Problemer med afspilning af The Astronats ~
Fra : Søren Rohde

Dato : 26-05-01 21:28

Hej,

Jeg har problemer med at afspille denne dvd på min stationære (Denon)
,meskine. Det går rigtigt fint helt frem til kapitel 12, hvor maskinen
nbegynder at ændre hastighed på skiven (kan man høre). Efter et stykke tid
stopper filmen. En enkelt gang gik maskinen helt i baglås. HJeg har set
filmen færdig på mit DVD drev i computeren, men det er jo ikke lige
meningen... Er det et kendt problem, og skal jeg klage der hvor jeg har købt
filmen eller afspilleren? Jeg kan blive gal i knolden når man lige sidder og
hygger sig med en film..

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-05-01 07:53

Hej Søren.

Hvis der er problemer med en DVD'skive er det de samme love der gør sig
gældende angående returret/garanti som alle andre produkter købt på nettet
eller i en butik (kræver kvittering samt at varens emballage ikke er ødelagt
(jeg mener ikke at filmen ikke må være pakket op, men at selve coveret ikke
må være skadet))
returretten er - hvis ikke andet er opgivet - 1 måned, garantien er 12
måneder.
i dette tilfælde er det garantien der dækker.
købte fornyligt selv Chicken Run, med de samme fejl som du beskriver, ved
kapitel 11, gik ned i butikken (Stereo Studiet) og fik en anden.
købte på et tidspunkt Gattaca med fejl i extras - ville ikke vise en
trailer - sendte den tilbage til butikken (www.dvdoo.dk online køb) og fik
tilsendt en anden.
du skal ikke nøjes med at finde dig i et produkt med medfødte fejl.

-=JESPER=-

Fra : Deaster

Dato : 14-06-01 11:00

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er paranoid og bange kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.
"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilsendt en anden.
> du skal ikke nøjes med at finde dig i et produkt med medfødte fejl.

Helt enig, men det kunne jo også være afspilleren det var galt med.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er paranoid og bange kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.

KLIP>>