Forbedr mig-skitzo avisprovokation
Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 19:47

Læserbrev

Da jeg fik papir på skitzo!

For at få førtidspension gik jeg til psykiater - alle kalder jo os
glistrupister for sindsyge, og måske der ku være penge i det. Men jeg fik
kun førtidspension på laveste niveau - på social indikation.

Så gik jeg til andre psykiatere og een fandt lidt skitzo, næste depri,
næste psykopati.

Der er ikke meget konsistens i den videnskab!

Pensionen kunne ingen af de diametralt selvmodsigende diagnoser forhøje (for
hospital og piller har jeg aldrig haft tid til eller brug for).

Men 12 år senere fik jeg gavn af pjattet, for statsmagten ville opgrave i
min have for at indlægge fjernvarme.

Eneste måde at afværge overgrebet på privatlivets fred, og min bevarelse af
mit bedre og billigere oliefyr, var en LÆGEERKLÆRING skrev de.

Jeg fandt en ny praktiserende læge og fik denne til at satse på en af
diagnoserne i sortimentet i en lægeerklæring - den med skitzofreni-psykose
pga neologismer og overlødige ideer!

Kun derved kunne jeg holde diktaturet udenfor havelågen.

Lægeerklæringer er storkorruption, og meget offentlig sagsbehandling er
ondskabsfuld kafka-proces, og de sort-arbejdende jyde-frihedskæmpere evner
at inspirere - og gav mig ideen til dette vellykkede kup. "Kaptajnen fra
Köpenich" fik preusserkejseren til at le af beviset på, at alle kan
kommandere som en officer. Mathias Rust landede på den Røde Plads. Glistrups
provokerede med nultrækprocent.

Weekend-Information interviewer underdanigt professor Alain Ehrenberg om,
at lykkepiller og narko kræves af tidens ny livsstil.

En Dirck Passer filmhed "Vi er allesammen tossede" Bureaukratiet er især
tosset og anti-humanistisk.

Bo Warming Bjelkes Alle 46 Nørrebro

HVILKEN AVIS KUNNE FINDE PÅ AT TAGE DETTE OG HVAD KUNNE FORBEDRES?

Fra : vidal

Dato : 22-02-05 23:09

Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Så gik jeg til andre psykiatere og een fandt lidt skitzo, næste
> depri, næste psykopati.
>
> Der er ikke meget konsistens i den videnskab!

Mon ikke det er det, der kaldes 'multiple personality
disorder'?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : GB

Dato : 22-02-05 23:48

"vidal" <"vidal"@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:421bad43$0$203
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Mon ikke det er det, der kaldes 'multiple personality
> disorder'?

Siger din pyskriatriker da det?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Jim

Dato : 23-02-05 00:45

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "vidal" <"vidal"@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:421bad43$0$203
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Siger din pyskriatriker da det?

Hvem af ham spørger du? ;0)

Fra : GB

Dato : 23-02-05 00:57

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:421bc411$0$249
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvem af ham spørger du? ;0)

Den anden, selfø'lig.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-05 08:29

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvem af ham spørger du? ;0)

Hvem på denne ng kan sige sig fri for at have lidt "multipel personligheds
forstyrrelse"?

Jeg krængede ærligt ud med mine bagatelproblemer for tre forskellige
"psykiatrikere" , der afslørede psykiatriens uvidenskabelighed ved at give
mig diametralt modstillede diagnoser. OK de vidste jeg gerne ville have en
diagnose - ligesom den praktiserende der lavede lægeattesten der reddede mig
fra fascisme i min have, spurgte usikkert om der virkelig godt måtte stå det
famøse ord skitzo i attesten - for han oplever mig ikke som skitzo - snarere
som en bedrevidende læge-lærd biokemi-cand.scient han er lidt bange
for.(hans skitzo-livsløgn har jeg flere gange været nær ved at stjæle fra
ham).

Sjovt er det at systemet blæser på al sandhedssøgning og uddeler
vennetjenester af den art som alle læger UNDER STUDIET advares imod at give,
når der skal udstedes attester. Og som alle læger lyver lodret med, når en
u-afslørlig tjeneste ønskes - det koster dem jo ikke noget, og også lægen
vil have 15 minuts berømmelse overfor sin indre domstol ved at have gjort
dagens gode gerning. Min citydoctor var glad, da jeg sagde tak for veludført
konsultation. Og jeg slap for gravko, hvor jeg soler mig, og for
stalinist-planøkonomisk fordyrelse af mit hus varmeregning

"Fjerner du livsløgnen fra gennemsnitsmennesket, tager du samtidig hans
lykke fra ham.Henrik Ibsen(Vildanden)

"Castles in the air,they are so easy to take refuge in. And
easy to build, too. Henrik Ibsen

"An intellectual is someone whose mind watches itself.Albert
Camus

"Vis mig et normalt menneske og jeg skal helbrede ham. C.G. Jung

" Visse hensyn, Faste forhold, Rene linier, Andre måder

" When we remember that we are all mad, the mysteries disappear and
life stands explained. Mark Twain

" If a man doesn't believe as we do, we say he is a Crank and that
settles it. Mark Twain

"De færreste er klar over, at nogle mennesker må anstrenge sig enormt bare
for at virke normale. Albert Camus

Fra : viidal@gmail.com

Dato : 23-02-05 08:36

GB wrote:
> "vidal" <"vidal"@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:421bad43$0$203
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Siger din pyskriatriker da det?

Jeg går ud fra det er mig, du spørger, da dine
og Bo Warmings indlæg jo ofte forbløffende
ligner hinanden.

Jeg har ikke nogen 'pyskriatriker', men har du
brug for det, kan jeg godt sætte dig i forbindelse
med en.

Men ellers er jeg klar med en psykologisk profil på
mange af deltagerne i diskussionen i dk.politik.

Du har da vist også fået en engang? Ellers skal du
gerne få en ny.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard