Kender nogen noget til www.mesltd.co.uk
Fra : Carl Larsen

Dato : 11-04-05 04:57

Hos www.mesltd.co.uk har jeg bestilt varer for et par tudser i
midten af sidste måned. Endnu har jeg ikke fået nogle varer
men der er heller ikke trukket penge på den konto, som jeg
bruger i den slags sitiuationer.

Jeg har sendt dem et par e-mails. men ikke fået noget svar.
Har andre erfaringer med firmaet?
--
Hilsen Carl

Fra : Carl Larsen

Dato : 11-04-05 16:47

Da jeg havde skrevet ovenstående indlæg, sendte jeg firmaet endnu
en e-mail. Den blev besvaret med i løbet af et par timer, at
min ordre var afsendt fra England den 6/4.
I dag, eftermiddag, kom min nye VHF Ray54E så med posten.
Så nu er alt OK.
Den kostede mig forøvrigt kr. 2275,- incl watt og forsendelse,
så jeg sparede da ca. 30% i forhold til den danske listepris.

--
Hilsen Carl

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-04-05 20:05

Spændende. Jeg tror meget mere på køb i tyskland/england osv. 6-700 kr er jo
også penge....

Lad os høre om dine erfaringer med at konfigurerer den op til L1-2 og mmsi
nummer, så diskussionen bliver præget af rigtige erfaringer, istedet for
vores gisninger.

Bjarke

Fra : Carl Larsen

Dato : 13-04-05 05:43

> Lad os høre om dine erfaringer med at konfigurerer den op til L1-2 og mmsi
> nummer, så diskussionen bliver præget af rigtige erfaringer, istedet for
> vores gisninger.

Den modtagne R054e er, ikke overraskende, en engelsk version.
Man kan registrere sit MMSI een gang og det gik også helt fint.
Mht. L1-L3 så ser det ikke ud til at være muligt.
Den engelske version har i stedet M1 og M2. Jeg tror, at
dette er fast programmeret ind i VHF'en.

--
Hilsen Carl

Fra : Carl Larsen

Dato : 18-04-05 17:14

Jeg har nu fået L1 og L2 programmeret ind i VHF'en hos Hempel.
Det kostede kr. 625,- og benzin til kørsel.
Så der var ikke meget tjent ved at købe i England.
Man kan vist sige at det ikke betalte sig i dette tilfælde.
--
Hilsen Carl

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 22:31

Det synes jeg faktisk det er en meget relevant, lærerig - og
ærlig - tilbagemelding til os andre læsere i gruppen.
Tak skal du have! Jeg synes også det er vigtigt at bemærke,
at det kunne lade sig gøre og at Hempel dog gjorde det ...

--
Flemming Torp
'Even the worst day sailing is better than the best day