Vandski kursus
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 15-04-05 23:34

Jeg har en kammerat der fylder 40 og som trods utallige forsøg ikke er
blevet så god til ski.

Nogle gode ideer hvor jeg kan købe et kursus til ham i fødselsdagsgave ??

Jeg var en gang selv til et arrangement på Holte sø, men ved ikke om det kan
arrangeres via "gavekort". Kan Vallensbæk det ?? Vi er jo "Syd-kyst" drenge
så et tip hernede ville være fint.

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : Carl Larsen

Dato : 16-04-05 05:16

> Nogle gode ideer hvor jeg kan købe et kursus til ham i fødselsdagsgave ??

I Nice ved strandpromonaden er der flere undervisere.

--
Hilsen Carl

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 16-04-05 15:17

> Jeg har en kammerat der fylder 40 og som trods utallige forsøg ikke er
> blevet så god til ski.

Øvelse gør mester

> Nogle gode ideer hvor jeg kan købe et kursus til ham i fødselsdagsgave ??

Kik inde på vandski.dk og find en klub i nærheden af dig.

> [...]
kan
> arrangeres via "gavekort". Kan Vallensbæk det ?? Vi er jo "Syd-kyst"

Jeg er ret sikker på at det kan lade sig gøre at få et gavekort i alle
klubberne.

Mvh
Leon
www.vandsport.org

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 16-04-05 15:49

Tjahh.... I dette tilfælde gælde det ikke helt. Han har øvet meget og er
langt fra mester. Jeg tror lidt kyndig instruktion kunne hjælpe mere end
bare "mere øvelse".... <smile>

Tak for svaret. Jeg har ringen til Vallensbæk og lagt en besked på
tlf.-svaren

Bjarke