Radikal valgvideo
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 22:37

Under valget kom de Radikale med en valgvideo, hvor de kom med nogle citater
fra Bertel Haarder.

Efterfølgende blev der lavet noget tilsvarende, dog med den forskel at det
nu var citater fra Marianne Jelved. Er der nogle der ved hvor jeg kan finde
den henne, eller er der nogen der har den.

mvh

Peter

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 24-02-05 22:56

"Popeye" <pop> skrev
> [...]
finde
> den henne, eller er der nogen der har den.

Find den via www.drv.dk eller direkte på siden:
http://player.radikale.dk/default.asp?id=98#

Mvh. Hans

Fra : Allan Knaap

Dato : 25-02-05 09:38

"Hans J. Jensen" <jjjg3401@hotmail.spam> wrote in message
> "Popeye" <pop> skrev
> citater

> finde

> Find den via www.drv.dk eller direkte på siden:
> http://player.radikale.dk/default.asp?id=98#

Jeg tror nu ikke det var den der blev spurgt efter, men en hvor Marianne
Jelved's citater bliver anvendt.

Jeg har ikke selv set den. Kunne da være spøjst at se den. Så hvis der er en
der har linket, så må vedkommende meget gerne poste det..

Allan Knaap

Fra : Frank

Dato : 25-02-05 11:34

Hej

> Jeg har ikke selv set den. Kunne da være spøjst at se den. Så hvis der er
> en
> der har linket, så må vedkommende meget gerne poste det..

Jeg ved ikke om det er den der tænkes på, men DR nyhederne lavede et indsalg
kort tid efter de radikales valgvideo blev lagt hvor Jelved fik samme
behandling som Haarder.

Mvh
Frank

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 25-02-05 17:57

"Allan Knaap" skrev
[snip]

> [...]
en
> der har linket, så må vedkommende meget gerne poste det..

Ups, det er også rigtigt. Jeg fik vist ikke læst det, i øvrigt korte indlæg,
rigtigt. :(

Mvh. Hans