Banebrydende partiprogram
Fra : Per Hagemann

Dato : 17-02-05 19:51

Partiprogrammer er kendetegnet ved positivt ladede hensigtserklæringer i de
sædvanlige fraser og floskler.

Det gælder også for de fleste politikområder i Fremskridtspartiets
principprogram på www.frp.dk . Men en nyskabelse er dukket op under
retspolitik og især udlændingepolitik:
http://www.frp.dk/principprogram/udlaendingepolitik.html

I stedet for løfter om guld og grønne skove bringes simpelthen konkrete
informationer. Og dynen af uvidenhed er netop den store hindring for
fornuftige løsninger, eftersom næsten alle danskere har samme
værdiholdninger, når det kommer til stykket.

Der er dog det problem at skoleeleverne, som er de flittigste læsere af
principprogrammer i forbindelse med projektopgaver, nok kun skal læse
programmerne for de 10 partier opstillet ved sidste valg. Så det må vente
til Z igen er opstillingsberettiget før skoleeleverne kan få den
information, som der p.t. ikke er massemediemulighed for at bibringe.

--
Ingen ved, hvad »folk« helst vil have, hvis de satte sig ind i sagerne i
alle deres sammenhænge. (Glistrup-citat)

Fra : Peter Westh

Dato : 17-02-05 20:50

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I stedet for løfter om guld og grønne skove bringes simpelthen konkrete
> informationer.

Ih ja.

/P

Fra : GO

Dato : 17-02-05 20:33

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
de
> sædvanlige fraser og floskler.
>
> Det gælder også for de fleste politikområder i Fremskridtspartiets

Jeg ved det er OT ... men hold kæft hvor er det bare en utrolig grim
hjemmeside - altså helt ærligt; kontrasfarverne gul og blå - og så mørkeblå
tekst på blå baggrund - total hjernedød.

Undskyld det OT indlæg igen ..

Med væmmelig hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 20:45

"GO" <go31x@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> hjemmeside - altså helt ærligt; kontrasfarverne gul og blå - og så
mørkeblå
> tekst på blå baggrund - total hjernedød.

Et indlæg der er så meget OT er godt nok slemt, men et site der er så grimt
er nærmest en forbrydelse

Farvel

Fra : vidal

Dato : 17-02-05 21:36

Per Hagemann wrote:

> [...]
> fornuftige løsninger, eftersom næsten alle danskere har samme
> værdiholdninger, når det kommer til stykket.

Hehe, ja, dette lille stykke fiktion nærmer sig det
latterlige. Hvori består de konkrete informatione?
Det er jo blot den sædvanlige fremmedforskrækkede,
paranoide suppe, der serveres.

> [...]
> til Z igen er opstillingsberettiget før skoleeleverne kan få den
> information, som der p.t. ikke er massemediemulighed for at bibringe.

Man kunne måske foreslå det som et lærestykke i
højredrejet propaganda.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-02-05 22:29

"vidal" <"vidal"@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, ja, dette lille stykke fiktion nærmer sig det latterlige. Hvori
> består de konkrete informatione?
> Det er jo blot den sædvanlige fremmedforskrækkede,
> paranoide suppe, der serveres.

Bortset fra nogle enkelte af de oplysninger Ole Gerstrøm har nævnt i
udlændingeprogrammet, kan jeg personligt underbygge rigtigheden af det
skrevne.

Jeg ved godt at, hvis man har læst Jørgen Bæk Simonsen eller andre af hans
type, tror man virkeligheden er anderledes end den i virkeligheden er. Så
der er nogle fastlåste radikale, som aldrig vil forstå, men jeg nævnte jo
netop ubefæstede skolebørn som de vigtigste læsere. Selv om deres lærere
siger oplysningerne ikke passer, er en del af børnene nuomdage selv i stand
til at søge informationer på internettet der kan af- eller bekræfte.

--
De har skabt ny medgang for sig selv i miljøhysteri, flygtningeindustri og
tredie verdensbistand. Samt iøvrigt underlødighedsgørelse af næsten alt,

Fra : Peter Westh

Dato : 17-02-05 22:59

> Bortset fra nogle enkelte af de oplysninger Ole Gerstrøm har nævnt i
> udlændingeprogrammet, kan jeg personligt underbygge rigtigheden af det
> skrevne.

Wow! Nu er vi overbeviste.

Det meste af hvad der står er profetier af fremtidige begivenheder - hvordan
kan du, oh orakel, "underbygge rigtigheden" af det?

/P

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-02-05 23:34

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan
> kan du, oh orakel, "underbygge rigtigheden" af det?

