Hvem er Clubblahblah.dk?
Fra : Flemming

Dato : 26-05-01 18:47

På deres side vil de ikke helt ud med det, der står kun : " Club Blah Blah
er mobiltelefoni på en helt ny måde, 100% dansk ejet! "

Men hvem er det, og hvilket net bruges ?

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-05-01 20:35

"Flemming" <flemming@botmail.com> wrote:

> Men hvem er det ?

Aner det ikke, men de er da dyrere end både Telmore og WOL m.fl. ?

> og hvilket net bruges ?

Ifølge FAQ'en på deres side, så bruger de Sonofon's net !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : hansdal

Dato : 28-05-01 09:09

> Men hvem er det ?

Det er CyberCity som står bag selskabet jf. "who-is" oplysningerne på
deres domæne.

> og hvilket net bruges ?

De kører over Sonofons netværk.

Jeg kan kun sige brug dem, - du kan oprettet det fedeste/letteste nummer
606060xx her i starten for kr 99,- og med taletid for kr 99,- med i
handlen. Efter telemarkedets liberalisering 1/7 2001 kan du så skifte
til WOL eller Telmore med dit nye gode nummer.

M.v.h.
Hans Pedersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-05-01 09:18

hansdal skrev:

>Det er CyberCity som står bag selskabet jf. "who-is" oplysningerne på
>deres domæne.

Er de ikke bare Zone-contact?

Ydermere står der:

person: Henrik Friis
address: Pqz.com A/S
address: Dronningens Tvaergade 46, st
address: DK-1302 Koebenhavn K
address: DK
phone: +45 40403605
nic-hdl: HF131-DK
mnt-by: DK-DOMREG
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20010301
source: DK

> [...]
>handlen. Efter telemarkedets liberalisering 1/7 2001 kan du så skifte
>til WOL eller Telmore med dit nye gode nummer.

Lad os nu se ;)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : hansdal

Dato : 28-05-01 13:24

OK, det endegyldige svar:

Bag www.Clubblahblah.dk står en kreds af danske investore. Her kan bla.
nævnes Comitel A/S, som er danmarks næststørste grossist inden for
mobiltelefoner, samt Henrik Friis, som er adm. direktør i clubblahblah.

Clubblahblah's bestyrelse består af Henrik Friis, Peer Kølendorf, Kasper
Larsen, Flemming Poulfeldt.

Mvh.,
Hans Dal Pedersen

http://www.dal.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 26-05-01 21:16

> På deres side vil de ikke helt ud med det, der står kun : " Club Blah Blah
> er mobiltelefoni på en helt ny måde, 100% dansk ejet! "

Jeg synes ikke de virker særlig pålidelige/proffesionelle. Og siden er
heller ikke meget køn/overskuelig.

Og priserne er da heller ikke noget at råbe hurra for :) For ikke at tale om
det latterlige navn ;)

Noget positivt ? Udmærket "lir" afdeling :)

/SpEeDy

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 26-05-01 22:17

"Rasmus Beuchert" <rasmusm@mailme.dk> wrote in message
> [...]
om
> det latterlige navn ;)
>
> Noget positivt ? Udmærket "lir" afdeling :)

som en der kender lidt til det, så er det et teleselskab der henvender sig
til de unge, man får penge ind på sin konto når man modtager opkald, derfor
er de lidt dyrer på udgående opkald, lad os sige det på den måde i løbet af
sommeren har de flere arrangermenter med bl.a. Female & Freedom, var med til
deres åbning i mandags, de ligger inde på Dr. Tværgade 48, og lader til at
have rimelig styr på det..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-05-01 01:08

Kenneth Pedersen skrev:

>man får penge ind på sin konto når man modtager opkald

Usmageligt!

Det gør Tele2-mobil-kunder også.

Den eneste grund til telefonselskaberne gør dette er for at få os til
at ringe mere til mobil (som er dyrere). Hvordan det?

- Jow, hvis en gut havde sådan et abonnement, så ville han sikkert
hellere give folk sit mobilnummer end sit fastnet-nummer, da han kan
tjene et par ører når folk ringer til ham på mobilen. Men for ham der
ringer er det mange gange dyrere end hvis han havde fået
fastnet-nummeret.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars

Dato : 27-05-01 13:16

On Sun, 27 May 2001 02:08:23 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>tjene et par ører når folk ringer til ham på mobilen. Men for ham der
>ringer er det mange gange dyrere end hvis han havde fået

Eller som det er set i Sverige at når abb. er på arbejde så ringer han
til sin mobiltlf og lader den køre i et par timer. Han tjener penge og
arbejdspladsen mister penge. Det blev vidst opdaget og visse
virksomheder har fået spærret for mobilopkald. Bare ærgeligt hvis
kunden kun har mobiltelefon eller noget af personalet.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-05-01 13:21

Lars skrev:

>Eller som det er set i Sverige at når abb. er på arbejde så ringer han
>til sin mobiltlf og lader den køre i et par timer. Han tjener penge og
>arbejdspladsen mister penge.

