Pro@ccess ADSL crash
Fra : Henrik Schack Jensen

Dato : 26-05-01 18:48

Hejsa

Jeg har gennem den sidste måneds tid oplevet at min Speedstream 5711 router
crasher ret ofte (det er vel sket 8-10 gange)
Jeg har fået byttet router, men dette har ikke hjulpet.
Jeg kan selv afhjælpe sådan et crash ved at slukke/tænde min router.
Er dette "normal" opførsel for en Pro@access ADSL ? Eller kan man få det til
at køre mere stabilt ?

/Schack

Fra : Christen Stephansen

Dato : 27-05-01 12:11

> Er dette "normal" opførsel for en Pro@access ADSL ? Eller kan man få
det til
> at køre mere stabilt ?

Normalt, men slet ikke meningen.

Speedstream har et stort problem: De kan ikke finde ud af at lave
routere, der fungerer.

Dog er der for nyligt udgivet (i al "hemmelighed") en ny firmware til SS
5711, som skulle afhjælpe dit problem. Du kan enten hente den og
opdatere routeren selv, hvis du er inde i den (den ændrer svjv ikke
konfigurationen), eller du kan kontakte Zillion support på 80 80 80 65.
Der kan dog ikke gives nogen tidsramme, for hvor lang tid der vil gå før
en opdatering bliver gjort fra Zillions side.

/Christen Stephansen

Fra : Henrik Schack Jensen

Dato : 27-05-01 14:14

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message
> det til
>
> Normalt, men slet ikke meningen.
>
> Speedstream har et stort problem: De kan ikke finde ud af at lave
> routere, der fungerer.
Nej det synes jeg nok jeg har bemærket

> [...]
> Der kan dog ikke gives nogen tidsramme, for hvor lang tid der vil gå før
> en opdatering bliver gjort fra Zillions side.
Er det den der ligger og flyder her :
http://support.efficient.com/drivers/kernels/Speedstream/5711/5711-001.510

Jeg har faktisk allerede fået lovning på sådan en firmwareopgradering, men
foreløbing er der ikke sket andet end at jeg venter & venter & venter på at
nogen gør det.
Hvad er egentlig konsekvensen hvis man selv kommer til at "pille lidt" i en
TDC router ? Der er jo denne hersens regel om at man ikke må.

/Schack

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 27-05-01 17:56

Jeg har INGEN probs haft med min Speedstream router på min Pro@ccess
512/2Mbit siden jeg fik det i januar. Selve forbindelsen/linien har til
gengæld været fejlmeldt 2 gange!

/Rolighed