Barbering
Fra : Erik

Dato : 08-04-05 11:27

Hej gruppe

Jeg er gift med en dejlig sød pige, som jeg har det godt med på alle
måder. Vi forstår hinandens ønsker indenfor det seksuelle, men har også
respekt for hinandens forbehold overfor ting som vi ikke synes vi har
lyst til. Til orientering, så er vi lige omkring de 40.

Det er mit indtryk, at mange piger i dag er intimt barberet i en eller
anden grad. Jeg har derfor foreslået min kone, at hun også blev barberet
enten helt eller delvist, da jeg synes dette er frækt og lækkert.

Men det synes hun ikke, hverken helt eller delvist, og dette respekterer
jeg selvfølgelig, man skal ikke gøre noget man ikke har lyst til.

Men jeg må indrømme at jeg er nysgerrig! Hvor normalt er det egentlig?
Man kan jo ikke rigtig lave en "markedsundersøgelse" på sin
arbejdsplads, det vil sikkert indbringe flere blå øjne men hvor
laver man så undersøgelsen? ... gruppen her må være stedet!

Kære gruppemedlemmer ... har I noget indtryk af hvor normalt det er,
f.eks. fra erfaringer, besøg i svømmehaller/ved deltagelse i idræt (for
pigernes vedkommende) o.s.v.

Mange hilsener
Erik

Fra : andropov

Dato : 08-04-05 11:51

On Fri, 08 Apr 2005 12:27:14 +0200, Erik <husmer.slet@slet.gmail.com>
wrote:

> [...]

>Men det synes hun ikke, hverken helt eller delvist, og dette respekterer
>jeg selvfølgelig, man skal ikke gøre noget man ikke har lyst til.

Det er vel heller ikke så vigtigt igen.

>Men jeg må indrømme at jeg er nysgerrig! Hvor normalt er det egentlig?
>Man kan jo ikke rigtig lave en "markedsundersøgelse" på sin
>arbejdsplads, det vil sikkert indbringe flere blå øjne

Mænd kan godt fortælle sjoferter. Men når det begynder at blive privat
er vi nok ret blufærdige. Skulle ikke undre mig om det var mere end
kvinder.
Måske det har noget med machoimage at gøre.

> men hvor
>laver man så undersøgelsen? ... gruppen her må være stedet!

>Kære gruppemedlemmer ... har I noget indtryk af hvor normalt det er,

Umiddelbart kan man godt have indtryk af at det er ret udbredt i
gruppen her. Men hvor meget det er i det omgivende samfund tør jeg
ikke sige.

Fra : Mette

Dato : 08-04-05 12:40

"Erik" <husmer.slet@slet.gmail.com> skrev i en meddelelse
´
> Kære gruppemedlemmer ... har I noget indtryk af hvor normalt det er,
> f.eks. fra erfaringer, besøg i svømmehaller/ved deltagelse i idræt (for
> [...]

Som med alle ting, er det et modefænomen. De fleste unge piger, der seksuelt
aktive, barberer sig enten helt eller delvist - delvist er nok mere normalt.
Jeg har dog endnu ikke mødt nogen, der gad bruge tid på det, når de ikke
havde et aktivt sexliv, eller når de ikke skulle vise sig i bikini - så det
er nok i høj grad for mandens skyld, netop fordi det er på mode. I 1970'erne
var det jo dusken, der var på mode.
Jeg tror, at kvinder i 40'erne og opefter ikke i samme grad lader sig styre
af et modefænomen. De vil se ud som kvinder og de kan ikke se nogen grund
til at komme i nærheden af ømme punkter med en knivskarp skraber.
Så det er mest unge kvinder - og det er for det meste en bred bikinilinie,
vi taler om - og især om sommeren og når man har en fast kæreste og/eller et
aktivt seksualiv.

Fra : andropov

Dato : 08-04-05 12:47

On Fri, 8 Apr 2005 13:39:54 +0200, "Mette" <m@dk> wrote:

> [...]
>af et modefænomen. De vil se ud som kvinder og de kan ikke se nogen grund
>til at komme i nærheden af ømme punkter med en knivskarp skraber.

Eller hvad med at barbare sig på nosserne. Det er et noget ujævnt
landskab at skulle barbare :)

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 15:57

On Fri, 08 Apr 2005 13:46:38 +0200, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Eller hvad med at barbare sig på nosserne. Det er et noget ujævnt
>landskab at skulle barbare :)

Bare lad være med at være en kylling, og brug voks :)

/Alex

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 08-04-05 18:59

wrote:

>Eller hvad med at barbare sig på nosserne. Det er et noget ujævnt
>landskab at skulle barbare :)

Ja, det er faktisk ret besværligt. Hvis nogen har nogle gode råd, så
hører jeg gerne om dem.

Lars

--
www.tomtom3.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
100% humør, 100% censurfrit, 100% for brugerne.

Fra : Thomas

Dato : 08-04-05 19:13

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er faktisk ret besværligt. Hvis nogen har nogle gode råd, så
> hører jeg gerne om dem.

Brug pincet Eller et stykke gaffa-tape... *GG*

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-04-05 19:16

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja, det er faktisk ret besværligt. Hvis nogen har nogle gode råd, så
> hører jeg gerne om dem.

Lad kvinden gøre det - nu har jeg prøvet, og det var både sjovt og
hyggeligt, og slet ikke så svært som jeg havde troet

Så får hun det også som hun vil have det, og du (manden) kan så gengælde
servicen.

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 08-04-05 19:39

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hej,

Hej,

> Lad kvinden gøre det - nu har jeg prøvet, og det var både sjovt og
> hyggeligt, og slet ikke så svært som jeg havde troet

Tja, jeg ville jo nok være en anelse nervøs ved at lade andre pille ved min
løgpose med en ragekniv i hånden.
Du vil nok være en undtagelse, nu hvor du har bevist din kunnen... for ham
du barberede overlevede vel uden blodsudgydelser? ;)

> Så får hun det også som hun vil have det, og du (manden) kan så gengælde
> servicen.