Sandhedsbevis kan jeg ikke føre, og Otto Spenglers profeti: Untergang des
Abendlandes , blev jo også udskudt, fordi Osmannerriget tabte 1VK.

Nedenstående samling af erobringscitater mener jeg underbygger risikoen
ganske godt:

citater start

Hizb-ut-Tahrir, Det islamiske Befrielsespartis, belæring om Djihad klippet
fra deres nu lukkede hjemmeside

http://www.omar.subnet.dk/ :

"Der er utallige af vers og hadeeths, som viser at jihad er en offensiv
forpligtelse og et invaderende og erobrende angreb.
Jihad er et entydigt aqeeda emne, der er entydige vers der klargører jihads
betydning og indhold i Islam."

Fra Politiken:

Det er i høj grad Hizb-ut-tahrirs arbejde, der har
medvirket til, at kriminaliteten på Nørrebro er faldet markant, lyder det
fra flere sider.

»De kan nå dem, ingen andre får fat i. De har fået mange unge til at skifte
livsstil fra at være kriminelle til at satse på et familieliv, uddannelse og
arbejde«, siger formanden for Forældreforeningen på Nørrebro, Khalid
Alsubeihi.

Professor Jørgen Bæk Simonsen, der har et nært kendskab til det muslimske
miljø i Danmark, bekræfter, at Hizb-ut-tahrir har fået mange ud af det
kriminelle miljø.

»Det er ikke Hizb-ut-tahrir alene, der har trukket læsset, men de har haft
en gennemslagskraft, og det skal de have anerkendelse for. De appellerer til
de unge, fordi de selv er unge. De er præget af et utroligt engagement«,
siger han.

Religiøse kriminelle
Også nærpolitiet på Nørrebro har registreret, at tidligere kriminelle unge
nu er blevet stærkt religiøse.

»Vi er godt bekendt med, at nogle af de unge har fået et kald, og de går
rundt og udbreder islam til andre«, siger politiassistent Flemming Gulløv.

----

Printet fra www.politiken.dk Søndag 9. sep 2001

Nedenstående visdomsord er samlet af en dansksindet, midtjysk, kristen
sognepræst

M. A. Rassoul (ledende muslimsk tyrk og islamisk forfatter i Köln Tyskland
sept. 1997): "Tiden arbejder for os. vore kvinder har altid tyk mave. De
kristne får stadig færre børn...Grundloven skal væk og Koranen regere. De
regerende skal være muslimer" (i Professor A. Mertenssacker: "Muslime
erobern Deutschland", 1998). Samme kilde: "At få børn er meget vigtigt for
at indtage landet. Det sker gennem børnefødsler, og socialkontoret betaler
jo. Hvad de (vore) mænd ikke klarede, da de skulle indtage Wien, det klarer
vi nu. Det er vi Allah skyldig. Vi føder jer kaput."

Dr. A. M. Naqawi i det tyske islamiske blad "Morgendämmerung", nr. 7/8 s.49:
"Sande muslimer forstår sig selv som erobrere. De forlader deres hjemlande
for at vinde Europa for Islam. Målet er et islamisk land. Midlet er Jihad,
den hellige krig. for at nå målet følges en bestemt strategi: "skridt for
skridt". Udvandring er et fundamentalt pricip i Islam. Udvandring er lig med
Jihad, at anstrenge sig på Allahs veje...I Islam forlader man hjemlandet for
troens skyld, og således er udvandringen ikke kun en pligt, men at være imod
udvandringen for troens sag er et forræderi mod det islamiske samfund. "Er
Allahs jord ikke vid nok for jer, at I kan udvandre?" (Sura 4.97). De, som
tror og udvandrer og med deres gods og med blod kæmper for Allahs sag,
indta-ger den højeste rang hos Allah, og de er det, som vil sejre"(Sura
9.20).

Lægen Mazhar Hussein, hovedbestyrelsesmedlem i Det radikale Venstre
formulerer skriftforståelsen sådan: "Juridisk set er jeg dansker, men jeg
ønsker egentlig ikke at være det. Den eneste sikre identitet, jeg har, er,
at jeg er muslim. Jeg er fundamentalist, et dejligt misforstået begreb,
fordi det i Danmark bliver brugt synonymt med fanatikere. Men det betyder,
at Koranen er Guds ord: der er ikke et bogstav eller komma, der er sat
forkert i Koranen. Det mener alle muslimer, og derfor er alle muslimer også
fundamentalister" (JP København 15.6.99). Hussein var indtil 2001 formand
for OPSA (organisationen for Pakistanske Studerende og Akademikere).

