Tag på kønsdelene
Fra : Luzy Seide

Dato : 18-04-05 03:12

Hej Nyhedsgruppe.

Jeg vil gerne vide om Jeres oplevelser med at blive taget på kønsdelene. Jeg
tænker specielt på helt spontane tilfælde. Ikke sammen med sine bejlere
eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den blå himmel.

Luzy

Fra : preben nielsen

Dato : 18-04-05 07:42

"Luzy Seide" <whipme@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bejlere
> eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den

Jeg har aldrig hørt om det.

Men hvis det er mod din vilje, så stikker du vedkommende en på
kajen eller kæfter op om det !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 18-04-05 07:42

Fra : Søren

Dato : 20-04-05 07:09

> [...]
> eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den blå himmel.

Jeg vil bare lige sige at ét strøg på pølsen er bedre end én pølse på
Strøget!

Søren

Fra : lasse

Dato : 20-04-05 21:33

"Søren" <madklub@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:4265f20e$0$67264

> Jeg vil bare lige sige at ét strøg på pølsen er bedre end én pølse på
> Strøget!

*GGGGGGGGGGGG*

Lasse

Fra : Non-Desperado

Dato : 21-04-05 08:45

"Søren" <madklub@wanadoo.dk> skrev:

>Jeg vil bare lige sige at ét strøg på pølsen er bedre end én pølse på
>Strøget!

3 stjerner på pølsen er bedre end 3 pølser i stjernen....
- -
Non-Desperado

Meld BØRNEPORNOGRAFI & Schlagermusik til politiet.

Fra : Klaus G.

Dato : 21-04-05 18:31

> Jeg vil bare lige sige at ét strøg på pølsen er bedre end én pølse på
> Strøget!

Et tag i skridtet, er bedre end 10 skridt på taget? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-04-05 21:01

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Et tag i skridtet, er bedre end 10 skridt på taget? :)

Det kommer jo i begge tilfælde an på af hvem.

Per V.

Fra : lasse

Dato : 22-04-05 00:04

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:42680694$0

> Det kommer jo i begge tilfælde an på af hvem.

Ja helst ikke af dig .. for mit vedkommende

Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 13:36

> [...]
> eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den blå himmel.

Har ikke prøvet netop at blive taget på kønsdelene, men tæt på.
Når jeg arbejder som fotograf, og f.eks. står til en koncert med masser af
mennesker og tager billeder, er det faktisk ofte sket at jeg er blevet taget
på bagdelen.
De første gange blev jeg lidt forskrækket, men nu ænser jeg det knapt mere.
Jeg tror det er en ehvervsrisiko man må leve med

/Alex

Fra : Klaus G.

Dato : 20-04-05 14:17

> [...]
> eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den blå himmel.

Blev engang klappet i røven af en anden ung mand, da jeg var på diskotek. Må
nok indrømme jeg helst ville ha' været fri for den oplevelse :)

Det er så ikke desideret kønsdele...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 22-04-05 16:17

> [...]
> >
> Blev engang klappet i røven af en anden ung mand, da jeg var på diskotek.

> nok indrømme jeg helst ville ha' været fri for den oplevelse :)

Ja ja den er god med dig:)

--
Mvh.
Nikolai R. Jensen

VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.
http://www.go-loud.dk/forum1/topic.asp?TOPIC_ID=90
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.go-loud.dk/forum1 <--- Go-lou´d.dk´s forum
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.
Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : Klaus G.

Dato : 22-04-05 22:23

> Ja ja den er god med dig:)

Oh, det var dig! Kan være du blev snydt? :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Anita

Dato : 20-04-05 15:30

Luzy Seide wrote:
> [...]
> kønsdelene. Jeg tænker specielt på helt spontane tilfælde. Ikke
> sammen med sine bejlere eller kærester, men mere dem som bare kommer

Ovenfor en metrostation i Paris. Stod og ventede på de sidste af
studiekammeraterne, så vi kunne komme afsted med metroen. En mand kommer op
fra trappen og idet han passerer mig, stikker han hånden ud og ta'r mig i
skridtet - kortvarigt men fast. Jeg når slet ikke at fatte hvad der sker før
han er på vej videre. Jeg ser at han er sort og iklædt jakkesæt og går med
en mappe i hånden.

