Nolimits.tv - skal have 10 film på ønskeli~
Fra : Per

Dato : 15-04-05 11:26

Hvis man ikke har mindst 10 film på sin ønskeliste, så sendes der ingen
film. Der er sgu da for åndsvagt! Ydermere så tæler kommende film ikke med!

Fra : Martin Møller

Dato : 15-04-05 12:02

Per wrote:
> Hvis man ikke har mindst 10 film på sin ønskeliste, så sendes der
> ingen film. Der er sgu da for åndsvagt! Ydermere så tæler kommende
> film ikke med!

Sig mig, havde du glemt at læse reglerne før du meldte dig til?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller
www.randersmusikskole.dk

Fra : MVN

Dato : 15-04-05 16:22

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

havde du regnet med at du bare kunne sætte 2 på og få dem ? har du hørt om
køkultur ?? nååh nej,det havde du så ikke

Fra : bb

Dato : 15-04-05 17:41

>havde du regnet med at du bare kunne sætte 2 på og få dem ? har du hørt om
>køkultur ?? nååh nej,det havde du så ikke

Jeg holder mig til videobutikken. Deres priser er helt hen i vejret
hvis du ser mindre end 8-10 film pr måned.

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-04-05 19:07

On Fri, 15 Apr 2005 18:41:29 +0200, bb <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk>
wrote:

>Jeg holder mig til videobutikken. Deres priser er helt hen i vejret
>hvis du ser mindre end 8-10 film pr måned.

Men det har man jo forhåbentlig kalkuleret

Fra : Per

Dato : 16-04-05 13:24

"MVN" <o@o.o> wrote in message

> "Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> havde du regnet med at du bare kunne sætte 2 på og få dem ? har du hørt om
> køkultur ?? nååh nej,det havde du så ikke

Det er sgu da ikke nemt hele tiden at have 10 film man vil se på
ønskelisten! Hvis der nu er 2-3 film jeg gerne vil se, hvorfor kan jeg så
ikke bare få dem tilsendt, hvis de ellers er hjemme?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 16-04-05 17:30

"Per" <no@tak.dk> skrev i meddelelsen

> Det er sgu da ikke nemt hele tiden at have 10 film man vil se på
> ønskelisten! Hvis der nu er 2-3 film jeg gerne vil se, hvorfor kan jeg så
> ikke bare få dem tilsendt, hvis de ellers er hjemme?

Det kan du også.
Det er kun ved tilmeldingen du skal sætte 10 film på listen.
Derefter gælder der blot:

"Sørg for at der så vidt muligt altid er 10 film på din Ønskeliste."

- Og hvis du ikke altid kan finde 10 film du vil sætte på listen,
ja så er det jo ikke muligt.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Per

Dato : 18-04-05 12:04

> Det kan du også.
> Det er kun ved tilmeldingen du skal sætte 10 film på listen.
> Derefter gælder der blot:
>
> "Sørg for at der så vidt muligt altid er 10 film på din Ønskeliste."

Nej det er ikke korrekt for jeg har nu flere gange fået mail om at de ikke
afsender før der er 10 film på min liste.

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-04-05 19:08

On Fri, 15 Apr 2005 13:02:06 +0200, "Martin Møller"
<martinboySPAM@FILTERhotmail.com> wrote:

>Sig mig, havde du glemt at læse reglerne før du meldte dig til?

Nej det står der rigtig nok. Jeg kan dog heller ikke se fidusen. Hvis listen
er tom så betaler man jo bare penge for ingen film!?

Fra : Martin Møller

Dato : 15-04-05 23:26

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej det står der rigtig nok. Jeg kan dog heller ikke se fidusen. Hvis
> listen
> er tom så betaler man jo bare penge for ingen film!?

Næ, så melder du dig vel ud?

--
Martin

FJERN DETTE i emailen ved svar.
My dvdprofiler: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/martinboy

Fra : JytteJ

Dato : 15-04-05 21:50

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man ikke har mindst 10 film på sin ønskeliste, så sendes der ingen
> film. Der er sgu da for åndsvagt! Ydermere så tæler kommende film ikke
> med!

Sådan gør man også i andre udlejningssteder på nettet.
For mig har det betydet at jeg ikke mere abonnerer, fordi jeg ikke gider se
revl og krat, og der for må have fyldfilm på min liste.

VH
JytteJ