Enorme Bryster
Fra : Mette

Dato : 31-03-05 08:15

http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg

Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
sexede?

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-03-05 09:17

"Mette" <Mette@dk> wrote in message
> http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
> Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
> sexede?

Sikkert. Folk tænder jo på de særeste ting. (Det siges, at mange englændere
fanst Margaret Thatcher sexet!) Men jeg har nu ondt af pigen, medmindre det
er en computermanipulation. Kors hvor må hun have dårlig ryg.

Per V.

Fra : Ally

Dato : 31-03-05 20:53

On Thu, 31 Mar 2005 10:16:51 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:
>Sikkert. Folk tænder jo på de særeste ting. (Det siges, at mange englændere
>fanst Margaret Thatcher sexet!) Men jeg har nu ondt af pigen, medmindre det
>er en computermanipulation. Kors hvor må hun have dårlig ryg.

Det ER manipulation. Kigger man nøje efter, kan man også se det.
Derudover har jeg set originalen på et tidspunkt, og da havde modellen
en langt mere tiltalende barm

Hilsen
Allan

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-05 12:48

In article <424bb1f6$0$73720$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> [...]
> fanst Margaret Thatcher sexet!) Men jeg har nu ondt af pigen, medmindre det
> er en computermanipulation. Kors hvor må hun have dårlig ryg.

Nadine Jansen sagde i et interview at hun ikke havde dårlig ryg
http://www.nadine-j.de/images/cons_1xl.jpg

Det kommer eftersigende an på hvor stærk en ryg man har - men det er
naturligvis nemmere at blive opereret end at styketræne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 09:20

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
> sexede?

Nej, det er en kvindeting.

--
-Jens B.

Fra : andropov

Dato : 31-03-05 09:49

On Thu, 31 Mar 2005 10:20:26 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

>Nej, det er en kvindeting.

Ja, der er noget om snakken : )

Kvinder tror at vi finder de bryster sexede. Alting må have en grænse.

Fra : Mette

Dato : 31-03-05 11:00

> Kvinder tror at vi finder de bryster sexede. Alting må have en grænse.

Ja, for når bryster holder op med at ligne bryster og istedet begynder at
ligne badebolde, så forsvinder det sexede vel. Der er vel ikke så mange, der
tænder på oppustelige badebolde... - men det er måske det marked, hun søger.

Jeg har også ondt af hende - fordi hun tror, at hun ved at skamfere sin krop
på den måde, nu er mere attraktiv..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 11:38

On Thu, 31 Mar 2005 11:59:37 +0200, "Mette" <Mette@dk> wrote:

>Jeg har også ondt af hende - fordi hun tror, at hun ved at skamfere sin krop
>på den måde, nu er mere attraktiv..

jamen bortset fra barmen måske lige er et hag i overkanten så er hun
da i grunden et meget godt hug !

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-03-05 16:43

Bo M Mogensen wrote:

> jamen bortset fra barmen måske lige er et hag i overkanten så er hun
> da i grunden et meget godt hug !

Kan du ikke se at hun også har plastiklæber?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : andropov

Dato : 31-03-05 12:52

> [...]
>tænder på oppustelige badebolde... - men det er måske det marked, hun søger.

Man kan måske gribe fat i hende hvis man er ved at drukne så man
bliver reddet.

Fra : Anita

Dato : 31-03-05 13:14

Mette wrote:
> [...]
>
> Jeg har også ondt af hende - fordi hun tror, at hun ved at skamfere
> sin krop på den måde, nu er mere attraktiv..

Eller også er hun realist og ved at det kun handler om penge.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 13:33

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Eller også er hun realist og ved at det kun handler om penge.

Vrøvl. Det er den undskyldning, kvinder altid bruger. Alligevel står kvinder
over hele kloden i kø for at blive fotograferet mere eller mindre afklædt
med mere eller mindre eksponerede (kunstige) kønsdele - for en slik. Sex- og
pornoindustrien (herunder den "bløde" del) er reelt styret af kvinders egen
lyst. Penge er enten en biting eller en dårlig undskyldning. Kvinderne har
bare formået at bilde verden ind, at de ligger under for de chauvinistiske
mænd, der angiveligt kun ser dem som sexobjekter. Det er kvinderne selv, der
styrer den side af den menneskelige natur - ikke mændende. Mændende lader
sig blot spænde for kvindernes vogn - endda med taknemmelighed.

