er I blevet for gamle til sex?
Fra : Brian Olesen

Dato : 26-04-05 23:46

Hejsa
Nu har jeg kigget med her og deltaget nogle uger, under mit rigtige navn og
det hele.
Hvad fanden! Er I blevet for gamle til at dyrke sex og for erfarne til at I
gider snakke om det?

Der tales da ikke om andet end politik og livssyn herinde?

Mvh. Brian

Fra : Kent Jensen

Dato : 27-04-05 02:50

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hele.
> Hvad fanden! Er I blevet for gamle til at dyrke sex og for erfarne til at

Neeej gu` er vi da ej .

Jeg fik noget deljigt fisse igår !

Hvornår har du sidst fået noget dejligt fisse

KJ

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-04-05 15:20

[Kent Jensen | Wed, 27 Apr 2005 03:50:28 +0200]

>Hvornår har du sidst fået noget dejligt fisse

JEG har ikke fået fisse i 24 år, og SÅ dejligt var det nu heller ikke

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kent Jensen

Dato : 28-04-05 22:03

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Kent Jensen | Wed, 27 Apr 2005 03:50:28 +0200]

> JEG har ikke fået fisse i 24 år, og SÅ dejligt var det nu heller ikke
>
> René
> www.rene.hjorth.com

Nej,og så fik man et klask i enden bagefter ,sikke en debut , men senere
fandt jeg da ud af, at det ikke var obligatorisk

KJ

Fra : Claus Agerskov

Dato : 02-05-05 09:09

Kent Jensen wrote:

> "Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Nej,og så fik man et klask i enden bagefter ,sikke en debut , men senere
> fandt jeg da ud af, at det ikke var obligatorisk

Pssst Kent - René er bøsse ;v)

De herligste hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-05-05 15:08

[Claus Agerskov | Mon, 02 May 2005 10:08:46 +0200]

>Pssst Kent - René er bøsse ;v)

Jeps! Men det afholdte mig dog ikke fra at i en alder af 16 år (var bøsse
siden jeg var 14) alligevel beslutte at prøve det med en pige - så derfor
kan jeg hævde at de fleste ting skal prøves mindst én gang :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-05 21:26

> så derfor kan jeg hævde at de fleste ting skal prøves mindst én gang
> :)

Skal de? Hvilke ting vil du gætte på, jeg endnu ikke har prøvet?

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-05-05 21:44

[Jens Bruun | Wed, 4 May 2005 22:25:35 +0200]

>Skal de?

Bemærk smileyen...

>Hvilke ting vil du gætte på, jeg endnu ikke har prøvet?

Aaaaner det ikke, ikke noget jeg går og tænker på, men rent seksuelt ville
jeg da tro at du ikke havde prøvet at blive voldbollet af en mand eller
blevet seksuelt domineret af en kvinde (i så fald ville vi have bl.a. de 2
ting til fælles).

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-05 17:42

> Bemærk smileyen...

Øh ja? Fordi jeg ikke gentog smileyen, er det ikke ensbetydende med, jeg
skal tages alt for alvorligt. Du burde efterhånden kende mig, René...

> Aaaaner det ikke, ikke noget jeg går og tænker på,

Hmm.

> men rent seksuelt
> ville jeg da tro at du ikke havde prøvet at blive voldbollet af en
> mand

Hov, det var ikke _dine_ fantasier, der var til debat her.

> eller blevet seksuelt domineret af en kvinde (i så fald ville vi
> have bl.a. de 2 ting til fælles).

Kom nu. Det må du kunne gøre bedre? De få kvinder, jeg har haft sex med, har
altid været dominerende - også i deres slet skjulte forsøg på at virke
passive og ikke-dominerende. Kan kvinder være andet end dominerende? Jeg
tror da, det er en generel kvindelig egenskab, men jeg har måske bare mødt
en bestemt typer kvinder? Eller jeg måske bare har mødt for få kvinder i mit
liv?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Paul

Dato : 07-05-05 20:17

> Kom nu. Det må du kunne gøre bedre? De få kvinder, jeg har haft sex med,
> har altid været dominerende - også i deres slet skjulte forsøg på at virke
> passive og ikke-dominerende.

Seksuelt dominerende eller dominerende sådan generelt set?
Der findes kvinder som er seksuelt submissive (ikke "passive", men de
underordner sig den dominerendes luner).

> Kan kvinder være andet end dominerende? Jeg tror da, det er en generel
> kvindelig egenskab, men jeg har måske bare mødt en bestemt typer kvinder?
> Eller jeg måske bare har mødt for få kvinder i mit liv?

Eller måske er du ikke selv dominerende?
Hvis du virkelig er dominerende (også rent seksuelt), så vil du kunne
tiltrække submissive kvinder alene på din væremåde - og frastøde dominerende
kvinder.
Manipulerende kvinder er ikke nødvendigvis seksuelt dominerende, det kan
tænkes de bare ikke er klar over deres seksualitet og derfor control-freaker
sig gennem sex og forhold.