Fra Glistrups 1994-bog:

Direktøren for Islamarkivet i Tyskland, Mohammed Salim Abdullah udtaler: »I
1683 trængte islamiske hære frem til Wien, men måtte vende om med uforrettet
sag. For mig står det fast: Allah sender arbejderne til Vesten for at føre
Islam til sejr. Derfor ville en tilbagevenden af de islamiske arbejdere
betyde et nyt tilbagetog fra Vesten«.

Hussein Shehadeh er palæstinenser. Opvokset i Jerusalem og bosat i Danmark
fra 1967. I Exil december 1992 skriver han:
»En vesterlænding kan have svært ved at forstå, at en araber med en høj
teoretisk, verdslig uddannelse stadig kan tro, at Gud følger alle hans
skridt, men det tror han faktisk på.
Den traditionelle vestlige opfattelse er, at mennesket principielt er
universets herre, og hvad der endnu ikke er underlagt det, kan med tiden
underlægges gennem videnskabelige fremskridt. Sådanne tankegange er totalt
fremmede for en muslim.«

Den øverste retslærde udtalte på det Islamiske Forskningsakademis
1968-kongres
: »At afstå fra hellig krig er kun tilladeligt i svaghedsperioder for atter
at samle kræfter til kommende konflikter«
De seneste 1360 år har gjort muhamedanerangribere til eksperter i ikke at gå
forhastet frem, men målbevidst - ofte i det skjulte - at påvirke det
pågældende område til at blive modent til at blive magterobret
Når muhamedanerne kommer til et ikke-muslimsk land og i begyndelsen er få og
svage, dækker de deres slette spil under forholdsvis gode miner
Indædt, vedholdende, uden at trættes og ofte med generationers afventende
tålmodighed, har de med vold søgt dominans, når mulighed herfor var opstået.
Til trods for vidtforskellige påvirkninger. Indsmigringsattituden aftager
nemlig efterhånden, som de bliver stærkere til at tilrane sig magt
V.S. Naipaul har skrevet bogen »Blandt de rettroende - en islamisk rejse«.
Heri hævdes, at bag meget af den pakistanske udvandring ligger noget af en
planlægning udført af sagkyndige: Man undersøgte, hvilke lande det var
nemmest at komme ind i, hvordan man kan tage myndighederne ved næsen, få
arbejdstilladelse osv. Ankommet til et fremmed land skal man søge kontakt
med borgerrettighedskredse. Man skal appellere til følelser, »trykke på de
rette knapper«: I Vesteuropa tales om lighed, socialret, broderskab, fred,
uværdighed ved racediskrimination osv. Man skal danne pressionsgrupper.
Naipaul mere end antyder, at mange muslimer har den opfattelse, at de ikke i
forhold til fremmede behøver at holde samme regler som over for deres egne.
I hvert fald er det åbenbart, at de hos os appellerer til idealer, de ofte
ikke selv har eller praktiserer
På Møllemarksvej 70 i Odense sidder en muslimsk advokat (Adnan N. Wahab).
Han skrev 15. september 1991 i Jyllands-Posten
: »I øjeblikket er muslimerne ikke tilstrækkeligt stærke, så den hellige
krig føres taktisk på to måder: Der bygges nye moskeer i Europa og det
udviklede Vesten invaderes af flygtninge og gæstearbejdere. Der skal bygges
flere og flere moskeer. Muslimerne skal øges og atter øges i antal. Når
tiden er inde, indledes den blodige krig Djihad«
. Ugens vigtigste moskebegivenhed er middagsbønnen om fredagen. De,
der ligestiller dette med den religiøse opbyggelighed og hygge i en dansk
landsbys Søndagshøjmesse, er ravruskende totalt galt på kareten. Det var
Muhamed selv, der indtil han blev dødssyg, forestod fredagsbønnen. Det var
eneherskerens autoritative ordrer af enhver slags. Også den tradition er
bevaret. Et berømt eksempel er fra Kufa (i det nuværende Irak). Her
tordnedes over menigheden. »Jeg ser hoveder, som rager op og er modne til
afhugning. Jeg skal tage mig af dem. Jeg ser blodet dryppe mellem turbanerne
og skægget«. Siden da er seancerne ikke kommet nærmere præsters forkyndelser
af Syndernes Forladelse
Universelle århundredelange erfaringer advarer os om, at moskeer i
fjendelande er udrugningsreder (»sociale netværks-samlingspunkter«) -
psykisk som materielt - til totalideologiens angreb på asylstaten (se for
eksempel side 10 f i Danskeren oktober 1993 og David Pryce-Jones: »At War
with Modern-Islam's Challenge to the West« London 1993)
Imam Ahmal Abu-Laban ved Vesterbrogades´ Al-Sauhu Moske sagde til Ekstra
Bladet 10. januar 1990, at danskerne nu er modne til Islam. Et år senere
erklærede han hellig-krig støtte til Saddam Hussein ved fredagsbøn i
København (Jyllands-Posten 27. januar 1991). December 1992 bekender han til
Exil: »Vi kan finde svar på alle vore spørgsmål i Koranen. Der er aldrig
noget at være i tvivl om. Der er kun det evige liv, og vi må alle stå til
ansvar på dommens dag.«