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 31-03-05 14:02

Jens Bruun wrote:
> Kvinderne har bare formået at bilde verden ind,
> at de ligger under for de chauvinistiske mænd,

Jeg taler ikke om at lægge under for noget. Jeg forstiller mig at disse
kvinder træffer et aktivt valg. De vælger penge og opmærksomhed frem for
noget andet og mere "almindeligt".

Længere er den vel ikke?

Venligst Anita

Fra : Kent Jensen

Dato : 31-03-05 22:40

> Jeg taler ikke om at lægge under for noget. Jeg forstiller mig at disse
> kvinder træffer et aktivt valg. De vælger penge og opmærksomhed frem for
> [...]

Netop , det er hvad som kendetegner kvinder , nemlig penge og
opmærksomhed .

KJ

Fra : Anita

Dato : 31-03-05 23:11

Kent Jensen wrote:

> Netop , det er hvad som kendetegner kvinder , nemlig penge og
> opmærksomhed .

Mænd er vel ikke meget bedre på netop de punkter.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 23:20

> Mænd er vel ikke meget bedre på netop de punkter.

Det har ikke noget med "bedre" og "dårligere" at gøre. Lad nu være med at gå
på barrikaderne. Vi er forskellige, mænd og kvinder. Hvor kvinder har deres
særlige adfærdsmæssige kendetegn, har mænd det så sandeligt også. Problemet
opstår, når vi kalder denne naturlige adfærd for "god" og "dårlig", i
stedet for blot at konstatere, at sådan er tingene nu engang skruet sammen.

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 07-04-05 10:36

> Mænd er vel ikke meget bedre på netop de punkter.
>
> Venligst Anita

Næh ikke en skid, de mænd, der siger andet lyver stærkere
end en hest kan rende ( tror deres livsløgn er sand )*LOL*

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 22:54

> [...]

> disse kvinder træffer et aktivt valg. De vælger penge og opmærksomhed
> frem for noget andet og mere "almindeligt".

Nej, de vælger netop _ikke_ penge. De vælger opmærksomhed og intet andet. Og
det er ganske almindeligt. De kvinder, der ikke gør, er de ualmindelige.

Hvad var det nu, du beskæftigede dig med?

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 31-03-05 23:11

Jens Bruun wrote:
> Nej, de vælger netop _ikke_ penge. De vælger opmærksomhed og intet
> andet. Og det er ganske almindeligt. De kvinder, der ikke gør, er de
> ualmindelige.

Jamen det er da fornemt, at du kan have så indgående kendskab til hvad
kvinder gør og med hvilke bevæggrunde.

> Hvad var det nu, du beskæftigede dig med?

Du mener jeg har mit job for at få opmærksomhed? *Ryster opgivende på
hovedet* Du kunne ikke tage mere fejl af min person.

Venligst Anita, der fortsat ikke fatter, hvorfor alting skal køres over på
mine personlige forhold, blot fordi jeg i et svagt øjeblik har oplyst mit
erhverv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 23:23

> Jamen det er da fornemt, at du kan have så indgående kendskab til hvad
> kvinder gør og med hvilke bevæggrunde.

Jamen Anita, jeg møder da kvinder nu og da. Jeg lever faktisk sammen med et
par stykker af slagsen.

> Venligst Anita, der fortsat ikke fatter, hvorfor alting skal køres
> over på mine personlige forhold, blot fordi jeg i et svagt øjeblik
> har oplyst mit erhverv.

Slap af. Jeg er IT-mand og bor i Hvidovre. Det kan _du_ muligvis få noget ud
af.

--
-Jens B.

Fra : andropov

Dato : 01-04-05 00:13

On Fri, 1 Apr 2005 00:22:56 +0200, "Jens Bruun"

Har du et lille harem...

Fra : ThomasB

Dato : 01-04-05 09:26

> [...]
> et par stykker af slagsen.

> Slap af. Jeg er IT-mand og bor i Hvidovre. Det kan _du_ muligvis få noget

At kvinder i Hvidovre (som bor med Jens Bruun) har brug for opmærksomhed?

