den her gruppe stinker
Fra : Brian Olesen

Dato : 04-05-05 21:06

Hejsa
På min arbejdsplads snakkes der sgu efterhånden mere sex end i denne her
gruppe.

Det er virkelig meget lidt imponerende synes jeg.

Mvh. Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-05 21:20

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message
> Hejsa
> På min arbejdsplads snakkes der sgu efterhånden mere sex end i denne her
> gruppe.
>
> Det er virkelig meget lidt imponerende synes jeg.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er, du efterlyser? Jeg synes, denne gruppe er
yderst alsdig. Der diskuteres seksualitet og samlivsproblemer i bredeste
forstand og på mange forskellige niveauer.

Men hvis du savner skurvognssnak og onanifantasier som Rapports "grå sider",
kan jeg godt se, der ikke er så meget at komme efter - skønt vi da også har
haft den slags af og til.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-05 10:34

Hej

> Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er, du efterlyser? Jeg synes, denne gruppe
> er yderst alsdig. Der diskuteres seksualitet og samlivsproblemer i
> bredeste forstand og på mange forskellige niveauer.
Niveauet vil jeg ikke anfægte. Folk snakker jo som de har forstand til, men
selve temaet sex berøres kun yderst sjældent.

> Men hvis du savner skurvognssnak og onanifantasier som Rapports "grå
> sider", kan jeg godt se, der ikke er så meget at komme efter - skønt vi da
> også har haft den slags af og til.

Nej det er mere, når der i utallige mails snakkes webdesign, eller
børneopdragelse jeg måske synes fondansen bliver vredet lige lovlig
kreativt. Men bare i hygger Jer. *ggg*

Mvh. Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-05 21:19

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Det er virkelig meget lidt imponerende synes jeg.

Tag du dig en håndtrold på din arbejdsplads i stedet for. I denne gruppe har
vi kun mavesure gamle mænd (som mig), uendeligt naive kvinder under 30 og
uendeligt trættende kvinder over 30. Nåja, så er der også de sædvanlige
to-tre transvestitter, der skriver under pigenavn. Muligvis sidstnævnte kan
tænde dig?

--
-Jens B.

Fra : ThomasB

Dato : 05-05-05 10:49

> [...]
> gruppe.
>
> Det er virkelig meget lidt imponerende synes jeg.

Får du for lidt sex Brian?

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-05 14:23

Hej

> Får du for lidt sex Brian?

Tja, i hvert fald her i gruppen.
Og forresten - Hvem gør ikke det?

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 05-05-05 15:17

> Tja, i hvert fald her i gruppen.

Haha.. Ja, der er ikke så meget gang i den pt, men det er meget normalt for
årstiden - folk vil hellere dyrke sex, end at tale om den, nu det er forår
:)

> Og forresten - Hvem gør ikke det?

Hmm.. Jeg er nu ret tilfreds med mit sexliv pt :)

Mvh ThomasB

Fra : Hr. Herlig

Dato : 05-05-05 16:16

Brian Olesen wrote:
> Hej

> Tja, i hvert fald her i gruppen.
> Og forresten - Hvem gør ikke det?
>
> Mvh. Brian

katolske præster

Fra : Kent Jensen

Dato : 06-05-05 00:46

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Tja, i hvert fald her i gruppen.
> Og forresten - Hvem gør ikke det?
>
> Mvh. Brian

Ikke for lidt sex, men måske for lidt nyt sex.
Altså fremmed fisse, det er bare noget som rykker vildt i godteposen.

KJ

Fra : Arne Jensen

Dato : 06-05-05 05:18

On Fri, 6 May 2005 01:45:49 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> Ikke for lidt sex, men måske for lidt nyt sex.
>Altså fremmed fisse, det er bare noget som rykker vildt i godteposen.

Det ved jeg i grunden ikke rigtigt om jeg vil give dig ret i.
Personligt syntes jeg sex med en partner man kender godt og , som
kender de strenge hun skal spille på er væsentligt sjovere.
Hvis endeligt det skal være, så er det mere om man får lov der er det
sjove.. Når først bukserne er faldet er der ikke væsentlige
funktionsforskelle :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-05-05 16:19

[Brian Olesen | Wed, 4 May 2005 22:05:53 +0200]

>På min arbejdsplads snakkes der sgu efterhånden mere sex end i denne her
>gruppe.

Heldigvis har mange arbejdsplader udvikllet sig til at man kan snakke
naturligt om sex - det er også noget jeg oplever når vi i firmaet snakker om
hvad vi har oplevet i weekenden og kan udveksle erfaringer.

