ingen sex
Fra : Kirsten Rørbæk

Dato : 02-04-05 20:48

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad andre vil forslå når den ene
part, ikke hvil have sex med den anden.der er intet vedkommende vil
ikke med i parterpi lægen bare intet, og modparten er jo af gode
grunde ulykkelig af mangel på omsorg ømhed knus kram erotik sex.
Så gode råd søges.

Fra : Søren

Dato : 02-04-05 21:54

"Kirsten Rørbæk" <cosmos@firma.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke med i parterpi lægen bare intet, og modparten er jo af gode
> grunde ulykkelig af mangel på omsorg ømhed knus kram erotik sex.

Det kommer an på hvad hans problem er.

Du må nok uddybe lidt mere.

Søren

Fra : rex

Dato : 02-04-05 22:39

On Sat, 2 Apr 2005 22:53:42 +0200, "Søren" <madklub@wanadoo.dk> wrote:

>"Kirsten Rørbæk" <cosmos@firma.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det kommer an på hvad hans problem er.
>
>Du må nok uddybe lidt mere.
>
>Søren

Hej
Kan kun sige jeg er i samme situation, min kæreste (en kvinde) viser
heller ikke den kærlig omsog m.m. og sex er mere en noget der kommer
højst et par gange om md. hun påstår at det ikke har noget at gøre med
mig og at hun ikke ved hvorfor.... så jeg kan klart godt følge din
frustartion, det har jeg tit men aner heller ikke hvad jeg skal gøre.

Hilsen Rex

Fra : Brian Olesen

Dato : 02-04-05 22:21

Hej Kirsten

> [...]
> ikke med i parterpi lægen bare intet, og modparten er jo af gode
> grunde ulykkelig af mangel på omsorg ømhed knus kram erotik sex.

Lad os lige få lidt kønsbestemmelse på. "Modparten" osv... er jo ikke særlig
oplysende.

Hvis det er en kvinde, som ikke får sex vil hun højest sandsynligt gå ud i
byen og få det hun skal have. Hvis det er en mand vil han sgu nok gøre det
samme. Forskellen vil nok mest bestå i, at kvinden vil sende en masse
mere stille og diskret med dørene.

Men hvis du gerne vil have råd til, at få løsnet op for situationen, så må
vi se, hvad gruppen kan komme op med.

Personligt virker omtalte person temmelig indskrænket og egoistisk, at han /
hun ikke vil tage sig af sin partner. Det er simpelthen for dårligt og ondt.
Jeg ville hvis jeg var den afviste part fandeme gøre oprør og stille hende
stolen for døren og fortælle, at hun enten giver noget til forholdet, eller
siger farvel nu. At undvære sex er en ting og det er slemt nok, men også at
skulle undvære kærlighed og tryghed gør det bestemt ikke lettere.

Mvh. Brian - forhenværende Alpha Searcher.
Gad sgu ikke skrive dette lange navn længere og kom jo i øvrigt også til ved
en enkelt lejlighed at nævne mit eget.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-04-05 04:21

On 02 Apr 2005 19:48:00 GMT, Kirsten Rørbæk <cosmos@firma.tele.dk>
wrote:

> [...]
>ikke med i parterpi lægen bare intet, og modparten er jo af gode
>grunde ulykkelig af mangel på omsorg ømhed knus kram erotik sex.

hvis vedkomen er din mand så lyder det som han er kørt død i forholdet

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Zeki

Dato : 03-04-05 05:44

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad andre vil forslå når den ene
> part, ikke hvil have sex med den anden

For det første så hjælper det stort set aldrig at tigge- dette giver
bagslag. "Tiggeri" gør at respekten ryger, og uden respekt intet begær.

Det bedste råd er at blive mere reserveret. Give indtrykket af at du
(stadig) har lyst til sex, men ikke behov. Ikke at nævne sex eller tage
initiativ til berøring overhovedet. Men dette kræver selvdisciplin og
selvkontrol.

Men jo mere du trækker dig, jo mere vil din modpart nærme sig. Hvis ikke, så
er begæret for dig fra din partner dødt.

Mvh
Zeki

Fra : ThomasB

Dato : 03-04-05 09:35

> [...]
> ikke med i parterpi lægen bare intet, og modparten er jo af gode
> grunde ulykkelig af mangel på omsorg ømhed knus kram erotik sex.

Pep dig lidt op, gå ud med veninderne, køb noget nyt tøj, bliv klippet..
Brug tid på dig selv, vær mindre hjemme.. Og så skal han nok komme igen.
Alternativt så find en anden mand..

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-05 12:53

In article <11124714690.812412828047862@dtext.news.tele.dk>,
cosmos@firma.tele.dk says...
> [...]
> ikke med i parterpi lægen bare intet, og modparten er jo af gode
> grunde ulykkelig af mangel på omsorg ømhed knus kram erotik sex.

Kom videre i al hast.