Ung i huset...og sex
Fra : Stine

Dato : 05-05-05 17:11

Hej

Jeg er pige i huset hos en familie og nu er herren i huset begyndt at lægge
an på mig og klappe mig i måsen, skal jeg finde mig i det?
Jeg kan egentligt godt lide det for jeg synes det kun er frækt, men hvad nu
hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.

Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i soveværelset....

Knus
Stine

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-05-05 17:31

"Stine" <ungihuset@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.
>
> Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i soveværelset....

Endnu er mislykket forsøg fra en taber.
Vi ville da aldrig tro at det var en mand der skrev det her.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-05-05 16:21

[Poul Nielsen | Thu, 5 May 2005 18:31:24 +0200]

[...]
>Vi ville da aldrig tro at det var en mand der skrev det her.

Tror jeg heller ikke er hensigten fra "Stine"'s side :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 17:49

"Stine" <ungihuset@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nu hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.
>
> Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i soveværelset....

He he

Minder mig om et indlæg der var i Ude & Hjemme. Maria Hirse havde hørt fra
personen før (hun genkendte håndskriften), og bad personen søge hjælp.

Hilsen Ditte

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-05 18:24

> [...]
> hvad nu hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.
>
> Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i

Kære Stine,

Snak med Brian Olesen. Han er den rette til den slags indlæg.

Knu...

--
-Jens B.

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-05 21:46

Hej Jens

> Snak med Brian Olesen. Han er den rette til den slags indlæg.
>
> Knu...
>
> --
> -Jens B.

Arrg hold da op. Jeg har ingen ung pige i huset. *ggg*

Mvh. Brian

Fra : Kent Jensen

Dato : 05-05-05 20:21

> [...]
> hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.
>
> Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i soveværelset....

Hej Stine

Skynd dig at sige dit job op, og kom væk fra den gamle grissebasse . Giv mig
dit tlf.nr.så skaffer jeg dig et bedre arbejde . Som single mangler jeg lige
en ung pige i huset, til at rydde op og rede min seng . Hos mig behøver du
ikke at fantasere om noget som helst .

Knus
En som venter med længsel .

Fra : Per O.

Dato : 05-05-05 21:44

> [...]
> Jeg kan egentligt godt lide det for jeg synes det kun er frækt, men hvad
> nu hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.

Mit råd er et holde arbejde for sig og sex(liv) for sig. De to ting forenes
sjældent med gode resultater.

> Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i soveværelset....

Fantasier er helt ok og meget naturlige, men det har jo ikke rigtig noget at
gøre med at herren i huset klapper dig bagi!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-05 21:44

> [...]
> Jeg kan egentligt godt lide det for jeg synes det kun er frækt, men hvad
> nu hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.
Du skal ikke tage dig af alle de negative som overfalder dig herinde. Jeg
vælger at tro på, at du er rimelig ærlig.
Men når du siger du ikke er klar til at dyrke sex med ham, så synes jeg
allerede nu, at du skal sige til ham om at lade være. Få det hellere stoppet
nu inden det bliver for sent.

> Jeg har tit fantasier om hvad han og hans kone laver i soveværelset....
>
> Knus
> Stine

Ja det har du vel.

Hvor gammel er du selv?

Mvh. Brian

Fra : Odense

Dato : 05-05-05 22:22

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message

> Ja det har du vel.

Hvad skal den smiley til for? Du burde oplyse den unge pige om at det kan
være meget skadeligt med den slags fantasier og at for megen masturbation
kan føre til blindhed.

> Hvor gammel er du selv?
>
> Mvh. Brian

Gammel nok til at vide at sex skal holdes inden for de af folkekirken og det
hellige ægteskabs rammer. Så jeg er ikke for gammel til sex, bare det ikke
udarter til snavs og griseri.

--
MVH Per

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-05 22:52

Hej Per

> Hvad skal den smiley til for? Du burde oplyse den unge pige om at det kan
> være meget skadeligt med den slags fantasier og at for megen masturbation
> kan føre til blindhed.

Åh er det ikke kun hos mænd og der hedder det jo onani et lævn fra bibelen.
Men det med blindheden er jo kun, hvis man går så meget til den, at hånden
smutter af pikken og klasker så hårdt imod hovedet, at øjnene bliver
beskadiget?

> Gammel nok til at vide at sex skal holdes inden for de af folkekirken og
> det hellige ægteskabs rammer. Så jeg er ikke for gammel til sex, bare det
> ikke udarter til snavs og griseri.

Her er jeg lidt usikker på om du mener, at det skal foregå i selve den
hellige almindelig fysiske folkekorke? *ggg*

Helt ærligt, så synes jeg det er skønt, hvis en ung pige får lidt på den
dumme af en mere erfaren mand bare han behandler hende godt og forsigtigt.
Jeg ville da selv give en hel del for denne mulighed. Der er jo ligefrem
samfund, hvor høvdingen og andre ledende personer i samfundet får
fornøjelsen af så at sige at køre de unge piger til. Det må være vildt godt.
De ældre kvinder får i nogle af disse samfund også lov at oplære de unge
mænd. Jeg tror mange af begge køn herhjemme kunne se ganske positivt på en
sådan udvikling.

