/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nokia 6210 badge - Endelig kom det !
Fra : Rasmus Beuchert


Dato : 26-05-01 16:49

Hej

I fredags kom der et brev fra ClubNokia indeholdende mit nye badge som jeg
havde bestilt for 2-3 måneder siden. Det var dælme hurtigt :)

Har nogen af jer andre også modtaget jeres ??

/SpEeDy



 
 
Møgelmose (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Møgelmose


Dato : 26-05-01 17:04

De er stoppet med at producere dem der kommer fra nyere produceriner svjv.
fordi at der kom så mange bestillinger så hurigt....
Min storebror fik det i April svjh. ca. en måned efter at han fik
telefonen.....

og min kilde er en af mine familie medlemmer der arbejder tæt med Nokia.....

Mvh.
Hans-Jacob



Thorolv Valentinsen (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Thorolv Valentinsen


Dato : 26-05-01 19:43


Rasmus Beuchert <rasmusm@mailme.dk> skrev i
meldingsnyheter:9eoj93$d85$1@news.inet.tele.dk...
> Hej
>
> I fredags kom der et brev fra ClubNokia indeholdende mit nye badge som jeg
> havde bestilt for 2-3 måneder siden. Det var dælme hurtigt :)
>
> Har nogen af jer andre også modtaget jeres ??
>
> /SpEeDy
>
NEEEI! Jeg kjøpte 6210 i februar. Bestilte badge fra Club Nokia kort tid
etter.
Siden jeg skulle registrere ny telefon, var Nokia så usedvanlig gavmilde at
badgen var gratis, i motsetning til det meste på Club Nokia, som man må
betale for.
Det er snart juni, og jeg har ennå ikke mottatt noen badge. Min 6210 er
forresten allerede solgt, så badgen med mitt fornavn på, har ingen som helst
verdi.

Hadde jeg måttet betale for badgen, hadde den kanskje kommet før. Shame on
Nokia! At jeg nå har kjøpt en 3310 burde jeg vel helst ikke sagt! Men den er
"lige telefonen for mig"!

Thorolv Valentinsen




Thomas Bai Andersen (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Bai Andersen


Dato : 26-05-01 19:59



Rasmus Beuchert (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Rasmus Beuchert


Dato : 26-05-01 21:11

> Jeg bestilte et i starten af april men har endnu intet hørt, hverken
> medlemskort eller badge :(

Nej, men er det måske juli endnu :)

ej, de er en smule langsomme. Det må man sige. Men jeg er da i hvert fald
glad for at jeg nu har modtaget alt hvad jeg skal have fra dem. Både
ClubKort og Badge. Min far registrerede sig på nettet før jeg gjorde, ´men
han har intet klubkort fået endnu ?

Nokia - Connecting People (But slowly)

:)

/SpEeDy



MADS POULSEN (27-05-2001)
Kommentar
Fra : MADS POULSEN


Dato : 27-05-01 01:03

Hvad er det for et badge?
er det fedt at have?

Mads.



Rasmus Beuchert (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Rasmus Beuchert


Dato : 27-05-01 10:42

> Hvad er det for et badge?

Det er det der lille sølv-stykke nede ved mikrofonen. Nokia tilbyder gratis
at indgravere et navn eller et symbol efter eget valg. Det første var gratis
hvis man bestilte det inden en uge efter man tilmeldte sig ClubNokia. Hvis
man vil have flere koster det penge :)

> er det fedt at have?

Fedt og fedt ? Det er da mere personligt med ens eget navn i stedet for
intet. Men det ser da fint ud.

> Mads.

/SpEeDy



JD (27-05-2001)
Kommentar
Fra : JD


Dato : 27-05-01 03:27

Registrerede mig og bestilte badge i december, men har stadig intet hørt:(

/JD



H@M (27-05-2001)
Kommentar
Fra : H@M


Dato : 27-05-01 07:40

Jeg bestilte mit i Marts måned,
og er lige kommet i Mandags
....så jeg gad godt vide hvornår jeg får mit det andet
som er bestilt en måned senere.....måske om en måned!??


