Hobert Idart / AJC / Thomas K Jeppesen osv
Fra : Thomas B

Dato : 28-02-05 17:44

Ignorer så vidt muligt Hobert Idart / AJC / Thomas K Jeppesen - eller
hvad han ellers kalder sig i øjeblikket.

Han har tidligere spammet bl.a konsol gruppen, forbruger gruppen og
diverse andre fora, med sine irriterende og vedholdende dumsmarte
bemærkninger og ditto kommentarer.

Han er en sørgelig eksistens, uden spændende indhold i livet, og han ser
det åbenbart, desværre, som sin mission, at irritere flest mulige
mennesker på Usenet m.m.

Søg evt. på AJC og Thomas K Jeppesen, på Usenet, og I vil opdage hvad
jeg snakker om.

Fra : Torben Madsen

Dato : 28-02-05 18:05

Jeg er godt klar over at det vil kræve meget, men jeg vil alligevel opfordre
til overbærenhed og tolerance. Som bekendt er der mange muligheder for at
opnå en eller anden for tilfredsstillelse. At han så nok har valgt den mest
kedelige af alle er jo sådan set hans eget problem. Udvis overbærenhed på
den goe' måde, lad hans indlæg stå uden kommentar, så må han da på et
tidspunkt opnå klimaks gennem hans verbal onani.

mvh
torben

Fra : nospam

Dato : 28-02-05 18:29

> Udvis overbærenhed på
> den goe' måde, lad hans indlæg stå uden kommentar

Ja, lad dog være med at kommentere de mest fladpandede indlæg...

Problemet er, at der altid er 1, som bliver provokeret til at kommentere.

Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-05 19:44

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, lad dog være med at kommentere de mest fladpandede indlæg...

Det nemmeste er at gå ind og blokere for hans indlæg, så får det hurtigt en
ende.

> Problemet er, at der altid er 1, som bliver provokeret til at kommentere.

Desværre ja....

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ulrik

Dato : 01-03-05 10:51

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, lad dog være med at kommentere de mest
> fladpandede indlæg...
>
> Problemet er, at der altid er 1, som bliver provokeret
> til at kommentere.

Ja, og tror aldrig man vil komme sådan tråde til livs her på usenet....

--
MvH

Ulrik
nettet@uacxx.dk
www.uac.dk

Fjern xx efter uac

Fra : Torben Madsen

Dato : 28-02-05 18:05

Fra : ThomasB

Dato : 28-02-05 18:27

"Thomas B" <its@secret> skrev i en meddelelse

Hobert skal da ikke ignoreres..

Og så er vi åbenbart mere end én Thomas B i gruppen..

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-05 22:09

> Ignorer så vidt muligt Hobert Idart / AJC / Thomas K Jeppesen - eller
> hvad han ellers kalder sig i øjeblikket.

Jaja, Hobert/AJC/Thomas. Den er god med dig. Du gør hvad som helst for at
skabe lidt opmærksomhed, hva'?

--
-Jens B.

Fra : Thomas B

Dato : 28-02-05 22:52

Jens Bruun wrote:

> Jaja, Hobert/AJC/Thomas. Den er god med dig. Du gør hvad som helst for at
> skabe lidt opmærksomhed, hva'?

LOL - du tror at jeg er Hobert-whatever?

Grav lidt dybere, og du vil opdage at du tager fejl.

Fra : alpha searcher

Dato : 28-02-05 23:28

Hej Alle
Jeg er helt enig i, at man bør undgå at spilde sin tid med diskussion med
den slags mennesker, når det så er sagt, så synes jeg, at der er nogle her,
som bruger en massse unødig tid med denne og lignende diskussioner. Det
forstår jeg bare ikke, at I gider.

Alpha Searcher