Ægte statsterrorisme når det er værst
Fra : TheCom

Dato : 25-02-05 10:35

http://free.freespeech.org/americanstateterrorism/iraqgenocide/Genocide2.html

Lad være med, at besøge siden hvis du har sarte nerver.

Mvh

TheCom

Fra : manse

Dato : 25-02-05 13:39

"TheCom" <thecom2005@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://free.freespeech.org/americanstateterrorism/iraqgenocide/Genocide2.html
>
> Lad være med, at besøge siden hvis du har sarte nerver.
>
> Mvh
>
> TheCom

Jamen alle ved jo at amerikanere er nogle svin
og at de elsker at dræbe bare for at dræbe,og de
er lige glade med om det er børn eller gamle
Og anders fuck er jo ligesådan, hush hæmoride

Fra : Politico

Dato : 25-02-05 14:35

"TheCom" <thecom2005@hotmail.com> wrote in message

http://free.freespeech.org/americanstateterrorism/iraqgenocide/Genocide2.html

> Lad være med, at besøge siden hvis du har sarte nerver.

Ha, det er den sjoveste anti-USA propaganda side jeg endnu har set. De kan
ikke engang finde ud af at se forskel på en amerikansk og en britisk soldat,
så deres oplysninger skal nok tages med et gran salt eller ti...

Fra : Jim

Dato : 25-02-05 15:11

"TheCom" <thecom2005@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://free.freespeech.org/americanstateterrorism/iraqgenocide/Genocide2.html
>
> Lad være med, at besøge siden hvis du har sarte nerver.

Her er ingen sarte nerver.
Men siden fortæller jo ikke, beviser ej heller, hvem der er årsag til
ofrenes tilstand.
Jeg tror ikke, at du har set, hvordan resterne af en skolebus fuld af
børn ser ud efter et møde med en helligkriger i Jerusalem.

Fra : ab

Dato : 25-02-05 16:09

> Jeg tror ikke, at du har set, hvordan resterne af en skolebus fuld af børn
> ser ud efter et møde med en helligkriger i Jerusalem.

Det har jeg heller ikke, men jeg er overbevist om, at folk der foretager den
slags desperate handlinger ikke gør det for personlig vinding - tænk dig
om - hvorfor tror du at f.eks. unge studerende kommer så langt ud ?

Mener du, at disse folk gør det fordi tilværelsen smiler til dem og deres
liv er fuld af vidunderlige muligheder - så tror jeg, at du er gået glip af
evnen til at se forskel på sort og hvidt.

ab

Fra : Jim

Dato : 25-02-05 16:30

"ab" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg heller ikke, men jeg er overbevist om, at folk der
> foretager den slags desperate handlinger ikke gør det for personlig
> [...]

De er totalt hjernevasket af deres islamiske forbilleder og koranen.
Derfor!

> Mener du, at disse folk gør det fordi tilværelsen smiler til dem og
> deres liv er fuld af vidunderlige muligheder - så tror jeg, at du er
> gået glip af evnen til at se forskel på sort og hvidt.

Nej, de er bare syge i hovederne.
Islam er en sindslidelse.

J.

Fra : Snurrberget

Dato : 25-02-05 19:38

> [...]
> liv er fuld af vidunderlige muligheder - så tror jeg, at du er gået glip af
> evnen til at se forskel på sort og hvidt.

Det lyder næsten som om at du mener at social baggrund i sig selv er et
kriterie for om vold er acceptabelt.

- cep

Fra : Joakim von And

Dato : 25-02-05 21:09

> [...]
af
> evnen til at se forskel på sort og hvidt.

Ja, det er da soleklart at der må være en rationel grund til at disse
"forfulgte studerende" massakrerer uskyldige børn. En grund som man bare
skal reflektere over, vedkende sig deres smerte og ulyksalighed på den
tolerante måde og forstå at disse traumatiserede stakler i virkeligheden
slet ikke er sindssyge religiøse massemordere, men at de er den forurettede
part, der har krav på vores uforbeholden medfølelse og sympati.

Vorherre bevares.

JvA

Fra : Alucard

Dato : 26-02-05 00:40

On 25 Feb 2005 01:35:06 -0800, thecom2005@hotmail.com (TheCom) wrote:

>http://free.freespeech.org/americanstateterrorism/iraqgenocide/Genocide2.html
>
>Lad være med, at besøge siden hvis du har sarte nerver.

Det er dog en værre gang pladder.... Da jeg nåede til hvor de påstod
at CIA stod bag 11. september, gad jeg ikke at læse mere...