Jeg blev da noget befippet men kunne jo kun grine af det. No harm done.

Venligst Anita

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 20-04-05 15:19

"Luzy Seide" <whipme@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den blå himmel.

En gang jeg var lille gik en mand imod mig, og han stødte ind i mig, og idet
han stødte ind mig kørte han en hånd ind imellem benene på mig. Utrolig
ubehageligt, midt på gågaden. Min mor var tæt på at pande ham en, hvis ikke
han var forsvundet inden jeg fik fortalt hende det....

En anden gang var jeg på ferie med en veninde og hendes far, stadig som
barn. 12år, tror jeg... Vi var i Lalandia og badede, han bar mig rundt i
bassinet og spurgte om jeg ville have noget massage, han masserede mine
skuldre, og endte med at køre en hånd ind imellem benene af mig.

Begge ubehagelige oplevelser som barn, men ikke nogle jeg har taget skade af
på nogen måde!

Fra : Brian S

Dato : 15-05-05 14:25

> Hej Nyhedsgruppe.

Hej da :)

> [...]
> eller kærester, men mere dem som bare kommer som lynet fra den blå himmel.

Engang på et diskotek, tog en ældre herre fat i mine ædlere dele, da jeg
passerede ham. Jeg kiggede ham i øjnene, for at se om det var et uheld eller
ej. Han kiggede med et ulækkert glimt i øjet tilbage på mig, og jeg vidste
at det ikke var et uheld. Jeg anmodede ham om at vi gik ud på toilettet, jeg
lod som om jeg var interesseret i ham, og vi gik derud. Jeg lod ham gå
forrest og da døren lukkede bag mig, sparkede jeg ham i knæhasen så han gik
i knæ hvorefter jeg gav ham en knytnæve i baghovedet. Han faldt forover og
slog hovedet i gulvet og prøvede at rejse sig. Jeg forklarede ham, med et
knæ i ryggen på ham, at jeg ikke ville se ham på diskoteket nogensinde igen,
og at hvis jeg så ham igen, ville han få både ben og arme brækket. Jeg så
ham ikke igen.

-Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-05-05 14:40

"Brian S" <svar_til_gruppe@jeg_gider_ikke_maile.dk> wrote in message

> [...]
> diskoteket nogensinde igen, og at hvis jeg så ham igen, ville han få både
> ben og arme brækket. Jeg så ham ikke igen.

Sndsynligvis er du fuld af løgn, men hvis ikke vil jeg da lige påpege, at
det, du gjorde, forekommer mig betydeligt mere svinsk end det, han gjorde.

Han tog fejl af en situation og gjorde tilnærmelser til dig, hvorimod du med
fuldt overlæg overfaldt ham. Føj for satan.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : doktoren

Dato : 15-05-05 14:55

> [...]
>
> Han tog fejl af en situation og gjorde tilnærmelser til dig, hvorimod du
> med fuldt overlæg overfaldt ham. Føj for satan.

Kom vist til at maile dette svar ved en fejl :s sorry

here goes:

Jeg må indrømme at jeg ikke er lige så forarget over min kære navnebrors
handling, som du er Per. Jeg ville nok ikke selv gå til sådanne
yderligheder, men at siger at den ældre gut tog fejl af en situation og
gjorde tilnærmelser, er vist en underdrivelse. Hvis han havde budt Brian S
en drink og lavet øjne til ham, ville jeg kalde det at tage fejl af
situationen, men nu greb han jo bare tyren ved hornet, så at sige (griner
lidt af min fabelagtige humor).
Jeg selv ville nok blive rasende, råbe op om hvad fanden han havde gang i,
men ikke ligefrem overfalde gutten.. med mindre han gjorde det igen ;)

____
MVH
Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-05-05 15:54

"doktoren" <svar.i.gruppen.ikke.mail@tak.dk> wrote in message

> Kom vist til at maile dette svar ved en fejl :s sorry

Alt forladt. Jeg har også svaret dig privat.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 19-05-05 14:47

doktoren wrote:
> [...]
> Jeg selv ville nok blive rasende, råbe op om hvad fanden han havde gang i,
> men ikke ligefrem overfalde gutten.. med mindre han gjorde det igen ;)

Jeg ville formodentlig blive *stærkt* chokeret, og reagere
per refleks (idet jeg aldrig nogensinde før et blevet udsat
for en fysisk homofil tilnærmelse).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-05-05 15:33

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Jeg ville formodentlig blive *stærkt* chokeret, og reagere per refleks
> (idet jeg aldrig nogensinde før et blevet udsat for en fysisk homofil
> tilnærmelse).