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-04-05 11:26

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> At kvinder i Hvidovre (som bor med Jens Bruun) har brug for opmærksomhed?
Alle har vel brug for opmærksomhed. En af måderne at få det på er at skrive
i newsgroups

Per V.

Fra : Anita

Dato : 01-04-05 20:34

Jens Bruun wrote:
> Jamen Anita, jeg møder da kvinder nu og da. Jeg lever faktisk sammen
> med et par stykker af slagsen.

Som lader sig fotografere mod betaling?

> Slap af. Jeg er IT-mand og bor i Hvidovre. Det kan _du_ muligvis få
> noget ud af.

Næh, hvorfor skulle jeg det? Jeg kan ikke se hvilken relevans folks erhverv
har, når de diskuterer i et forum som her.

Venligst Anita

Fra : Kent Jensen

Dato : 01-04-05 22:13

> [...]
erhverv
> har, når de diskuterer i et forum som her.

Hold nu op Anita ,jeg er meget nysgerrig efter at høre dit erhverv.!!!

KJ

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-05 22:24

On Fri, 1 Apr 2005 23:13:11 +0200, "Kent Jensen" <kent@jensen.dk>
wrote:

>Hold nu op Anita ,jeg er meget nysgerrig efter at høre dit erhverv.!!!

hun er lære

fut : dk.snak.snik

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-04-05 22:22

On Fri, 1 Apr 2005 21:34:19 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Næh, hvorfor skulle jeg det? Jeg kan ikke se hvilken relevans folks erhverv
>har, når de diskuterer i et forum som her.

Nahh men lidt interessandt kan det da være med lidt baggrunds
materiale på folk så man måske bedre forstår derres forudsætninger for
at skrive - hvad de gør ...

Fra : Kent Jensen

Dato : 02-04-05 12:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Nahh men lidt interessandt kan det da være med lidt baggrunds
> materiale på folk så man måske bedre forstår derres forudsætninger for
> at skrive - hvad de gør ...

fut . dk.snik snak

KJ

Fra : Henning

Dato : 07-04-05 10:53

> [...]
>
> Nahh men lidt interessandt kan det da være med lidt baggrunds
> materiale på folk så man måske bedre forstår derres forudsætninger for

Ja du er jo "offentlig ansat" og hvis du endelig har noget "sideerhverv" må
det
være som " den berejste Hobit " ( både i åndelig og fysisk forstand ) ;-P

MVH
Henning

Fra : andropov

Dato : 07-04-05 10:58

On Thu, 7 Apr 2005 11:53:10 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

>Ja du er jo "offentlig ansat" og hvis du endelig har noget "sideerhverv" må
>det
>være som " den berejste Hobit " ( både i åndelig og fysisk forstand ) ;-P

Han kan slå sig ned som forfatter og fortælle lidt rejseskildringer.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-05 14:22

On Thu, 7 Apr 2005 11:53:10 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:
HI Henning ;)

>Ja du er jo "offentlig ansat" og hvis du endelig har noget "sideerhverv" må
>det
>være som " den berejste Hobit " ( både i åndelig og fysisk forstand ) ;-P

ja dte lyder jo meget godt :)

Fra : Henning

Dato : 07-04-05 10:49

> [...]
>
> Næh, hvorfor skulle jeg det? Jeg kan ikke se hvilken relevans folks
> erhverv har, når de diskuterer i et forum som her.

Jeg kan godt huske hvad du arbejder med Jeg må indrømme,
hvor sindssygt det end kan lyde, at jeg til enhver tid vælger at arbejde
med det jeg gør, end det du gør *LOL*

Det var lidt morsomt at læse hvad " Hjerne Madsen " sagde om hjerner
i Søndagsavisen

Hvad angår bryster i almindelighed, skal jeg ikke nægte, jeg er
bryst-fan, men tænder mest på B-Lille C skål størrelse
Men i virkelighedens verden, er det i grunden bedøvende ligegyldigt,
jeg har været forelsket i både A og D-E skål kvinder.
MVH
Henning

Fra : Kent Jensen

Dato : 01-04-05 00:35

> [...]
> mine personlige forhold, blot fordi jeg i et svagt øjeblik har oplyst mit

Erhverv ? fortæl fortæl .

KJ

Fra : ThomasB

Dato : 01-04-05 09:25

> Nej, de vælger netop _ikke_ penge. De vælger opmærksomhed og intet andet.
> Og det er ganske almindeligt. De kvinder, der ikke gør, er de
> ualmindelige.

Det er en kraftig generalisering.

_Nogle_ vælger jobbet for pengene, _nogle_ vælger jobbet for opmærksomheden,
_nogle_ vælger af helt andre grunde - ligesom med andre jobs.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 19:10

On Thu, 31 Mar 2005 14:14:28 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Eller også er hun realist og ved at det kun handler om penge.

Nahh det udeløser well næppe i sig selv et kontant beløb at have store
atributter ?

Fra : Anita

Dato : 31-03-05 19:52

Bo M Mogensen wrote:

> Nahh det udeløser well næppe i sig selv et kontant beløb at have store
> atributter ?

Tror du hun har ladet sig fotografere gratis?

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 21:17

On Thu, 31 Mar 2005 20:51:50 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Tror du hun har ladet sig fotografere gratis?

Det ved jeg da ikke hun er jo ikke ligefrem nøgen så hvorfor ikke ?

Fra : andropov

Dato : 31-03-05 20:35

On Thu, 31 Mar 2005 20:10:27 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>Nahh det udeløser well næppe i sig selv et kontant beløb at have store
>atributter ?

Hun må have nogle hun selv kan puste op så de kan reguleres efter
hvilken film hun skal medvirke i.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 31-03-05 09:33

> Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
> sexede?

Personligt, nej, og kender heller ikke nogen fyre der er vilde med så store
bryster. Faktisk vil de fleste af dem jeg kender helst "nøjes" med en B
eller C skål, en enkelt kan godt lide dem lidt større.

Ikke desto minde er der jo en del pornostjerner og strippere som får lavet
bryster i den størrelsesorden, se bare udvalgte Ricki Lake shows fx. Så et
eller andet sted derude må der jo være marked for det?

Men hvem stiller frivilligt op til sådan en operation for at tjene penge?
Man er jo mærket af det for livet, selv hvis man engang vil have dem gjort
mindre igen. Og tænk på hvilket handicap det må være at have sådan et par :(

Jonny.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 11:36

On Thu, 31 Mar 2005 10:32:38 +0200, "Jonny Jensen"
<zedechiahFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Personligt, nej, og kender heller ikke nogen fyre der er vilde med så store
>bryster. Faktisk vil de fleste af dem jeg kender helst "nøjes" med en B
>eller C skål, en enkelt kan godt lide dem lidt større.

Nahh en d-e-g
skader nu ikke hvis de bare står nogenlunde

Fra : Gitte

Dato : 31-03-05 13:42

Hej

> [...]
>mindre igen. Og tænk på hvilket handicap det må være at have sådan et par :(

Mit gæt er i hvert fald, at hun aldrig sover på maven....

MVH
Gitte

Fra : Jens.b.

Dato : 31-03-05 19:35

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Mit gæt er i hvert fald, at hun aldrig sover på maven....
>
> MVH
> Gitte

ha ha hun KAN da ikke sove på maven.

Fra : Gitte

Dato : 02-04-05 18:55

Hej

>ha ha hun KAN da ikke sove på maven.

Big surprise - det var da slet ikke det jeg mente

MVH
En meget ironisk Gitte....

Fra : kvaerulant

Dato : 01-04-05 14:29

Jonny Jensen wrote:

> [...]
>mindre igen. Og tænk på hvilket handicap det må være at have sådan et par :(

De er lavet så at de kan pustes op, når hun skal bruge dem.

Fra : Henning

Dato : 07-04-05 10:59

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke desto minde er der jo en del pornostjerner og strippere som får lavet
> bryster i den størrelsesorden, se bare udvalgte Ricki Lake shows fx. Så et
> eller andet sted derude må der jo være marked for det?

Det er jo ligesom at gå på museer eller i zoologisk have når vi mænd
glor på sådanne misdannelser, vi synes vel i grunden at det på den
led er spændende at se noget der er så grotskt, at det kan sidestilles
med gamle dages fremvisninger af handikappede på markedspladser
etc.etc.