Fra Kristeligt Dagblad:

- De unge muslimer er mere konservative i deres religionsopfattelse. Det er
også, hvad de er opdraget med hjemme og i de koranskoler, mange af dem har
gået i som børn (66 procent). Den religiøse identitet er simpelthen stærkere
i nogle muslimske hjem, end den er i flertallet af de kristne unges hjem. Og
så er religion altid en stærk identitetsmarkør i minoritetssamfund, siger
Tim Jensen som en del af forklaringerne på forskellene mellem muslimske og
kristne unges religionsopfattelse.

- Med andre ord er der med muslimerne igen kommet unge i gymnasierne, som
har et klassisk, gammeldags syn på religion. Det er længe siden, det sidst
er sket, siger Tim Jensen.

Lagt på nettet den 07. september 2002 kl. 03:00

http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat:aid=12497

Islam og demokratiet

KOMMENTAR: I Peter Tudvads kritik af kronikken »Den muslimske vrede«
afsløres en temmelig naiv opfattelse af muslimers accept af demokratiet

Af Henning Duus

Peter Tudvad, som er næstformand i græsrodsorganisationen VISION,
kritiserer meget kraftigt min kronik »Den muslimske vrede« i Kristeligt
Dagblad den 7. december. Tudvad kritiserer mig overordnet set for, at jeg
ikke ser nogen væsentlig forskel på fundamentalister og moderate muslimer,
og at jeg er konspirationsteoretiker. Tudvads øvrige kritikpunkter følger ud
fra disse to overordnede kritikpunkter.
Tudvad kritiserer mig for at være konspirationsteoretiker. Det er helt
forfejlet. At stater og organisationer vedtager politiske strategier til
fremme af deres interesser, har intet med konspirationer at gøre, og man
bliver heller ingen konspirationsteoretiker af at påpege, at sådan forholder
det sig. Det er således veldokumenteret, at Saudi-Arabien har opbygget en
meget differentieret strategi for at udbrede islam til alle ikke-islamiske
lande, også i Europa, sådan som jeg kort gjorde rede for det i min kronik i
Kristeligt Dagblad den 28. april i år. For videre dokumentation vil jeg
henvise til Reinhard Schulzes store doktordisputats, »Islamischer
Internationalismus im 20. Jahrhundert« fra 1990 om World Muslim League. Som
supplement til Schulze vil jeg henvise til Peter Heine: »Allah und der Rest
der Welt« fra 2000 og mere bredt til Giles Kepel: »Allah im Westen« fra
1996.

Tudvad ser i øvrigt ud til at have en meget naiv opfattelse af
muslimers accept af demokratiet. Derfor vil jeg anbefale ham Gudrun Krämers
disputats »Gottes Staat als Republik« fra 1999. Her kan Tudvad læse en meget
grundig gennemgang af demokratidiskussionen blandt arabiske muslimer,
herunder uddrag af Muslim World Leagues modelforfatning for Europa (sic!)
fra 1983.

Peter Tudvad kritiserer mig for, at de fundamentalistiske
muslimer »nærmest kan betragtes som et forstørrelsesglas for mere
almindelige muslimers vrede«. Det betyder, siger Tudvad, at jeg ikke
accepterer nogen væsentlig skelnen mellem fundamentalister og moderate
muslimer. Det har Tudvad for så vidt ret i. Det er meget vanskeligt at
foretage en sådan skelnen. De såkaldte moderate muslimer er som oftest
moderate på nogle områder, men bestemt ikke på andre. Jeg afviser dog ikke,
at enkeltpersoner blandt muslimerne kan være moderate på alle om-råder, men
generelt er der ingen væsentlig forskel.

