Seksuel adfærd i forhold til alder
Fra : Paul

Dato : 11-03-05 23:37

Okay, så er det min tur til et oplæg til diskussion. :)

Vi har vistnok været inde på emnet før til dels i forbindelse med andre
spørgsmål, men jeg vil nu gerne stille et helt konkret spørgsmål.

Er der nogen forskel på kvinders seksuelle adfærd i forhold til alder (sådan
generelt set)?

Jeg tænker ikke specielt på hvor erfarne kvinder er, for det må jo være
relativt stigende med alderen (for de fleste).
Det jeg tænker på er kvinders blufærdighed/generthed omkring det seksuelle
og deres alder.
Er der sket en ændring f.eks. for kvinder over de 40 år (for at tage
udgangspunkt et eller andet sted) i deres måde at anskue sex på og deres
villighed til at tale og agere mere aktivt/initiativrigt i forhold til
tidligere?

M.v.h.

Paul

Fra : Per

Dato : 14-03-05 13:17

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål, men jeg vil nu gerne stille et helt konkret spørgsmål.
>
> Er der nogen forskel på kvinders seksuelle adfærd i forhold til alder

Ja da, ældre og erfarne kvinder er da meget mindre blufærdige end unge.

Det er også sjældent de er snerpede som deres unge medsøstre. Stor set alle
de "modne kvinder" jeg har været sammen med har f.eks med glæde slugt
klatten, det er vist mere end man kan sige om de "unge" og uerfarne.

Mvh. Per!

Fra : Mogens

Dato : 14-03-05 13:39

> [...]
> de "modne kvinder" jeg har været sammen med har f.eks med glæde slugt
> klatten, det er vist mere end man kan sige om de "unge" og uerfarne.

Helt ærligt , så kan jeg ikke forestille mig , at kvinder , ung eller gammel
, kan have fornøjelse i at sluge klatten , det er da vist kun for at behage
manden . Så jeg tror at de ´´modne kvinder ´´ som med glæde har slugt
klatten , tror sikkert at det er sidste gang hver gang .

M.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-05 15:00

Mogens wrote:
> [...]
> manden . Så jeg tror at de ´´modne kvinder ´´ som med glæde har slugt
> klatten , tror sikkert at det er sidste gang hver gang .

Så tror jeg godt du kan tro om igen

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Mogens

Dato : 14-03-05 15:16

> Så tror jeg godt du kan tro om igen
>
> // Hans
> --

Lad lige kvinderne , svare for sig selv .

M.

Fra : Klaus G.

Dato : 14-03-05 17:38

> [...]
> manden . Så jeg tror at de ´´modne kvinder ´´ som med glæde har slugt
> klatten , tror sikkert at det er sidste gang hver gang .

Fornøjelse og fornøjelse...mjae, mjoe... Vel ligsom lige at nuppe det sidste
sodavand efter aftensmaden fra den 1½liters flaske, så man ikke har en sjat
til at stå. Ingen direkte fornøjelse, ej heller ubehag. Nok det samme som
gør sig gældene ved at sluge klatten for nogen piger/kvinder?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Samsara

Dato : 14-03-05 18:17

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> manden . Så jeg tror at de ´´modne kvinder ´´ som med glæde har slugt
> klatten , tror sikkert at det er sidste gang hver gang .

Det er bestemt ikke klatten som er fornøjelsen, det er situationen !

Jeg elsker at sutte pik, men må nok indrømme, at jeg godt kunne undvære
klatten i min mund. Jeg kommer aldrig til at "lege" med den, som man ser
i nogle pornofilm.

Jeg "ofrer" mig gerne og sluger, da det er naturligt i situationen.

Og nej, jeg tror IKKE, at det hver gang er sidste gang (og det håber jeg
absolut heller ikke)

Venligst
Samsara

Fra : Paul

Dato : 15-03-05 02:03

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er bestemt ikke klatten som er fornøjelsen, det er situationen !

Tja, jeg har det med at gøre ting som jeg absolut ikke ville gøre, hvis det
ikke var fordi jeg var knaldliderlig.
Jeg kan godt sætte mig ind i at kvinder sluger klatten fordi det instinktivt
føles godt i situationen og ægger til mere.

> Jeg elsker at sutte pik, men må nok indrømme, at jeg godt kunne undvære
> klatten i min mund. Jeg kommer aldrig til at "lege" med den, som man ser
> i nogle pornofilm.

