Ulrik Wilbek
Fra : Jensen

Dato : 20-02-05 14:45

Jeg er så glad nu skipper vi for at få Ulrik Wilbek som borgmester i
Viborg.
Han kan vel ikke være borgmester her og landstræner for herrelandsholdet i
håndbold for herre, eller hvad?

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-05 14:56

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> Jeg er så glad nu skipper vi for at få Ulrik Wilbek som borgmester i
> Viborg.
> Han kan vel ikke være borgmester her og landstræner for herrelandsholdet i
> håndbold for herre, eller hvad?

Snobber, der adlyder småligt-logiske smagsdommere, ville ikke som Anja

Man Anja Andersen har bevist extrem kreativitet,
og udfra hendes spontanitet og intuition foreslog hun sin tidligere fjende
Ulrik

Gid man også i politik havde mod til at beslutte Glistrup-klogt

ULRIK WILBEK NY LANDSTRÆNER
Ulrik Wilbek bliver ny landstræner for herrelandsholdet i
håndbold, meddeler Dansk Håndbold Forbund. Ulrik Wilbek tiltræder den 1.
juni
2005
læs mere: http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=542832

Fra : Jens Langkniv

Dato : 21-02-05 22:47

Hey hey...

Hvorfor bliver du ved med at skrive i denne gruppe... det eneste jeg kan se
som har LIDT med hinanden i dit indlæg er... at i både håndbold og fodbold,
bliver der brugt en bold og 2 mål... men ellers synes jeg ikke der er det
store....

Mvh
Henrik - PS detter er IKKE et så kaldt surt opstød

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 07:35

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> fodbold,
> bliver der brugt en bold og 2 mål... men ellers synes jeg ikke der er det

Nævn nogle virkelig kreative og geniale danskere.
Simon Spies var en.
Anja Andersen er en.
HC Andersen var en.
Du kan ikke finde på mange andre.
Det er evnen til at tænke frit og berige samfundet, der sammenkobler de
store personligheder jeg nævner.
Det har relevans for fodbold så vel som for politik og håndbold

I en tid hvor muslimerne fosser ind i landet, fordi familiesammenføringer
stadig er katastrofe, og vi endnu har i levende live en af medierne fortiet
vismand, som startede debatten før nogen andre, er der grund til at henlede
opmærksomheden på faderen til FCK-Parkens souchef, Jørgen Glistrup (højre
hånd til Don Ø)

Fra : Claus Hansen

Dato : 22-02-05 08:47

in article IoASd.56$Ab5.46@fe18.usenetserver.com, Bo Warming at bwng@bwng.dk
wrote on 22/02/05 7:35:

At kalde Anja Andersen for genial er sgu på kanten af Grundloven. Bevares -
en habil håndboldspiller - men derfra til genial er der for langt. Næsten
lige så langt som at kalde dine indlæg for berigende - til andet end latter.

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-02-05 14:05

Læs venligst det ene indlæg jeg har lagt ind mht Peter Schmeichel!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 14:35

Schmeichel var STOR og veltrænet , men havde ikke den GENIALITET OG
KREATIVITET, som jeg efterlyser. Læs nedenfor og svar - flygt ej.
Allan Simonsen havde gode takter i retning af uforudsigelige finter og
fornyende trick, som andre kunne lære af
Elkjær havde også lidt, og Laudrupperne - men hvem ellers når Anja til
sokkeholderne?

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-02-05 15:13

> Schmeichel var STOR og veltrænet , men havde ikke den GENIALITET OG
> KREATIVITET, som jeg efterlyser.

Nu er det begrænset, hvor genialt og kreativt, man kan optræde som målmand.

> Allan Simonsen havde gode takter i retning af uforudsigelige finter og
> fornyende trick, som andre kunne lære af

Gode takter? Allan Simonsen er tidligere "Årets Europæiske fodboldspiller"
(som den eneste dansker, der nogensinde har fået den ære), så han havde
langt mere at byde på end blot "gode takter".

> Elkjær havde også lidt, og Laudrupperne - men hvem ellers når Anja til
> sokkeholderne?

Anja Andersen er mere gal end genial. Hun foretog sig sjældent geniale,
kreative eller rigtigt uventede ting. Derimod foretog hun sig de samme ting
igen og igen, men var bare en bedre håndværker end de fleste andre på banen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/21/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 16:45

> Anja Andersen er mere gal end genial.

Og det er netop modet til at være gal, der gør hende til en interessant
ener, som kan nævnes i samme åndetræt som Simon Spies og Glistrup.

