Paven ser jøder som slimklatter
Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-05 07:49

At sammenligne kz-lejrenes infektions-folkemord mod bl.a. voksne jøder der
var født og integreret i Tyskland, med bortskrabning af tankeløse
slimklatter fra Mukosa Uterus i kvindens underliv - er det ikke i strid med
§266b?

Ordflom fra paven om abort=holocaust er lyrik og metafor dvs ævl men kan du
tolke anderledes?
http://www.religion.dk/nyheder/artikel:aid=244118

"ANALOGI Alle ideer opstår ved at man gør ulige ting lig med hinanden
Nietzsche Analogies, it is true, decide nothing, but they can make
one feel more at home."Sigmund Freud

" At tænke er at omtyde den sande verden i en "indbildt" - fiktiv
eller symbolsk" - verden.Nietzsche

" Jeg opdagede vokalernes farve: A sort, E hvid, I rød, O blå, U
grøn. Arthur Rimbaud 1854-91

" Lignelser er alle navne for godt og ondt, de taler ikke, de
giver blot et vink. En tåbe er det, der vil have viden ud af dem!
Zarathustra- om den gavmilde dyd.

" Politiken 26.3.98 sekt 1p4 citerer oldtidige Lao Tzu
for"Tyngdekraft er roden til lethed, stilhed, bevægelsens behersker"

" Truth is a mobile army of metaphors. Nietzsche

" "For example" is not proof Jewish Proverb

" At tænke er at omtyde den sande verden i en "indbildt" - fiktiv
eller symbolsk" - verden.Nietzsche To think is to interpret the real world
into an imagines - fictive or symbolic - world. Nietzsche

"All perception of truth is the detection of an analogy.
Thoreau

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-02-05 15:19

> [...]
> med §266b?
>
> Ordflom fra paven om abort=holocaust er lyrik og metafor dvs ævl men kan

Hvis man opfatter menneskelivet som helligt, er der intet underligt i
analogien.

Du er så hoppet med på den jødiske forargelse (de anser ikke ufødte som
menneskeliv) og har endda yderligere karikeret pavens ord, som kun kendes
fra den polsksprogede version af en endnu ikke udgivet bog.

Da du selv ikke anser kz-lejre og Endlösung for hensigt om at dræbe, kunne
du i stedet have kritiseret paven for at sammenligne bevidst aflivning med
utilsigtede dødsfald.

--
Auschwitz-gaskamrenes ældste forløber er Muhameds henrettelser af
Quraiza-jøderne. Alt dette er ikke historiske kuriositeter. Nutidens

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-05 18:02

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvis man opfatter menneskelivet som helligt, er der intet underligt i
> analogien.

Udfra et størst mulig lykke for flest mulig mennesker er der ingen fornuft i
at ophøje celleklatter til liv. Tilladelse til at kvinder klipper i deres
hår eller aborterer egne fostre/vorter på livmoderen, vil aldrig smitte af
på retsbevidsthed, så vi holder op at se alvorligt på mord.

> Du er så hoppet med på den jødiske forargelse (de anser ikke ufødte som
> menneskeliv) og har endda yderligere karikeret pavens ord, som kun kendes
> fra den polsksprogede version af en endnu ikke udgivet bog.

En lille del af jøder forarges over paven som om han bagatelliserede
tyfusepidemierne i kz-lejrene

Måske lige så mange jøder er enig med jøden Norman C Finkelstein der i sin
2001-bog "Holocaust-industrien" påviser fejl i kz-myterne og forklarer dem
ved milliardindtægter opnået uretmæssigt til jødiske organisationer udfra
juristeri om pårørende og overlevende, samt vilde WW2-overdrivelser.

> Da du selv ikke anser kz-lejre og Endlösung for hensigt om at dræbe, kunne
> du i stedet have kritiseret paven for at sammenligne bevidst aflivning med
> utilsigtede dødsfald.

Det er så nærliggende, at det ikke er værd for mig at skrive. De mere
vanskeligere djævelens-advokat sager er mit speciale

> [...]
> Quraiza-jøderne. Alt dette er ikke historiske kuriositeter. Nutidens
> muslimer er overalt forpligtede til at følge Profetens handlemåde.

Det er godt at landets bedste Islamforsker påviser muslimers had mod jøder
og deres målbevidste myrderier for 1300 år siden og næsten uændret nu.

Emnet er en millliard gange vigtigere end revisionisme, der jo handler om
fortid kun. Fordømmelsen af vort broderfolk i syd skal nok blegne, og USA
har vundet og sikret et økonomisk forspring, som var formålet med , at de
skabte WW2, og det kan ikke ændres på. De førte WW1 for bl.a. at overtage
patenter på tyske syntetiske hovedpinepiller og WW2 for at overtage Wernher
von Braun og hans raketforskning, så tyskere og japanere er nu andenrangs,
selvom de fortjente at have overskygget USA i handelskrigene. Georg Brandes
forklarede WW1 ved tyske handelskrige vandtes suverænt, og Pearl Harbour
skyldtes klart at USA provokerede fordi japanerne vandt handelskrigene
suverænt i mellemkrigstiden.
Selvfølgelig er mindskelse af fremtidig muslimmagt LANGT vigtigere end disse
fortidsspørgsmål