Æv bush lever
Fra : manse

Dato : 22-02-05 16:14

Det er godt nok ærgeligt at det nazi svin til bush
ikke er faldet om af en blodprop,han skulle helst
ligge og lide i mange dage det svin
Ligesom hans nazi ven sharon

Fra : Snurrberget

Dato : 22-02-05 18:01

manse wrote:
> Det er godt nok ærgeligt at det nazi svin til bush
> ikke er faldet om af en blodprop,han skulle helst
> ligge og lide i mange dage det svin
> Ligesom hans nazi ven sharon

Hvorfor det?

- cep

Fra : Jim

Dato : 22-02-05 18:45

"Snurrberget" <cep@_REMOVE_snurrberget.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det?

Du må ikke stille så store udfordringer til individer med en så
degenereret mentalitet.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-02-05 18:54

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "Snurrberget" <cep@_REMOVE_snurrberget.dk> skrev i en meddelelse

> Du må ikke stille så store udfordringer til individer med en så
> degenereret mentalitet.

Han er jo nok en af dem som Jim så ikke blev født.
Hans forældre burde, igen ifølge Jim, være blevet sterilliseret så slige
personer ikke kan grumse den danske population til!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 22-02-05 19:34

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> Hans forældre burde, igen ifølge Jim, være blevet sterilliseret så slige
> personer ikke kan grumse den danske population til!

Ikke overraskende at du forsvarer manse, der giver udtryk for at være lige
så slem som nazisterne.

Tsk, tsk.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 22-02-05 19:50

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> Ikke overraskende at du forsvarer manse, der giver udtryk for at være lige
> så slem som nazisterne.

Jeg forsvarer ethvert menneskes ret til at have en mening, om jeg så er enig
eller ej.
Jeg forsvarer ikke handlinger der er imod loven og almindelig fornuft!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 22-02-05 21:16

> [...]
> enig eller ej.
> Jeg forsvarer ikke handlinger der er imod loven og almindelig fornuft!

Det lader åbenbart ikke til at dit noble væsen gælder Jim, hvor du ikke
forsvarer hans ret til at have den mening, som du oven i købet opfinder for
ham.

(Nu skal det til dit forsvar siges, at manse så nogenlunde udtrykker en
afsky for Bush, der går fint i tråd med dit glødende had til samme).

Også her lader du til at vide noget om en person (Jim i dette tilfælde), som
jeg ikke kan mindes at have set et grundlag for nogen steder?Jeg har
åbenbart ikke noget arbejde, og Jim synes åbenbart at manse skal
steriliseres. Hvor får du det alt sammen fra?

Fakta og beviser... er det ikke det du plejer at udgyde med din fromme
stemme?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 22-02-05 21:37

> [...]
>>

> Det lader åbenbart ikke til at dit noble væsen gælder Jim, hvor du ikke
> forsvarer hans ret til at have den mening, som du oven i købet opfinder

Jo, han m[ da godt have den mening han har, jeg påpeger blot at den ikke
holder vand, men kalder ham da hverken for degeneret eller lign.

> [...]
> åbenbart ikke noget arbejde, og Jim synes åbenbart at manse skal
> steriliseres. Hvor får du det alt sammen fra?

Fordi at han selv har skrevet at folk der kan føde debile børn, burde
sterilliseres, derfor.

> Fakta og beviser... er det ikke det du plejer at udgyde med din fromme
> stemme?

Jo.

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 23-02-05 07:45

> [...]
>
> Jo, han m[ da godt have den mening han har, jeg påpeger blot at den ikke
> holder vand, men kalder ham da hverken for degeneret eller lign.

Hvor påpeger du her i tråden, at noget Jim siger (her i tråden) ikke holder
vand?

> Fordi at han selv har skrevet at folk der kan føde debile børn, burde
> sterilliseres, derfor.

Du kalder med andre ord manse for debil? Logic dictates!

> Jo.

Hvor er så dine fakta og beviser for at Jim mener manse's forældre burde
steriliseres? ... eller for den sags skyld for, at jeg ikke skulle have
noget job?

Nu _VED_ jeg jo tilfældigvis at du tager fejl desangående, men alligevel
bruser du frem uden noget som helst hold i noget som helst.

FAKTA og BEVISER!!! Ikke alle mulige gisninger og ekstrapoleringer. Det kan
ikke bruges til noget som helst.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-05 08:09

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> FAKTA og BEVISER!!! Ikke alle mulige gisninger og ekstrapoleringer. Det
> kan
> ikke bruges til noget som helst.

Hvordan kan du forsvare en der kalder en moddebattør for at have en
degeneret mentalitet?

Hvad angår de andre punkter, så ved Jim godt selv at han har skrevet at folk
der kan få/risikerer at få debile børn, burde/skal sterelliseres, selv din
gode ven G.B. er gået i rette mod ham, læs folkeskolens rummelighed tråden.
Og du ved også godt selv at du ikke har et arbejde, ikke 24/7!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 24-02-05 08:11

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du forsvare en der kalder en moddebattør for at have en
> degeneret mentalitet?

