Mahabharata
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 20:56

Til hvem, det måtte interessere:

Jeg har skrevet en omtale/anmeldelse af den indiske TV-serie Mahabharata -
med sine 15 timer i den udgave, jeg så, en af de længste og mest
bemærkelsesværdige mytologiske film.

Interesserede kan læse den her:

http://www.modspil.dk/film/mahabharata.html

Fra : Holst

Dato : 18-04-05 21:05

Carsten Agger wrote:

> Jeg har skrevet en omtale/anmeldelse af den indiske TV-serie Mahabharata -

Hvis det er en tv-serie, hører dit indlæg vel til i news:dk.medier.tv -
eller måske endnu bedre en gruppe under dk.opslag.* ...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-04-05 17:10

Den 18-04-05 22.05 skrev Holst følgende:

> Hvis det er en tv-serie, hører dit indlæg vel til i news:dk.medier.tv -
> eller måske endnu bedre en gruppe under dk.opslag.* ...

Den hører kun til i dk.opslag.*

Carsten, måske du er tungnem, siden du ikke forstod det sidste gang. Det
her er et debatforum, ikke et reklameforum. Hvis du synes, vi skal læse
din anmeldelse, så post den og ikke linket, men husk at forsyne
indlægget med en spoiler-advarsel i emnelinjen, hvis der er spoilers i den.

Vil du poste en anmeldelse af en film, skal det gøres i film-gruppen,
mens en anmeldelse af en tv-serie skal postes i tv-gruppen.

Hvis andre beder om en kommentar til en film, og du har skrevet en
anmeldelse af den, må du gerne henvise til din hjemmeside. Men lad være
med at få andre til at stille spørgsmål for dig - den slags ender som
regel i noget grimt, hvis det opdages.

Bliver du ved med at poste uopfordrede links til dine anmeldelser, så
ryger der en klage afsted til både Sunsite og din internetudbyder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 20:02

> [...]
Jeg har svaret Kim i dk.medier.tv, om nogen skulle være interesseret.

hilsen Carsten