"Bertil Bims" kaldte de studerende Haarder
Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-05 13:53

"Bertil Bims" kaldte de studerende Haarder
i årevis(Information 19feb05, i bladets gennemgang af hans
undervisningsminister-fortid) og "Bims" betyder
_sygeligt og extremt forvirret_,
dvs hundredtusinde venstreorienterede studerende beviste at de var så
usagligt dømmesyge som de tyskere der jødestjernede
¨
At gå efter manden, kun , hvad jeg aldrig gør (kun når bolden derved
belyses) er at erkende man er værdiløs som debatør

Ligegyldig om man kalder meddebatøren for sindsyg, ensidig, uintelligent,
eller lortet, så er personangreb, der er uden begrundelse, oftest et
frastødende tidsspilde og det bidrager især til usaglighed.

Fra : Olesen

Dato : 19-02-05 16:40

> "Bertil Bims" kaldte de studerende Haarder

...og nu er han på vej til en ny ministerpost...HAN ka' bare ?
Eller hva ?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-05 01:49

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> ..og nu er han på vej til en ny ministerpost...HAN ka' bare ?
> Eller hva ?

Naturligvis er slang om at meningsmodstandere er "bims" ikke en uanstændig
mudderkastning.
Men når kæmpestor studenterdemo igen-igen igen-igen igen-igen igen-igen
igen-igen igen-igen igen-igen igen-igen igen-igen kun evner at gå efter
manden så unuanceret og ikke går efter bolden, så vidner det om at
studenterdemokrati var en misforståelse.
Oplysningstiden bør have lært alle at bruge sproget til at løse konflikter
og finde kompromisser
Skældsord viser at de lærde studerende end ikke vil søge at respektere
forhandlingspartnere som jævnbyrdige - DE ER VÆRRE END NOGEN DANSKE RACISTER