Du kalder jo selv manse for debil... hvorfor skar du den del væk???

> [...]
> der kan få/risikerer at få debile børn, burde/skal sterelliseres, selv din
> gode ven G.B. er gået i rette mod ham, læs folkeskolens rummelighed

Og? Hvad har det med denne tråd at gøre, hvor du kalder manse for debil?

Du siger, at eftersom Jim mener forældre til debile burde steriliseres, så
ville Jim sikkert forslå, at manse aldrig skulle have været født. Det
betyder (!!!), at du mener manse er debil.

Eller mente du det ikke alligevel?

> Og du ved også godt selv at du ikke har et arbejde, ikke 24/7!

Næhh... bare et almindeligt 37 - 90+ timer / ugen arbejde alt efter
situationen.

Og ja... knap 100 timer/uge er vanvittig meget, men det er sjældent mere end
en uge ad gangen, og ikke ret mange gange om året.

Hvorfor mener du i øvrigt det skal være 24/7 for at kunne kaldes et arbejde?

Tim

Fra : Tim

Dato : 25-02-05 03:51

> [...]
> selv din gode ven G.B. er gået i rette mod ham, læs folkeskolens
> rummelighed tråden. Og du ved også godt selv at du ikke har et arbejde,

Hvad bliver det til?

Hvorfor kalder du manse for debil?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 25-02-05 07:34

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> Hvad bliver det til?
>
> Hvorfor kalder du manse for debil?

Hvilket jeg ikke har gjort, jeg har svaret på at Jim kaldte Manse "individer
med en så degenereret mentalitet."

Og da den sætning jo betyder at Manse skulle være debil, så er det hvad jeg
har svaret på!

Got it?

Lad mig samtidigt undskylde overfor Jim, det er ikke ham der har skrevet det
jeg har skudt ham i skoen ang. folk der kan risikere at få debile børn, men,
stor overraskelse, Jesper.

Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 25-02-05 20:47

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrevet det jeg har skudt ham i skoen ang. folk der kan risikere at få
> debile børn, men, stor overraskelse, Jesper.

Den er glemt Allan.
Så hold du bare weekend.. :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-02-05 08:37

> [...]
>
> Lad mig samtidigt undskylde overfor Jim, det er ikke ham der har skrevet
> det jeg har skudt ham i skoen ang. folk der kan risikere at få debile

Stor overraskelse ? Hi hi

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Ingolf

Dato : 22-02-05 18:46

"manse" <bamsefarr@tele2adsl.dk> wrote in message
> Det er godt nok ærgeligt at det nazi svin til bush
> ikke er faldet om af en blodprop,han skulle helst
> ligge og lide i mange dage det svin
> Ligesom hans nazi ven sharon

Det kan da godt være at du ikke kan lide Bush's politik, hvilket er helt
iorden med mig. Og det kan godt være at du syntes Bush er lidt smådum,
hvilket også er helt iorden med mig.. men at direkte opfordre til had, og
ønske død over andre.. er sq lige så langt ude som selve nazismen!

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-02-05 20:01

Hvor er det pudsigt at se, at personen der startede denne heftige tråd ikke
har blandet sig i den siden 1. indlæg!
Hans

Fra : Ingolf

Dato : 24-02-05 20:58

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> wrote in message
> Hvor er det pudsigt at se, at personen der startede denne heftige tråd
> ikke
> har blandet sig i den siden 1. indlæg!
> Hans

Var det mig der startede denne tråd? Jeg har startet andre tråde før i
tiden, med en del galle om Bushemand.. men jeg mener da ikke jeg har
opfordret til drab?

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-02-05 23:15

Mig bekendt var det 'manse' der startede denne tråd, så nej, Ingolf, dig var
det ikke!
Hans

Fra : Jim

Dato : 25-02-05 20:49

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det pudsigt at se, at personen der startede denne heftige tråd
> ikke
> har blandet sig i den siden 1. indlæg!
> Hans

Han Snurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrer rundt om
sig selv og kan inte hitte tastaturet..

J.

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 22-02-05 19:02

"manse" <bamsefarr@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er godt nok ærgeligt at det nazi svin til bush
> ikke er faldet om af en blodprop,han skulle helst
> ligge og lide i mange dage det svin
> Ligesom hans nazi ven sharon

Du er vist sådan en socialist.

Fra : Allan Knaap

Dato : 22-02-05 21:51

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> wrote in message
> "manse" <bamsefarr@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du er vist sådan en socialist.

Han må være legemligørelsen af tesen om de alternative intelligenser.

Jeg synes man burde være possitivt overrasket over at han med elfanthuen
over øjnene og favnen fuld af brosten kan ramme tastaturet :)

Allan Knaap