Åh, ja... enough said. ;)

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-04-05 11:15

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Tja, jeg ville jo nok være en anelse nervøs ved at lade andre pille ved
> min løgpose med en ragekniv i hånden.

Og jeg ville være mere end en anelse nervøs ved at skulle bruge en ragekniv.

> Du vil nok være en undtagelse, nu hvor du har bevist din kunnen... for ham
> du barberede overlevede vel uden blodsudgydelser? ;)

Det gik fint, men bestemt ikke med en ragekniv - det vil jeg aldrig turde.
Næ, en barberskraber (Gillette) gjorde tricket

mange hilsner

Fra : Arne Jensen

Dato : 10-04-05 17:49

On Sun, 10 Apr 2005 12:14:46 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Og jeg ville være mere end en anelse nervøs ved at skulle bruge en ragekniv.
Hun var mere end en anelse nervøs.. Men det var sjovt:)

rent bortset fra det.. Det er sjovere hvis det værste hårvækst er
"skrabet" af vejen...

Arne

Fra : Paul

Dato : 10-04-05 18:21

"Arne Jensen" <Anden@dammen.dk> skrev i en meddelelse

> Hun var mere end en anelse nervøs.. Men det var sjovt:)
>
> rent bortset fra det.. Det er sjovere hvis det værste hårvækst er
> "skrabet" af vejen...

Jeg har kun prøvet at barbere mit nederste fuldskæg da jeg var yngre.
Det var utroligt liderligt, specielt når man var helt glat og blev masseret,
helst med olie.
Da det voksede ud igen kløede det så meget at jeg konstant var liderlig...
åh ja, det var dengang, hvor man kunne blive skrupliderlig bare ved at sidde
på de bagerste sæder i bussen.

Jeg vil dog ikke gentage det nu, da jeg er blvet utroligt behåret over det
hele, så jeg nøjes med at studse bevoksningen lidt engang imellem - har
prøvet at nogle hår bliver utroligt lange når de "foldes ud".

M.v.h.

Paul

Fra : Paul

Dato : 10-04-05 18:25

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hej,

Hej,

> Det gik fint, men bestemt ikke med en ragekniv - det vil jeg aldrig turde.
> Næ, en barberskraber (Gillette) gjorde tricket

Forskellen på en ragekniv og en barberskraber er (næsten) den samme.
En ragekniv er en foldekniv, hvor man monterer et barberblad på.
En barberskraber er et håndtag, hvor man monterer et barberblad i.

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-04-05 20:13

> [...]

> En ragekniv er en foldekniv, hvor man monterer et barberblad på.
> En barberskraber er et håndtag, hvor man monterer et barberblad i.

På Gilette's skraber er barberbladet "pakket ind" og man kan derfor ikke
komme til at skære i huden, hvis man holder skraberen i den forkerte vinkel.

mange hilsner

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 02:34

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Lad kvinden gøre det - nu har jeg prøvet, og det var både sjovt og
> hyggeligt, og slet ikke så svært som jeg havde troet
>

> mange hilsner

Der overraskede du mig godt nok , jeg troede ikke at du også var til
kvinder

KJ

Fra : ThomasB

Dato : 09-04-05 10:17

> Ja, det er faktisk ret besværligt. Hvis nogen har nogle gode råd, så
> hører jeg gerne om dem.

Brug en skægtrimmer.
Så er hårene godt nok 1-2 mm, men det er de alligevel efter nogle dage - og
de fleste kvinder kan ikke mærke forskel

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 09-04-05 11:28

On Sat, 9 Apr 2005 11:16:58 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Brug en skægtrimmer.
>Så er hårene godt nok 1-2 mm, men det er de alligevel efter nogle dage - og
>de fleste kvinder kan ikke mærke forskel

Har jeg faktisk prøvet. Der skal man være ret forsigtig, for ellers
"bider" den sgu så det bløder

Lars

Fra : Mette P.

Dato : 10-04-05 20:44

> [...]
> wrote:

> Ja, det er faktisk ret besværligt. Hvis nogen har nogle gode råd, så

Brug WEET, bare pas på der ikke "går ild i kæppen"

Fra : andropov

Dato : 10-04-05 22:19

On Sun, 10 Apr 2005 21:43:30 +0200, "Mette P." <Mette.p@oncable.dk>
wrote:

>"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Brug WEET, bare pas på der ikke "går ild i kæppen"

Det kan vist godt være ret risikabelt med det weet. Man hart hørt om
dårlige eksempler.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-04-05 13:43

> Eller hvad med at barbare sig på nosserne. Det er et noget ujævnt
> landskab at skulle barbare :)

Har du prøvet ? det går faktisk ganske let

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Erik

Dato : 09-04-05 22:26

Mette wrote:
> [...]
> vi taler om - og især om sommeren og når man har en fast kæreste og/eller et

Hej Mette

Du er vel den der er kommet nærmest på et svar på mine nysgerrige
spørgsmål - og dit svar passer meget godt på det som jeg vel egentlig
også selv gik og troede.

Iøvrigt har det været spændende at følge udviklingen .... hvad ville jeg
sige til selv at blive barberet? Jeg har faktisk været det en enkelt
gang ... p.g.a. en operation ... og dengang havde jeg en følelse af ikke
rigtig at være voksen. Men jeg ville da gøre det igen, hvis min kone
opfordrede mig til det ... og så kunne det jo være spændende at gøre som
Nusle foreslår, at man gør det på hinanden. Wow, sikke en aften det
kunne blive

Hilsen
Erik

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-04-05 01:00

"Erik" <husmer.slet@slet.gmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nusle foreslår, at man gør det på hinanden. Wow, sikke en aften det kunne
> blive

Og så behøver det ikke hverken handle om sex eller ende med sex - det kan
bare være super dejligt at blive nusset og "plejet" også dernede.