M.v.h.

Paul.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-05-05 12:50

[Jens Bruun | Sat, 7 May 2005 18:41:59 +0200]

>Hov, det var ikke _dine_ fantasier, der var til debat her.

Sjovt som man kan mangle evnen til at forstå hinanden - du burde jo også
vide at det *langtfra* var min fantasi.

Men jeg kender dig jo ikke rent seksuelt - mit primære kendskab til dig er
du til tider kan nyde at være en provokatør af værste/bedste skuffe - og
derfor kan gøre visse ting overdrevent omstændige, men også f.eks. BW tråde
værd at læse.

Omkring gastronomien kender jeg dig lidt bedre og du har dér min respekt -
men omkring det seksuelle kender jeg dig rigtigt dårligt - måske du hér i
gruppen har været måske en tand for fokuseret på at kommentere andres
skriverier istedet for at biddrage med egne?

Jeg må derfor komme til kort på dette punkt - og konkretisere at jeg ikke
kender den seksuelle Jens Bruun.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-05-05 13:43

> Sjovt som man kan mangle evnen til at forstå hinanden

Jeps. Mine to sidste indlæg til dig har ramt totalt ved siden af.

Lad mig gentage: Ikke alt fra min side skal tages alvorligt - heller ikke
selvom jeg ikke inkluderer smileys.

> og konkretisere at jeg ikke
> kender den seksuelle Jens Bruun

Nope, og med velberåd hu. Min personlige seksualitet udleves helt andre
steder.

(Bemærk, jeg heller ikke har inkluderet smileys i dette indlæg

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-05-05 13:24

[Jens Bruun | Mon, 9 May 2005 14:42:56 +0200]

>Jeps. Mine to sidste indlæg til dig har ramt totalt ved siden af.

Kun næsten, jeg valgte at tage dem lidt seriøst og lidt humoristisk.

>Nope, og med velberåd hu. Min personlige seksualitet udleves helt andre
>steder.

Måske nok med rette - jeg må jo også indrømme at jeg dér ikke har det store
behov.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 11-05-05 19:18

Rene' Hjorth wrote:
> Måske nok med rette - jeg må jo også indrømme at jeg dér ikke har det
> store behov.

Synes I da (du og JB), at man _udlever_ sin seksualitet i DSS, alene fordi
man læser og skriver her?

Så vil jeg blot lige minde jer om, at I jo også læser og skriver med :)

Personligt forbinder jeg ikke de to ting med hinanden. Jeg udlever heller
ikke min seksualitet sammen med venner og veninder, selvom jeg diskuterer
seksuelle emner med dem. At man diskutere en "brøkdel" af ens sex-liv,
betyder jo på ingen måde at man udleverer alt.

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-05-05 08:29

[Anita | Wed, 11 May 2005 20:17:55 +0200]

>Synes I da (du og JB), at man _udlever_ sin seksualitet i DSS, alene fordi
>man læser og skriver her?

Jeg tror at du dér slår mig for meget i hartkorn med Jens; hvad jeg
kommenterer i ovenstående er at jeg ikke kender Jens' seksualitet særligt
godt, og at jeg heller ikke har det store behov for at kende den.

Selvfølgelig udlever man ikke sin seksualitet i nyhedsgruppen (med mindre at
altså lige præcist dét er ens fetish), men mange - f.eks. jeg - kan siges at
udlevere sin egen seksualitet i gruppen, noget jeg gerne gør, også for at
folk kan lære mig bedre at kende.

> [...]
>seksuelle emner med dem. At man diskutere en "brøkdel" af ens sex-liv,
>betyder jo på ingen måde at man udleverer alt.

Igen tror jeg at du læser for meget i hvad jeg skrev; men jeg skal da gerne
bekræfte at blandt mine venner findes der mange jeg udleverer alt til, men
der findes også en del venner som jeg udlever min seksualitet sammen med

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 12-05-05 14:22

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> kommenterer i ovenstående er at jeg ikke kender Jens' seksualitet
> særligt godt, og at jeg heller ikke har det store behov for at kende

Okay, så fik jeg vist overfortolket dig dér :)

> [...]
> jeg - kan siges at udlevere sin egen seksualitet i gruppen, noget jeg
> gerne gør, også for at folk kan lære mig bedre at kende.

Tja, jeg vil ikke sige, at jeg udleverer ret meget, men jeg diskuterer gerne
forhold, som kan have forbindelse til min seksualitet eller holdninger
generelt.