"Vi er alle enige om, at deres idé er vanvittig, men er den vanvittig nok?
Niels Bohr

" Det er altid den, der farer vild, som finder nye veje.
Niels Kjær

" Deviating natures are of the utmost importance whereever there is
to be progress. Nietzsche

" The concept of genius as akin to madness has been carefully
fostered by the inferiority complex of the public. Ezra
Pound

" If the fool would persist in his folly he would become wise W
Blake

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-02-05 16:57

> Og det er netop modet til at være gal, der gør hende til en
> interessant ener, som kan nævnes i samme åndetræt som Simon Spies og
> Glistrup.

Anja Andersen har intet mod til at være gal. Hun er gal, fordi hun ikke kan
være andet. Hun bærer tydeligt rundt på store, menneskelige problemer, og
vil garanteret give sine arme og ben for at være "normal".

Hun kan på ingen måde sammenlignes med Simon Spies eller Glistrup, der
havde/har en ekstraordinær god portion intelligens at supplere deres galskab
med.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 17:45

> [...]
>
> Hun kan på ingen måde sammenlignes med Simon Spies eller Glistrup, der
> havde/har en ekstraordinær god portion intelligens at supplere deres

Komponisten Schumann var så plaget af selvhad og neuroser og hysteri at han
begik selvmord.
Men han havde fantastiske højdepunkter når tingene gik godt, og din
normalitetsforherligelse havde næppe været god for ham

" Nu skal jeg fortælle en historie om LYKKEN KAN LIGGE I
EN PIND"Vi kender alle sammen lykken.nogle ser den år ud, år ind. andre kun
i visse åringer, på en enkelt dag, ja der gives de mennesker, som kun een
eneste gang i deres liv er den, men se den gør vi alle. HC Andersen

Har du facts der underbygger din teori om at Anjas problemer plager hende så
hun ville finde anonymitet sjovere?

Alle vil have 15 minutters berømmelse.

Og får de det så går de efter gentagelse på gentagelse - helst 15 år. eller
mere

Og nogle sparker derved samfundet op på højere lykkeniveau for alle.

NÆRLÆS NEDENSTÅENDE OM SKADELIGHED AF AT KALDE NORMALE FOR GALE

" Hvor var Buddha og Muhammed eller Shakespeare dog lykkelige, at
der ikke var nogle gode slægtninge og læger, som helbredte dem for deres
ekstaser og inspiration. Hvis Muhammed havde taget ormepulver for sine
nerver, kun arbejdet to timer i døgnet og drukket mælk, så ville der ikke
være blevet mere tilbage af dette enestående menneske end hans hund.
Læger og gode slægtninge sørger i sidste instans for, at menneskeheden
bliver sløvet. Middelmådighed vil blive anset for genialitet, og
civilisationen vil gå til grunde. " Tjekhov

TRO IKKE PÅ OVERLÆGER DER NU UDGIVER BØGER OM AT GRUNDTVIG SKU HA HAFT
LYKKEPILLER for hans festlige "manio-depressivitet".

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-02-05 17:53

> Har du facts der underbygger din teori om at Anjas problemer plager
> hende så hun ville finde anonymitet sjovere?

Som jeg har nævnt for dig tidligere: Hun kigger ikke andre mennesker i
øjnene, når hun snakker med dem. Hun ligner mest af alt et meget skræmt dyr,
der er trængt op i en krog. Hendes adfærd svarer for øvrigt ganske nøje til
dette indtryk.

> Alle vil have 15 minutters berømmelse.

Ja.

> Og får de det så går de efter gentagelse på gentagelse - helst 15 år.
> eller mere

Nej.

> Og nogle sparker derved samfundet op på højere lykkeniveau for alle.

Muligvis, men ender ofte som stakler, man kun kan have ondt af.

> NÆRLÆS NEDENSTÅENDE OM SKADELIGHED AF AT KALDE NORMALE FOR GALE

Gu' vil jeg ej. Jeg læser konsekvent ikke dine citater - heller ikke selvom
du opfordrer hertil med store bogstaver.

> TRO IKKE PÅ OVERLÆGER DER NU UDGIVER BØGER OM AT GRUNDTVIG SKU HA HAFT
> LYKKEPILLER for hans festlige "manio-depressivitet".

Hvem siger, jeg tror på overlæger? Dem og lykkepillerne har fanden og en
grisk medicinalindustri opfundet.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 19:46

> [...]
> øjnene, når hun snakker med dem. Hun ligner mest af alt et meget skræmt
> dyr, der er trængt op i en krog. Hendes adfærd svarer for øvrigt ganske

Ikke fordi jeg er utilpas ved at vi så ofte er enige men der er en
undtagelse;
- Glistrup er næsten uden forfængelighed og søger kun bifald for at fremme
sin DK-forbedrende sag

> Nej.

