Download af filer (Hjælp)
Fra : Jacob

Dato : 26-05-01 19:47

Jeg har det problem, at ofte når jeg downloader en større fil så virker
filen ikke. Typisk, hvis det er en zip-fil får jeg en CRC-fejl når jeg
prøver at pakke den ud. Eksekverbare programmer vil simpelt hen ikke køre.
Det er lige meget om jeg downloader med Netscape eller Explorer. Når filen
downloades kan jeg følge med på tælleren, der som regel tæller jævnt op fra
0% op til 99% - Og så går der meget lang tid inden den bliver færdig.
Billeder og mp3-filer kan som regel downloades uden problemer.

Nu har jeg installeret browseren Opera og den giver en lidt mere detaljeret
fejl. Efter download siger den at filstørrelsen på den downloadede fil ikke
matcher. Typisk mangler jeg 1-4 KB. Hvad kan det skyldes? Jeg er på Nettet
via ISDN...

/Jacob

Fra : kelloggs

Dato : 28-05-01 11:45

Prøv at hente Download Accelerator ned.
Du kan f.eks. finde det på www.tucows.com

Fra : Arne

Dato : 14-06-01 22:02

In articleID <9eta7a$t5j$1@news.inet.tele.dk>,
«kelloggs» says...
> Prøv at hente Download Accelerator ned.
> Du kan f.eks. finde det på www.tucows.com

Efter at have læst her http://www.adcop.org/smallfish/dloaders.htm vil
nok også du betakke dig for at have sådant program på din computer.

Regards
Arne
--
/°\ --- JOIN NOW!!! ---