Er det kun os eller hva
Fra : ~~Wing~~

Dato : 18-03-05 22:19

Hej med jer gruppe

Vi er et par som godt kunne bruge lidt hjælp fra jer.. Spørgsmålet er at vi
godt kunne tænke os at finde en pige som både er vores ven og til mere
intime oplevelser, men vi ved ikke hvor vi her på nettet skal søge efter en
pige som kunne have de samme ønsker som os, så vi modtager gerne forslag fra
jer.

Er der overhovedet piger som har disse fantasier eller er det kun noget
konen og jeg må drømme om.

Fjern ~~ ved mail

Med venlig hilsen

Fam. Petersen

Fra : Mogens

Dato : 19-03-05 02:45

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> jer.
>
> Er der overhovedet piger som har disse fantasier eller er det kun noget

Hej fam. Petersen .

Det er lige hvad jeg har fantaseret ,i et stykke tid . De drenge jeg har
kendt , ved bare ikke hvad sex drejer sig om . Man når knab at blive våd ,
før det hele er overstået . Jeg vil godt lige høre , hvor gammel din kone er
, og hvordan hun ser ud , og så vil jeg også høre ,om du går på arbejde . Vi
høres ved .

Knu Lolita

Fra : ~~Wing~~

Dato : 19-03-05 10:18

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse >

> [...]
er
> , og hvordan hun ser ud , og så vil jeg også høre ,om du går på arbejde .

Hejsa

Er ikke min mening at bruge gruppen her til at skabe kontakter. Hvis nogen
skulle få de "lyster" *s* må i skive til vores mail.

Husk at fjerne ~~ i mail

Mvh

Petersen

Fra : Mogens

Dato : 19-03-05 10:57

"~~Wing~~" <~petersen2k@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er ikke min mening at bruge gruppen her til at skabe kontakter. Hvis nogen
> skulle få de "lyster" *s* må i skive til vores mail.

Hejsa igen .

Det har jeg prøvet , men jeg kan ikke rigtig finde ud af , hvordan jeg
fjerner dette mærkelige tegn .

MKH . Knu Lolita

Fra : ~~Wing~~

Dato : 21-03-05 20:07

> Hejsa igen .
>
> Det har jeg prøvet , men jeg kan ikke rigtig finde ud af , hvordan jeg
> fjerner dette mærkelige tegn .
>
> MKH . Knu Lolita

Se din mail

Fra : alpha searcher

Dato : 19-03-05 21:42

Hej

og så vil jeg også høre ,om du går på arbejde . Vi
> høres ved .
>
> Knu Lolita

Lol det var da et wierd kriterium.

Alpha

P.S. Så vil jeg gerne høre, om du drikker kaffe eller te. For i fald du
drikker te med sukker så er det bare niks! *ggg*

Fra : Mogens

Dato : 20-03-05 10:58

"alpha searcher" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> P.S. Så vil jeg gerne høre, om du drikker kaffe eller te. For i fald du
> drikker te med sukker så er det bare niks! *ggg*

Det var for at vide hvornår konen var alene hjemme

Fra : alpha searcher

Dato : 20-03-05 22:01

Hej

> Det var for at vide hvornår konen var alene hjemme

Lol ok.

Alpha

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-03-05 14:27

~~Wing~~ wrote:
> [...]
> til mere intime oplevelser, men vi ved ikke hvor vi her på nettet
> skal søge efter en pige som kunne have de samme ønsker som os, så vi

Scor.dk er et godt bud..... ellers kan i prøve at melde jer ind i en lokal
swingerklub for at finde ligesindede.... desværre er piger så vidt jeg ved
vist i undertal sådanne steder....

> Er der overhovedet piger som har disse fantasier eller er det kun
> noget konen og jeg må drømme om.

det skulle da undre mig om der ikke var nogle derude.... det handler vist
mest om at finde dem ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : ~~Wing~~

Dato : 21-03-05 20:11

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Scor.dk er et godt bud..... ellers kan i prøve at melde jer ind i en lokal
> swingerklub for at finde ligesindede.... desværre er piger så vidt jeg ved
> vist i undertal sådanne steder....

Har kigget på Scor og det er muligvis en ide.. Takker

Har prøvet en swingerklub, var ikke lige os men det er hvis en helt anden
sag..

> det skulle da undre mig om der ikke var nogle derude.... det handler vist
> mest om at finde dem ;)

Jeps men vi klør på og ser om ikke det kan lykkedes for os

Med venlig hilsen

Petersen2k