> [...]
> gerne bekræfte at blandt mine venner findes der mange jeg udleverer
> alt til, men der findes også en del venner som jeg udlever min

Jamen, jeg tror også du er langt mere åben omkring den slags end jeg er :)
Eller også er jeg bare ikke så tæt med mine venner som du ;)

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-05-05 15:50

[Anita | Thu, 12 May 2005 15:22:01 +0200]

>Jamen, jeg tror også du er langt mere åben omkring den slags end jeg er :)
>Eller også er jeg bare ikke så tæt med mine venner som du ;)

Eller igså har jeg en speciel form for venner, der er langt mere
"kvalificeret" til at dele den slags med?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 16-05-05 17:27

Rene' Hjorth wrote:
> [Anita | Thu, 12 May 2005 15:22:01 +0200]

> Eller igså har jeg en speciel form for venner, der er langt mere
> "kvalificeret" til at dele den slags med?

Det er slet ikke usansynligt

Venligst Anita

Fra : Ben9

Dato : 31-07-05 16:11

> Jeps! Men det afholdte mig dog ikke fra at i en alder af 16 år (var bøsse
> siden jeg var 14) alligevel beslutte at prøve det med en pige - så derfor
> kan jeg hævde at de fleste ting skal prøves mindst én gang :)

og du har ikke set hende siden. LOL

--

Ben9

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-08-05 22:13

[Ben9 | Sun, 31 Jul 2005 17:10:57 +0200]

>og du har ikke set hende siden. LOL

Det har jeg faktisk ikke siden, nej - hørte et rygte om at hun vistnok var
blevet VVS-mester :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kent Jensen

Dato : 02-05-05 22:32

"Claus Agerskov" <ca@chbs.dk> skrev i en meddelelse

> Pssst Kent - René er bøsse ;v)
>
> De herligste hilsner
> --

Pssst Claus -- Det har jeg regnet ud , men jeg troede at han var 24 år, og
ikke havde fået fisse siden han blev født.

KJ

Fra : Mette

Dato : 03-05-05 08:54

"Kent Jensen" <kent@jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Pssst Claus -- Det har jeg regnet ud , men jeg troede at han var 24 år,
og
> ikke havde fået fisse siden han blev født.
>
> KJ

LOL. Så faldt tiøren - jeg begyndte at spekulere på, om René havde haft en
numsesmækkende debut første gang - og det afskrækkede ham..

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-05-05 13:27

[Mette | Tue, 3 May 2005 09:54:23 +0200]

>LOL. Så faldt tiøren - jeg begyndte at spekulere på, om René havde haft en
>numsesmækkende debut første gang - og det afskrækkede ham..

Næh, jeg VAR jo faktisk (aktiv) homoseksuel fra jeg var 14 år, så engang da
jeg var 16 år besluttede jeg at prøve om jeg måske (også) var biseksuel, og
fandt ud af at det var jeg vist ikke

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-05 16:24

Rene' Hjorth skrev:

>Næh, jeg VAR jo faktisk (aktiv) homoseksuel fra jeg var 14 år, så engang da
>jeg var 16 år besluttede jeg at prøve om jeg måske (også) var biseksuel, og
>fandt ud af at det var jeg vist ikke

Kan man være andet end glad ved at opdage det?
--
Knud

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-05-05 11:54

[Knud Gert Ellentoft | Tue, 03 May 2005 17:23:51 +0200]

>Kan man være andet end glad ved at opdage det?

Ej, ser jeg nøgternt på det, kan der da kun være fordele ved at være
afklaret biseksuel - klart et større marked for seksuelle udfoldelser - men
omkring parforhold o.l. ser jeg da næsten kun fordele ved et forhold
bestående af 2 mænd.

Det kan jeg da også se for alle de unge gutter vi har på besøg; de fleste er
egentlig hvad man/de vil definere som heteroseksuelle, men fordi de har
fundet et biseksuel snert i sig selv, kan de pludselig også være med på en
masse frække lege

René
www.rene.hjorth.com

Fra : ThomasB

Dato : 04-05-05 14:16

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> omkring parforhold o.l. ser jeg da næsten kun fordele ved et forhold
> bestående af 2 mænd.

Ja, det kan jeg godt følge dig i - heller et glad røvhul, end en sur fisse

Hvordan ser "skilsmisseprocenten" ud blandt homoseksuelle?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-05-05 21:46

[ThomasB | Wed, 4 May 2005 15:15:33 +0200]

>Hvordan ser "skilsmisseprocenten" ud blandt homoseksuelle?

Jeg ved det faktisk ikke - men siden det er mere normalt for heteroer at
blive gift og derfor for nogle måske lidt mere lempfældigt, vil jeg tro at
skilsmisseprocenten for homoseksuelle er lavere end for heteroseksuelle.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : sdsf

Dato : 27-04-05 06:52

Jeg er helt enig med dig.
Det er også mit indtryk, at der næsten sker for lidt her, til at det
kan betale sig at bruge tid på at tjecke gruppen.