MVH
Henning

Fra : andropov

Dato : 31-03-05 09:34

On Thu, 31 Mar 2005 09:14:43 +0200, "Mette" <Mette@dk> wrote:

>http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
>Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
>sexede?

Hvor langt er vi henne i alfabetet :)

Fra : jesper

Dato : 31-03-05 09:53

nej det er sku for meget

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 11:34

On Thu, 31 Mar 2005 09:14:43 +0200, "Mette" <Mette@dk> wrote:

>http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
>Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
>sexede?

Det er måske lige i overkanten - men det kunne da være interesandt at
eksperimentere med !

Fra : Henning

Dato : 07-04-05 11:03

> Det er måske lige i overkanten - men det kunne da være interesandt at
> eksperimentere med !

Nu trigger du mig Bo

Jeg ser hende for mig, ophængt i babserne i et par kraftige Randersreb
........................................................... Gys hvor
spændende *LOL*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-05 14:24

On Thu, 7 Apr 2005 12:03:25 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

>Nu trigger du mig Bo
>
>Jeg ser hende for mig, ophængt i babserne i et par kraftige Randersreb
>.......................................................... Gys hvor
>spændende *LOL*

ja dte ku da være ømt men jeg tviler sgu på de vil holde isg til
kroppen retd længe på den måde ;)?

Fra : Diaperlover

Dato : 31-03-05 12:38

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
> Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
> sexede?

Der er da mænd som er "brystbørn" selv i en relativ høj alder.
Personlig finder jeg ikke en kvindes bryster det mindste sexede, de er for
mig en del af kvindens anatomi, der som helhed kan virke sexet og i den
helhed indgår brysterne, og de bør, ifølge min smag, passe til resten af
hendes kropsbygning, uden det dog betyder at en kvinde med store eller små
bryster er mindre sexet end hende med den perfekte krop.
Kære mænd, prøv at se hende i øjnene næste gang i taler med en kvinde, OG,
hendes øjne sidder altså IKKE 20 cm UNDER hagen, men nok nærmere 12 cm OVER
hagen.
DiaperLover

Fra : Mette

Dato : 31-03-05 13:30

"Diaperlover" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kære mænd, prøv at se hende i øjnene næste gang i taler med en kvinde, OG,
> hendes øjne sidder altså IKKE 20 cm UNDER hagen, men nok nærmere 12 cm

Det er det, jeg mener. Når brysterne bliver så voldsomme og så tydeligvis
ikke en del af kroppen (det ligner nærmest nogle hun har taget på) så er det
jo ikke sexet. Kvindekroppen er jo sexet i sin helhed.
Man kan ikke bare forstørre én del og så tro, at nu er man extra sexet. I
hvert fald ikke til de extremer..

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 13:41

> Man kan ikke bare forstørre én del og så tro, at nu er man extra
> sexet. I hvert fald ikke til de extremer..

Det handler alene om opmærksomhed. Kæmpepatter=kæmpe opmærksomhed, og så er
kvinden glad.

Jeg husker Linse (koen med DK's største plastikpatter), der i TV med et
bredt smil fortalte, hvordan mænd bliver draget, når de ser hende, og at
mændenes koner hader hende for det. Hun ligner l*rt, og den eneste
opmærksomhed, hun får, er, når vi andre ser på hende som den freak, hun er.
Hun er luder nu (surprise, surprise, men selvfølgelig kun for pengene,
ikke?), og optræder bl.a. i en mindre roller i Pusher 2.

--
-Jens B.

Fra : Mette

Dato : 31-03-05 14:14

> [...]
> Hun er luder nu (surprise, surprise, men selvfølgelig kun for pengene,
> ikke?), og optræder bl.a. i en mindre roller i Pusher 2.

Gud, er det hende? Ja, hun tror sikkert, at folk/mænd glor, fordi de synes
hun er lækker. Men man glor jo fordi det er freaky.

Fra : Kent Jensen

Dato : 31-03-05 22:52

> [...]
>
> Gud, er det hende? Ja, hun tror sikkert, at folk/mænd glor, fordi de synes
> hun er lækker. Men man glor jo fordi det er freaky.

Tal for dig selv , der er masser af mænd som er helt vilde med ekstremt
store bryster .

KJ

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 22:56

"Kent Jensen" <kent@jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Tal for dig selv , der er masser af mænd som er helt vilde med
> ekstremt store bryster .

Af plastik eller silikone? I så fald bør _du_ nok tale for dig selv.

--
-Jens B.

Fra : Helle Hansen

Dato : 31-03-05 15:53

--
> -Jens B.

Det kan godt være det er tilfældet for dem der selv vælger at lave dem
kæmpestore. Men for mit eget vedkommende, så er det bestemt ikke ønsket
opmærksomhed, jeg er desværre fra naturens side tildelt en stor barm. I
øvrigt synes jeg det er ucharmerende at kalde bryster for patter, jeg synes
det har en nedladene klang, uanset hvor mange gange Robert fra Langt fra Las
Vegas siger det

Helle

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 16:01

"Helle Hansen" <hellesadrtilnyheder@XXhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:424c0ec9$0$73787$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> [...]
> kæmpestore. Men for mit eget vedkommende, så er det bestemt ikke
> ønsket opmærksomhed, jeg er desværre fra naturens side tildelt en

Det var ikke "din slags", jeg skrev om.

> I øvrigt synes jeg det er ucharmerende at kalde bryster
> for patter, jeg synes det har en nedladene klang, uanset hvor mange
> gange Robert fra Langt fra Las Vegas siger det

Jeg kalder bryster for patter, hvis de er lavet af plastik, silikone o.lign.
Jeg kunne ikke drømme om at kalde ægte, naturlige bryster for patter.

--
-Jens B.

Fra : Mette

Dato : 31-03-05 16:07

> [...]
synes
> det har en nedladene klang, uanset hvor mange gange Robert fra Langt fra

Men der er kæmpe forskel på om de store bryster er sådan fra naturens hånd
eller om man bærer rundt på et par tydeligvis unaturlige bryster i størrelse
badebold. Det er jo grotesk på en ikke-kropslig, men tværtimod freaky måde.
Det ligner jo netop slet ikke bryster.

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-03-05 21:30

"Helle Hansen" <hellesadrtilnyheder@XXhotmail.com> wrote in jeg synes
> det har en nedladene klang, uanset hvor mange gange Robert fra Langt fra
> Las Vegas siger det

Det er da vist også meningen? Robert er ikke just noget forbillede.

Per V

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 19:11

On Thu, 31 Mar 2005 14:29:48 +0200, "Mette" <Mette@dk> wrote:

> [...]
>jo ikke sexet. Kvindekroppen er jo sexet i sin helhed.
>Man kan ikke bare forstørre én del og så tro, at nu er man extra sexet. I

jamen resten af det man kunne se af hende så da meget godt ud !

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-05 19:06

On Thu, 31 Mar 2005 13:37:49 +0200, "Diaperlover" <gls_46@hotmail.com>
wrote:

>Der er da mænd som er "brystbørn" selv i en relativ høj alder.

Ohh ja ;)

Fra : Paul

Dato : 31-03-05 16:43

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
> Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
> sexede?

Jeg synes der er en fundamental problemstilling i dit spørgsmål.

Synes du selv det er bryster siden du beskriver dem som så?

M.v.h.

Paul

Fra : Mette

Dato : 31-03-05 16:57

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> "Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes der er en fundamental problemstilling i dit spørgsmål.
>
> Synes du selv det er bryster siden du beskriver dem som så?

Good point.

Fra : Bo Warminq

Dato : 31-03-05 17:01

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
> Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den størrelsesorden
> sexede?

Jeg er selv en stor brystfan, men det er ikke brystets størrelse der tæller
for mig, det er selve det at få lov til at sutte på babserne der er dejligt.
Iøvrigt tror jeg ikke at man kan få dem så store som fotoet viser.

Fra : Hans Funding

Dato : 01-04-05 13:23

Mette <Mette@dk> skrev:
>http://www.ste1.dk/sss/Sound/image002.jpg
>
>Er der virkeligt nogle mænd, der finder bryster i den
størrelsesorden
>sexede?

Nej tak de er for STORE til mig. HVIS DETTE FOTO ER SANDT!?

HVORDAN KAN HUN GÅ RUNDT ??