Sund kost
Fra : Malene P

Dato : 26-02-05 10:59

Fødevareindustrien presser råvarerne -levende dyr som planter- til sidste
dråbe. Her er endnu et eksempel: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=345506/

Melene P

Fra : Jesper

Dato : 26-02-05 12:07

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

> Fødevareindustrien presser råvarerne -levende dyr som planter- til sidste
> dråbe. Her er endnu et eksempel: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=345506/
>
> Melene P

Det er ikke fødevareindustrien, det er muhamedanerne og deres
møgbeskidte butikker og importselskaber..

Ikke overraskende er det et selskab som Al-Kassimi Food der har fået
flest påbud.

Fra : Jim

Dato : 26-02-05 14:05

> Det er ikke fødevareindustrien, det er muhamedanerne og deres
> møgbeskidte butikker og importselskaber..
>
> Ikke overraskende er det et selskab som Al-Kassimi Food der har fået
> flest påbud.

Vi må genindføre næringsbrevet og gøre det obligatorisk med en
tilladelse til at drive forretning med fødevarer.
Og så må vi forbyde disse lovbrydere at beskæftige sig med forretning
fremover.
Og det gør man ved at sende dem tilbage til ørkenen.
Vi er nødt til at beskytte danske borgere og det danske samfund mod
disse sataner.

J.

Fra : Kim2000

Dato : 26-02-05 12:40

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fødevareindustrien presser råvarerne -levende dyr som planter- til sidste
> dråbe. Her er endnu et eksempel:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=345506/

Det er imponerende som indvandre kan glemme at tale dansk ligeså snart der
er noget de ikke vil svare på.

I går i min butik tog vi en indvandrer (nr. 12 i denne måned) i
butikstyveri, så kunne han ikke dansk, det kunne han heller ikke da jeg
ringede til politiet, først efter 15 minutter, hvor politiet troppede op, så
pludselig skete miraklet - en betjent lærte ham dansk på små 30 sekunder,
endda også at udfylde en blanket, imponerende arbejde må man sige

mhv
Kim

Fra : Snurrberget

Dato : 26-02-05 13:17

Malene P wrote:
> Fødevareindustrien presser råvarerne -levende dyr som planter- til sidste
> dråbe. Her er endnu et eksempel: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=345506/
>
> Melene P

Tjahh...
Politikere er jo ikke just pro-aktive her i landet så der kræves nok
mere end et par artiker i BT før der sker noget.

- cep

Fra : Jim

Dato : 26-02-05 14:08

"Snurrberget" <cep@_REMOVE_snurrberget.dk> skrev i en meddelelse

> Tjahh...
> Politikere er jo ikke just pro-aktive her i landet så der kræves nok
> mere end et par artiker i BT før der sker noget.

Morten Spiegelhauer gjorde ellers et godt stykke arbejde, da han
afslørede arabere i fusk og svindel, som de jo er så dygtige til.
Ansæt ham ved politiet, så vi kan få udryddet disse kryb.

J.