Jeg tror nu også det er de færreste som "snowballer" med sæden bagefter.
Men, det ser nu frækt ud... og er man svært liderlig, så kan det snildt
klemme en ekstra tur ud af kalorius. ;)

> Jeg "ofrer" mig gerne og sluger, da det er naturligt i situationen.
>
> Og nej, jeg tror IKKE, at det hver gang er sidste gang (og det håber jeg
> absolut heller ikke)

Det er også noget sludder - det der med "hver gang er sidste gang".
Hos nogle kvinder over de 40 sker det bare ikke så ofte, hverken at
muligheden eller lysten er tilstede.
Derfor tror jeg nok der er mere tryk på når det endelig sker.

M.v.h.

Paul

Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-03-05 13:15

> [...]
> i nogle pornofilm.
>
> Jeg "ofrer" mig gerne og sluger, da det er naturligt i situationen.

Mennesker er forskellige og nogle kvinder kan godt lide at sluge sæd når de
er stærkt seksuelt ophidsede. Men det er som før nævnt situationen der
tæller.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-03-05 22:05

> [...]
> manden . Så jeg tror at de ´´modne kvinder ´´ som med glæde har slugt
> klatten , tror sikkert at det er sidste gang hver gang .

Hehe.... ja... Eller.... hmmm... Det smager ikke GODT, syntes jeg. Men varmt
tykt saltvand i en undelrig lunken temperatur, der kradser i halsen og er
lidt småkvalmt har vel aldrig skadet nogen. LOL så jeg gør det sommetider
alligevel.
Men, som en på scor.dk sagde: jeg spiser ikke østers, elelr klatter der
ligner.

Mvh. Nana

Fra : Paul

Dato : 15-03-05 01:57

> [...]
> alle de "modne kvinder" jeg har været sammen med har f.eks med glæde slugt
> klatten, det er vist mere end man kan sige om de "unge" og uerfarne.

Det med klatten ved jeg ikke... :) Men, der er noget om, at lidt ældre
kvinder er mere erfarne og mindre blufærdige.
Det er de færreste yngre kvinder, som forstår at flirte med hele registret,
det lader til udseende som oftest hjælper dem langt henad vejen.

M.v.h.

Paul

Fra : alpha searcher

Dato : 14-03-05 16:42

Hej

> Er der nogen forskel på kvinders seksuelle adfærd i forhold til alder
> (sådan generelt set)?

Dette er jo ingen eksakt videnskab, men det er min oplevelse, at unge
kvinder både kan være mere generte og mere nysgærige på hvad man kan med sin
seksualitet end den modne kvinde.
Til gengæld ved hun groft sagt, hvad den skal bruges til og hvordan og ikke
mindst ved hun, hvad hun tænder på og er kvag sin alder langt bedre til at
sige dette lige ud.

Så er der en alder, der spænder fra et sted først / midt i tredverne til
først i fyrrene, hvor mange kvinder virkelig går til den og udlever deres
drømme og fantasier. Kårt og lidt vulgært sagt, så kløer den ret meget på
damerne i det tiår. *ggg*

Jeg har ingen erfaring med ældre kvinder og faktisk heller ikke den store
lyst til at få det. *ggg*

Alpha Searcher

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-03-05 18:32

"alpha searcher" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
<snip>
> [...]
> damerne i det tiår. *ggg*
>
> Jeg har ingen erfaring med ældre kvinder og faktisk heller ikke den store

Bare rolig. Med mindre du bestemmer dig for at leve i cølibat, så skal du
såmænd nok komme til at få erfaring med kvinder over 45...

Lars

Fra : alpha searcher

Dato : 14-03-05 22:49

Hej Lars

> Bare rolig. Med mindre du bestemmer dig for at leve i cølibat, så skal du
> såmænd nok komme til at få erfaring med kvinder over 45...
>
> Lars
Jo dee't. lol Men der går lige lidt tid. *ggg*

Alpha

Fra : Paul

Dato : 15-03-05 02:12

> [...]

> Dette er jo ingen eksakt videnskab, men det er min oplevelse, at unge
> kvinder både kan være mere generte og mere nysgærige på hvad man kan med

Ja, yngre kvinder er mere generte (eller bare mere uerfarne).

> Til gengæld ved hun groft sagt, hvad den skal bruges til og hvordan og
> ikke mindst ved hun, hvad hun tænder på og er kvag sin alder langt bedre
> til at sige dette lige ud.

