For stiv til sex
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 24-03-05 22:10

Har andre også erfaringer med at man op til en date lige nupper sig " en
enkelt" for at løsne op for nervøsiteten - men desværre derved ender som
midlertidig impotent - og dermed i en pinlig situation?

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-03-05 22:47

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote in message
> Har andre også erfaringer med at man op til en date lige nupper sig " en
> enkelt" for at løsne op for nervøsiteten - men desværre derved ender som
> midlertidig impotent - og dermed i en pinlig situation?

Det er en gammel historie. Jeg har tidligere citeret Shakespeare om sprut
"It provokes the desire, but takes away the performance" (Macbeth, 2. akt)

Per V.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 24-03-05 23:22

> Har andre også erfaringer med at man op til en date lige nupper sig " en
> enkelt" for at løsne op for nervøsiteten - men desværre derved ender som
> midlertidig impotent - og dermed i en pinlig situation?

Har aldrig haft problemer med rejsning, selv ved ganske heftig druk. Til
gengæld har jeg store problemer med at komme når jeg er påvirket, og det
tager jo lidt af det sjove af, når ens sanser allerede i forvejen er dæmpet
pga alkohol, så selve akten i sig selv ikke føles så intens heller ej :-/

Jonny.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-05 00:45

On Thu, 24 Mar 2005 23:22:04 +0100, "Jonny Jensen"
<zedechiahFJERNES@hotmail.com> wrote:

> [...]
>pga alkohol, så selve akten i sig selv ikke føles så intens heller ej :-/

det problem har jeg uanset om jeg er stiv eller ædru jeg kan slet og
ret ikke for dyret til at gå 98 gange ud af 100

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-03-05 13:05

> det problem har jeg uanset om jeg er stiv eller ædru jeg kan slet og
> ret ikke for dyret til at gå 98 gange ud af 100

Prøvet at lade være at fokusere på det og bare tænke på hende? Synes selv at
når jeg slet ikke spekulere på at komme og i stedet bare gør det som er
frækt og godt, så kommer det helt af sig selv, så at sige :)

Jonny.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-05 15:56

On Fri, 25 Mar 2005 13:05:02 +0100, "Jonny Jensen"
> [...]

>når jeg slet ikke spekulere på at komme og i stedet bare gør det som er
>frækt og godt, så kommer det helt af sig selv, så at sige :)

frækt er noget med voldtækt for mig så den går bare ikke !

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-05 13:29

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> det problem har jeg uanset om jeg er stiv eller ædru jeg kan slet og
> ret ikke for dyret til at gå 98 gange ud af 100

For mange stoffer?

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-05 15:57

nej det er mange år siden !

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-05 16:15

> nej det er mange år siden !

Du var da - ifølge dine egne oplysninger - høj på coke for ikke lang tid
siden.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-05 23:52

On Fri, 25 Mar 2005 16:15:22 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Du var da - ifølge dine egne oplysninger - høj på coke for ikke lang tid
>siden.

jamen det er noget andet -virkningen på coke er ikke specilt afvigende
fra den almindelige tankegang , den er bare lidt mere behagelig !

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-05 15:25

> jamen det er noget andet -virkningen på coke er ikke specilt afvigende
> fra den almindelige tankegang , den er bare lidt mere behagelig !

Meget mere behagelig, og sex er jo fedt efter en bane eller to, ikke? Ikke
desto mindre har du problemer med svinet, så der kunne måske være en
sammenhæng?

--
-Jens B.

Fra : Boerge

Dato : 26-03-05 15:42

Jens Bruun wrote:

> Meget mere behagelig, og sex er jo fedt efter en bane eller to, ikke? Ikke
> desto mindre har du problemer med svinet, så der kunne måske være en
> sammenhæng?

Netop i Bo (Mogensen - ikke Warming)'s tilfælde kan det nok også skyldes
medicin, som han får, hvis jeg ikke husker meget galt.

Både alkohol og visse typer psykofarmaka kan bedøve vore sanser og gøre
os mindre nærværende i forhold til vore omgivelser.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Krumme

Dato : 26-03-05 23:55

> det problem har jeg uanset om jeg er stiv eller ædru jeg kan slet og
> ret ikke for dyret til at gå 98 gange ud af 100

Den kliniske diagnose på Bo´s problem hedder retardata, og er faktisk ikke
ret kendt, men Bo er ikke den eneste der har problemet.
Har selv haft det inde på livet, og det skal siges at det er faktisk noget
der gør ens sexliv ret surt.

Hygge

Krumme