Det kan man også tydeligt se i den måde, de fundamentalistiske
teoretikeres materiale i form af bøger, pjecer, bånd og videobånd med
fundamentalistiske prædikanters tanker og taler spredes på i de muslimske
lande. De distribueres legalt og illegalt, åbent og under bordet overalt i
den muslimske verden fra kiosker, gadesælgere, butikker, moskeer i millioner
og atter millioner af eksemplarer. Det er kun muligt, hvis ganske
almindelige muslimer i millionvis køber dem, og de køber dem, fordi de gerne
vil læse eller høre budskabet. Det fundamentalistiske budskab tolk-er med
andre ord millioner og atter mil-lioner almindelige muslimers opfattelser,
ønsker og forhåbninger.

fra www.yab29.subnet.dk
Den 3. marts 1924 var datoen og dagen for Khilafah-systemets og
khaleefah-postens eksistentielle ophør. Derved faldt Khilafah-staten, som
havde eksisteret i over 13 århundreder, hvor Islam blev praktiseret, og hvor
retfærdigheden og barmhjertigheden spredtes blandt borgerne. Islam blev
udbredt som et retledningsbudskab til menneskeheden for at få dem ud af
uvidenhedens mørke til Islams lys og for at få dem væk fra tilbedelsen af
andre end Allah til tilbedelsen af den eneste skaber. Khilafah faldt, mens
Ummah måbende så til begivenhedernes gang, tvungen uden muligheder,
hjælpeløs og ude af stand til at forstå, hvad der foregik. Khilafahs ophør
og tilintetgørelse var afslutningen på onde planer, som begyndte med
korstogene, og senere med det kulturelle og politiske angreb, som især
inficerede muslimernes elite og hærens største officerer og
beslutningscentrene. De vantro forberedte den passende grav til Khilafahs
ophør og opløsningen af Ummah i fragmenter og fjendtligt-indstillede og
uenige enheder ved at frembringe den fanatiske nationalisme, og de oprettede
foreninger især blandt arabere og tyrkere, der kaldte til denne fanatiske
nationalisme. Men Alhamdulillah, til trods for dette og til trods for de
hurtige anstrengelser for at udviske og udrydde ordet Khilafah og for at
forvanske dets billede, skjule, utydeliggøre samt mørklægge Khilafahs love,
og til trods for den vildledende idé om, at Khilafah aldrig vender tilbage,
så er muslimerne i dag rundt omkring i hele verden blevet bevidste og
velvidende omkring, at genetableringen af den islamiske stat - Al-Khilafah -
er den største livssag, som de står op imod i dag. Da det er Al-Khilafah,
som vil etablere bønnen, foréne de muslimske lande og implementere Shari'ah
(den islamiske lovgivning) udover hele verden. Overalt i verden ser vi
Ummahs børn, kalde og arbejde for dens tilbagevenden, udelukkende for at
Islams lys skal komme til at skinne udover mennesket igen, som den tidligere
har gjort i historien. Der er nogle absolutte tekster i Quranen, hvor Allah
(swt) lover muslimerne sejr og Khilafah-styre, og at Allah (swt) vil lade
Islam dominere over alle andre religioner, ideologier og livssystemer:
"Allah har lovet dem af jer, som tror og udfører de gode handlinger, at Han
vil give dem Khilafah-styre på Jorden, ligesom Han gav det til dem, som var
før, og Han vil grundfæste for dem deres Deen (Islam), som Han har udvalgt
for dem, og Han vil udskifte deres frygt med sikkerhed" [OQM. Al-Nur: 55] Og
Allah (swt) siger: "Vi vil visselig give vores budbringere og de troende
sejr i det jordiske liv og på den dag, vidnerne træder frem" [OQM. Ghafir:
51] Og Allah (swt) siger: "De ønsker at udslukke Allah's lys med deres
munde, og Allah vil visselig fuldende sit lys, selv hvis de vantro måtte
hade det. Det er Ham, som har sendt sit sendebud med retledningen og
sandhedens Deen, for at Han kan lade den sejre over alle andre Deen
(ideologier, religioner og livssystemer), selv om polyteisterne måtte hade
det" [OQM. Al-Saff: 8-9] Ligeledes har Allah's sendebud (saw) i en hadith
forudsagt glædelige nyheder til muslimerne om Konstantinopels (Istanbuls) og
Roms erobring. Og Allah's sendebud (saw) sagde: "Denne sag (Islam) vil nå
det, natten og dagen har nået (dvs. hele Jorden), og Allah (swt) vil lade
denne Deen indtræde ethvert hus, enten ved æren af en ærefuld person eller
ved nedværdigelsen af en nedværdiget person. En ære som Allah (swt) tildeler
personen gennem (adopteringen af) Islam og en nedværdigelse af personen
opnået gennem (adopteringen af) kufr". Så forny jeres tillid til Allah, jer
selv og jeres evner, O muslimer, og ihukom, at alle de verdensomspændende
systemer har fejlet, hvor nogle er faldet, mens andre er rystende
faldefærdige, og ihukom også, at jeres islamiske ideologi er den eneste, som
har stået stand over for de andre ideologiers udfordringer, som nu er
faldet, hvorimod den islamiske ideologi tårner sig overlegent over alt
andet. Og ihukom, at jeres frelse ligger i jeres Deen. Så befri jer selv ved
udelukkende at tilbede Allah, hvormed I vil befri jeres Ummah og jeres
landområder, og hvorved I vil redde hele menneskeheden fra korruption,
elendighed og lidelse, og det er ikke en del af jeres Deen, at I afventende
tøver med at redde andre end jer selv. Allah (swt) siger: "Hvad fejler jer
da, at I ikke kæmper for Allah's sag og for de svage iblandt mændene og
kvinderne og børnene - dem der siger: Vor Herre, bring os ud af denne by,
hvis beboere er undertrykkere, og skænk os en beskytter fra Dig Selv, og
skænk os en medhjælper fra Dig Selv" [OQM. Al-Nisa': 75] og derved vil I
være "den bedste Ummah, der er frembragt til menneskeheden: I påbyder det
rette og forbyder det onde og tror på Allah" [OQM. Al-Imran: 110] og Allah
(swt) siger: "og Allah fører sin befaling sejrrigt igennem, men de fleste
mennesker ved det ikke" [OQM. Yusuf: 21]