Når det er sagt, så er der altså en del gener ved barbering der, og der er
bl.a. periodevis kløen, knopper (og de er ikke pæne eller behagelige og de
er i hvert fald ikke sexede) og så det der er vigtigst for nogle kvinder -
følelsen af at se "anderledes" ud end man oprindeligt opfattede sig selv.

Jeg gider det ikke, når jeg kun er mig selv og ikke har en partner - så er
det simpelthen ikke besværet værd. Desuden ved man alligevel aldrig, hvad en
given ny partner foretrækker

mange hilsner

Fra : Erik

Dato : 10-04-05 11:07

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> det simpelthen ikke besværet værd. Desuden ved man alligevel aldrig, hvad en

Hej

Du har fuldstændig ret, det skal ikke altid handle om sex. Det er
utrolig vigtigt at nusse om hinanden!

Hvordan man nusser om hinanden er sådan set ligegyldigt, bare man gør
det. Gi hinanden massage ... eller som vi, zoneterapi. Det kan gøres
mens man ser fjernsyn .. 20 minutter til hver, lækkert !!

Men jeg tror jeg ville have svært ved - efter en gang gensidig barbering
- at sige: Nå, det var det - jeg går ud og sætter kartofter over

Hilsen
Erik

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-04-05 12:27

> [...]

> Men jeg tror jeg ville have svært ved - efter en gang gensidig barbering -
> at sige: Nå, det var det - jeg går ud og sætter kartofter over

Ja, men det kan faktisk være helt utroligt dejligt at blive nusset på og
omkring kønsdelene, uden at det nødvendigvis skal handle om sex.

At det sikkert ofte vil ende i sex, fordi man får lyst til det - betyder jo
ikke at det "skal".

Ret beset kan der snildt være aftener, hvor man vildt gerne ville
nusses/kærtegnes og måske tilfredsstilles af sin partner - uden at gøre
noget til gengæld, af den simple årsag at man er drænet for udfarende energi
(kan skyldes hårdt arbejde fysisk eller psykisk, spidsbelastningsperioder i
familien eller andet). Så er det også ultra behageligt når/hvis der ikke
ligger et krav om at der altid skal ydes/leveres en indsats seksuelt fra
begge parters side.

Så, efter min mening, er det at f.eks. intimbarbere hinanden en udemærket
måde at være intime sammen, uden at det (nødvendigvis) skal handle om
orgasme.

Jeg har endnu ikke mødt en mand, som ikke har syntes det var dejligt at få
nusset og kærtegnet pikken/nosserne uden at han behøver have/få rejsning.

Men jeg har en mistanke om, at de fleste mænd tror, at deres pik skal være
stiv, for at den er værd at være "sød" ved - det er jo helt forkert

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 10-04-05 19:11

On Sun, 10 Apr 2005 13:27:26 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>Men jeg har en mistanke om, at de fleste mænd tror, at deres pik skal være
>stiv, for at den er værd at være "sød" ved - det er jo helt forkert

Jo, der kan nok være noget præstationsangst i nogle tilfælde.

Fra : John Sahl

Dato : 11-04-05 10:16

nusle nuslesen wrote:
> Ja, men det kan faktisk være helt utroligt dejligt at blive nusset på
> og omkring kønsdelene, uden at det nødvendigvis skal handle om sex.

Thats a girl thing

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : nusle nuslesen

Dato : 11-04-05 15:44

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Thats a girl thing

Jamen, jamen - jeg lærte det af en mand

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 11-04-05 16:09

On Mon, 11 Apr 2005 16:44:07 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Jamen, jamen - jeg lærte det af en mand

Var det så en blød mand :)

Fra : John Sahl

Dato : 11-04-05 20:32

nusle nuslesen wrote:
> Jamen, jamen - jeg lærte det af en mand

Scoretricks

Fra : iSteen

Dato : 08-04-05 17:37

Erik <husmer.slet@slet.gmail.com> wrote in

> Kære gruppemedlemmer ... har I noget indtryk af hvor normalt det
> er,

Den metroseksuelle mand, er vist erklæret død.
Jeg kommer i et fitness-center, og jeg har kun set ét mand (dreng)
der barberede sig.
De voksne mænd hopper vist ikke med på modedillen.
Mht. kvinder kan jeg af gode grunde kun udtale mig om en

--
iSteen
isteen.smartlog.dk

Fra : andropov

Dato : 08-04-05 19:10

On 08 Apr 2005 16:36:47 GMT, iSteen <isteen@spamlite.dk> wrote:

>Den metroseksuelle mand, er vist erklæret død.
>Jeg kommer i et fitness-center, og jeg har kun set ét mand (dreng)
>der barberede sig.

Men mænd har jo også sjældent hår på pikken so what's the problem :)

Fra : Mette

Dato : 08-04-05 21:52

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Men mænd har jo også sjældent hår på pikken so what's the problem :)

Kvinder har sjældent hår i vagina, so what's the problem?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 09-04-05 09:12

> Kvinder har sjældent hår i vagina, so what's the problem?

Problemet er at når man slikker fisse er det netop ikke inde i vagina i vil
slikkes... Når vi vil slikkes er det netop der hvor der ikke er hår
anyways... Så der er forskel trods alt.

Jonny, som går ind for ligestilling mht hårfri kønsdele og derfor selv
skraber bollerne.

Fra : andropov

Dato : 09-04-05 10:01

On Sat, 9 Apr 2005 10:11:49 +0200, "Jonny Jensen"
<zedechiahFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Problemet er at når man slikker fisse er det netop ikke inde i vagina i vil
>slikkes... Når vi vil slikkes er det netop der hvor der ikke er hår
>anyways... Så der er forskel trods alt.

