Succes !
Fra : mizzy@musling.dk

Dato : 26-05-01 17:06

Tak for alle Jeres svar på min historie om hin hjerteskrærende nat med
den lille nyankomne misling.

Syn's lige, at jeg ville fortælle Jer, at der igen er harmoni i det
lille hjem.

Den lille Chanel har fundet sig godt tilrette, og har naturligvis
allerede gjort klart for omverdenen, at hun har fundet sit
ynglingshjørne i den ene sofa. Hun har total krudt i røven og fræser
rundt efter sit legetøj med søm i vanten. Nå ja, der bliver også lige
tjattet til en storetå, der vipper lidt for meget i takt til musikken
- men med det engleansigt, hun kan lægge for dagen, når det går op for
hende, at hun ikke lige nåede at trække kløerne til sig, så bliver hun
jo straks tilgivet....

Når hun bliver træt af at spæne/flænse, ligger hun sig godt til rette
på en af os med spindemotoren på fuld skrue.

Hun drikker og spiser og går på potten, og er i det hele taget bare en
velfungerende lille mis.

*pjew*, ja, jeg havde nok bare "nybagt mor nerver", men der er løbet
meget vand i åen det sidste døgn.

God weekend til Jer alle.

Hedda

Fra : Kirstine

Dato : 26-05-01 18:18

Hej Hedda

Det var dejligt at høre. Og jeg kender alt for godt til den med
englefjæset, som sættes op, når sømposen har været i brug *GG*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Fie & Christian

Dato : 27-05-01 10:07

Dejligt at høre, at Chanel er faldet godt til Hvad med et lille billede
af vidunderet, så vi kan beundre hende ?

Hilsen
Fie

Fra : Andrew

Dato : 27-05-01 12:10