Fra Desi-debat www.opsa.dk : ???
Power Member

Denmark
870 Posts
Posted - 11/01/2002 : 22:44:38

Du vil forblive anderledes... og NETOP pågrund af din religion... Og endnu
en sjov ting...: Som du nok har lagt mærke til, er de fleste danskere ikke
så "stærke" i deres tro... og bliver der noget... lad os sige "jihad" - SAND
Jihad... som du som muslim SKAL følge... hvad så?... hvis du skal kæmpe mod
USA...? - Sandsynligheden er der... og du vil straks blive opfattet som en
"ekstremist" og inden længe: "Terrorist"...

Fra www.islaminfo.dk :

Taqiya

"foregivelse", at forvirre, lyve og bedrage for at fremme Allahs sag. Er
anbefalet i Sunna, men en pligt blandt Shia-muslimer.

Islam forbyder løgn, "men ikke, hvor det udtales til en muslims bedste"
("4.Conference of Academy of Islamic Reseach", Kairo1970). Dette kaldes
taqija. Der må sværges falsk med hånden på Koranen, hvis situationen kræver
det. (Eks. "Ikke uden min datter"). Sjældent indrømmes taqija, som formanden
for "Islamic Student Organisation" Jahamir Abdallah 6.4.97: "Vi finder os
ikke i at blive hundset med af ikke-troende. ... at muslimer får flere børn
end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke
jer selv for. Den kloge narrer den mindre kloge". At indrømme taqija er dog
imod metoden, da. den er et strategisk middel til at forvirre omgivelserne.
Muslimfilosoffen Rassoul anbefaler i "Allahs letzte Botschaft...", at
forvirre dialogpartneren udfra Koranens Sura 4,142: "Sandelig, hyklerne
forsøger at overliste Allah, men han vil overliste dem".

Den danske sufibevægelse er repræsenteret gennem deres danske hjemmeside:
www.islamidag.dk

Følgende fatwa fra danske sufier, som er sendt til flere islamiske
institutioner på Nørrebro, lægger vægt på afgrænsningen fra de urene ved at
tilstræbe autonomi.

Brevet er underskrevet på arabisk. Bemærk stavemåden for Tyrkiet: Tyrkie.

Brevet er underskrevet TariQah - Jihad Danmark, d.v.s. en muslimsk sufiorden
(stavefejl i brevet er ikke rettede):

Meddelelse til alle muslimske indvandre, muslimske kulturcentre, mosker og
muslimske støtter i Danmark.

Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20000
flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor
muslimer kan lede som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret
at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske
piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær
lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os
muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå
tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen
er ren, vi skal have mange islamiske skoler; hvor piger og drenge kan gå
hver for sig, gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og
andet dårligt skal forbydes. Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for
muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og
altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres
piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af
den hellige Koran. Islam er stor og skal herske i verden som den hellige
Koran siger. Husk selv Tyrkie, som i dag er 99% muslimsk, var engang kristen
og uren. Mewn de kristne og danskerne har ingen kraft, tro eller fait,
derfor er de svage og vi er stærke.

Muhamedansk, tysk medlem af Europaparlamentet Vural Öger udtaler:

"Det, som Sultan Suleyman påbegyndte med belejringen af Wien i 1683, vil vi
gøre til virkelighed for indbyggerne gennem vore kraftfulde mænd og vore
sunde kvinders fødsler."

Vural Öger blev valgt til europaparlamentet for det tyske social-demokrati.
Citatet er fra den største tyrkiske avis i Tyskland, Hürriet, og fra den
tyske avis Hamburger Abendblatt, maj 2004.