"Rasmus Beuchert" <rasmusm@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:9eoj93$d85$1@news.inet.tele.dk...
> Hej
>
> I fredags kom der et brev fra ClubNokia indeholdende mit nye badge som jeg
> havde bestilt for 2-3 måneder siden. Det var dælme hurtigt :)
>
> Har nogen af jer andre også modtaget jeres ??
>
> /SpEeDy
>
>



Bernhard Mogens Ege (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Bernhard Mogens Ege


Dato : 27-05-01 12:58

>>>>> "Rasmus" == Rasmus Beuchert <rasmusm@mailme.dk> writes:

> Hej
> I fredags kom der et brev fra ClubNokia indeholdende mit nye badge som jeg
> havde bestilt for 2-3 måneder siden. Det var dælme hurtigt :)

> Har nogen af jer andre også modtaget jeres ??

Købte telefonen i oktober, og meldte mig ind i ClubNokia ved at
indsende det medfølgende indmeldingskort. Siden har jeg fået oplyst i
via telefon fra Nokia at det skulle jeg ikke have gjort da jeg så ikke
kunne få et gratis badge! Man skal indmelde sig via web interface før
man kan få et badge. Det stod der intet om i det materiale der fulgte
med telefonen.

Det kalder jeg svineri fra Nokia's side! Og jeg har endda betalt de
fulde 3000kr for den telefon!

Telefonen er dog ret god, men menu systemet er ved at tage livet af
mig, da det er ALT for langsomt (flere sekunder for at læse SMS
beskeder). Menuerne i min Nokia 2110i var meget mere brugbare.

Nå, det var bare lidt galde jeg stadig havde tilbage...

mvh Bernhard

Brian S Jensen (28-05-2001)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 28-05-01 06:45

Hej

Jeg bestilte mit i Januar måned - har ikke set det endnu !

Det er også ligemeget da jeg solgte den elendige telefon 14 dage senere

Mvh.
Brian S Jensen

"Rasmus Beuchert" <rasmusm@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:9eoj93$d85$1@news.inet.tele.dk...
> Hej
>
> I fredags kom der et brev fra ClubNokia indeholdende mit nye badge som jeg
> havde bestilt for 2-3 måneder siden. Det var dælme hurtigt :)
>
> Har nogen af jer andre også modtaget jeres ??
>
> /SpEeDy
>
>



Rasmus A. Nielsen (28-05-2001)
Kommentar
Fra : Rasmus A. Nielsen


Dato : 28-05-01 22:17


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev:

> Det er også ligemeget da jeg solgte den
> elendige telefon 14 dage senere

Hej, det vil jeg gerne høre lidt mere om, da jeg har en 6210 i ordre hos
Expert, hvorfor var den så ringe?


--
Rasmus



PHK (29-05-2001)
Kommentar
Fra : PHK


Dato : 29-05-01 05:31


" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:HczQ6.475$va2.20957@news.get2net.dk...
>
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev:
>
> > Det er også ligemeget da jeg solgte den
> > elendige telefon 14 dage senere
>
> Hej, det vil jeg gerne høre lidt mere om, da jeg har en 6210 i ordre hos
> Expert, hvorfor var den så ringe?

Jeg har lige købt en som erstatning for min 6150. Der er tilsyneladende en
smule bedre forbindelse antennemæssigt - ellers ingen forskel at mærke ud
over stemmestyringen, som jeg er særdeles glad for :)

--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)




Brian S Jensen (29-05-2001)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 29-05-01 09:14

Hej

Jeg havde (og har heldigvis stadig) en 6150, som jeg ville skifte
ud med en 6210, bl.a. fordi 6210 ikke har nogen irreterende
antenne.

MEN - jeg blev da godt nok lynhurtig træt af den - af flere grunde :

Meget langsom i menu'erne - bare det at slette en SMS tager alt for lang
tid,
på 6150'ern er det bare tryk,tryk,tryk - vupti, slettet - 6210 reagerer
meget langsommere.

Den kunne ikke finde ud af tastelås funktionen når man brugte håndfri sæt i
bilen (org. Nokia)
Når den sad i sættet kunne den finde på at have tastelås, når man tog den
ud, ja, så var
tastelåsen slået fra, selvom den var slået til når man satte den i sættet -
om dette senere er
løst med en softwareopdate vides ikke.