Der sker mere i soc.sexuality.general

mvh

Fra : Arne Jensen

Dato : 27-04-05 15:38

On Wed, 27 Apr 2005 00:46:10 +0200, "Brian Olesen"
<ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote:

> [...]
>det hele.
>Hvad fanden! Er I blevet for gamle til at dyrke sex og for erfarne til at I

Jeg tror såmænd ikke at der er nogle her, der ikke har lyst til at
snakke om sex og samliv.. Til gengæld kan det være ret ødelæggende for
en debat at der er nogle usikre unge mænd der har svært ved at lave
andet end jokes ud af et seriøst stillet spørgsmål... Her tænker jeg
f.eks på spørgsmålet stillet af en (ung?) fyr vis kæreste var et par
numre for stor til den ønskede størrelse.. det gør hende ikke mindre
dejlig, og det fortæller ret beset mere om os end om andre hvis ikke
vi kan acceptere andre som de er. Men ret beset, hvis det hele skal
ende i en stor joke om fedme/grimhed/what ever, så står jeg af. Jeg er
blevet for gammel og erfaren til at nedlade mig til at blive sur over
usikre drengerøve:)

Men hvis jeg skal kaste en lille bold op her, så vil jeg til enhver
tid foretrække en pige der er 20 kilo overvægtig og har en hjerne,
frem for en der holder de konfektuerede mål, men iøvrigt er BLANK.

venlig hilsen
Arne

Fra : Kent Jensen

Dato : 27-04-05 16:42

"Arne Jensen" <Anden@dammen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid foretrække en pige der er 20 kilo overvægtig og har en hjerne,
> frem for en der holder de konfektuerede mål, men iøvrigt er BLANK.

Ja men nu var problemet jo ikke om hun havde hjerne eller ej , men at hun
havde taget så meget på ,at han var ved at miste lysten til sex med hende .
Nu kender vi jo ikke alderen , da den ikke er helt uvæsentlig . Jeg mener at
hvis det er en ung kvinde, som i løbet af kort tid bliver overvægtig og
mister interessen for sit udseende , så har hun et problem som skal
bearbejdes. Manden burde da ,i tidens løb have lagt mærke til ændringer i
kvindens levemåde, og jeg mener , han kun gør hende en bjørnetjeneste, ved
ikke at konfrontere hende med problemet .

KJ

Fra : Arne Jensen

Dato : 27-04-05 17:32

On Wed, 27 Apr 2005 17:41:56 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> [...]
>kvindens levemåde, og jeg mener , han kun gør hende en bjørnetjeneste, ved
>ikke at konfrontere hende med problemet .

Vi er sådan set ikke uenige i det du skriver her. Men det var bestemt
ikke den tone der blev brugt i svarene til gutten med det aktuelle
problem.

Måske har pigen nogle problemer hun har behov for at få snakket
igennem, og dermed kunne det være rimeligt at spørge hende om hun er
glad/ked af det.. Ikke om hun kunne tænke sig at tabe sig... Folk der
er overvægtige ved det som regel godt selv.. Personligt er jeg lidt
overvægtig.. Det er ikke et problem, men jeg er klar over at jeg skal
passe på for ikke at blive decideret fed.. De fleste der er
overvægtige ved det ganske udmærket godt selv og har ikke behov for at
få det udpenslet, men derfor kan et godt være fornuftigt at snakke med
folk om deres spisevaner/mangel på samme.

Venlig hilsen
Arne

Fra : Mette

Dato : 27-04-05 18:45

> [...]

> få det udpenslet, men derfor kan et godt være fornuftigt at snakke med
> folk om deres spisevaner/mangel på samme.

Ja - for man ved det jo. Det ville netop virke bedre, hvis han spurgte ind
til hendes følelelser - viste oprigtigt interesse for, hvordan hun egentligt
går og har det. På den måde kan man finde frem til hvad der trigger
overspisningen, hvis det er dét der er tilfældet...

Fra : Arne Jensen

Dato : 28-04-05 13:40

On Wed, 27 Apr 2005 19:44:42 +0200, "Mette" <Mette@nospam.dk> wrote:

> [...]
>går og har det. På den måde kan man finde frem til hvad der trigger
>overspisningen, hvis det er dét der er tilfældet...

Da jeg for ti år siden mødte min kone var hun slank som et siv, og jeg
var også selv en hel del kilo lettere. Hendes kogekunst sammenholdt
med perioder med fysisk ikke særligt hårdt arbejde har sat sine spor.

Det rager mig en skid om hun vejer 56 eller 65 kilo.. den det plager
mest er vidst hende selv.

Jeg kan ikke forstå at man kan komme med det postulat at en persons
korpus har noget at sige i forhold til ens velvilje over for denne
person.. det fortæller ret beset mere om skribentens fokuseren på det
ydre en det gør om os andre

Som jeg har skrevet før.. Jeg foretrækker stor hjerne frem for lille
røv!

Arne

Fra : Mette

Dato : 28-04-05 16:59

> [...]