Der er undtagelser men for de fleste gælder at MERE VIL HAVE MERE

> Muligvis, men ender ofte som stakler, man kun kan have ondt af.

Lad dem selv afgøre det.
Folk ved hvad der er godt for dem selv
I et sindsygt samfund kan det være svært for de sunde 5,1 mio danskere og
dem halve muslimmillion at vælge rigtigt, men at eksperter skulle kunne
hjælpe nogen er sjældnent påvist

> Gu' vil jeg ej. Jeg læser konsekvent ikke dine citater - heller ikke
> selvom du opfordrer hertil med store bogstaver.

Så det relevante korte citat af Tjekov, om hvorfor gale genier ikke bør
medicineres, der siger hvad jeg mener, skal jeg altså anonymisere for at
kunne få et intelligent svar af dig?
_Det er hverken for at snobbe eller undgå copyrightlovbrud at jeg angiver
kilde - det er fordi nogle læsere gerne vil være bekendt om hvad min kilde
til fyndord er - du kahn blot springe forfatternavnet over.

> Hvem siger, jeg tror på overlæger? Dem og lykkepillerne har fanden og en
> grisk medicinalindustri opfundet.

Måske piller - eller narko - er det mindste onde for nogen. Ligesom det du
finder GALT og jeg GeniALT hos Anja Andersen er noget hun selv suverænt
afgør om

UDDYBNING

_Da jeg fik papir på skitzo!_

For at få førtidspension gik jeg til psykiater - alle kalder jo os
glistrupister for sindsyge, og måske der ku være penge i det. Men jeg fik
kun førtidspension på laveste niveau - på social indikation.

Så gik jeg til andre psykiatere og een fandt lidt skitzo, næste depri,
næste psykopati.

Der er ikke meget konsistens i den videnskab!

Pensionen kunne ingen af de diametralt selvmodsigende diagnoser forhøje (for
hospital og piller har jeg aldrig haft tid til eller brug for).

Men 12 år senere fik jeg gavn af pjattet, for statsmagten ville opgrave i
min have for at indlægge fjernvarme.

Eneste måde at afværge overgrebet på privatlivets fred, og min bevarelse af
mit bedre og billigere oliefyr, var en LÆGEERKLÆRING skrev de.

Jeg fandt en ny praktiserende læge og fik denne til at satse på en af
diagnoserne i sortimentet i en lægeerklæring - den med skitzofreni-psykose
pga neologismer og overlødige ideer!

Kun derved kunne jeg holde diktaturet udenfor havelågen.

Lægeerklæringer er storkorruption, og meget offentlig sagsbehandling er
ondskabsfuld kafka-proces, og de sort-arbejdende jyde-frihedskæmpere evner
at inspirere - og gav mig ideen til dette vellykkede kup. "Kaptajnen fra
Köpenich" fik preusserkejseren til at le af beviset på, at alle kan
kommandere som en officer. Mathias Rust landede på den Røde Plads. Glistrups
provokerede med nultrækprocent.

Weekend-Information interviewer underdanigt professor Alain Ehrenberg om,
at lykkepiller og narko kræves af tidens ny livsstil.

En Dirck Passer filmhed "Vi er allesammen tossede" Bureaukratiet er især
tosset og anti-humanistisk.

Bo Warming Bjelkes Alle 46 Nørrebro

Næstesidste afsnits reference til Alain Ehrenberg-interview 19 feb 05 kan
evt udelades.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-02-05 17:59

Bo Warming wrote:

> [...]
>

> TRO IKKE PÅ OVERLÆGER DER NU UDGIVER BØGER OM AT GRUNDTVIG SKU HA HAFT
> LYKKEPILLER for hans festlige "manio-depressivitet".

Og du holder stadig på, at i dine 10 år på Usenet, der har du aldrig været
OT?

Søren

Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-02-05 18:38

Hehe og det der OT må vist stå for ON TOPIC for én gangs skyld
så tror jeg vi har fat i noget.....

Mvh
Henrik

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 19:52

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Og du holder stadig på, at i dine 10 år på Usenet, der har du aldrig været
> OT?
>
> Søren

Når folk er uenige men ikke evner at modargumentere så hetzes OFFTOPIC, men
aldrig kan nogen begrunde deres sære smagsdommeri udfra fundats.
Selvfølgelig skal associationer fra en ng til en anden ng ikke lægges i
spændetrøje af fundatser, netbejtente og smagsdommere.