Ja, mere modne kvinder ved godt hvad de vil ha' - meen, det er bestemt ikke
alle som kan sige det ligeud.

> [...]
> drømme og fantasier. Kårt og lidt vulgært sagt, så kløer den ret meget på

Ja. *G*

> Jeg har ingen erfaring med ældre kvinder og faktisk heller ikke den store
> lyst til at få det. *ggg*

Kvinder oppe i årene er som oftest en blanding af den yngre kvindes
generthed og den mere modne kvindes erfarenhed.
De er som oftest bedstemødre og tænker meget på deres omdømme.
De fleste er dog attraktive og rigtig gode flirtere.

For mit vedkommende betyder udseendet ikke nær så meget som udstråling og
livserfaring.

M.v.h.

Paul

Fra : Samsara

Dato : 14-03-05 18:07

> [...]
> udgangspunkt et eller andet sted) i deres måde at anskue sex på og deres
> villighed til at tale og agere mere aktivt/initiativrigt i forhold til

Hej'sa

Nu er jeg godt nok ikke over 40 år (jeg er 37 år), men jeg tillader mig at
svare alligevel

Bortset fra mine allerførste seksuelle udskejelser, så har jeg altid været
meget åben omkring sex. Jeg fandt hurtigt ud af, at fyrene ikke lige var
tankelæsere og at jeg derfor måtte fortælle/vise, hvad jeg godt kunne
lide.

Jeg havde engang en bog som hed "Kærlighedens vindue - din guide
til et bedre sexliv", den var skrevet af læge Lasse Hessel. Den var
rigtig god, for den viste forskellige stillinger og der var en lille for-
klaring med. Jeg fik på forunderlig vis altid listet den bog frem, når
jeg mødte en ny fyr og den var jo en ret god indgangsvinkel

Venligst
Samsara

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-03-05 22:07

> [...]
> klaring med. Jeg fik på forunderlig vis altid listet den bog frem, når
> jeg mødte en ny fyr og den var jo en ret god indgangsvinkel

Ej, hvor skægt. Dem har jeg også. Det var faktisk en lille serie. Der var
også en af samme forfatter der hed "fantasi, hvad tænder du på?". Den var
også ret god. Men ok, min ex var så dum at han nok ikke havde fanget hintet,
så jeg har altid øvet mig herre meget i at sige, hvad jeg vil have. For
ellers fik jeg det sgu ikke. LOL

Fra : Henning

Dato : 19-03-05 22:12

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>. Men ok, min ex var så dum at han nok ikke havde fanget hintet, så jeg har
>altid øvet mig herre meget i at sige, hvad jeg vil have. For ellers fik jeg
>det sgu ikke. LOL

Hvorfor ændre en procedure der har vist sit værd *LOL*
Min første kæreste var totalt uerfaren og kunne derfor ikke
vide hvad hun ville have, hun havde vist ikke tænkt meget
længere end til at kysse, hvilket hun heller aldrig havde prøvet,
selv om hun var ældre end jeg ( hun var 18 og jeg 16 )
Lykkeligvis havde jeg som barn det held, at blive brugt
seksuelt af en pige, der var i begyndelsen af sin pubertet,
så jeg vidste hvor de forskellige knapper og dingenoter
var placeret, hvordan de virkede og kunne bruges til
at få en pige til at vende det hvide ud af øjnene og ralle
som om hun var ved at himle.

Hvad jeg havde lært, brugte jeg og bruger jeg stadig,
ok, jeg har fået fyldt mere på i årenes løb.

Angående din dumme ex. så søger krage jo mage!
Jeg får sgu ikke ret meget ud af et knald, hvor jeg
ikke får lov til at bolle hårdt og hensynsløst, men jeg
kan alligevel levere varen til den kvinde, der ikke
kan klare det, så kan jeg jo bare onanere færdig
når hun har fået hvad hun har brug for, værre er det
heller ikke at have sex med en partner, der ikke lige
lever op til ens eget behov ;-P

MVH
Henning

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-03-05 00:48

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når hun har fået hvad hun har brug for, værre er det
> heller ikke at have sex med en partner, der ikke lige

