Mord og sex i sekten
Fra : Jens Andersen

Dato : 24-04-05 12:21

Her er en historie jeg fandt på www.dci.dk en historie om ung mands opvækst
i sekten "familien", hvor hans barnepiger oplærte ham seksuelt. Jeg
forestiller mig det må være lykken kunne få sex med yngre kvinder fra 11-13
års alderen og her er en som mente at hele han liv var ødelagt af det. Er
der noget jeg har overset ?.

Ricky kom også i kontakt med én af sine gamle barnepiger, som havde misbrugt
ham, Angela Smith, oprindelig kaldet Susan "Sue" Joy Kauten (de fleste
medlemmer af Guds Børns ledelse har skiftet navn og har indtil flere
aliasser - et udtryk for gruppens paranoia). Angela var et højtstående
medlem af Familien og havde boet sammen med lederne i flere årtier, senest
som "Mama Marias" personlige sekretær.

Ricky slog Angela ihjel med flere knivstik, men fik han sin hævn? I
telefonen til sin tidligere hustru sagde han efterfølgende, at det føltes
forfærdeligt at slå et andet menneske ihjel, og endnu mere forfærdeligt, at
Angela - mens hun var døende - stadig ikke forstod, hvad hun havde gjort
galt. Han fortalte, at han var uendeligt ensom, og at han aldrig havde
ønsket andet eller mere end at blive elsket.

Fra : Non-Desperado

Dato : 24-04-05 13:15

"Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> skrev:

> [...]
>års alderen og her er en som mente at hele han liv var ødelagt af det. Er

Da jeg var i den alder tænkte jeg stort set ikke på andet
(surpise !)( nu er jeg 20 år ældre og tænker stadig på sex med
yngre kvinder dog minimum 15 år (i realiteten nok nærmere 19-20
år).)

Men jeg kunne forestille mig at nogle fyre ikke har det sådan, og
for dem kunne sådanne oplevelser være traumatiske.

Og det ville det måske også have været for undertegnede hvis jeg
var blevet "udsat" for den slags i 11-12 års alderen, selvom jeg
som sagt havde lysterne.

Men altså umiddelbart kan jeg ikke forestille mig at jeg ville
myrde fordi at jeg havde fået fisse i en tidlig alder. Hvis jeg
var blevet påtvunget homoseksualiteten i stedet, så var
situationen nok en anden.
- -
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-04-05 15:18

"Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> 11-13
> års alderen og her er en som mente at hele han liv var ødelagt af det. Er

Ja, du har overset det med en 11-12 års dreng der "oplæres" til at
tilfredsstille ældre kvinde, og tvinges til at dyrke sex med
jævnaldrende/yngre hvor hverken han selv eller pigerne har ønsket det.

De fleste drenge på 11-12 år er ikke endnu klar på et seksualliv. De kan
have fantasier, men mange ville ikke kunne præstere sædafgang selvom de
ønskede, og mange er slet ikke klar til hverken at skulle slikke fisse på
voksne kvinder eller at skulle "levere varen" mht. gennemført samleje.

Uden al tvivl lægger det et voldsomt psykologisk pres på en dreng at blive
seksualiseret så tidligt.

Hvordan i alverden kan du sammenligne det med at du kan forestille dig at
det må være lykken at kunne få sex med piger på 11-13 år?

Og hvordan i alverden kan du kalde piger på 11-13 år kvinder?

Mener du virkelig, at de er kønsmodne som 11-13 årige?

Mener du de er mentalt modne som 11-13 årige?

Går du ind for stemmeret til 11-13 årige?

Skal 11-13 årige kunne straffes ved samme domstole og efter samme
paragraffer som (voksne) kvinder?

Du roder i det hele taget forfærdeligt meget sammen, på forfærdeligt få
linier herover!

> Han fortalte, at han var uendeligt ensom, og at han aldrig havde
> ønsket andet eller mere end at blive elsket.

Så kan enhver pædofiil måske snart få ind i hovedet at "deres kærlighed til
børn" IKKE er kærlighed i børnenes verden!!!

Hvor tydeligt kan det ellers siges/skrives.

Ah, suuuk - vi der ikke har en pædofil tankegang behøver ikke få det skåret
ud i pap, og de som har en pædofil tankegang fatter minus uanset hvordan det
bliver tegnet og fortalt

mange hilsner

Fra : Jens Andersen

Dato : 24-04-05 16:38

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Er

> Ja, du har overset det med en 11-12 års dreng der "oplæres" til at
> tilfredsstille ældre kvinde, og tvinges til at dyrke sex med
> jævnaldrende/yngre hvor hverken han selv eller pigerne har ønsket det.

Ønsker Pigerne det ikke ? jamen hvorfor dyrker de så sex med en 13 årig
dreng ?.

> [...]
> ønskede, og mange er slet ikke klar til hverken at skulle slikke fisse på
> voksne kvinder eller at skulle "levere varen" mht. gennemført samleje.

Men at de skulle tage skade af det ? jeg forestiller mig foreks også at de
fik omsorg og menneskelig varme af deres sexlærerinder noget de vel skulle
kunne lide og have godt af.

> Uden al tvivl lægger det et voldsomt psykologisk pres på en dreng at blive
> seksualiseret så tidligt.

Undskyld men hur ved du det ?.
..
> Hvordan i alverden kan du sammenligne det med at du kan forestille dig at
> det må være lykken at kunne få sex med piger på 11-13 år?

Hvilke piger tænker du på, det er vel ikke unaturligt for en 13 årig dreng
at have sex med en 13 årig pige.

> Og hvordan i alverden kan du kalde piger på 11-13 år kvinder?

Hvilke piger tænker du på, denne artikel handler om en mand der begik
selvmord fordi han som dreng fik fisse .

> Mener du virkelig, at de er kønsmodne som 11-13 årige?

Nej men har jeg nogensinde hævdet at de var det.

> Mener du de er mentalt modne som 11-13 årige?

Nej men har jeg nogensinde hævdet at de var det.

> Går du ind for stemmeret til 11-13 årige?

Nej men har jeg nogensinde hævdet at de skulle det.

> Skal 11-13 årige kunne straffes ved samme domstole og efter samme
> paragraffer som (voksne) kvinder?

Ja hvis de er muhamedanere.

> Du roder i det hele taget forfærdeligt meget sammen, på forfærdeligt få
> linier herover!

Nej jeg spørger om der noget jeg havde overset ?.

> Så kan enhver pædofiil måske snart få ind i hovedet at "deres kærlighed
til
> børn" IKKE er kærlighed i børnenes verden!!!
>
> Hvor tydeligt kan det ellers siges/skrives.

Jeg tror at du har en pointe der.

> [...]
skåret
> ud i pap, og de som har en pædofil tankegang fatter minus uanset hvordan

Jamen jeg håber da ikke at jeg har en pædofil tankegang, ikke mindst fordi
jeg overhovedet ikke er pædofil og iøvrigt ikke går ind for pædofili.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 28-04-05 06:44

"Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> wrote in message

[snip]

> Jamen jeg håber da ikke at jeg har en pædofil tankegang, ikke mindst fordi
> jeg overhovedet ikke er pædofil og iøvrigt ikke går ind for pædofili.

Fortrængning!!!!

[Min kommentar er useriøs, men jeg har fornylig set Find Nemo xxx antal
gange, og jeg fik nogle associationer til den film. Ha' en fortsat god dag.]

-Michael.