HJÆLP ???
Fra : ND

Dato : 27-05-01 01:51

For ca 10 år siden så jeg på MTV et musikVideo, hvem det er med ved jeg
ikke. Men jeg kan huske at de i samme periode viste
"God Gave Rock'n Roll To You" med Kiss

Jeg kan husk lidt fra videon at det var en lyshåret kvinde med lyst tøj og
lys stemme der sang for en
mand der lå død på en stenkiste. Lidt inde i nummeret kom der en anden
kvinde ned fra en trappe.
Hun havde mørkthår og mørk tøj, hun sang med en mørk stemme.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe

tak på forhånd

m.v.h

Niels

Fra : Christina Estrup

Dato : 27-05-01 08:23

On Sun, 27 May 2001 02:51:03 +0200, "ND" <niels@dalgaard.as> wrote:

> [...]
>kvinde ned fra en trappe.
>Hun havde mørkthår og mørk tøj, hun sang med en mørk stemme.

Jeg kan ikke huske videoen i detajler, men det med den lyse of den
mørke stemme og en mand, der er død, lyder som "Stay" med Shakespear's
Sister fra albummet "Hormonally Yours". Albummet er fra 1991, så
tidspunktet passer også.

mvh
Christina

Fra : Andrew

Dato : 27-05-01 11:56

> [...]
> kvinde ned fra en trappe.
> Hun havde mørkthår og mørk tøj, hun sang med en mørk stemme.

Det lyder sgu ikke rart!

Fra : Invader Zim

Dato : 27-05-01 14:41

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det lyder sgu ikke rart!

LOL!

-Invader Zim

Fra : Chris

Dato : 27-05-01 16:22

On Sun, 27 May 2001 12:56:15 +0200, "Andrew"

>Det lyder sgu ikke rart!

Hvad lyder ikke rart? At der er døde mænd eller kvinder med mørke
stemmer?

Personlig er jeg mest skræmt over, at der kommer en kvinde ned ad en
trappe.

kh
Chris

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-05-01 10:48

Det må næsten være Shakespear Sisters med Stay. Et kanonfedt nummer

mvh

Michael

Fra : ND

Dato : 31-05-01 14:08

Tak for Hjælpen alle, har fundet det jeg søger

Fra : ND

Dato : 31-05-01 14:09