Fædrelandet marts 2003

Tyrkisk invasion
Islam

Den libyske statschef Muammar el Gaddafi mener, at Tyrkiet er i fuld gang
med at indtage Europa.

Af Søren E.

l Gaddafi har overrasket ved at advare verden med en anti-tyrkisk udtalelse.
Den libyske præsident er over-bevist om, at Tyrkiets udtalte ønske om at
blive optaget i Den europæiske Union, er forløberen for et muslimsk angreb
på det europæiske kontinent.

I et budskab, han har lagt ud på internettet, velsagtens i et forsøg på at
påkalde sig hele verdens opmærk-somhed, siger han: »Tyrkiet har en økonomisk
interesse i at blive en del af Europa. Og resten af den muslim-ske verden er
interesseret i, en verdensdel efter tyrkisk mønster, for at kunne virke som
en trojansk hest inden for Europas grænser. Tyrkiet ser på Europa sådan som
det altid gennem historien har set på vor verdensdel; nemlig som et mål for
sin evige ekspansionspolitik«.

Den livsfarlige sharia

Information - 4. januar 2005, side 18

De europæiske lande tæller i dag myriader af islamiske råd, forbund,
organisationer og imamer, der med succes samarbejder over landegrænser og
aftaler, hvilken strategi der er bedst over for det ikke-muslimske samfund

Af HELLE MERETE BRIX

Debatten om ytringsfriheden ruller, og inden længe deltager Bertel Haarder
sammen med udvalgte imamer i en konference om dette livsvigtige emne. Det må
imamerne betragte som en sejr. Også ude i Europa spiller islamisterne med
musklerne. I Frankrig har den indflydelsesrige prædikant og 'euro-muslim'
Tariq Ramadan, der fornylig blev ganske ukritisk interviewet her i avisen,
forsøgt at forhindre, at fransk tv viste den algierskfødte filminstruktør
Mohamed Sifaoui's kritiske reportage om ham. Ramadans bagland, Unionen af
Islamiske Organisationer i Frankrig (UOIF), gjorde, hvad islams magtklike
har gjort igennem historien i sådanne situationer: De udstedte en fatwa,
hvori de udråber Sifaoui som frafalden. Det kan være en dødsdom. Sifaoui's
advokat har til gengæld, med henvisning til mordet på Theo van Gogh,
indbragt en klage over UOIF for at bringe hans klients liv i fare.
Journalisten Caroline Fourest, der er forfatter til den aktuelle bog Frére
Tariq (Broder Tariq) - en mere end 400-siders sønderlemmende afsløring af
Tariq Ramadans radikalitet og dobbelte diskurs - fortæller, at franske
journalister, der skriver kritisk om Tariq Ramadan og islamisterne,
intimideres. Men Tariq Ramadan fungerer stadig som rådgiver for EU i
spørgsmål om islam.

Det er for eksempel ikke gået op for politikerne, at bortset fra afvigende
eller kætterske retninger som ahmadiyya, bahai og alevi, har alle væsentlige
islamiske bevægelser i dagens Europa et politisk formål: At få indført
sharia, islamisk lov, på det europæiske kontinent. De europæiske lande
tæller i dag myriader af islamiske råd, forbund, organisationer og imamer,
der med succes samarbejder også over landegrænser og aftaler, hvilken
strategi der er bedst over for det ikke-muslimske samfund i for eksempel
sager om tørklæder, blasfemi m.m.

Euro-islam holder ikke

Et vigtigt programpunkt er at få uddannet unge, muslimske prædikanter, der
kan sprede islams budskab på det pågældende europæiske sprog. Politikere,
religionsforskere og journalister tager disse veluddannede og vestligt
klædte prædikanter på ordet, når de taler om »retten til
forskellighed«, »dialog mellem civilisationer« m.m. Resultatet er, at en
strøm af ukritiske artikler og ph.d. afhandlinger igennem de seneste år har
givet et billede af, at der er en 'europæisk islam' på vej. Intet kunne være
mere forkert. Et fåtal af journalister i Europa, som Udo Ulfkotte i
Tyskland, Richard Labévière i Schweiz samt Antoine Sfeir og Caroline Fourest
i Frankrig, har klarlagt de indflydelsesrige islamiske gruppers netværk og
studeret, hvad der bliver sagt indadtil til et muslimsk publikum. Resultatet
synes omtrent altid at være, at grupperne hylder den politiske islams
ideologer og arbejder for et kønsopdelt og totalitært samfund.

citater slut

--
Muhamedanertruslen mod Danmarks overlevelse er derfor nu den samme som alle
andre steder, siden den i menneskehedshistorien skæbnesvangre november 624,

Fra : vidal

Dato : 17-02-05 23:10

Per Hagemann wrote:

> [...]
>

> Bortset fra nogle enkelte af de oplysninger Ole Gerstrøm har nævnt i
> udlændingeprogrammet, kan jeg personligt underbygge rigtigheden af det

Jeg vil gerne se dig underbygge oplysningerne om, hvad
der vil ske i fremtiden.