> med perioder med fysisk ikke særligt hårdt arbejde har sat sine spor.
>
> Det rager mig en skid om hun vejer 56 eller 65 kilo.. den det plager

Ja, det er også hygge, der har gjort, at hverken min kæreste eller jeg er så
slanke som vi var, da vi mødte hinanden - men min kæreste kan nu også bedre
lide mig med lidt former

Fra : Jens Andersen

Dato : 27-04-05 20:28

> [...]
> gider snakke om det?
>
> Der tales da ikke om andet end politik og livssyn herinde?

Fra at være swinger er jeg begyndt at følge min gamle Guru swami
Nayaranananda og hans anbefaling om at leve i strengt cølibat.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-04-05 22:19

"Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> wrote in message

> Fra at være swinger er jeg begyndt at følge min gamle Guru swami
> Nayaranananda og hans anbefaling om at leve i strengt cølibat.

Hvad med at finde en mellemting?

Per V.

Fra : Non-Desperado

Dato : 28-04-05 15:38

"Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> skrev:

>Fra at være swinger er jeg begyndt at følge min gamle Guru swami
>Nayaranananda og hans anbefaling om at leve i strengt cølibat.

Har du fået "Hobert" (eller JH som han kaldr sig for tiden) ?
*LOL*
- -
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 15:59

On Wed, 27 Apr 2005 21:27:35 +0200, "Jens Andersen"
<brunkage@get2net.dk> wrote:

>Fra at være swinger er jeg begyndt at følge min gamle Guru swami
>Nayaranananda og hans anbefaling om at leve i strengt cølibat.

Ham mødte jeg altså i Scor Loungen i lørdags :D

/Alex

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-04-05 15:22

[Jens Andersen | Wed, 27 Apr 2005 21:27:35 +0200]

>Fra at være swinger er jeg begyndt at følge min gamle Guru swami
>Nayaranananda og hans anbefaling om at leve i strengt cølibat.

Hey, cølibat - dét har jeg prøvet. Det var de strengeste 3 uger af mit liv
overhovedet!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-04-05 15:19

[Brian Olesen | Wed, 27 Apr 2005 00:46:10 +0200]

>Hvad fanden! Er I blevet for gamle til at dyrke sex og for erfarne til at I
>gider snakke om det?

Tydeligvis - jeg synes også at der er en tand for meget sludder og sladder -
måske fordi nogle føler at flueknepperi (!) er on-topic?

>Der tales da ikke om andet end politik og livssyn herinde?

Jo, den evige mande/kvinde kamp om hvordan mænd opfatter hvad kvinder siger,
og hvordan kvinder opfatter hvad mænd siger, er meget energisk (men
ufattelig kedelig).

Men som altid kan man jo ikke brokke uden at selv biddrage med noget
konstruktivt, så måske skulle vi starte og se hvad der sker:

Men hvad så Brian, har du suttet en god pik for tiden, eller er der andre
ting der tænder dig?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mette

Dato : 28-04-05 17:02

> Jo, den evige mande/kvinde kamp om hvordan mænd opfatter hvad kvinder
siger,
> og hvordan kvinder opfatter hvad mænd siger, er meget energisk (men
> ufattelig kedelig).

Ja, men hvis nyhedsgruppen hed dk.snak.dex, så havde der nok også været mere
fokus på SEX. Istedet er det seksualitet, som dækker over flere ting -
herunder parforhold....Var der ikke engang en samlivsgruppe?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-05-05 22:09

[Mette | Thu, 28 Apr 2005 18:01:45 +0200]

>Ja, men hvis nyhedsgruppen hed dk.snak.dex, så havde der nok også været mere
>fokus på SEX. Istedet er det seksualitet, som dækker over flere ting -
>herunder parforhold....Var der ikke engang en samlivsgruppe?

Tror det ikke/ved det ikke - men i guder, hvor kunne jeg godt ønske mig en
slags samlivsforhold/snik+snak gruppe, så denne gruppe kunne drive lidt mere
af sex engang imellem.

Selvfølgelig kan der være plads til småsnakken, MEN det skal være med
sexuelle undertoner - hvem der er blevet, far, mor, onkel, bestefar eller
har fået en ny hund, er noget så hamrende ligegyldigt...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : andropov

Dato : 02-05-05 00:06

On Sun, 01 May 2005 23:09:24 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Tror det ikke/ved det ikke - men i guder, hvor kunne jeg godt ønske mig en
>slags samlivsforhold/snik+snak gruppe, så denne gruppe kunne drive lidt mere
>af sex engang imellem.

