Startside - og videre
Fra : Per LH

Dato : 26-05-01 17:25

Når jeg laver et web i frames har jeg index-siden liggende som ikke-frame
der henviser til en frame.

Skal henvisningen være fuld adresse, altså http::\www.navn.dk/frames.htm og
så videre eller skal jeg bare skrive framens navn, eksempel frames.htm for
at det virker i alle browsere?

Per LH for eksempel www.guitarsiden.dk www.soehus.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-01 18:48

Sat, 26 May 2001 18:25:14 +0200, skrev "Per LH"
<xxgoto@trashcan.dkxx>:

>Skal henvisningen være fuld adresse, altså http::\www.navn.dk/frames.htm og
>så videre eller skal jeg bare skrive framens navn, eksempel frames.htm for
>at det virker i alle browsere?

Der skulle ikke være nogen grund til at skrive den fulde adresse.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Per LH

Dato : 27-05-01 11:45

Jeg ved heller ikke hvor jeg har fået den ide fra - tak for hjælpen.

Per LH