Fremtidens ølembalage hvis fornuft
Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-05 21:44

Kildevæld-sodavand har skrue-gevind-kapsel der er bredere end andre
glasklar-plast-læskedrik-flasker
Det hindrer ikke, at den holder tryk.
Hvis man lod alle cirka 1/3 liter drikke have form som øldåse, men hele
cylinderendefladen som afskruelig låg, ville det også holde tryk efter
åbning og lukning - ihvertfald et døgn.

En sådan gennemsigtig emballage til både øl og vand vil være praktisk, ved
at man kan se selve indholdet og om tom, fuld eller halvfuld.

Desuden vil den være fin at tisse i, og altså lugtløst fjerne væske på samme
måde som den er tilført legemet. Rationelt og især tiltrængt for
urininkontinente, børn, oldinge - og dovne voksne og unge, der ikke gider gå
på toilettet.

Måske det er teknik umuligt at en åbnet øl kan genlukkes og holde tryk i
lang tid, når bredt gevind. Men genluk er mest til korttidsbrug. Lukning af
urin vil være uproblematisk bl.a. lugt-tæt - det er kun vedr det maximale
overtryk at bredt gevind er lidt problematisk. Der er gang i
designforbedring og 2-liter Harboe Kildevand fra Netto er fx langt bedre
emballage end den tidligere 1½ flaske der er almindeligst i Netto og Fakta..

At drikke af sådant cylinder-glas med skruelåg er meget bekvemmere end at
drikke af øldåse med lille trekantshul.

Min sammensværgelsesteori lyder at matriarkatet ikke vil lade smuk
bordopdækning med rigtige glas blive udkonkureret af fordelagtige glas med
skruelåg. De er til fællesbordets æstetik og madmors magt.Helt ligesom porno
ikke må udkonkurere ægte erotik.

Fra : Tom Nielsen

Dato : 22-04-05 09:36

> En sådan gennemsigtig emballage til både øl og vand vil være praktisk, ved
> at man kan se selve indholdet og om tom, fuld eller halvfuld.

Du kan jo prøve at hælde din øl på et syltetøjsglas, og se hvor praktisk det
er at have stående i et klart glas. Du vil nok hurtigt få dig en solbajer,
med mindre du bruger de øl der er behandlet til at kunne modstå sollyset.
(corona, desperado, miller og hvad der ellers er i de lyse flasker idag)

> [...]
> måde som den er tilført legemet. Rationelt og især tiltrængt for
> urininkontinente, børn, oldinge - og dovne voksne og unge, der ikke gider

Ja kanont, og butikkerne kan så afskaffe en masse urin når de modtager
flasker eller ?
Jeg er især imponeret over at du vil redde de stakkler der hellere vil pisse
i en potte end at gå på toilettet.

Bo, du bør holde dine tanke indedøre engang imellem, måske kan nasa bruge
ideen, men familien Danmark har næppe brug for den.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-05 10:10

"Tom Nielsen" <tom_nielsenNO_REPLY@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> (corona, desperado, miller og hvad der ellers er i de lyse flasker idag)

Solbajere er fra en tid, hvor man ikke satte alt i køleskab, der snart skal
drikkes.

> samme
> gå
>
> Ja kanont, og butikkerne kan så afskaffe en masse urin når de modtager
> flasker eller ?

REturflasker har ofte værre ting i sig - og har god renseautomatik med NaOK
og børster

> [...]
>
> Bo, du bør holde dine tanke indedøre engang imellem, måske kan nasa bruge
> ideen, men familien Danmark har næppe brug for den.

NASA forstår jeg ikke du nævner.
Mange der er slaver af WC kunne have gavn af denne bi-pointe vedr god
øl-+vand-emballage
I have a dream om at man ikke skal forlade bodegabordet men holder en tømt
dåse ned i skridtet og pisser og lader den stå på gulvet, efter stort
skruelåg er påsat tæt. Bryder der kolera ud i byen så, tror du?

Fra : Jæver

Dato : 22-04-05 10:59

> I have a dream om at man ikke skal forlade bodegabordet men holder en tømt
> dåse ned i skridtet og pisser og lader den stå på gulvet, efter stort
> skruelåg er påsat tæt.

Du skal jo alligevel ud og vaske hænder sååå.....
Løsningen på din drøm er vel at vi alle sætter os ud på toilettet
og drikker, spiser, skider og pisser

Fra : Christian TC

Dato : 22-04-05 12:58

"Jæver" <jesperpedersen12@yahoo.dk> wrote in message

> [...]

Du kan få et såkaldt "Uridom" som kan monteres præcis som et kondom den skal
bare fiskeres, og på den måde lede urinen ned i en urinpose som du kan have
med overalt. Skulle efter signende være god at have med til fodboldkampe.
Men ved ikke om det er et forslag der kan udfri din drøm

Mvh
Christian

Fra : Tim

Dato : 22-04-05 13:16

"Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> kan have med overalt. Skulle efter signende være god at have med til
> fodboldkampe. Men ved ikke om det er et forslag der kan udfri din drøm

Jeg tror ikke du kan lære Bo Warming noget nyt om at pisse og skide
offentlige steder, men hvad i alverden har det her med politik at gøre?

Gider I ikke lade være med at svare galningen her i dk.politik? Hans indlæg
strejfer ikke engang _tilfældigt_ noget med politik.

Ligesom med spam-mails, skal der bare være ganske få tågehoveder der
reagerer på hans indlæg, før det kan betale sig at spamme videre. Lad dog
være. Vi skal alle tækkes med det overflødighedshorn af lort, der kommer fra
hans side. Alt, fordi nogle få svarer ham.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-05 13:58

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote in message
> "Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message

Det skaffede mig mig straks de kom på markedet. Fra firmaet Coloplast. Det
er bøvlet og hudirriterende - dog ikke så slemt som bleer.

> [...]
> være. Vi skal alle tækkes med det overflødighedshorn af lort, der kommer
> fra hans side. Alt, fordi nogle få svarer ham.

Milliardudgift til plejehjem der tvinger det ældre danskere til brug af
sundhedsnedbrydende BLEER er een af grundende til at OnTopic er helt på
plads her

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-05 12:48

"Jæver" <jesperpedersen12@yahoo.dk> wrote in message

> Du skal jo alligevel ud og vaske hænder sååå.....
> Løsningen på din drøm er vel at vi alle sætter os ud på toilettet
> og drikker, spiser, skider og pisser

Overvægtige mig foretrækker helt bestemt et polstret stolesæde frem for
toiletsæde under måltidet, men min mor fortæller at når hun var til
børnefødselsdag på de store gårde, så var der stort fælles toilet og det var
mægtig hyggelig snak mens man sked

Kz-lejrene havde også sådanne fælles toiletter.

Jeg har ikke vasket hænder efter at være på toilettet siden jeg i tidlig
pubertet indså at livet er for kort til hysterisk overforsigtighed.
Diarresygdom har jeg aldrig haft af andet end at spise for meget, og ingen i
min omgangskreds har haft det, så jeg har næppe spredt salmonella eller
andet ved at spare sæbe, vand og tid.