Du mener måske de hardcore sexdyrkere bliver skræmt væk af al den snak
om samlivsforhold.... :)
Du kan have ret i at der indimellem kan være langt imellem sex snak.
Ofte er det nærmeste man kommer studsning af kønsbehåring :)

Fra : Mette

Dato : 02-05-05 08:17

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du kan have ret i at der indimellem kan være langt imellem sex snak.
> Ofte er det nærmeste man kommer studsning af kønsbehåring :)

Hvordan definerer du sex-snak? Hvad kunne det handle om?
- Hvordan man giver et godt blow-job?
-Den bedste sex-oplevelse?
-Foreslag til nye stillinger?

Fra : andropov

Dato : 02-05-05 09:03

On Mon, 2 May 2005 09:16:55 +0200, "Mette" <Mette@nospam.dk> wrote:

>Hvordan definerer du sex-snak? Hvad kunne det handle om?

Det kunne handle om hvor mange gangbangs man har deltaget i den sidste
uge f.eks.

>- Hvordan man giver et godt blow-job?

Ja, det kunne måske handle om hvor meget der skal slikkes på
pikhovedet eller om deep throat er sagen.

>-Den bedste sex-oplevelse?

>-Foreslag til nye stillinger?

Det kunne måske handle om fordele og ulemper ved visse stillinger.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-05-05 16:51

Mon ikke det så er Rapports "grå sider" (findes de endnu? Det er 100 år
siden, jeg har set et eks.) man skal have fat i?

Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-05-05 19:24

Per Vadmand wrote:
> [...]
> siden, jeg har set et eks.) man skal have fat i?
>
> Per V.
>
> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på

Nej, tak. Vi har hørt, at den skulle være ad helvede til, den bog.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Mette

Dato : 02-05-05 21:06

> [...]
> siden, jeg har set et eks.) man skal have fat i?
>
> Per V.
>
> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på

"Han har fået stjålet sin effektivitet så effektivt"???? Er det dét, der
menes?

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-05-05 22:43

--

"Mette" <Mette@nospam.dk> wrote in message

> "Han har fået stjålet sin effektivitet så effektivt"???? Er det dét, der
> menes?

Ups! Det stod der virkelig! Endnu et bevis på, at man aldrig skal læse
korrektur direkte på skærmen. Fejlen er rettet nu. Tak, fordi du gjorde mig
opmærksom på den

Fra : Mette

Dato : 03-05-05 08:53

> Ups! Det stod der virkelig! Endnu et bevis på, at man aldrig skal læse
> korrektur direkte på skærmen. Fejlen er rettet nu. Tak, fordi du gjorde
> [...]

Det var så lidt, men det lød da meget interessant...måske en idé til en ny
bog? Jeg tror, at grunden til, at du ikke så den paradoksalt nok, er at
bogstaverne er enorme på din hjemmeside. På skærmen virker det ikke bedre at
have skriftstørrelse STOR for at blive læst. Tværtimod gør det det langt
sværere at overskue teksten. Skru den ned til punkt 12...

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-05-05 16:47

> [...]
> have skriftstørrelse STOR for at blive læst. Tværtimod gør det det langt
> sværere at overskue teksten. Skru den ned til punkt 12...

De ser ikke enorme ud på min skærm. Er du sikker på, det ikke er din
opsætning? Jeg har også set min hjemmeside på andre skærme uden at studse
over størrelsen. Jeg ved ikke, hvilken punktstørrelse det er (det fremgår
ikke af mit hjemmesideopsætningsprogram Claris HomePage) men jeg vil da
undersøge det. Meningen er jo, at folk skal gide æse det

Fra : Mette

Dato : 03-05-05 19:31

> [...]
> ikke af mit hjemmesideopsætningsprogram Claris HomePage) men jeg vil da
> undersøge det. Meningen er jo, at folk skal gide æse det

Min opsætning er sat til "mellem" i tekststørrelse. Da jeg ændrede den til
"lille" for at læse din side, og derefter gik ind på dit forlags hjemmeside,
så var deres bogstaver minimale. Når jeg mener, at dine bogstaver er enorme,
vil det sige, at de ikke er samme størrelse som disse bogstaver, men nok ca.
3 gange så store.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-05-05 22:12

--

> [...]

> enorme,
> vil det sige, at de ikke er samme størrelse som disse bogstaver, men nok

Som sagt vil jeg lige spørge nogle flere, før jeg evt. ændrer det. Gider du
tjekke, om du har det samme problem med andre sider på mit site?

Fra : Mette

Dato : 03-05-05 23:09

> [...]
du
> tjekke, om du har det samme problem med andre sider på mit site?

Bogstaverne er meget store overalt. De er defineret til "+2" - jeg gemte én
af siderne og definerede teksten til "4" - så passer pengene. Jeg sidder ved
en alm.1024x768-skærmopløsning, så store bogstaver ville endda syne mindre.
Men alt er relativt - hvad definerer du som stort/almindeligt/småt?

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-05 09:20

"Mette" <Mette@nospam.dk> wrote in message

> Men alt er relativt - hvad definerer du som stort/almindeligt/småt?