Ja så det er vel med god ret at os mænd kan være dovne på det område
:)

Fra : Mette

Dato : 09-04-05 10:12

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Problemet er at når man slikker fisse er det netop ikke inde i vagina i
vil
> slikkes... Når vi vil slikkes er det netop der hvor der ikke er hår
> anyways... Så der er forskel trods alt.

Så vidt jeg ved, er altså heller ikke hår på de kønsdele, som kvinder skal
slikkes på for at opnå orgasme. Hermed menes selve labia og klitoris.
Men det er da nok nemmere, når der ikke er hår på siderne...også for
kvinden.

Fra : jrimmen

Dato : 09-04-05 10:51

Jeg kan sige at slikke en behåret kusse er sgu ikke specielt fedt. Hår i
maden... Nej tak.....

Men min erfaring (er 33) er at de fleste piger/kvinder jeg har haft i tidens
løb er at de har ikke har barberet da jeg begyndte at kende dem, men at de
begyndte at barbere den da jeg syntes det var frækt.

De var dog særdeles glade for at jeg skrabede pikken og bollerne. det har 2
fordele. Ingen hår i munden når de slikker bollerne og at den rent faktisk
syner større når den er barberet.

Iøvrigt er der ikke noget mere komisk end når en mand som ikke barberer sig
dernede lige har været bad. Sikke en hårbolle der er dernede.....

mvh
Bollefræseren..;)

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-04-05 11:05

"jrimmen" <j_rimmen(remove spam)@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Iøvrigt er der ikke noget mere komisk end når en mand som ikke barberer
> sig dernede lige har været bad. Sikke en hårbolle der er dernede.....

Personligt synes jeg, barberede kønsdele er ulækkert og giver mig
associationer til pædofili. Voksne menesker har hår på kroppen.

Per v.

Fra : jrimmen

Dato : 09-04-05 13:05

> Personligt synes jeg, barberede kønsdele er ulækkert og giver mig
> associationer til pædofili. Voksne menesker har hår på kroppen.
>
> Per v.

og skaldede mænd associationer til baby'er....

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-04-05 13:51

> og skaldede mænd associationer til baby'er....
Ja, hvis det er unge mænd, der har barberet hovederne. Gamle skaldede mænd
er som regel så runkne, at man ikke får de associationer. Men som jeg
tidligere har nævnt opfatter jeg manien med at barbere sig alle vegne (på
benene, under armene og på mere intime steder) som et symptom på en ekstrem
dyrkelse af ungdom i det moderne vesltlge samfund - med overtoner af det
pædofile.
Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 15:47

On Sat, 9 Apr 2005 14:51:04 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>dyrkelse af ungdom i det moderne vesltlge samfund - med overtoner af det

Klap lige hesten, ikke?

Jeg dyrker cykelsport, og mine ben har været hårløse de seneste 8 år.
Det er absolut en praktisk foranstaltning, og intet andet, selv om
fruen er vild med mine glatte ben

/Alex

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-04-05 21:54

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Jeg dyrker cykelsport, og mine ben har været hårløse de seneste 8 år.
> Det er absolut en praktisk foranstaltning, og intet andet, selv om
> fruen er vild med mine glatte ben

Er det ikke overto, at man skulle cykle hurtigere med barberede ben? Det
lyser som hokus-pokus i mine ører.

Per V.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-04-05 13:02

Per Vadmand wrote:
> Er det ikke overto, at man skulle cykle hurtigere med barberede ben? Det
> lyser som hokus-pokus i mine ører.

Det er slet ikke sikkert at det er overtro. En overflades
beskaffenhed har stor betydning for luftmodstanden.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-05 18:28

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Det er slet ikke sikkert at det er overtro. En overflades beskaffenhed har
> stor betydning for luftmodstanden.

Er vi så ikke ude på det superprofessionelle overdrev?

Per V.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-04-05 21:20

Per Vadmand wrote:

> Er vi så ikke ude på det superprofessionelle overdrev?

Jo, det er vi nok.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 16:02

On Sat, 9 Apr 2005 22:54:21 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Er det ikke overto, at man skulle cykle hurtigere med barberede ben? Det
>lyser som hokus-pokus i mine ører.

Det er nok fordi det overhovedet ikke har noget på sig.

Det der har noget på sig er:

Ben uden hår tørrer hurtigere end ben med hår -> Mindre varmetab i
regnbyger

Hår der arbejder sig ud gennem et par cykelbukser, mens benene fiser
rundt med 80 rpm, giver kløe, irritation, og eksem -> Glatte ben
hænger ikke i bukserne.

/Alex

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 01:59

> Jeg dyrker cykelsport, og mine ben har været hårløse de seneste 8 år.
> Det er absolut en praktisk foranstaltning, og intet andet, selv om
> fruen er vild med mine glatte ben
>
> /Alex

Ja du ser sikkert også herlig ud med dine muskuløse dameben

KJ

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 16:03

On Sun, 10 Apr 2005 02:59:07 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> Ja du ser sikkert også herlig ud med dine muskuløse dameben

Sporer man en vis misundelse der?

/Alex

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 20:35

> Sporer man en vis misundelse der?
>
> /Alex

Jeg nægter at udtale mig , før jeg har talt med min advokat

KJ

Fra : ThomasB

Dato : 09-04-05 18:50

> [...]
> alle vegne (på benene, under armene og på mere intime steder) som et
> symptom på en ekstrem dyrkelse af ungdom i det moderne vesltlge samfund -

Pas på ikke at ødelægge begrebet "pædofili".

Nogen barberer deres skæg, nogen klipper håret, nogen barberer deres
kønsdele, nogen barberer ben.

