indhold i kassen fra TeleDKs bredbånd
Fra : Den glade dreng

Dato : 26-05-01 16:57

Hej

Har lige læst den brochure fra teledk om gør det selv bredbånd, men hvad indeholder den kasse egentlig som man kan hente i
telebutikken???

hilsen

Per

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-05-01 17:22

"Den glade dreng" <per1665@grafik.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige læst den brochure fra teledk om gør det selv bredbånd, men hvad
indeholder den kasse egentlig som man kan hente i
> telebutikken???

Forestiller mig:
Skillefilter
ADSL-modem
Kabler
Vejledning

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Gevaldi

Dato : 26-05-01 17:42

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9eol5e$jhc$1@news.inet.tele.dk...
> Forestiller mig:
> Skillefilter
> ADSL-modem
> Kabler
> Vejledning

Hva', er der ikke engang en øl til montøren, de blir' da også mere og mere
skrabet de "Gør det selv kasser".

Gevaldi

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 26-05-01 18:44

Gevaldi skrev:

> [...]
> meddelelse news:9eol5e$jhc$1@news.inet.tele.dk...
>
> Hva', er der ikke engang en øl til montøren, de blir' da også mere og mere

Nej, det er konkurrencen, som har sat sig igennem. Der er ikke mere råd til
overflødig pjank

Anyway. I kan downloade indtil flere ADSL|Bredbånd brocure på TeleDanmarks
hjemmeside. Der er billeder af det hele i en af dem, også hvordan det skal
sættes sammen. Og nej jeg har ikke det direkte link.

Anders

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-05-01 18:52

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hva', er der ikke engang en øl til montøren, de blir' da også mere og mere
> skrabet de "Gør det selv kasser".

Tja. Netexpres blev jo sat ned med "en pizza om måneden" så det kan da være
at reklameafdelingen kan bruge din ide

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-05-01 13:28

On Sat, 26 May 2001 19:51:33 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Tja. Netexpres blev jo sat ned med "en pizza om måneden" så det kan da være
>at reklameafdelingen kan bruge din ide

Pas på med at komme med den slags ide're de stjæler dem bare,,,

Fra : Peter T.

Dato : 27-05-01 14:27

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> "Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Tja. Netexpres blev jo sat ned med "en pizza om måneden" så det kan da
være
> at reklameafdelingen kan bruge din ide

ØLDSL, ølbånd, ølexpress?

Mvh. Peter T.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-01 14:50

"Peter T." <pinoc10@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ØLDSL

flatrate og ingen flow-stop så er vi ved at være der.

Fra : Peter T.

Dato : 27-05-01 15:43

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> flatrate og ingen flow-stop så er vi ved at være der.

Glimrende tiltag. :)

Mvh. Peter T.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 27-05-01 16:23

"Peter T." <pinoc10@hotmail.com> wrote:

>ØLDSL

Jeg går ud fra at der er en god downstream-hastighed på sådan en - men
hvordan er upstream-hastigheden?

HYEVX
--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-05-01 17:12

Lasse Jarlskov <lasse@jarlskov.dk> wrote Sun, 27 May 2001 17:23:16
+0200 :

>men
>hvordan er upstream-hastigheden?

Når først HYEVX encodingen er opnået vil den overstige downstream
med en faktor 64 ca.
Så kommer der så spørgsmålet om recieve-window er klar for dette
flow eller om det kan styres ned i en almindelig pipe for at undgå
overflow på bottom-ground.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-01 17:58

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:cj92htggbnj35q8m472f8a6u8m8omqrdti@news.worldonline.dk...
> Så kommer der så spørgsmålet om recieve-window er klar for dette
> flow eller om det kan styres ned i en almindelig pipe for at undgå
> overflow på bottom-ground.

En skraldespand kan kan dog også annoncere en route.
(som taget ud af tele.test)

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-05-01 17:25

In article <9erd64.3vveo89.1@laptop.jarlskov.dk>,
Lasse Jarlskov <lasse@jarlskov.dk> wrote:

> men hvordan er upstream-hastigheden?

Det kommer an på hvor hårdt du har belastet din downstream.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-05-01 19:06

Gevaldi skrev:

>Hva', er der ikke engang en øl til montøren, de blir' da også mere og mere
>skrabet de "Gør det selv kasser".

Det kunne være SÅ stort! :)

Genial idé! - virkelig!

venligst,
Lasse Hedegaard (der overvejer at starte et firma der sælger
ADSL-løsninger, bare for at bruge den Gevaldi' fede idé :)

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-05-01 08:14

"Lasse Hedegaard" skrev

> (der overvejer at starte et firma der sælger ADSL-løsninger,
> bare for at bruge den Gevaldi' fede idé :)

Dum ide, tænk på alle de ting som kan gå galt.

Hvem tror du får skylden hvis øllen er: rystet, for kold, for
varm, forkert mærke, leveres i flaske, flasken er gået i stykket,
manglende ølåbner, leveres i dåse, dåsen er bulet, manglende glas
til øllet, manglende plastikkrus til øllet, for lidt øl, for meget
øl, øllet kommer ikke hurtigt nok ud, øllet kommer for hurtigt ud,
øllet er produceret ved hjælp af børneslavearbejde, øllet er pro-
duceret med genmanipulerede ingredienser, øllet ikke er økologisk
nok, der er for meget alkohol i, der er for lidt alkohol i?

Hvem tager sig af returpant?

En helt anden ting, egentlig skal sådan et firma vel også have
tilladelse til at udskænke? derefter får du problemet med at in-
gen medarbejder gider være så sent på arbejde (kunderne på ud-
skænkningsstederne, kommer sent på aftenen for at hente deres pro-
dukt). Hvem smider sovende kunder ud?

xDSLkunder er sku ikke nemme at stille tilfredse.

Godt det ikke er mig som skal supportere det produkt! Det er vist
nemmest hvis montøren står for sin egen øl.

Fra : Gevaldi

Dato : 27-05-01 08:29

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

Du har fuldstændig ret, alkohol kan være årsag til mange bekymringer:)

Gevaldi

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 27-05-01 10:37

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> wrote:

>Du har fuldstændig ret, alkohol kan være årsag til mange bekymringer:)

"Beer; the cause of, and solution to, all of lifes problems."
- Homer J. Simpson

--
mvh. Det er et stykke tid siden kunder holdt
Lasse Jarlskov op med at vide hvad de snakkede om."

Fra : Peter T.

Dato : 27-05-01 14:31

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> wrote in message

> "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Du har fuldstændig ret, alkohol kan være årsag til mange bekymringer:)

Øl kan også løse problemer! I sin tid med netexpress, brugte jeg 6-7 timer,
adskellige backup/restore/reinstallering af c-drev og 12-15 øl før nissen
fungerede. Men så stod den derefter også på Graa's drunk'n'irc i et par
timer...

Mvh. Peter T.