Det er jo svært at sige. Jeg kan generelt godt lide en stor, tydelig skrift
på skærmen - nu ser jeg heller ikke alt for godt. (Skal opereres for grå
stær i næste måned), men min egen erfaring er, at for tæt tekst med lille
skrift på en hjemmeside kommer jeg let til at springe over.

Jeg har som sagt ikke mødt denn e kritik fra andre, så foreløbig vil jeg
lade det stå og håber i hvert fald ikke, det har skræmt dig helt væk

Fra : Mette

Dato : 04-05-05 11:16

> [...]
> stær i næste måned), men min egen erfaring er, at for tæt tekst med lille
> skrift på en hjemmeside kommer jeg let til at springe over.

Ja, det er fordi mange ikke benytter sig at spalter og korte afsnit og
kortere sætninger, når de skriver på nettet. Lange linier fra venstre til
højre side af skærmen hopper jeg altid over - uanset tegnstørrelse.

Fra : Ole Laursen

Dato : 04-05-05 13:41

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> [...]
> stær i næste måned), men min egen erfaring er, at for tæt tekst med lille
> skrift på en hjemmeside kommer jeg let til at springe over.

Jeg finder det også noget forstyrrende. Det er svært at overskue
indholdet. Hvis du bruger standardstørrelsen, kan man selv sætte sin
browser til at anvende den tekststørrelse man foretrækker. Jeg plejer
at gøre den lidt større.

Her din side som jeg ser den (jeg har gjort vinduet lidt mindre så
billedet ikke bliver for stort):

http://www.cs.aau.dk/~olau/misc/vadmands-side.png

Mod en anden side med ganske almindelig tekst:

http://www.cs.aau.dk/~olau/misc/anden-side.png

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-05 14:19

Jeg ser nu ikke den store forskel - så måske ER det noget med opsætningen.

Men da jeg nu får kritikken fra flere sider, vil jeg lige se nærmere på det.
Og så må I nok i øvrigt hellere maile til mig privat, før vi får
netbetjentene på nakken

Fra : Paul

Dato : 04-05-05 22:36

> [...]
>
> Jeg har som sagt ikke mødt denn e kritik fra andre, så foreløbig vil jeg
> lade det stå og håber i hvert fald ikke, det har skræmt dig helt væk

Du skulle prøve at surfe lidt på nettet eller låne en bog og læse lidt om
HTML og CSS.

Den kodning (HTML) du benytter er såkaldt old school, og nu er det ikke
fordi det haster, men i løbet af nogle år bliver det stille og roligt
udfaset - specielt når Microsoft kommer med det nye styresystem Longhorn til
næste år.

Jeg har kigget på dine sider og må indrømme, at layoutet ikke gør siderne
læseværdige. Der er dog nogle ting du kan gøre for at hjælpe lidt på det.
For det første, undlad at centrere dine sætninger. Det er forvirrende at
læse tekst som hopper frem og tilbage for øjnene.
Dernæst, undgå at benytte fikserede font størrelser, dvs. størrelser man
ikke kan ændre på med browseren.
Bogstaver i CAPS (dvs. blokbogstaver) og i fed skrift er ikke noget man skal
bruge for ofte.

Jeg har taget et udsnit af din kode og ændret det til new school HTML og
CSS:
<P><CENTER><B><FONT SIZE="+4" COLOR="#AF0000">MANDEN DER SKREV
BREVE</FONT></B></CENTER></P><p><div
style="color:#af0000;font-weight:bold;font-size:90%">Manden der skrev
breve</div></p>Sæt min kode ind på en HTML side, gem siden og se den via en
browser - og du vil opdage at teksten kan skaleres i størrelse, og så kan
både du og alle andre selv vælge den passende størrelse.M.v.h.Paul

Fra : Paul

Dato : 04-05-05 22:39

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> browser - og du vil opdage at teksten kan skaleres i størrelse, og så kan
> både du og alle andre selv vælge den passende størrelse.M.v.h.Paul

Hmm, et eller andet gik galt med formateringen af mit svar.
Nu skal det vidst være til at se de to stykker HTML kode.

M.v.h.

Paul

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-05 23:48

ADVARSEL TIL SEXINTERESSEREDE: NEDENSTÅENDE ER EFTERHÅNDEN VILDT OFF TOPIC!

Og til "Mette" og "Paul": Hvis I har flere kommentarer til min hjemmeside,
så skriv hellere privat. Jeg vil dog lige svare på Pauls sidste indlæg:

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> [...]
> For det første, undlad at centrere dine sætninger. Det er forvirrende at
> læse tekst som hopper frem og tilbage for øjnene.

Det er nu nok en smagssag. Nu henvender min hjemmeside sig først og fremmest
til folk, der søger konkrete oplysninger, og til det er et tydeligt
tekstbillede det vigtigste. Det, der er vigtigst for mig selv, er at have en
hjemmeside, der hurtigt og let kan opdateres, derfor har jeg valgt en meget
enkel opsætning uden popups og ting, der bevæger sig etc. Jeg agter dog at
lægge nogle musikeksempler ind på siderne med mine forskellige orkestre, når
jeg har fundet ud af hvordan.

