tjaaa
Fra : Lotta Noname

Dato : 30-04-05 10:18

Det virker som om I er useriøse.
Det virker som om at i stedet for at skrive eller komme med noget
konstruktivt til spørgeren - så hellere lave grin med det.
Det er måske ikke alle - men langt de fleste ............
Jeg får hug for det her - men skidt nu pyt!

Fra : Gert Medom

Dato : 30-04-05 11:06

"Lotta Noname" <lotta136.nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er måske ikke alle - men langt de fleste ............
> Jeg får hug for det her - men skidt nu pyt!

Man skal ikke give folk "hug", fordi de siger deres ærlige mening.

Er det noget konkret, du ´hentyder til??

Hilsen Gert

Fra : ThomasB

Dato : 01-05-05 10:04

> [...]

> Det er måske ikke alle - men langt de fleste ............
> Jeg får hug for det her - men skidt nu pyt!

Kan du komme med et par eksempler?

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 01-05-05 14:07

ja men når man så spøger om noget får man kun hug tilbage så gider man da
ikke blive ved mad at stille spøgsmål
Mvh F. P

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-05 15:15

> [...]
> Det er måske ikke alle - men langt de fleste ............
> Jeg får hug for det her - men skidt nu pyt!

Øh, gør dog som alle andre. Ignorér de useriøse og læs de seriøse.

Mark