Uddybning - og eksempel på indlæg der er ONTOPIC i VIRKELIG MANGE NG

Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-02-05 15:44

Jeg mener man kan sammenligne Anja A, og Peter Schmeichel på mange måder. De
har begge to været et synonym med deres landshold, og været verdensbedste
inden for deres sport. Og begge 2 har virkelig haft en stor personlighed, og
givet sig 110% hel hjertet i hver kamp/slutrunde som de har deltaget i. Og
man kan heller ikke sige at hverkan Anja A, eller Peter S. har været
forudsigelige. Der er INGEN der ved hvad der sker inde i et andet menneskes
hovede, og jeg vil vove at påstå, at meget af den kreativitet og genialitet
du omtaler, er lige så meget held, som dygtighed. Jeg mener og at hver gang
Jon Dahl scorer "sikkert" KUNNE han jo i realiteten lige så godt have
faldet, eller ramt bolden helt skævt. Men han er jo åbenbart heldig næsten
hver gang, hvor imod der er andre der ikke kan score på de mest oplagte
chancer, men så scorer på de mest umulige..... Jeg ved ikke hvor mange gange
jeg har været irriteret på Søren Frederiksen, når han har skudt til måls
efter pølsevognen uden for stadion, men til gengæld har jeg været helt vild,
når han har hamret den i kassen fra en 180 graders vinkel, eller bare får
den snittet forbi en keeper som stormer frem.

Mvh
Henrik

Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-02-05 15:45

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 16:39

> [...]
> når han har hamret den i kassen fra en 180 graders vinkel, eller bare får
> den snittet forbi en keeper som stormer frem.

Anja var dels konstant sprudlende på banen, og
dels overgår hun den indsats nu som træner.
Jeg udlejede engang værelser til et pigekollektiv omfattende Schmeichels
lillesøster (der er så lang som ham men smuk).
Hun var kvik og jeg er enig med dig i, at Peter er en af årtiets bedste
keepers og har intelligens i top, mere end gennemsnits-landsholdsspillere..
MEN han har haft ligemænd og fordelen har været DNA=længde i mange tilfælde.

Så jeg sætter Anja højere. Og hvis analyser af hendes finter i slowmotion
blev redigeret godt, og god musik sat til, så kun det sælge godt og længe a
la H C Andersen (som jo ikke når Grimms Eventyr til sokkeholderne, og børn
tvangsindlægges til at høre højtlæsning af voksen-satire, hvor de vil have
simple skurk-helt-forenklinger).

Da Danmarks fremtid handler om vi fik sparket anti-muslim-debatten igang
tidsnok, så oddser jeg på længere efterliv i folks bevidsthed for Glistrup
som for Anja - hvis ikke muslimerne bliver flest og forlanger ham fortiet i
de statsmedier, som former folk sind.

Fra : hanzen

Dato : 20-02-05 15:31

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er så glad nu skipper vi for at få Ulrik Wilbek som borgmester i
> Viborg.
> Han kan vel ikke være borgmester her og landstræner for herrelandsholdet i
> håndbold for herre, eller hvad?

Nej han kan nok ikke nå begge job, men du skal ikke være ked af det. I får
da bare en anden venstreborgmester i Viborg. Så det skal nok gå. Du behøver
ikke frygte fremtiden.

--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-02-05 16:00

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nej han kan nok ikke nå begge job, men du skal ikke være ked af det. I får
> da bare en anden venstreborgmester i Viborg. Så det skal nok gå. Du
> [...]

Det lyder ikke godt.

--
hilsen
Larzen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-02-05 17:58

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message

> Nej han kan nok ikke nå begge job, men du skal ikke være ked af det. I får
> da bare en anden venstreborgmester i Viborg. Så det skal nok gå. Du
> behøver ikke frygte fremtiden.

Jo det så sandelig vi gør, for nu tyder alt på at det så bliver Bent
Vesterbæk (nuværende borgmester i Bjerringbro kommune) og han er jo kendt
for 2 ting.

1 elendig økonomi i kommunen (læs rod og manglende overblik)
2. Det var også i Vesterbæks tid som borgmester at flere borgere af egen
lomme måtte sagsøge kommunen, for at få den til at overholde simpel
lovgivning som forvaltningsloven og retsikkerheds loven.

Så ja jeg gyser ved tanke om hvor galt det kan gå når nu Viborg storkommune
bliver en realitet og hvis Vesterbæk skulle gå hen og blive borgmester.

Men vent nu og se Børge - vi er nogle stykker det har et par ting i ærmet
hvis han stiller op, så måske går det ikke så galt

Peter

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 20:37

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men vent nu og se Børge - vi er nogle stykker det har et par ting i
> ærmet hvis han stiller op, så måske går det ikke så galt

Du har måske et par bøtter med rød maling til overs?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-02-05 21:11

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Du har måske et par bøtter med rød maling til overs?