Det er også derfor der er flere af os herinde der prøver at få folk til at
flytte al deres "køns- og samlivsproblematik" til andre steder, og hér
snakke om SEX!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : doktoren

Dato : 15-05-05 13:43

> Det er også derfor der er flere af os herinde der prøver at få folk til at
> flytte al deres "køns- og samlivsproblematik" til andre steder, og hér
> snakke om SEX!

Hvor foreslår I så at man tager sin snak om køns- og samlivsproblematik hen?

-Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-05-05 14:37

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> wrote in message

> Hvor foreslår I så at man tager sin snak om køns- og samlivsproblematik
> hen?

Mon ikke vi bare må leve med, at visse gruppemedlemmer har en ret snæver
fortolkning af ordet "seksualitet"?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-05-05 07:32

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej,

> Hvor foreslår I så at man tager sin snak om køns- og samlivsproblematik
> hen?

Det skal ikke flyttes, det hører til her.

1. Gruppenavn:
dk.snak.seksualitet

2. Beskrivelse:
Snak om erotik, sex, samliv og seksualitet

3. Fundats:
Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om
alt, der har relation til erotik, sex, samliv, parforhold og
menneskets seksualitet.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-05-05 15:56

[nusle nuslesen | Mon, 16 May 2005 08:32:11 +0200]

>Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om
>alt, der har relation til erotik, sex, samliv, parforhold og
>menneskets seksualitet.

Jeps, men det kræver dog en hel del mere selvjustits end en del af os
herinde (også dig, kære veninde :) hidtil har været istand til at udvise...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-05-05 01:54

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeps, men det kræver dog en hel del mere selvjustits end en del af os
> herinde (også dig, kære veninde :) hidtil har været istand til at
> udvise...

Enig, men jeg havde jo glemt hvordan man futtede, ikk'

FUT: dk.snak.snik

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-05-05 15:54

[doktoren | Sun, 15 May 2005 14:42:59 +0200]

>Hvor foreslår I så at man tager sin snak om køns- og samlivsproblematik hen?

Ok, indrømmet, den var fór kategorisk...

Selvfølgelig skal folk da hér kunne snakke om deres samlivsproblemer, i det
mindste indtil en bedre gruppe opstår til formålet.

Problemet er blot at der er nogle ting omkring kønsproblematik der aldrig
kan finde leje fordi mænd og kvinder er forskellige.

Noget så ufatteligt banalt som om WC-brættet skal være slået op eller nede,
kan udvikle sig til en ufatteligt omfattende diskution om hvordan de enkelte

Og gud hvor er det kedeligt 1635'ende gang det eller noget lignende sker.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-05-05 17:23

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [doktoren | Sun, 15 May 2005 14:42:59 +0200]
>

> Og gud hvor er det kedeligt 1635'ende gang det eller noget lignende sker.

Ja, næsten lige så kedeligt for når folk prøver at bilde gruppen ind, af
deres sexfantasier er virkelighed.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-05-05 21:42

[Per Vadmand | Mon, 16 May 2005 18:23:01 +0200]

>Ja, næsten lige så kedeligt for når folk prøver at bilde gruppen ind, af
>deres sexfantasier er virkelighed.

Ja, ganske afgjort!

Øh, du går vel ikke og medregner mig den kategori?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-05-05 22:23

> [Per Vadmand | Mon, 16 May 2005 18:23:01 +0200]

> Ja, ganske afgjort!
>
> Øh, du går vel ikke og medregner mig den kategori?
>
> René
> www.rene.hjorth.com

Hvorfor ikke bare sige :'' pyt med det er løgn, bare det er underholdende,''
: o )))

mvh Boni

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-05-05 17:12

[Bo Nielsen | Mon, 16 May 2005 23:22:38 +0200]

>Hvorfor ikke bare sige :'' pyt med det er løgn, bare det er underholdende,''
>: o )))

Du har måske ret :)

.... men jeg hader vitterligt hvis folk kan finde på at lyve for mig, og kan
derfor heller ikke kapere hvis folk tror at *jeg* taler usandt!!

Men naturligvis er seksuelle bedrifter et emne hvor alle ikke altid er 100%
ærlige - kender f.eks. en gut på 19 der havde et kompleks over at han var
jomfru, idet at alle hans klassekammeratet havde pralet med deres
weekendfornøjelser siden han var 16.

René
www.rene.hjorth.com