Ja, der er nogle der smarte - hold fest et fjols.

Hvad er det man får - 10 øre i minuttet? Og så koster det måske 1,50
kr. at ringe... Dvs. på 2 timer kan man få 12 kroner - og det koster
180 at ringe.

>Det blev vidst opdaget og visse
>virksomheder har fået spærret for mobilopkald. Bare ærgeligt hvis
>kunden kun har mobiltelefon eller noget af personalet.

Idéen er rigtig usmagelig!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Bjoern

Dato : 27-05-01 20:52

> Hvad er det man får - 10 øre i minuttet? Og så koster det måske 1,50
> kr. at ringe... Dvs. på 2 timer kan man få 12 kroner - og det koster
> 180 at ringe.

Deres priser er kr 1,75/min og SMS er 50 øre.

På siden kan man så invitere folk i sine klubber, og på kontoen tilgår så 55
øre/min, når folk ringer op til et medlem af klubben (som jeg forstår det)

Lidt noget rod efter min mening.

Men er man som hos os f.eks mand og kone, ja så kan man tale sammen til kr
1,20/min

Vi har begge fået os et nummer, da de har nogen supergode nummerserie, der
begynder med 6060, og vi har begge fået et nummer med 606060xx som vi så
porterer til Telmore efter 1. juli. Nogle af numrene koster ekstra, men de
nævnte numre, vi fik, fik vi for 99kr. Man får også 25 kr sat ind på sin
konto hvis man anbefaler andre osv.

Jeg valgte dem på grund af chancen for at få et suverænt nummer.

Kim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-05-01 23:20

Hej

"Flemming" <flemming@botmail.com> wrote:

>På deres side vil de ikke helt ud med det, der står kun : " Club Blah Blah
>er mobiltelefoni på en helt ny måde, 100% dansk ejet! "
>
>Men hvem er det, og hvilket net bruges ?

Det er noget der er startet op af en tidligere Sonofon mand, og Per
Kølendorf fra det tidligere Danita Radio. Jeg tror dog at det er et
selskab der er dødsdømt på forhånd ! - Der er ALT for mange besynderlige
priser og rabatter m.m.m. som er utroligt uoverskueligt og rodet, og det
tror jeg ikke folk gider mere. Og endelig så er deres priser nok også
lidt for dyre.

--
M.v.h. Ole®

Fra : osten.dk

Dato : 28-05-01 17:39

Til Kim

Du kan godt glemme at gå over til Telmore 1.juli.
Det bliver først muligt engang sidst på efteråret. Jeg har lige snakket med
dem idag, derfor denne viden!!
Jeg er nemlig blevet godt og grusom trædt af WOL og deres lorte-service og
lorte-teknik ;-((

Osten.dk

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 28-05-01 18:56

In article <nbvQ6.6825$rB3.693120@news010.worldonline.dk>,
ostendk@worldonline.dk says...
> [...]
> dem idag, derfor denne viden!!
> Jeg er nemlig blevet godt og grusom trædt af WOL og deres lorte-service og

Ny information for mig Men det er rigtigt at vi ikke konkret ved
hvornår vi kan tilbyde andre kunder at tage sit nummer med over til
Telmore, men vi har da fortsat en forventning om at være blandt de
første.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : osten.dk

Dato : 28-05-01 20:37

OK! lidt pinligt! Så kommer direktøren selv lige ind og blander sig! Så skal
jeg vidst ikke blære mig alt for meget med min viden!

Råhygge

Osten.dk

ostendk@worldonline.dk

Fra : hansdal

Dato : 28-05-01 21:53

"osten.dk" skrev d. 28-05-01 20:37 dette indlæg :
> OK! lidt pinligt! Så kommer direktøren selv lige ind og blander sig!
Så skal
> jeg vidst ikke blære mig alt for meget med min viden!

Bare kør på med nummer-overflytningen, Frankie.
Så kommer vi over med de nye (fede+lette) clubblahblah 606060xx numre.

/Hans

--
www.dal.dk ==> Hvis du vil købe et sommerhus

http://www.kandu.dk/