Bøsseliv er en FANGENSKABS-TING(EB 4.4)
Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-05 15:51

Tyske bøsser er i oprør fordi en pingvin-koloni i lang tid havde haft kun
hanner og de var blevet extremt anal-bollende og nu vil Zoo-direktøren købe
hunner til dem, så han kan få afkom.
Det er krænkelse af homosexuel befrielsesfronts menneskerettigheder osv.
Ekstrabladet har et fortrinligt dobbeltopslag hvor en
dyrepsykologi-professor , Jill Byrinth , forklarer at bøsseri hos dyr KUN
SKET I FANGENSKAB

Selvfølgelig foretrækker normale hanner at få den dummi i klemme i noget
mere lovende end endetarmens ringsmuskel.

Eget køn er ANDEN SORTERING (x2 vedr citater nedenfor - og derefter følger
sjove soundbites fra medierne om at DET ER BLEVET KULT OG SMART at være til
eget køn - svagt er smukt - tillært hjælpeløshed præger velfærdsstaten -
derfor importerer vi muslimer for at føle os som mødre med medlidenhed med
de svage. Ret kortsigtet, ret dumt - man at være biseuel er da smart hvis
man har tid til noget så signal-ligegyldigt som erotik - afveksling fryder

DER ER INGEN RINGEAGT IMOD BØSSEHOBBYEN I AT erkende at dyreverdnen ser eget
køn som
2. SORTERING

x2 Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre.
Simon Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

x2 Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by
sterilizing them. F.Scott Fitzgerald

x2 Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred
them, but they have failed to return the compliment. Desmond Morris

X2 Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge ved
at sterilisere dem. Scott Fitzgerald

X2 Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg udsender
ikke de rigtige dufte. Kenneth Branagh

X2 Hvis du virkelig ønsker at såre dine forældre, og du ikke har
mod til at blive homoseksuel, er det mindste du kan gøre, at blive kunstner.
Kurt Vonnegut

X2 Man kan ikke bevise at man ikke er bøsse. Hvad kan man gøre,
undlade at sutte en fyr. Nonn MacDonald

x2"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at klynge
sig til deres eget køn, fordi det er mindre skræmmende Clara Thompson"

X22 De stakkels homoseksuelle ... de har erklæret krig mod naturen,
og nu kræver naturen en frygtelig straf [aids]. Patrich Buchanan

X22 Gud forbyde, at en heteroseksuel mand skal anerkende, at der kan
være nydelse forbundet med hans anus. Phil Hartman

X22 Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen, som
ikke ved, hvornår den skal holde kæft. Time Magazine (om
homosexualitet som Oscar Wilde i sin retssag kaldte "The love that cannot
speak its name")

X22 Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu
blevet hæs af at skrige. Robert Brustein

X2fangenskabsting Biseksualitet er ikke så meget en tilbagetrækning som et
frygtsomt kompromis. Jill Johnston

AFVEKSLING OG ANIMUS/ANIMA I SINDET

xa Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint; det,
som er smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint. Susan Sontag

Xa Jeg vidste, at jeg var ved at blive gammel, da jeg blev træt af
at se min nabo på den anden af gården fist-fucke sin fyr. Paul Rudnik

Xa Vi er alle homoseksuelle - heldigvis! Det er en del af livet,
og hvis man ikke udnytter det, går man glip af en masse. Gerard
Depardieu

Xafveksling Jeg tror, at alle er nysgerrige... Faktum er, at
indtil videre har jeg ikke været tiltrukket af at have et homoseksuelt
forhold, så det ser ikke ud til jeg er bøsse. Men hvem ved? Jeg mener, livet
er fuldt af overraskelser. Kenneth Branagh

Xan På en eller anden måde gør det at være i besiddelse af denne
feminine persona det meget lettere for heteroseksuelle mænd at have sex med
én, hvis man er en mand. Boy George

xanimus Der findes mænd, som er lige så meget kvinder som deres mødre, og
kvinder, der er lige så meget mænd som deres fædre, for sjælen har intet
køn. Kristina af Sverige

xanimus The finest people marry the two sexes in their own person.
Emerson

HOMO ER KULT

"Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er fantastisk! Du skulle
få brystimplanter, John, så ville jeg være sammen med dig. Vi ville endelige
være sammen. Howard Stern til John Stamos

xk "The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

Xk Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med at
du er bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din karriere"
Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere".
Armistead Maupin

xk Her i Hollywood er der lutter magre, skallede skabsbøsser, der
har store problemer med fede, rapkæftede kvinder. Roseanne Arnold

Xk Hår en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks, at
bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde.
Scott Valentine

Xk Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle af
dem tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem.
Kenneth Anger

Xk Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som har
scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det! Emma
Thompson

Xk Jeg skrottede bogen, fordi jeg ikke var på bølgelængde med
hovedpersonen. Hun var lesbisk med tvivl om sin maskulinitet.
Peter de Vries

Xk Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev forrådt
med et kys fra en anden fyr. Pastor Troy Perry

xk"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive afsløret
som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE homosexuel, kan du
lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev Diaghilev)

xkk Hvis Michelangelo havde været heteroseksual, ville det
sixtinske kapel være blevet malet brækket hvid - med rulle. Rita
Mae Brown

Xkk Jeg bliver ophidset af to mænd, som kysser hinanden.
Madonna

xkk På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede for KGB.
Clive James

xkk"Homosexuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærligt. Jeg udsender ikke de
rette dufte"(Kenneth Branagh)

xkkk Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl).

xkkk Lisa Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"

Xkkk Men mange lesbiske har virkelig ladet sig spænde for
homo-er-bedst vognen og siger fx "Mennesker som har en lav selvopfattelse,
har tilbøjelighed til at klynge sig til deres eget køn, fordi det er mindre
skræmmende (Clara Thompson)"

xkkk"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn og
ønsket om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"

Xkontrol De fleste af mine mandlige venner er bøsser, og det virker
fuldstændigt naturligt på mig. Jeg mener, hvem kan ikke lide pik?
Valerie Perrine

Xkult [Tøjdesigner] Miles White ... sagde til mig "Åh, der er de mest
vidunderlige trækkerdrenge i denne by. De er alle heteroseksuelle, de er
fantastiske, de vil gøre alt, og de koster $50". Jeg sagde: "Gore [Vidal]
siger de koster $25." Han svarede "Det er, fordi han køber dem før kl. 6."
Arthur Laurents

Xkæ Problemet i dette land er, at folk tror, at homoseksuelle knepper
og heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgn.
Boy George

Xra Jeg er ligeglad med at folk tror jeg er bøsse. Hvis de tror jeg
er hetero eller bøsse, er det fint - i det mindste tror de jeg går i seng
med nogen. Bruce Weber