Display'et - smag og behag, men jeg synes at 6150'erns display er meget mere
klart og
tydeligt - 6210'erns har godt nok en højere opløsning, men er mere grynet at
se på - specielt
når det er mørkt

Når der ringes til den, så skriver den jo nummeret - men det fylder for
meget til én linie, så
det bliver klippet over og fortsætter på næste linie = det er umuligt lige
at se hurtig hvilket
nummer der ringer - om dette også er løst i en softwareopdate vides heller
ikke

og flere andre småting.

Normalt når jeg køber et nyt produkt, så er det spændende og man lærer
hurtigt at bruge
de nye funktioner, men med 6210'ern gjorde jeg efter 14 dages brug op med
mig selv, at
den ville jeg aldrig blive glad for.

Lang smøre, og det er jo selvfølgelig kun MIN mening - andre er sikkert
parat til at
daske mig én på snuden

Mvh.
Brian S Jensen
en glad 6150-bruger


" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:HczQ6.475$va2.20957@news.get2net.dk...
>
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev:
>
> > Det er også ligemeget da jeg solgte den
> > elendige telefon 14 dage senere
>
> Hej, det vil jeg gerne høre lidt mere om, da jeg har en 6210 i ordre hos
> Expert, hvorfor var den så ringe?
>
>
> --
> Rasmus
>
>



Peter Clausen (31-05-2001)
Kommentar
Fra : Peter Clausen


Dato : 31-05-01 15:45

Jeg har selv en 6210, og jeg synes ikke det tager lang tid for at slette
alle beskederne på engang som jeg har læst. Igår slettede jeg ca 35 SMS
beskeder på engang over den funktion det tog ca 15 sec også var jeg færdi.
Og det var bare 3 tryk.

Pede

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:5TIQ6.9597$rB3.860331@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg havde (og har heldigvis stadig) en 6150, som jeg ville skifte
> ud med en 6210, bl.a. fordi 6210 ikke har nogen irreterende
> antenne.
>
> MEN - jeg blev da godt nok lynhurtig træt af den - af flere grunde :
>
> Meget langsom i menu'erne - bare det at slette en SMS tager alt for lang
> tid,
> på 6150'ern er det bare tryk,tryk,tryk - vupti, slettet - 6210 reagerer
> meget langsommere.
>
> Den kunne ikke finde ud af tastelås funktionen når man brugte håndfri sæt
i
> bilen (org. Nokia)
> Når den sad i sættet kunne den finde på at have tastelås, når man tog den
> ud, ja, så var
> tastelåsen slået fra, selvom den var slået til når man satte den i
sættet -
> om dette senere er
> løst med en softwareopdate vides ikke.
>
> Display'et - smag og behag, men jeg synes at 6150'erns display er meget
mere
> klart og
> tydeligt - 6210'erns har godt nok en højere opløsning, men er mere grynet
at
> se på - specielt
> når det er mørkt
>
> Når der ringes til den, så skriver den jo nummeret - men det fylder for
> meget til én linie, så
> det bliver klippet over og fortsætter på næste linie = det er umuligt lige
> at se hurtig hvilket
> nummer der ringer - om dette også er løst i en softwareopdate vides heller
> ikke
>
> og flere andre småting.
>
> Normalt når jeg køber et nyt produkt, så er det spændende og man lærer
> hurtigt at bruge
> de nye funktioner, men med 6210'ern gjorde jeg efter 14 dages brug op med
> mig selv, at
> den ville jeg aldrig blive glad for.
>
> Lang smøre, og det er jo selvfølgelig kun MIN mening - andre er sikkert
> parat til at
> daske mig én på snuden
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
> en glad 6150-bruger
>
>
> " Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:HczQ6.475$va2.20957@news.get2net.dk...
> >
> > "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev:
> >
> > > Det er også ligemeget da jeg solgte den
> > > elendige telefon 14 dage senere
> >
> > Hej, det vil jeg gerne høre lidt mere om, da jeg har en 6210 i ordre hos
> > Expert, hvorfor var den så ringe?
> >
> >
> > --
> > Rasmus
> >
> >
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177588
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409132
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste