Sex i det fri!
Fra : EL-FINN

Dato : 29-03-05 12:11

Hej NG...

Ville lige høre om der var en her inde der ved hvor man finder info om sex i
det fri???

For nogle år siden mener jeg det var, så jeg en udsendelse i tv om sex på
diverse restepladser og skove hvor man kom i sin bil og så havde det noget
at gøre med hvordan man indstillede lyset om man ville ha tilskure eller
flere med osv osv...

Håber der bare en der fårstår mit lidt kringlede spørgsmål.

Fra : Non-Desperado

Dato : 29-03-05 14:26

dan53m@hotmail.com (EL-FINN) skrev:

> [...]
>at gøre med hvordan man indstillede lyset om man ville ha tilskure eller

Det lyder som begrebet "Dogging" (der ikke som sådan har noget
med hunde at gøre).

Om der er et egentligt community for den slags i DK er uvist,
selvom der var en del fokus på bøssernes "hærgen" på diverse
rastepladser sidste år....eller var det (også) året før ?

Non-Desperado

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-05 23:16

On Tue, 29 Mar 2005 15:26:05 +0200, Non-Desperado
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> wrote:

>dan53m@hotmail.com (EL-FINN) skrev:
>Om der er et egentligt community for den slags i DK er uvist,
>selvom der var en del fokus på bøssernes "hærgen" på diverse
>rastepladser sidste år....eller var det (også) året før ?

Tja det er da ikke for sjovt at en "lokal" rasteplads er døbt til
bøssernes paradis :)
Flemming Jacobsen

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-03-05 09:17

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message

> Tja det er da ikke for sjovt at en "lokal" rasteplads er døbt til
> bøssernes paradis :)
> --
Ville det være sjovere, hvis den hed "heteroernes paradis"?

Per V.

Fra : Kent Jensen

Dato : 30-03-05 10:39

> "Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message

> Ville det være sjovere, hvis den hed "heteroernes paradis"?
>
> Per V.

Hvor ligger denne roklub henne ?

KJ

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-03-05 11:50

"Kent Jensen" <kent@jensen.dk> wrote in message

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ligger denne roklub henne ?

Ved caien i Cairo.

Per V.

Fra : Erik

Dato : 29-03-05 16:56

EL-FINN wrote:
> [...]
> flere med osv osv...
>
> Håber der bare en der fårstår mit lidt kringlede spørgsmål.

Hej El-Finn

Jeg husker godt den omtalte udsendelse som var fra England ... altid
sjovt at høre om "anderledes" sex.

Hvis du går ind på Google og søger efter "Dogging", så får du masser af
muligheder for at søge videre på emnet.

Hilsen
Erik

Fra : EL-FINN

Dato : 29-03-05 17:14

Tak i 2 for de hurtige svar.

Og ja, det var helt rigtig det var Dogging jeg tænkte på.

Tak

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-05 19:27

On 29 Mar 2005 03:11:09 -0800, dan53m@hotmail.com (EL-FINN) wrote:

>Hej NG...
>
>Ville lige høre om der var en her inde der ved hvor man finder info om sex i
>det fri???

jeg har fået slikkte pik op at vertikanet i 1983 !!!

--

Mv.
Bo M Mogensen