Jeg bruger et program, der hedder Claris HomePage. Det er så enkelt, at selv
en gammel, sur jazzmusiker som jeg kan finde ud af det

Hilsen og tak for interessen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-05-05 18:01

Per Vadmand wrote:

> Ups! Det stod der virkelig! Endnu et bevis på, at man aldrig skal læse
> korrektur direkte på skærmen. Fejlen er rettet nu. Tak, fordi du gjorde mig
> opmærksom på den

Ej, nu må du kraftedme tage dig sammen. Per Vadmand kalder sig selv
forfatter og kan ikke engang finde ud af at stave/vrøvler i sit sprog?

> Per V.
>
> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
> http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Nej, tak. Når du kan finde på at skrive noget så dumt som "Han har fået
stjålet sin effektivitet så effektivt", så tror jeg ikke du skal få alt
for store forfatter-tanker om dig selv.

Prøv med noget andet. Find en anden hobby. Lyst-fiskeri f.eks. eller
begynd at samle på frimærker...

Forfatter, tror jeg ikke du egner dig til, efter hvad jeg har hørt
(læst) og nu endnu engang læser om dig, IMHO... Indse det: Nogen kan det
der og andre (som dig) kan det ikke.

Jeg kan f.eks. heller ikke skrive skønlitteratur - det kaldes at være
realistisk. Så det skal du såmænd ikke tage så tungt. Du er ikke alene.

Fra : ThomasB

Dato : 04-05-05 08:20

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

Så så Martin - ikke al den hetz.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-05 21:30

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Så så Martin - ikke al den hetz.

Hetz? Kræver det ikke intellekt?

--
-Jens B.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-05-05 22:25

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hvilken hetz? Jeg giver ham bare et venskabeligt råd om at finde sig en
anden hobby, som han er god til.

> Hetz? Kræver det ikke intellekt?

Du skal da vist ikke komme for godt i gang.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-05-05 15:10

[andropov | Mon, 02 May 2005 01:06:19 +0200]

>Du mener måske de hardcore sexdyrkere bliver skræmt væk af al den snak
>om samlivsforhold.... :)

Skræmt og skræmt - men mister nok i høj grad lysten til at bringe noget
seksuelt på banen, når de kan se at de fleste debatter flyder ud i
ligegyldig "kønskamp" og useriøse kommentarer.

>Du kan have ret i at der indimellem kan være langt imellem sex snak.
>Ofte er det nærmeste man kommer studsning af kønsbehåring :)

Ja, lige præcist - og guderne skal vide at det ikke er nok til at få blodet
i kog hos de fleste oplyste danskere nu til dage :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mette

Dato : 02-05-05 15:27

> [...]
> seksuelt på banen, når de kan se at de fleste debatter flyder ud i
> ligegyldig "kønskamp" og useriøse kommentarer.

For dig er det måske ligegyldig kønskamp, men som hetero er det ganske
relevant/interessant

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-05-05 23:57

[Mette | Mon, 2 May 2005 16:27:12 +0200]

>For dig er det måske ligegyldig kønskamp, men som hetero er det ganske
>relevant/interessant

Givetvist - og jeg siger heller ikke at det er generelt uinteressant, men
der MÅ da være andre og mere relevante nyhedsgrupper end dk.snak.seksualitet
- eller burde der være en dk.snak.samliv? dk.snak.sociologi?
dk.snak.mand+kvinde?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-05 21:31

> Givetvist

Du skal ikke tage alt, hvad Mette siger, for gode varer.

> - og jeg siger heller ikke at det er generelt uinteressant,

Hmm. Ofte er det.

> men der MÅ da være andre og mere relevante nyhedsgrupper end
> dk.snak.seksualitet - eller burde der være en dk.snak.samliv?
> dk.snak.sociologi? dk.snak.mand+kvinde?

Dk.gaab?

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-05-05 16:17

[Jens Bruun | Wed, 4 May 2005 22:31:26 +0200]

>Du skal ikke tage alt, hvad Mette siger, for gode varer.

Det gør jeg heller ikke altid, men naturligvis engang imellem - jeg tillod
mig derfor mens jeg læste det først afsnit at indsætte ordet "kvinde" efter
"hetero", og så gav det på en måde mere mening :)

>Hmm. Ofte er det.

Når der i den grad fortsættes ud i intetheden med det, som der ofte sker her
i gruppen, er det generelt uinteressant - men igen er der dér forskel på
mænd og kvinders opfattelse af en debat som denne.

>Dk.gaab?

Hov, det undlod jeg at skrive - fordi jeg ønskede at opføre mig pænt :)

René
www.rene.hjorth.com