene. :(

Ja, der er mange ministre som ryger ud i mørket for de mindste ting.
I gamle dage var statsministre maniodepressive og andre politikere
kunne drikke i stride strømme uden at pressen blandede sig.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-02-05 19:42

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Med det tempo findes der ikke en borgerlig politiker der ikke er
> kompromiteret om et halvt år. Det ender sgu' med der ingen er tilbage
> at stemme på til valgene. :(

Så må vi se at få franske forhold, her har mange politikere ansat koner og
venner til lukrative jobs, og derfor er de ikke meget for at melde hinanden.
Som bekendt ansatte ham der stiller op som indenrigsminister? fx sin kone
til at skrive en fristil på 32 sider, til ca 130.000 kroner.
Men ministeren som havde nedsat sig i en lejlighed på 600 kvadratmeter til
105.000 kr om måneden, han flytter jo dog frivilligt, så helt ringe står det
nok ikke til?

Anyway, vi har heldigvis flere moral-kilometre ned til de ædle franskmænds
adfærd, - så længe det varer, vi *skal* jo globaliseres, og får snart nogle
fine modeller fra Rumænien og Bulgarien, for ikke at tale om Tyrkiet, et
gennemkorrupt land. Men det er det værd, siger de kloge jo.

Fra : Croc®

Dato : 27-02-05 21:03

On Sun, 27 Feb 2005 19:41:49 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fine modeller fra Rumænien og Bulgarien, for ikke at tale om Tyrkiet, et
>gennemkorrupt land. Men det er det værd, siger de kloge jo.

Hvorfor gå efter den laveste fællesnævner? Så vidt jeg husker kostede
det vist også den franske minister posten?

Forsvarer du den lave moral blandt politikere, eller misforstår jeg
dit skriv?

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-02-05 07:24

> Hvorfor gå efter den laveste fællesnævner? Så vidt jeg husker kostede
> det vist også den franske minister posten?
>
> Forsvarer du den lave moral blandt politikere, eller misforstår jeg
> dit skriv?

Næh, jeg synes det er rystende, hvad der foregår blandt franske politikere,
og håber aldrig vi når op på det niveau. Hvad vi har set i DK, bortset fra
Brixtofte, er trods alt i småtingsklassen

Ja, ham med huslejen måtte gå, men de andre sidder der stadig, og den
største skurk er jo præsidenten selv, som man nu heller ikke mere tror på
vil blive retsforfulgt når han ikke mere er præsident. Men franskmændende er
vist efterhånden vant til denne korruption, - bortset fra ham med huslejen,
som også var i særklasse en løgn- og pralhals.

Fra : Croc®

Dato : 28-02-05 18:24

On Mon, 28 Feb 2005 07:23:50 +0100, "Knud Larsen"

>Næh, jeg synes det er rystende, hvad der foregår blandt franske politikere,
>og håber aldrig vi når op på det niveau. Hvad vi har set i DK, bortset fra
>Brixtofte, er trods alt i småtingsklassen

Men usagt at niveauet er et andet, gør det alene vel ikke den lave
moral spiselig. Det er alt for nemt bare at nævne andre og værre som
vi ingen indflydelse har på, dette bør vel ikke få os til at acceptere
en deroute der fører os i samme retning?

> [...]
>vist efterhånden vant til denne korruption, - bortset fra ham med huslejen,
>som også var i særklasse en løgn- og pralhals.

Lad os slet ikke inddrage Italien.

Regards Croc®