"krage søger mage"... LOL Tja... problemet var vist nærmere, at jeg havde
ret meget erfaring, hvilket han ikke havde. Probelet var så også, at han
slet ikke var interesseret i at finde ud af, hvor dingenoterne og dimserne
var, og hvad de gjorde. Jeg tror at han opfattede sex som en sjovere form
for onani.
Hårdt og hensynsløst er også godt. Men ikek hvis det KUN er sådan, fordi den
ene ikke gider at gøre en indsats. Jeg kedede mig af h til, fordi han
ikke rigtig gad noget. Ingen lyst til at eksperimentere eller noget. Når man
har prøvet hårdt og hensynsløst i så laaang tid, hvor der aldrig er andet
krydderi, så bliver det unægteligt lidt kedeligt. Hans/mit problem var, at
han i starten bare var til diskret missionær, uden guf eller andet spas. Da
jeg så forsigtigt fortalte at det kunne være sjovt med noget hårdt, så
gjorde han bare det, og KUN det. Han var ikke ret inspireret. LOL
Jeg lærte også grundtrinnene engang i tidernes morgen af en der var mere
erfaren, og som du siger, fylder jeg også mere oven på. Jeg syntes at sex er
blevet sjovere med tiden. Meget sjovere...

Fra : Henning

Dato : 20-03-05 13:45

> [...]

> Når man har prøvet hårdt og hensynsløst i så laaang tid, hvor der aldrig
> er andet krydderi, så bliver det unægteligt lidt kedeligt.

Det minder mig om engang jeg sagde til min mor at jeg elskede
brasekartofler med skiveskårne pølsestykker, det fik jeg så serveret i
et ½ år i træk, indtil jeg fablede noget om millionbøf som det så stod
på i det næste ½ år *LOL*

> [...]
> sjovt med noget hårdt, så gjorde han bare det, og KUN det. Han var ikke

Du har ret i, at det samme og det samme om og om igen er SÅ dræbende
kedsommeligt, at man kun får noget ud af det, hvis man samtidig ligger
og fantaserer om alt det man har lyst til men ikke sker og ikke vil ske,
fordi partneren ikke har fantasi til at variere eller ikke kan være med
til andet end det der aktuelt sker.

> Jeg lærte også grundtrinnene engang i tidernes morgen af en der var mere
> erfaren, og som du siger, fylder jeg også mere oven på. Jeg syntes at sex
> er blevet sjovere med tiden. Meget sjovere...

Jeg har altid været vild med at lære Så det at jeg arbejder på en
typisk kvindearbejdsplads, har jeg udnyttet i fulde drag ved at nakke
sex og samliv med mine kolegaer og kvinderne har gerne ville snakke
om deres sexliv, hvad de kunne lide, hvilke stillinger, hvilke
omstændigheder
de fik mest ud af det, deres vildeste fantasier etc. etc. ( Der var en der
fantaserede om at have sex i en trapez hængende under en hellikopter,
der fløj hen over byens tage, det havde vi meget sjov med at finde
løsninger på, hvordan det skulle kunne lade sig gøre ;-P )

Hvad mon er en af de "vildeste" fantasier der næsten er praktisk
uladsig gørlig der findes??? *LOL*
At bolle i en kø til et diskotek uden andre opdager det er jo nemt
nok f.eks.

MVH
Henning

Fra : andropov

Dato : 20-03-05 13:50

On Sun, 20 Mar 2005 13:44:56 +0100, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

> [...]
>løsninger på, hvordan det skulle kunne lade sig gøre ;-P )

>Hvad mon er en af de "vildeste" fantasier der næsten er praktisk

Nusle foreslog en gang at man kunne have sex på en vippe. Det kunne
nok give mænd bekymringer for deres værktøj :)

Fra : Paul

Dato : 15-03-05 02:15

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej'sa

Hej!

> Nu er jeg godt nok ikke over 40 år (jeg er 37 år), men jeg tillader mig at
> svare alligevel

Tal er jo bare matematik. ;)

> [...]
> meget åben omkring sex. Jeg fandt hurtigt ud af, at fyrene ikke lige var
> tankelæsere og at jeg derfor måtte fortælle/vise, hvad jeg godt kunne

Det kan jeg lide. Det bedste er vel at finde balancen efter man har set
hinanden an.
Det er bestemt ikke alle kvinder som forstår at sige ting ligeud - dvs.
forståeligt for en mand. :)

*G* Kvindelist er ikke så tosset... ;)

M.v.h.

Paul

Fra : g

Dato : 18-03-05 00:34

ung kvinne gjør det får å bli gravid, eldre kvinner gjør det for nytelsen...

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i melding