Sussi som nøgenmodel
Fra : andropov

Dato : 21-03-05 11:32

Og dermed debuterer den smukke halvdel af kult-duoen Sussi og Leo nu
som nøgenmodel i marts-nummeret af mandebladet Tidens Mand.

- Jeg blev godt nok lidt overrasket over, at fruen gik så langt, som
hun valgte at gøre. Det havde vi ikke aftalt på forhånd.

Men det er helt hendes eget valg, fortæller en stolt Leo, der selv
har takket nej til et lignende afklædningsstunt i Tidens Kvinder.

Ja der må jo være grænser for hvad vi mænd går med til :)

Fra : Paul

Dato : 21-03-05 11:44

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har takket nej til et lignende afklædningsstunt i Tidens Kvinder.
>
> Ja der må jo være grænser for hvad vi mænd går med til :)

Den interessante del er denne:
" - Jeg har altid haft dårligt selvværd, hvad angår min krop. Jeg har aldrig
været rigtig tilfreds. Jo, måske med mine bryster. De er rigtig pæne, synes
jeg, siger Sussi, der blev grebet af den gode stemning under
fotograferingen, og derfor valgte at gå hele vejen."

Læg mærke til "den gode stemning", drenge. Langt de fleste kvinder lader sig
nemlig gerne forføre...

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 21-03-05 12:19

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Den interessante del er denne:

Jeg syntes den interessante del var, at hun faktisk er en flot kvinde -
sådan uden briller og det hele...

*Chok*

mange smilende hilsner

Fra : andropov

Dato : 21-03-05 12:25

On Mon, 21 Mar 2005 12:19:16 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Jeg syntes den interessante del var, at hun faktisk er en flot kvinde -
>sådan uden briller og det hele...

Hvad så med Leo er du ked af at han ikke ville fotograferes :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 21-03-05 13:24

Hej,

> Hvad så med Leo er du ked af at han ikke ville fotograferes :)

Nope!

*billeder gå dog væk*

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 21-03-05 14:03

On Mon, 21 Mar 2005 13:24:26 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Nope!
>
>*billeder gå dog væk*

Jeg troede ellers han var kvinders lille lammesteg.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 14:25

<nusle@invalid.com> wrote:

>*billeder gå dog væk*

Nej da, de er jo lige her:
http://www.sussi-leo.dk/images/pressebilleder/billede%20033.tif

:D

/Alex

Fra : andropov

Dato : 21-03-05 15:13

On Mon, 21 Mar 2005 14:25:15 +0100, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Nej da, de er jo lige her:
>http://www.sussi-leo.dk/images/pressebilleder/billede%20033.tif

Jeg tror alligevel Nusle savler over ham...

Fra : Paul

Dato : 21-03-05 12:28

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hej,

Hej,

> Jeg syntes den interessante del var, at hun faktisk er en flot kvinde -
> sådan uden briller og det hele...

Langt de fleste kvinder er flotte når de bliver forført.
Det er ikke småting der sker med en kvinde og hendes udstråling når man får
hende til at føle sig dejlig.

> *Chok*

*LOL*

M.v.h.

Paul

Fra : Per O.

Dato : 21-03-05 18:15

> [...]
>
> Hej,

> Jeg syntes den interessante del var, at hun faktisk er en flot kvinde -

Med risiko for at blive til spot og spe, så må jeg sige at jeg faktisk også
synes at Sussi er en flot kvinde (uden briller)!

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 18:27

On Mon, 21 Mar 2005 18:15:22 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Med risiko for at blive til spot og spe, så må jeg sige at jeg faktisk også
>synes at Sussi er en flot kvinde (uden briller)!

Nåh, du måtte alligevel have brillerne af for at kunne udholde synet?
:D

/Alex

Fra : Per O.

Dato : 22-03-05 01:33

> Nåh, du måtte alligevel have brillerne af for at kunne udholde synet?
> :D

Jeg synes helt ærligt at Sussi er flottere end de fleste kvinder på knap 50!
De fleste kan ikke være med her!

Per O.

P.S. Hvis I har en lige så flot eller flottere gående derhjemme, så post
lige et billede (ikke nødvendigvis nøgen) og naturligvis i samme
aldersklasse. Det er utopi at kvinder på 50 skal konkurrere eller ligne
piger på 20.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-03-05 00:36

andropov wrote:
> Og dermed debuterer den smukke halvdel af kult-duoen Sussi og Leo nu
> som nøgenmodel i marts-nummeret af mandebladet Tidens Mand.

Sejt, Leo nøgen :) eller...

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!