Mvh. Brian, som ikke er gift og absolut har fået væsentligt mere sex end
altervin. Herren se nådigt til mig. Jeg ser i hvert fald nådigt til ham.

Fra : Odense

Dato : 06-05-05 23:36

> [...]
> unge mænd. Jeg tror mange af begge køn herhjemme kunne se ganske positivt

Jeg vil heller ikke stå tilbage for at lære en ung pige hvad der er rigtigt
og forkert med hensyn til sex. For eksempel mener jeg hun skal afstå fra
analsex, og jeg vil gerne give hende en demonstrration for at lære hende at
det er absolut forkasteligt. Det mener jeg vil være en god gerning som jeg
vil blive belønnet for når den tid kommer. Hvis jeg kan redde en ung sjæl
skal jeg ikke holde mig for god til at ofre mig.

> Mvh. Brian, som ikke er gift og absolut har fået væsentligt mere sex end
> altervin. Herren se nådigt til mig. Jeg ser i hvert fald nådigt til
> ham.

Jeg kan anbeffale dig at sige et par ord over flasken før du åbner den. Jeg
har prøvet med et par flasker her til aften og det det gør ikke nydelsen
mindre at det giver ro og frelse at nyde denne drik.

--
MVH Per

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-05-05 09:55

"Odense" <mox@mailbox.dk> skrev:

>Gammel nok til at vide at sex skal holdes inden for de af folkekirken og det
>hellige ægteskabs rammer. Så jeg er ikke for gammel til sex, bare det ikke
>udarter til snavs og griseri.

Hey ho, here we go....så har "Hobert" aka "JH" aka
"en-masse-andre-navne" taget navneforandring igen.

--
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.

Fra : Odense

Dato : 06-05-05 23:39

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
> Hey ho, here we go....så har "Hobert" aka "JH" aka
> "en-masse-andre-navne" taget navneforandring igen.

Nej nu må jeg protestere. Jeg har kaldt mig Per Odense og Per ikke
andet!!!!!!
Og Per, det hedder jeg faktisk.

--
MVH Per

Fra : Non-Desperado

Dato : 07-05-05 08:08

"Odense" <mox@mailbox.dk> skrev:

>"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
>
>Nej nu må jeg protestere. Jeg har kaldt mig Per Odense og Per ikke
>andet!!!!!!
>Og Per, det hedder jeg faktisk.

Nå, dit indlæg virkede bare så "Hobertsk" at jeg forbandt dig med
ham.

Men i modsat fald, så undskylder jeg hermed.

Fra : Kent Jensen

Dato : 05-05-05 22:23

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det har du vel.
>
> Hvor gammel er du selv?
>
> Mvh. Brian

Ja det er godt med dig Brian, din fedterøv.
Jeg så hende først, og så skal du ikke komme her og møve dig ind

KJ

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-05 22:53

Hej Kent

> Ja det er godt med dig Brian, din fedterøv.
> Jeg så hende først, og så skal du ikke komme her og møve dig ind
>
> KJ

Rolig nu. Hun er sikkert Københavner eller sådan noget og hvad fanden... Jeg
har sikkert allerede været sammen med hendes mor. *ggg*

Brian

Fra : Kent Jensen

Dato : 05-05-05 23:21

> [...]
Jeg
> har sikkert allerede været sammen med hendes mor. *ggg*

Ja der kan du se, og så aner du ikke om det er een du har på ''gule
plader''. *ggg*
Om hun er Københavner eller Kineser kan gå ud på eet, det rager mig en pind
.. Hun skal bare ikke være hos den numseklappende mand , sålænge jeg kan lære
hende ''rigtig'' husholdning.

KJ

Fra : Stine

Dato : 08-05-05 10:51

> Jeg

Jeg er fra nordjylland, hvis det har nogen interesse for jer......

Knus
Stine

Fra : Arne Jensen

Dato : 08-05-05 21:13

On Sun, 8 May 2005 11:50:44 +0200, "Stine" <ungihuset@hotmail.com>
wrote:

>Jeg er fra nordjylland, hvis det har nogen interesse for jer......

Jeg er fra midtjylland og bor på fyn hvis det har nogen interesse

DOH

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-05-05 08:14

> Rolig nu. Hun er sikkert Københavner eller sådan noget

Hun er ganske givet en af de to-tre skribenter, jeg vist har nævnt for dig i
et tidligere indlæg. Sjovt nok forudså jeg din interesse.

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-05-05 16:20

[Stine | Thu, 5 May 2005 18:10:44 +0200]

> [...]
>Jeg kan egentligt godt lide det for jeg synes det kun er frækt, men hvad nu
>hvis han vil mere senere...det er jeg ikke klar til.

Hvis du synes at det er frækt, skal du da finde dig i det - hvis ikke, skal
du sige det til ham.

Hvis han vil mere på et tidspunkt må du fortælle ham at det er lidt for
meget for dig p.t.

Så enkelt...

René
www.rene.hjorth.com