Interview til artikel, cølibat, impotens, ~
Fra : Lars K

Dato : 07-03-05 20:45

Til artikel i onlinemagasin om seksualitet søges kontakt til
mennesker, som på den ene eller den anden måde lever i seksuel
afholdenhed - enten som konsekvens af frivilligt cølibat, som
bivirkning af sygdom, som element i et dominans-forhold, hvor seksuel
afholdenhed er del af legen, som resultat af impotens - eller noget
helt andet...

Lever du uden sex, og kan du tale om det, hører jeg meget gerne fra
dig/jer.

Du har mulighed for at være helt anonym i artiklen, men jeg skal
naturligvis vide, hvem du er, og hvordan, jeg kommer i kontakt med
dig.

Henvendelse via mail og til gruppen - fjern REMOVE fra emailadressen
for at svare via mail.

Venlig hilsen

Lars K.
www.morethanvanilla.dk

Fra : Krumme

Dato : 07-03-05 21:38

Her er Hobert da helt klart favorit.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-03-05 23:10

Krumme wrote:

> Her er Hobert da helt klart favorit.

Ja, han er sgu' nok impotent

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-03-05 23:50

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Ja, han er sgu' nok impotent
>

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen

For hobert, er spørgeskemaet lavet sådan: (sæt x)

Impotens

alm kropsforksrækkethed

religiøst overtrip

angstprægede reaktioner i forhold til andre

bedrevidenhed

kan ikke finde en

All of the above

Fra : Non-Desperado

Dato : 07-03-05 23:16

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev:

>Her er Hobert da helt klart favorit.

Enig, men han er heldigvis gået kold på internettet (for en stund
ihvertfald).

Non-Desperado

Fra : Jonny Jensen

Dato : 10-03-05 21:01

> Enig, men han er heldigvis gået kold på internettet (for en stund
> ihvertfald).

He'll be back, I'm sure...

Jonny.

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-03-05 22:21

"Jonny Jensen" <zedechiahFJERNES@hotmail.com> wrote in message

> He'll be back, I'm sure...

Hvis han ikke allerede er tilbage, og den påståede artikel barte er en ny
måde at gøre det samme på!

Per V.