Det ville jeg også (og har gjort det). Det, jeg studsede over, var hans
udspekulerede "legen med" med efterfølgende brutal afstraffelse. At man
spontant stikker en nærgående fyr (eller for den sags skyld kvinde) et par
flade, er én ting. At lokke folk i baghold og slå dem ned bagfra noget
ganske andet.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-05-05 20:19

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg ville formodentlig blive *stærkt* chokeret, og reagere
> per refleks (idet jeg aldrig nogensinde før et blevet udsat
> [...]

Nej jeg tror nærmere at jeg ville tage det som et kompliment, da det siges
at bøsser har en fantastisk god smag : o )))

Boni

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-05-05 20:47

[Bo Nielsen | Thu, 19 May 2005 21:19:10 +0200]

>Nej jeg tror nærmere at jeg ville tage det som et kompliment, da det siges
>at bøsser har en fantastisk god smag : o )))

Phffff... kom engang til at fornærme én af mine venner, ved at fortælle ham
at selvom han var blandt de sidste 5 fyre på jorden, ville jeg nok alligevel
holde fingrene væk fra ham :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-05-05 21:36

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
ham
> at selvom han var blandt de sidste 5 fyre på jorden, ville jeg nok

Så lagde din ven sikkert ikke mærke til at du sagde ''_nok_''

Boni

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-05-05 14:43

> [...]
> diskoteket nogensinde igen, og at hvis jeg så ham igen, ville han få både
> ben og arme brækket. Jeg så ham ikke igen.

Lige en tilføjelse: Hvis du på stedet spontant havde stukket ham en på
skrinet, havde det været noget andet - det kunne jeg selv have gjort - men
på den måde at foregive, at du er "med på den" og så lokke ham i baghold og
slå ham ned viser en homofobisk rockermentalitet, jeg finder afstumpet og
led.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 19-05-05 14:50

Per Vadmand wrote:
> Lige en tilføjelse: Hvis du på stedet spontant havde stukket ham en på
> skrinet, havde det været noget andet - det kunne jeg selv have gjort - men

Nå, det er da rart at høre.

> på den måde at foregive, at du er "med på den" og så lokke ham i baghold og
> slå ham ned viser en homofobisk rockermentalitet, jeg finder afstumpet og
> led.

Jeg finder det afstumpet når en person, der indiskutabelt
tilhører et statistisk mindretal (*langt* under 50% af den
mandlige befolkning har seksuel interesse i andre mænd)
kommer med en så voldsom og håndfast tilnærmelse, altså
fordi han naivt antager at alle andre deler hans (statistisk
unormale) lyst.

Derimod er det ikke urimeligt at gøre sig en sådan antagelse
om en person af modsat køn (omend det i de fleste kontekster
alligevel er for meget direkte at tage fat i en fremmeds
intime dele), eftersom langt under 50% af henholdsvis mænd
og kvinder er homoseksuelle.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Thomas

Dato : 18-05-05 09:51

Psyko-Brian skrev:

[...]

Min kommentar er:

Du er jo syg i hovedet, mand!

VH

Thomas

Fra : Arne Jensen

Dato : 18-05-05 20:10

On 18 May 2005 01:50:43 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> [...]
>i knæhasen så han gik i knæ hvorefter jeg gav ham en knytnæve i
>baghovedet. Han faldt forover og slog hovedet i gulvet og prøvede at

Spørgsmålet her er vel: Hvem er mest gak-gak!

Arne

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-05-05 06:13

"Arne Jensen" <Anden@dammen.dk> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet her er vel: Hvem er mest gak-gak!
>
> Arne

Netop, hvem er mest gak-gak.

Er det ham som gjorde det ene ?

Eller ham som gjorde det andet ?

Er det ham som svarede på det ene ?

Eller er det ham som svarede på det andet ?

Jeg synes at vi skal lave et rundspørgeprogram i tv, så befolkningen får
mulighed for at være med i en afstemning.

Boni