I modsætning til dig og en del andre her i gruppen så har jeg klart og
tydeligt fordømt vold som et politisk middel. Så hvad er det du ikke
forstår??

Peter

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 21:14

> [...]
>
> I modsætning til dig og en del andre her i gruppen så har jeg klart og
> tydeligt fordømt vold som et politisk middel. Så hvad er det du ikke

Hvem snakker om vold?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-02-05 21:51

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem snakker om vold?

I betragtning af at dit indlæg kun indehold 1 sætning, er det meget sigende
at du finder detnødvendigt at stillle det spørgsmål.
Hvis du ikke selv kan se at DU talte om vold, så lades alt håb ude

Peter

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 23:30

> [...]
> sigende at du finder detnødvendigt at stillle det spørgsmål.
> Hvis du ikke selv kan se at DU talte om vold, så lades alt håb ude

Du kan altså ikke pege på, hvor jeg har nævnt noget om vold.
Det er typisk for venstrefløjserne at tænke i voldsbaner, når
argumenterne slipper op.

J.

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 16:43

> [...]
> Viborg.
> Han kan vel ikke være borgmester her og landstræner for

Så tag du dig en skipper-skrå..
Så du mener ikke, at Urik kan have mere end et arbejde?
Hvad skulle der være i vejen med det?
Er det i virkeligheden ikke bare fordi, han ikke er socialdem.?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-02-05 17:54

> Så tag du dig en skipper-skrå..
> Så du mener ikke, at Urik kan have mere end et arbejde?
> Hvad skulle der være i vejen med det?
> Er det i virkeligheden ikke bare fordi, han ikke er socialdem.?

Nej det er såmænd fordi vi har set eksempler på hvordan det går når
venstrefolk skal rage til sig med jobs.

Hvad er det nu liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige Jens rohdes møde %
er i byrådet????

Peter

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 20:35

> Nej det er såmænd fordi vi har set eksempler på hvordan det går når
> venstrefolk skal rage til sig med jobs.

Rage til sig med jobs...?
Du er vist negativ over, at du ikke selv har evnerne til at få mere end
et job.
Som jeg kender vensrtrefløjserne, så er det vist dem, som har svært ved
at få plads til alle kasketterne, selvom de er temmelig fede i hovedet.

> Hvad er det nu liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige Jens rohdes
> møde % er i byrådet????

Rager mig en papand.
Hvad har J.R. med Ulrik Wilbek og håndbold at gøre?
Mama mia, siger jeg bare.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-05 20:55

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Rager mig en papand.
> Hvad har J.R. med Ulrik Wilbek og håndbold at gøre?

Hvad har håndbold med politik at gøre, husk hvilken NG du skriver i.

Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 21:12

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har håndbold med politik at gøre, husk hvilken NG du skriver i.

Det er ikke mig, som brokker mig over Wilbeks to jobs.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-02-05 21:21

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke mig, som brokker mig over Wilbeks to jobs.

Hvem gør også det, han har jo kun 1!

Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 23:31

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem gør også det, han har jo kun 1!

Hvad er så problemet?

Fra : Allan Riise

Dato : 21-02-05 08:40

> Hvad er så problemet?

Hvorfor skriver du så som du gør!

Allan Riise

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 11:15

> [...]
> Viborg.
> Han kan vel ikke være borgmester her og landstræner for herrelandsholdet i

Randers borgmester Michael Åstrup Jensen mener at man sagtens kan være
borgmester og MF'er.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Allan Riise

Dato : 21-02-05 11:17

> Randers borgmester Michael Åstrup Jensen mener at man sagtens kan være
> borgmester og MF'er.

Og vi kan jo alle se på Jens Rohde, at det vidst ikke er det nemeste i
verden, qua hans mødedeltagelse i byrådet, eller mangel på samme!

Allan Riise

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 11:25

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Og vi kan jo alle se på Jens Rohde, at det vidst ikke er det nemeste i
> verden, qua hans mødedeltagelse i byrådet, eller mangel på samme!

Det er rigtigt. Jeg stemmer meget nødigt på folk med dobbeltmandater, kan
til nød acceptere kommune og amtsråd, men ikke dobbeltmandater sammen med
folketinget.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-02-05 16:52

> [...]
>
> Og vi kan jo alle se på Jens Rohde, at det vidst ikke er det nemeste i
> verden, qua hans mødedeltagelse i byrådet, eller mangel på samme!

eller også antyder det at Hr. Rohde hverken betragter folketinget eller
byrådet som et fuldtidsjob

Peter