Kan du gøre det? Vil du gøre det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-02-05 09:44

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I stedet for løfter om guld og grønne skove bringes simpelthen konkrete
> informationer.

Nu har dette jo ikke ligefrem karakter af information, i og med at der
primært er tale om forskellige mere eller mindre groteske profetier fremsat
af mennesker med rablende paranoia.

Men bortset fra det har jeg altså lidt svært ved at se, hvordan sådanne
profetier kan udgøre det for et partiprogram. Pointen med at skrive et
partiprogram skulle jo gerne være, at vælgerne så ved, hvilke mål, partiet
arbejder hen imod. Det har man jo ligesom brug for at vide, hvis man skal
tage stilling til, om man vil stemme på partiet eller ej.

Strengt taget er det jo lidt svært at vide, hvad Fremskridtspartiet vil på
rets- og udlændingeområdet, når der ikke står noget om det.

Nå, men bortset fra det, synes jeg, at siden om hovedbestyrelsen er
læseværdig. Ordet "landsbytosse" faldet meget naturligt...

http://www.frp.dk/organisation/hovedbestyrelse.html

Fra : Per Hagemann

Dato : 18-02-05 12:02

"Christian R. Larsen" <crlarsen2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejder hen imod. Det har man jo ligesom brug for at vide, hvis man skal
> tage stilling til, om man vil stemme på partiet eller ej.

Jeg anser paqrtiprogrammer som ligegyldige hensigtserklæringer. Så er det
bedre at forsøge at oplyse de arme skoleelever, som er tvunget til at læse
partiprogrammer, lidt alternativt til den ensidigt ønsketænkende
religionsundervisning i skolen.

> Strengt taget er det jo lidt svært at vide, hvad Fremskridtspartiet vil på
> rets- og udlændingeområdet, når der ikke står noget om det.

Ja, der mangler beskrivelse af hvilke lovinitiativer partiet har tænkt sig.
Det hænger måske sammen med en vedtaget resolution i partiet om at
muslimerne skal udvises uden angivelse af hvordan. Der er i partiet en
følelsesmæssig modstand mod Glistrups forslag om Muhamedanerfrit Danmark.

> Nå, men bortset fra det, synes jeg, at siden om hovedbestyrelsen er
> læseværdig. Ordet "landsbytosse" faldet meget naturligt...
>
> http://www.frp.dk/organisation/hovedbestyrelse.html

Det er nyt at du taler for at en visuel bedømmelse af folk kan bruges til at
kendetegne deres intellektuelle evner.

Med mit kendskab til deres evner mener jeg at f.eks Ejgil Kølbæk, som først
lærte at læse og skrive for 5 år siden som 30-årig, har forstået
muhamedaneremnet bedre end selv de dygtigste radikale, der har deltaget i
dette forum. Selvfølgelig ved debattører som Peter Vesth og Rasmus Pinnerup
Underbjerg utroligt meget om Islam, men efter min mening baserer de sig på
urealistiske kilder, ligesom du selv og Niels Ivar Larsen gjorde ved bl.a.
at bruge secularislam som udtryk for Islam i almindelighed.

--
Uanset at Muhamed formentlig var analfabet, er han målt med PR-alen stadig
verdensrekordindehaver i markedsføring. Det er for snævert at kalde ham

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-02-05 13:43

> [...]
> bedre at forsøge at oplyse de arme skoleelever, som er tvunget til at læse
> partiprogrammer, lidt alternativt til den ensidigt ønsketænkende

Det afhænger jo af, hvad man har som formål. Hvis man gerne vil have folk
til at stemme på sig, er det traditionelt en god idé at fortælle dem, hvad
de får til genæld. Men det er selvfølgelig ikke sikkert, at det er FRPs
mål...

> Ja, der mangler beskrivelse af hvilke lovinitiativer partiet har tænkt
sig.

Ja, en lidt usædvanlig mangel ved et "banebrydende" partiprogram, men
"banebrydende" skal vel forstås meget bogstaveligt.

I rest my case.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-02-05 09:45

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Bemærk endbvidere den righoldige kandidatliste i København:

http://www.frp.dk/koebenhavnsomraadet/oestre_storkreds_folketingskandidater.html