En pik eller kusse uden hår føles endnu blødere og dejligere. Hud/hud er
dejligt, hår mod hår knapt så dejligt..

Prøv det Vadmand, det kunne være at du synes om at få luftet tissetrolden :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-04-05 21:55

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Prøv det Vadmand, det kunne være at du synes om at få luftet tissetrolden
> :)

Voksne mennesker har hår på kroppen. Jeg boller helst med voksne mennesker.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 11-04-05 16:23

> Voksne mennesker har hår på kroppen. Jeg boller helst med voksne
> mennesker.

Børn har ikke hår på kroppen, jeg boller helst med voksne mennesker - hvor
vil du hen?

Når jeg ser en barberet kusse, ser jeg en voksen dame, som har valgt at
fjerne håret så vi bedre kan se lækkerierne - *du* ser børnekønsdele.
Helt ærligt Vadmand, det er sgu da underligt ik'?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-04-05 18:21

ThomasB wrote:

> [...]
> fjerne håret så vi bedre kan se lækkerierne - *du* ser børnekønsdele.
> Helt ærligt Vadmand, det er sgu da underligt ik'?

Årsagen er ganske enkelt, at hvor vi andre ikke ser noget problem, så
ser Vadmand et problem fordi han har pædofile tendenser. Lidt ligesom
ordsproget: Tyv tror hver mand stjæler. Det passer fremragende på Per
Vadmand: Han tror at alle andre er pædofile og anklager og bebrejder
folk som kan lide barbering i skridtet for at være det.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-04-05 22:13

> [...]
> fjerne håret så vi bedre kan se lækkerierne - *du* ser børnekønsdele.
> Helt ærligt Vadmand, det er sgu da underligt ik'?

Når jeg ser en barberet kusse, tænker jeeg bvadr. det er sgu da ulækkert.
Ligesom når jeg ser en skinhead.

Jeg nøjes med at tænke det, for jeg er et høfligt menneske.

Per V.

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-04-05 05:58

On Mon, 11 Apr 2005 23:13:17 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

Hej Per.

>Når jeg ser en barberet kusse, tænker jeeg bvadr. det er sgu da ulækkert.
>Ligesom når jeg ser en skinhead.

Årsagerne kan være mange til at folk gør som de gør. Jeg er f.eks
MEGET kortklippet.. Dette er ikke fordi jeg tilhører en speciel
politisk holdning der fordre denne frisure, men ganske enkelt for jeg
arbejder med grise og da lugten fra dem binder helt fantastisk til
hår, er det en rent praktisk foranstaltning. Jeg har intet mod mit
arbejde men tager det nødigt med hjem!

Samme: Nogle kvinder barbere sig fordi de syntes det er smukt.. Andre
fordi de ikke bryder sig om at have hårtotter stikkende ud til alle
sider når de er i bikini/badedragt. Andre fordi kæresten godt kan lide
det.. Mulighederne er mange, og jeg syntes i grunden ikke der er noget
galt med det nøgne look.. Ind imellem.

>Jeg nøjes med at tænke det, for jeg er et høfligt menneske.

Det er så en god ting, da man skal respektere folks forskelligheder
Venligst
Arne

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-04-05 13:03

ThomasB wrote:

> Pas på ikke at ødelægge begrebet "pædofili".
[...]

Ja. Kammerat Vadmand er langt fra den eneste der ihærdigt
forsøger at udvande begrebet.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-05 21:46

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Ja. Kammerat Vadmand er langt fra den eneste der ihærdigt forsøger at
> udvande begrebet.

Hvad udvanding er der i, at jeg opfatter barbering af kønsdelene som en
barnliggørelse af skønhedsidealet? Det er da uomtvisteligt. Man kan være for
eller imod, men at det er sådan, er vel blot en konstatering af fakta.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 11-04-05 16:27

> [...]
> for eller imod, men at det er sådan, er vel blot en konstatering af fakta.

Barnliggørelse af skønhedsidealet er på _ingen_ måde, det samme som
pædofili.

Desuden er det *dig* der tolker intimbarbering som pædofili, vi andre tolker
det som voksenhygge at trimme hinanden på kønsdelene.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-04-05 13:01

Per Vadmand wrote:
> Personligt synes jeg, barberede kønsdele er ulækkert og giver mig
> associationer til pædofili. Voksne menesker har hår på kroppen.

Kvindekroppe er, generelt, mindre behårede end mænd. Man kan
derfor få meget sjov ud af at forstørre denne allerede
naturligt eksisterende forskel.

(Altså ved at barbere på kvindens krop. Jeg vil så absolut
fraråde at man forsøger at gøre mandens krop mere behåret,
eksempelvis ved hormonbehandling eller ved at påklistre pels!).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-04-05 17:02

> Problemet er at når man slikker fisse er det netop ikke inde i vagina i
> vil slikkes... Når vi vil slikkes er det netop der hvor der ikke er hår
> anyways... Så der er forskel trods alt.

Jeg vil sgu' da også slikkes på bollerne... nums

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-04-05 22:32

[andropov | Fri, 08 Apr 2005 20:09:57 +0200]

>Men mænd har jo også sjældent hår på pikken so what's the problem :)

Mænd har faktisk ofte også hår PÅ pikken, der er ikke kun noget der sidder
omkring roden af den.

Så sutter man meget pik og har visse evner i den retning, undgår man altså
ikke at få hår i munden...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 01:51

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring roden af den.
>
> Så sutter man meget pik og har visse evner i den retning, undgår man altså

Hvilket køn tilhører du egentlig ?

KJ

Fra : Arne Jensen

Dato : 10-04-05 06:52

On Sun, 10 Apr 2005 02:50:33 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

> Hvilket køn tilhører du egentlig ?

