Jeg var til pisorgie
Fra : Bo Warminq

Dato : 15-04-05 20:11

Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!. Bagefter overpissede jeg
så hende mens hun havde en regnfrakke på. Jeg prøvede at få hende til at
lade mig overpisse hende uden frakke, men ak hun ville ikke den so,. Hvad
gjorde jeg så? jeg slog hende men så slog hun sgu igen den møgsæk. Den næste
gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

jeres Bo

Fra : andropov

Dato : 15-04-05 20:38

On Fri, 15 Apr 2005 21:10:46 +0200, "Bo Warminq" <pis@lort.com> wrote:

>Jeg besøgte en luder i dag og vi dyrkede urinsex sammen efter at hun pissede
>mig ned i munden og jeg drak hendes pis skøønt!!.

Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
godt nok lid over det :)

> [...]
>gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
>solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)

Fra : Klaus G.

Dato : 15-04-05 21:53

> Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
> godt nok lid over det :)

Ja så hellere den rigtige Bo Warming :)

> Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)

Skal prøves! eller? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Johan

Dato : 15-04-05 21:58

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> pissede

> Ja så hellere den rigtige Bo Warming :)

Et eller andet sted skræmmende, at vi kan se forskel.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 15-04-05 21:52

"andropov" == andropov <nospam@andropov.dk> writes:

> Godt nok kan den ægte Warming være lidt ekstrem. Men her studsede jeg
> godt nok lid over det :)

> Men huske det skal være konserveret i marmeladeglas :)

Efter et hurtigt kig på headerne i diverse indlæg tror jeg ikke det
er Bo, men derimod en præpubertær knægt der tror han er 1337, når han
kan udgive sig for at være en anden.

Og jeg ved hvem han er

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : andropov

Dato : 16-04-05 00:03

On 15 Apr 2005 22:52:26 +0200, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> Efter et hurtigt kig på headerne i diverse indlæg tror jeg ikke det
>er Bo, men derimod en præpubertær knægt

Jeg ved det godt.

Fra : Klaus G.

Dato : 16-04-05 07:43

> Og jeg ved hvem han er

Fortæl fortæl :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 16-04-05 09:13

"Klaus" == Klaus G <klaus_godt@hotmail.com> writes:

> Fortæl fortæl :)

Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
behandling af personfølsomme data. Du kan selv finde ud af det, hvis
du har adgang til en tilstrækkelig stor newsspool.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-04-05 11:07

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
> behandling af personfølsomme data.

Nej, det vil det ikke. Det er derimod tæt på en straffelovsovertrædelse, når
man udgiver sig for en anden - også selvom man benytter en subtil stavefejl
i navnet. Der er dog ingen tvivl om, at det er en overtrædelse af de fleste
ISP'ers kundevilkår.

--
-Jens B.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-04-05 15:29

Jens Bruun wrote:

> [...]
> i navnet. Der er dog ingen tvivl om, at det er en overtrædelse af de fleste

Nej, det er det ikke når det som her er en indlysende paradodi på alt
det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er *IKKE*
en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det aldrig været.

Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke påtvunget
at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt heller aldrig
været. Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske afsender og der
kan derfor aldrig nogensinde være tale om en straffelovs-overtrædelse,
hvilket tyder på at Jens Bruun skal følge lidt mere med i jura-gruppen
før han kan udtale som hvornår det er det ene og hvornår det ikke er.

Iøvrigt var det faktisk ret sjovt at læse indlægget.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-04-05 18:44

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> det, BW har skrevet om pis og lort, f.eks. i dk.videnskab. Det er
> *IKKE* en straffelovsovertrædelse af lave en parodi og det har det

Straffeloven udtaler sig ikke om parodier. Du tænker muligvis på retten til
at lave satire over offentlige personer og organisationer. Her er der tale
om at udgive sig for en anden person på usenet - endda på en grov,
injurierende og nedgørende måde.

> Mht. at bruge andre navne i from-feltet, så er det heller ikke
> påtvunget at man skal bruge sit eget navn og sådan har det iøvrigt
> heller aldrig været.

Skal vi vædde? Jeg synes, du skal prøve at skrive et indlæg i mit navn og
se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

> Her er det indlysende at BW ikke er den faktiske
> afsender

Hvor ser du det indlysende?

> [...]
> straffelovs-overtrædelse, hvilket tyder på at Jens Bruun skal følge
> lidt mere med i jura-gruppen før han kan udtale som hvornår det er

Så man bliver altså jurist af at følge med i jura-gruppen. Er du jurist,
Martin Jørgensen? Læste du, hvad jeg skrev i mit indlæg?

> Iøvrigt var det faktisk ret sjovt at læse indlægget.

At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
lovligheden.

--
-Jens B.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 16-04-05 21:13

> [...]
> at lave satire over offentlige personer og organisationer. Her er der tale
> om at udgive sig for en anden person på usenet - endda på en grov,

Jamen hvordan kan han det når der er navne forskel ? og enhver der har læst
hans indlæg ved at de ligner Bo´s egne indlæg til forveksling. Kan man
overhovedet tale om parodi når parodien ligner originalen til forveksling.

> Skal vi vædde? Jeg synes, du skal prøve at skrive et indlæg i mit navn og
> se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
> betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

Jamen hvad skulle der ske ved det ?. Det er jo ikke forbudt.

> Hvor ser du det indlysende?

Der er forskel på Q og G eller er du fatsvag.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-04-05 22:30

Anders Nielsen wrote:

> [...] er du fatsvag.

Sjovt du skulle sige det. Se et screenshot af min nyhedslæser:
http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/misc/dss.png

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 16-04-05 22:35

"Lars" == Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> writes:

> Sjovt du skulle sige det. Se et screenshot af min nyhedslæser:
> http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/misc/dss.png

Jeg tror den er for subtil

Fra : Jens Bruno

Dato : 17-04-05 11:29

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Sjovt du skulle sige det. Se et screenshot af min nyhedslæser:
> http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/misc/dss.png

Æv her gik jeg og troede at jeg var anonym på usenet, så må jeg hellere
stoppe nu, jeg havde ellers skrevet en hel serie af indlæg med min Bo
Warminq figur. "Bo på nye eventyr" Bo på Bordel i bang-cock, Bo i moskva
hvor Bo røvpuler Putin osv.
Nå men jeg må overlade lørdagsunderholdningen til andre.

Jeres Polledreng

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-04-05 11:33

Jens Bruun wrote:

> [...]
> se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
> betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

Nu tror jeg lige du skal til at falde lidt ned på jorden igen og læse
hvad jeg skrev igen.

Mht. til at vædde: Det er iorden. Lad os vædde kr.500,- på at afsenderen
af indlægget ikke bliver dømt for at have begået nogen
straffelovs-overtrædelse, som du påstår.

> Hvor ser du det indlysende?

Tja, der er flere ting i det som andre er inde på.

> Så man bliver altså jurist af at følge med i jura-gruppen. Er du jurist,
> Martin Jørgensen? Læste du, hvad jeg skrev i mit indlæg?

Selvfølgeligt læste jeg hvad du skrev. Såvidt jeg husker har jeg også
fulgt med i jura-gruppen længere end dig og det er klart at man bliver
klogere af dagligt at læse sager i den gruppe.

*Derfor* tør jeg med rimelig sindsro godt vædde 500 kr på at du tager fejl.

> At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
> lovligheden.

Det er nok fordi du ikke fatter det sjove. Jeg har måske været på usenet
længere end dig og kender flere folk herinde end dig, gætter jeg på.

Desuden har jeg et rimeligt godt indtryk af hvor mange folk som dig, der
igennem tiderne påstår at de ved alt om jura blot fordi de har kigget
lidt med i jura-gruppen, som jeg har bemærket at du har gjort.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-04-05 13:37

> [...]
> der igennem tiderne påstår at de ved alt om jura blot fordi de har
> kigget lidt med i jura-gruppen, som jeg har bemærket at du har gjort.

Q.E.D.

--
-Jens B.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-04-05 21:20

Jens Bruun wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Q.E.D.

Jeg vil hermed gerne endnu engang understrege, at straffeloven ikke er
overtrådt men vi kan da futte til jura-gruppen hvis nogen er uenige og
på længere sigt gerne vil tabe et væddemål?

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-04-05 21:46

> [...]
> se, hvad der sker. Du bruger TDC som udbyder. Måske du skulle læse dine
> betingelser hos denne udbyder, inden du alt for skråsikker udtaler dig.

Ok, jeg hedder Jens Bruun. Lalalalalallalalalal. Jens Bruun er faktisk et
ret grimt navn og jeg ønsker at tage navne-forandring.

Jeg kan godt lide at blive kneppet i røven og blive indsmurt i pis og lort.

> Hvor ser du det indlysende?

Det fremgår flere steder.

> Så man bliver altså jurist af at følge med i jura-gruppen. Er du jurist,
> Martin Jørgensen? Læste du, hvad jeg skrev i mit indlæg?

Mit navn er ikke Martin Jørgensen. Jeg hedder Jens Bruun, dit fjols. Bliver
du automatisk til en jurist, af at følge med i jura-gruppen? Læste du hvad
jeg skrev i mit indlæg?

> At du finder "parodien" sjov, siger mere om dit intellekt end om
> lovligheden.

Roooooooooooooolig nu, lille Mulle. Bliv voksen.

> --
> -Jens B.

Husk at underskrive dig med "usenet-newbie"... Prøv at følg lidt mere med i
dk.videnskab.jura, inden du udtaler dig så skråsikkert om hvornår du tror
straffelovsovertrædelser bliver begået på newsgroups´ene.

Jeg ser frem til at blive dømt for at have overtrådt straffeloven.

Mvh.
"The real" Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-04-05 14:26

> [...]
> når man udgiver sig for en anden - også selvom man benytter en subtil
> stavefejl i navnet. Der er dog ingen tvivl om, at det er en overtrædelse

Og selv hvis det ikke var, ville det være overtrædelse af almindelig
anstændighed. Også usenetskribenter bør "fægte med åben pande" lige som
Holger Danske. Lad gå, at man dækker sig bag et speudonym, men at dække sig
bag andre er sgu langt mere ulækkert end (jeg synes) urinsex er.

Per V.

Fra : Bo Warminq

Dato : 18-04-05 06:55

> [...]
sig
> bag andre er sgu langt mere ulækkert end (jeg synes) urinsex er.

Og det skal man høre fra moralisten Perve (ja du så rigtigt), manden der
hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn. Mage
til hykleri skal man lede længe efter. Modsat dig Perve lavede jeg mit for
at lave grin med Bo ikke for at nedgøre ham. Noget du kender en hel del til.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-04-05 17:08

> Modsat dig Perve lavede jeg mit for
> at lave grin med Bo ikke for at nedgøre ham.

Ja, og kors hvor vi alle sammen sidder og griner nu...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-04-05 18:32

Bo Warminq wrote:

> [...]
> hængte sine medskribenter ud i en bog han skrev bare for at få hævn. Mage

Hvad er det for en bog? Forstår jeg det rigtigt, at fjolset Per V. har
skrevet en bog for at få hævn?

Det ville da være for morsomt at læse noget mere om...

> til hykleri skal man lede længe efter. Modsat dig Perve lavede jeg mit for
> at lave grin med Bo ikke for at nedgøre ham. Noget du kender en hel del til.

Per V. fatter generelt ikke en skid, er mit indtryk af ham efter et par
diskussioner med ham indenfor den sidste måneds, evt de sidste 2
måneders tid...

Fra : Jens Bruno

Dato : 18-04-05 20:43

Mage

> Hvad er det for en bog? Forstår jeg det rigtigt, at fjolset Per V. har
> skrevet en bog for at få hævn?
>
> Det ville da være for morsomt at læse noget mere om...

Prøv at spørg i dk.politik der kender de ham, ellers prøv google da han er
tegneserieforfatter og har udgivet en del.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-04-05 23:16

"Jens Bruno" <brunkage@get2net.dk> wrote in message

> [...]
>>
> Prøv at spørg i dk.politik der kender de ham, ellers prøv google da han er
> tegneserieforfatter og har udgivet en del.

Man kunne også prøve at æse min bog, som ikke har noget som helst med hævn
at gøre. Den står på ethvert velassorteret bibliotek.

Du kan roligt gå ud fra, at de fjolser, der har skrevet om den på
dk.politik, IKKE har gjort sig den ulejlighed at læse den.

Per V.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-04-05 23:19

> [...]
>>
> Prøv at spørg i dk.politik der kender de ham, ellers prøv google da han er
> tegneserieforfatter og har udgivet en del.

Nogle skribenter i dk.politik har åbenbart fået så meget storhedsvanvid, at
de tror, jeg bider bruge mere energi på at "hævne" mig på dem, end der skal
til at putte dem i killfiltret.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 17-04-05 14:55

In article <m364yn5eda.fsf@obelix.wegge.dk>, wegge@wegge.dk says...

> Det ville formentlig være i strid med datatilsynets regler om
> behandling af personfølsomme data.

Det gælder vist næppe for privatepersoner, der ikke selv indsamler
oplysninger men bare korrelere eksisterende data.

Fra : Kent Jensen

Dato : 15-04-05 22:44

"Bo Warminq" <pis@lort.com> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

Bo dog , har du nu glemt at tage din medicin igen ?

KJ

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-04-05 05:23

kig på navnet!!!!

Fra : K.W. Persson v4.06

Dato : 17-04-05 15:08

Det är inte fullständigt utrett vad "Bo Warminq" syftade på i
news:<42601203$0$23084$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> som postades Fri, 15 Apr
2005 21:10:46 +0200 i gruppen alt.dk.landsbytosse.bo-warming men texten i fråga
återges här:

> [...]
>gang skal hun sgu ha lov til at drikke mit sperma. Lort virker glimrende som
>solcreme faktor 123, jeg tror at jeg vil prøve det selv.

HAHAHAHAHAHA!!!1! Du är ju roligare än den riktiga Bæ Warming.

--
This sig is unintentionally left blank.