I tilfælde af at du skulle være den eneste i kongeriget dk der ikke er
klar over det, så er Rene mand og homoseksuel.. Det troede jeg i
grunden alle her var klar over.
Hans kæreste hedder i øvrigt nikolai, og har oprettet en forening han
kalder "De voksne babyers forening" (Så vidt jeg husker)

Arne

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-04-05 08:34

[Arne Jensen | Sun, 10 Apr 2005 07:52:10 +0200]

>I tilfælde af at du skulle være den eneste i kongeriget dk der ikke er
>klar over det, så er Rene mand og homoseksuel.. Det troede jeg i
>grunden alle her var klar over.

Ej, så kendt er jeg altså heller ikke :) Men det er korrekt at jeg i denne
nyhedsgruppe ikke forsøger at skjule at jeg er bøsse.

>Hans kæreste hedder i øvrigt nikolai, og har oprettet en forening han
>kalder "De voksne babyers forening" (Så vidt jeg husker)

Ellers rigtigt godt husket, dog ikke helt ajourført - "Voksne Babyers
Verden" blev nedlagt for nogle år siden og erstattet af et par
non-komercielle portaler på nettet, hvor www.bledreng.dk nok er den mest
betydende.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-04-05 13:05

Arne Jensen wrote:
[Kent Jensen spørger til René Hjorts køn]
> [...]
> Hans kæreste hedder i øvrigt nikolai, og har oprettet en forening han
> kalder "De voksne babyers forening" (Så vidt jeg husker)

Kammerat Vadmand går helt amok når han hører om det!!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-04-05 08:31

[Kent Jensen | Sun, 10 Apr 2005 02:50:33 +0200]

> Hvilket køn tilhører du egentlig ?

Jeg er afgjort en mand - hvilket køn er du da?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 10:40

> [Kent Jensen | Sun, 10 Apr 2005 02:50:33 +0200]

> Jeg er afgjort en mand - hvilket køn er du da?
>
> René
> www.rene.hjorth.com

Ja du må godt nok undskylde mit lidt naive spørgsmål , men da jeg er ny i
NG , kender jeg selvfølgelig ikke spor til de personer som poster her . Så
man kan hurtigt komme til at stille dumme spørgsmål . Nå ,men så blev jeg så
klog . Seksualitet har vide rammer og skal hværken skjules eller
undertrykkes, men derimod dyrkes , men man skal så også kunne være parat til
at tage imod lidt godmodig gas engang imellem . Held og lykke med foreningen
..
Jeg er så afgjort også en Mand .

KJ

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-04-05 22:55

[Kent Jensen | Sun, 10 Apr 2005 11:40:26 +0200]

> Ja du må godt nok undskylde mit lidt naive spørgsmål , men da jeg er ny i
>NG , kender jeg selvfølgelig ikke spor til de personer som poster her .

Du er naturligvis tilgivet; dit spørgsmål gav blot en god mulighed for et
rapt tilbagesvar :)

>men man skal så også kunne være parat til at tage imod lidt godmodig gas engang imellem.

Heeeelt afgjort - sex SKAl være sjovt!

>Jeg er så afgjort også en Mand .

Jamen, så velkommen til

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kent Jensen

Dato : 12-04-05 03:20

> [Kent Jensen | Sun, 10 Apr 2005 11:40:26 +0200]

> Du er naturligvis tilgivet; dit spørgsmål gav blot en god mulighed for et
> [...]

Tak ska´ du ha´ . Sålænge du ikke også siger ´´ til foreningen´´

Jeg skal lige høre - kan det passe, at jeg engang ,for lang tid siden så
noget i tv fra jeres forening . Jeg er ikke helt sikker , men jeg synes bare
,at jeg har hørt om det før, men i hvilken forbindelse , er jeg ikke helt
klar over . -
Selvfølgelig SKAL sex både være sjov og dejlig, og jeg accepterer 100 %
menneskets forskelligheder og lyster , sålænge det er inden for lovens
rammer .
Nej ,hvorfor jeg spurgte om hvilket køn du havde , var fordi Rene´ jo både
er et drenge og pigenavn .

KJ

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-04-05 05:46

On Tue, 12 Apr 2005 04:20:04 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

Hej Kent.

> [...]
>,at jeg har hørt om det før, men i hvilken forbindelse , er jeg ikke helt

Jeg kunne jo meget passende lade René tale for sig selv, men når nu
alligevel jeg kender svaret:)

Jo Nikolai og René har al den tid jeg kan huske været meget åbne
omkring deres seksualitet.. Og det er ved at være et par dage, da jeg
i midten af halvfemserne var moderator på en gruppe svarende til denne
på et nu afdød netværk der hed "Fidonet". Her skrev især René meget
flittigt dengang.. Sommetider lidt provokerende men også meget
oplysende.
Svjh var nikolai både i radio og tv i forbindelse oprettelse af
"voksne babyers verden".

Hvis du virkeligt vil have René til at fare i tastaturet skal du bare
lufte de samme holdninger som "Cyril Malka" dengang havde omkring
homoseksualitet:)

Kan du huske ham René? (Hint: homoseksualitet=psykose)

Venlig hilsen
Arne

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-04-05 21:28

[Arne Jensen | Tue, 12 Apr 2005 06:46:02 +0200]

>Og det er ved at være et par dage, da jeg
>i midten af halvfemserne var moderator på en gruppe svarende til denne
>på et nu afdød netværk der hed "Fidonet". Her skrev især René meget
>flittigt dengang..

Ja, mon ikke - sikke tider; men Fido var et mageløst sted hvor jeg mødte en
del venner jeg har endnu - men i særdeleshed fordi jeg dér kom til at snakke
med søde Nicolai først gang :)

> [...]
>homoseksualitet:)
>Kan du huske ham René? (Hint: homoseksualitet=psykose)

Naaah, jeg er nok lidt sværer at provokere nu, men ja jeg husker ham fint -
sikke en tåbe; skulle jeg vælge mellem ham og BW at strande med på en øde ø,
ville jeg helt klart vælge Bo.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Arne Jensen

Dato : 14-04-05 06:09

On Wed, 13 Apr 2005 22:27:32 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Ja, mon ikke - sikke tider; men Fido var et mageløst sted hvor jeg mødte en
>del venner jeg har endnu - men i særdeleshed fordi jeg dér kom til at snakke
>med søde Nicolai først gang :)

Det bedste ved fidonet kontra internet, var at det var modereret..
Forståes.. De der udelukkende var der for at provokere kunne
advares/udelukkes fra at skrive i grupperne!

>Naaah, jeg er nok lidt sværer at provokere nu, men ja jeg husker ham fint -
>sikke en tåbe; skulle jeg vælge mellem ham og BW at strande med på en øde ø,
>ville jeg helt klart vælge Bo.

ROTFL

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-04-05 16:40

[Arne Jensen | Thu, 14 Apr 2005 07:09:26 +0200]

>ROTFL

Skal jeg være helt ærligt, selvom det nok er lidt off-topic:

Jeg læser som regel ikke hvad BW skriver, og når jeg gør fortyder jeg det
som regel alligevel... MEN skulle jeg vælge 1000 personer at tage med på en
øde ø, tror jeg faktisk at han ville være én af dem. (men nok ikke hvis det
kun var f.eks. 999 personer).

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 14-04-05 07:14

wrote:

>Naaah, jeg er nok lidt sværer at provokere nu, men ja jeg husker ham fint -
>sikke en tåbe; skulle jeg vælge mellem ham og BW at strande med på en øde ø,
>ville jeg helt klart vælge Bo.

Damn, så har han sgu været slem

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-04-05 15:31

[Kent Jensen | Tue, 12 Apr 2005 04:20:04 +0200]

>Tak ska´ du ha´ . Sålænge du ikke også siger ´´ til foreningen´´

Næh, men velkommen til denne til tider ganske interessante nyhedsgruppe.

>Jeg skal lige høre - kan det passe, at jeg engang ,for lang tid siden så
>noget i tv fra jeres forening .

Ja, det kan sagtens passe - der har gennem de sidste 13 år egnag imellem
været lidt i TV om den gamle forening og/eller infantilisme generelt. Det
sidste man så var hhv. Thomas på DR2 og Bjørn på TV2.

>Nej ,hvorfor jeg spurgte om hvilket køn du havde , var fordi Rene´ jo både
>er et drenge og pigenavn .

Et hint: Når det er René til sidst er det oftest et drengenavn, og når det
er Renee er det oftest et pigenavn.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 03:03

"iSteen" <isteen@spamlite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der barberede sig.
> De voksne mænd hopper vist ikke med på modedillen.
> Mht. kvinder kan jeg af gode grunde kun udtale mig om en

Da jeg dyrker en del sport, har jeg aldrig i min omgangskreds oplevet
en Mand som var barberet i skridtet . Han ville simpelthen blive skreget af
grin ud af brusebadet , så han ikke turde komme igen før det var vokset ud
igen . For mig er en rigtig kvinde med al sin naturlige hårvækst ( også
under armene ) at foretrække . Det er da muligt at nogle mænd får Lolita
fantasier når de ser en glatbarberet kvinde , men dem om det , bare ikke her
..

KJ

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-04-05 09:13

"Kent Jensen" <kent@jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af
> grin ud af brusebadet , så han ikke turde komme igen før det var vokset ud

Hvis du grinede ad mig, så ville dine egne nosser komme til at sidde helt
oppe i halsen, og de ville ikke komme ned igen før du lærte at acceptere at
mennesker er forskellige.

Lars

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-05 09:32

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Hvis du grinede ad mig, så ville dine egne nosser komme til at sidde helt
> oppe i halsen, og de ville ikke komme ned igen før du lærte at acceptere
> at mennesker er forskellige.

Hvilket du åbenbart heller ikke kan. Vi er faktisk en del voksne, der synes,
det er latterligt og lidt ulækkert at gøre den slags (barbering af
kropshår). I modsætning til ham den anden er jeg bare så høflig, at jeg
venter med at grine - eller ryste på hovedet - til jeg er kommet i enrum. Og
jeg forventer i øvrigt samme høflighed af folk, der synes mit skæg og min
hestehale er latterlige.Lad folk tænke, hvad de vil.

Men jeg finder til hver en tid vold og truslor om samme langt mere
ubehagelige end det at grine ad folk.

Per V.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-04-05 13:09

Per Vadmand wrote:
> [...]
> jeg forventer i øvrigt samme høflighed af folk, der synes mit skæg og min
> hestehale er latterlige.Lad folk tænke, hvad de vil.

På den anden side er homofobi et meget udbredt fænomen, og
de fleste af os mænd føler os meget sårbare når vi af
nødendighed skal være nøgne under bruserne, i eksempelvis en
svømmehal.

Derfor er det et eller andet sted høfligt at man ikke
svanser omkring, i et offentligt bruserrum, i en tilstand
som i voldsom grad provokerer folks homofobiske fornemmelser.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 11:38

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> oppe i halsen, og de ville ikke komme ned igen før du lærte at acceptere

Ja ja Lars, fald nu lidt ned . Da jeg ikke kender dig, kunne jeg aldrig
finde på at skraldgrine , men måske forsigtigt spørge om hvad denne sygdom
hedder . Det som jeg taler om ,er holdkammerater imellem , fuld af mandehørm
og hvor man tager lidt godmodigt gas på hinanden . Så jeg ved ikke, om du
kan forestille dig det . Jeg accepterer sandelig også at mennesker er
forskellige, men når man udstiller sin forskellighed i et offentligt bad ,
så må man også være parat til at modtage en eller anden bemærkning .

KJ

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-04-05 11:38

iSteen wrote:
> [...]
> der barberede sig.
> De voksne mænd hopper vist ikke med på modedillen.

hvad betegner du som "voksne mænd"??
i min omgangskreds (aldersgruppe mellem 25 og 43) af både mænd og kvinder,
er der faktisk kun en kvinde jeg VED der ikke barberer sig, og ganske få
mænd....

> Mht. kvinder kan jeg af gode grunde kun udtale mig om en

jeg tror egentlig det er meget udtalt alligevel..... for mit eget
vedkommende er jeg altid barberet, og som sagt har langt størstedelen af
mine veninder det på samme måde....
for mig handler det mere om at føle mig godt tilpas i min hud/tøj, end at
være fræk for manden.... faktisk har jeg gjort det så længe nu at jeg synes
det er ubehageligt med hår*G* en lille trekant, bare for at signalere at man
er kvinde synes jeg er længe fint....

mht mænd foretrækker jeg skam også en mand der barberer sig eller som bare
er villig til at gøre det hvis man opfordrer til det ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : iSteen

Dato : 10-04-05 16:52

Sabina Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:

> hvad betegner du som "voksne mænd"??

En voksen mand, er svært at sætte aldersgrænse på, men jeg vil rundt
regnet sige 30 år.
Uden at skulle fornærme nogen, tror jeg, at jeg har set flere nøgne mænd
end mange kvinder har - og efter min erfaring, så er det en yderst lille
forsvindende minoritet, der fjerner kønsbehåringen.

> jeg tror egentlig det er meget udtalt alligevel..... for mit eget
> vedkommende er jeg altid barberet, og som sagt har langt størstedelen af
> mine veninder det på samme måde....

Jeg er ganske godt og grundigt gift, så det er en håndfuld år siden, jeg
har set andre kvinder uden tøj (altså IRL), og jeg har kun set ganske få
uden kønsbehåring.
Jeg vil indrømme, at en trimning er ganske pæn, men en fuldstændig
skaldet mis, er ikke noget jeg bryder mig om.
--
iSteen
isteen.smartlog.dk

Fra : Arne Jensen

Dato : 10-04-05 17:49

On Sun, 10 Apr 2005 17:51:52 +0200, iSteen@litespam.dk (iSteen) wrote:

> [...]
>Jeg vil indrømme, at en trimning er ganske pæn, men en fuldstændig
>skaldet mis, er ikke noget jeg bryder mig om.

Altså som mig.. Ikke for meget hår i maden:)

Arne

Fra : andropov

Dato : 10-04-05 19:16

On Sun, 10 Apr 2005 12:37:36 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>er der faktisk kun en kvinde jeg VED der ikke barberer sig, og ganske få

Men kan det ikke være lige meget med alt det barbering. Hvis man
skulle få et hår i munden kan man vel hurtigt tage det ud igen.

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-05 21:50

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Men kan det ikke være lige meget med alt det barbering. Hvis man
> skulle få et hår i munden kan man vel hurtigt tage det ud igen.

Præcis - for en gangs skyld er vi enige. Og det er altså et modefænomen.
Dengang kraftigt og vokset overskæg var moderne, sagde (eller snarere
hviskede) kvinderne, at det kildede så dejligt, når man blev slikket. Det
samme må vel objektivt set gællde mandens skamår? Man finder typisk altid på
rationelle argumenter, efter at moden er opstået.
Prøv at læse gennem tiderne, hvordan "eksperter" har påpeget, at bryster
blev slappe, hvis man brugte/ikke brugte bh, alt efter hvordan den herskende
mode var.

Per V.

Fra : andropov

Dato : 10-04-05 22:25

On Sun, 10 Apr 2005 22:49:54 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Præcis - for en gangs skyld er vi enige.

Det lyder næsten på folk som som at kønsbehåringen falder af i store
totter så man kommer til at sluge en hårbolle.

> Og det er altså et modefænomen.

Ja, og det lyder nærmest som om at man er outkast hvis ikke man bliver
barbaret forneden.

>Dengang kraftigt og vokset overskæg var moderne, sagde (eller snarere
>hviskede) kvinderne, at det kildede så dejligt, når man blev slikket. Det
>samme må vel objektivt set gællde mandens skamår?

Det skulle man mene.

>Man finder typisk altid på
>rationelle argumenter, efter at moden er opstået.

Ja, sikkert.

Fra : Lotta Noname

Dato : 10-04-05 18:40

Både jeg og min partner er intim barberede - det klares let til slut i
brusebadningen med en Gillette, når huden er varmet godt op.

Fra : Kent Jensen

Dato : 10-04-05 23:13

"Lotta Noname" <lotta136.nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Både jeg og min partner er intim barberede - det klares let til slut i
> brusebadningen med en Gillette, når huden er varmet godt op.

Ja jeg barberer mig også altid lige efter et brusebad ,hvor huden er blød
og smidig ,det giver,efter min mening den tætteste barbering.

KJ

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-04-05 00:26

"Kent Jensen" <kent@jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg barberer mig også altid lige efter et brusebad ,hvor huden er blød
> og smidig ,det giver,efter min mening den tætteste barbering.

Hvordan stemmer det overens med:
news:42588999$0$209$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, hvor du skrev:

> [...]
> under armene ) at foretrække . Det er da muligt at nogle mænd får Lolita
> fantasier når de ser en glatbarberet kvinde , men dem om det , bare ikke

???

Lars

Fra : Kent Jensen

Dato : 11-04-05 02:57

> Hvordan stemmer det overens med:

> ???
>
> Lars

Lars dog ! Kunne det ikke tænkes at det var i ansigtet jeg barberede mig
efter brusebadet ? Men jeg er glad for at du spørger, når der er noget du
er i tvivl om .

KJ